Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #17421
    mastikos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    suzuki inazuma
    arkadaşlar cbf 150 yle 97 oktan benzin koyulduğunda faydaları ve zararları nelerdir acaba ?
    hep 95 koyuyorum ama 97 yi denedim bu seferde performansı biraz arttı gibi ama faydası ve zararını, kullanılması uygun olur mu olmaz mı bilen biri varsa bizimle paylaşırsa güzel olur...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #17422
    muratgün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2009
    Şehir
    manisa/italy-torino
    Motosikleti
    şimdilik yok
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Murat, apache'de güzel motor, iyi denk gelmiş, kazasız belasız sürüşler dilerim dostum
    çok sağol ismailim teşekkür ediyorum bu işler harbiden nasip kısmet işi dylan alıcakken istediğim motor satılınca bi anda oldu belkide hayırlısı böyledir ancak apachede fena gidiyor bee aga

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------

    [QUOTE=Bruce 65;2162678]
    Alıntı muratgün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni bir makina tabiki vardı ufukta honda dylan 150 alıcaktım ama bı anda anı bı karar ve görus degısıklıgıyle tvs apache 150 aldım 320 kmde olan [COLOR="Silver"]

    Hayırlı uğrlu olsun... Tvs ile ilgili fikirlerini de bizimle paylaşırmısın ?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------



    Selamlar cbf camiası
    Kardeşler bu foto gümbürtüye mi geldi acaba hiçkimse ilgilenmemiş ?exile dahi hiç bir bilgi vermemiş...yoksa benmi görmedim...?
    exile bu kendi motorunmu ? devir saatli paneli nasıl edindin ? vs. vs. vs.
    teşekkürler üstad iyi dileklerin için valla aldığımda 320 kmde idi 5 günde 530 km ye filan geldi şu anda rodajda olduğu için öyle ahım şahım gazlamıyorum ancak cbf ile arasında hem güç hemde tork farkını hissettiriyor oldukça güzel kunlanması keyifli bi motor yapmış tvs şu andaki rodajdaki yakıtı bile cbften az yakıyor ileride dahada az yakıp keyiflendirecek beni

  3. #17423
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı mastikos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar cbf 150 yle 97 oktan benzin koyulduğunda faydaları ve zararları nelerdir acaba ?
    hep 95 koyuyorum ama 97 yi denedim bu seferde performansı biraz arttı gibi ama faydası ve zararını, kullanılması uygun olur mu olmaz mı bilen biri varsa bizimle paylaşırsa güzel olur...
    97 oktan yüksek teknolojili motorlar içindir.Mesela Bmw,Mitsubishi Evo gibi..Bizim cbf ler karbüratörlü olduguna göre 97 oktan kullanmanın bir faydası olmaz.Ben de denemiştim hiç bir farkı olmadı.GÜncel enjeksiyonlu arabalarda bile henüz 97 oktanı yakacak sistem oldugu sanmıyorum.Ancak spor otomobillerdedir...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------

    [QUOTE=muratgün;2163464]çok sağol ismailim teşekkür ediyorum bu işler harbiden nasip kısmet işi dylan alıcakken istediğim motor satılınca bi anda oldu belkide hayırlısı böyledir ancak apachede fena gidiyor bee aga

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------

    Alıntı Bruce 65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    teşekkürler üstad iyi dileklerin için valla aldığımda 320 kmde idi 5 günde 530 km ye filan geldi şu anda rodajda olduğu için öyle ahım şahım gazlamıyorum ancak cbf ile arasında hem güç hemde tork farkını hissettiriyor oldukça güzel kunlanması keyifli bi motor yapmış tvs şu andaki rodajdaki yakıtı bile cbften az yakıyor ileride dahada az yakıp keyiflendirecek beni
    Yahu kıskandırma bizi tvs nin negatif yanı yok mu hiç?

  4. #17424
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı semih varol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çoşkun abi ;

    Sanırım ampuller bizim duy a uygun kesip biçme gerekmedi?

    Uzun kısamı xenonlar?

    Nerden temin edebiliriz?

    Çok mu? soru sordum
    evet ampül uygun olduğundan kesme biçme yapmadım,geriye dönüş yapılabilir.

    uzun kısa olayı var,uzun yaktığında ampül yer değiştiriyor ve odak noktası değişiyor.

    dudullu aktaş motordan aldım 85 tl

    sorular gayet kısaydı

    montajın püf noktası olan uzun ve selektör için gerekli kablo renklerini belirttim.

    gece deneme yaptım,aydınlatma şahane fakat bazen uzun yapmıyor takılıyor gibi sonradan normal çalışıyor.Orada bir espri var ama ben çözemedim
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  5. #17425

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ampül uygun olduğundan kesme biçme yapmadım,geriye dönüş yapılabilir.

    uzun kısa olayı var,uzun yaktığında ampül yer değiştiriyor ve odak noktası değişiyor.

    dudullu aktaş motordan aldım 85 tl

    sorular gayet kısaydı

    montajın püf noktası olan uzun ve selektör için gerekli kablo renklerini belirttim.

    gece deneme yaptım,aydınlatma şahane fakat bazen uzun yapmıyor takılıyor gibi sonradan normal çalışıyor.Orada bir espri var ama ben çözemedim
    İnş. renklerle ilgili bir problem değildir
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  6. #17426
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnş. renklerle ilgili bir problem değildir
    düşünmedim değil ama normal çalışıyor arada tırtlıyor
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  7. #17427
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    @babaçi ; abi niye aç kapa anahtarı koydun çok merak ettim , he ilk marşta yük binmesin diyosan ben motorumda 2 tip balast kullandımi biri normal tesisattan ( balast kendinden uzun kısa roleli) birde ayrı roleli takılı şuan aynı senin gibi kutup başındnaalıyor + yı marşta hiç bir sorun çıkarmıyor bana sanırım içinde bir kondanstor var, kontagı kapatıncada 1 sn sonra sönüyor bence sırf bunun için yapmışlar philps alpha diye bir ürün bendeki

    bu arada @aydoganx kendine takmadıgı xenon'u senin motoramı bagladı

    @ethemm76 : abi dediğin gibi bende çok memnun kaldım motorumu ilk aldıgımda yagını değiştirirken çok şüphedeydim klasik eksiltme sorunu benimde başıma gelirmi diye ama, castrol 15 50 tam sentetikte defalarca kontrol etmeme ragmen 2000km de hiç eksiltmemiş debriyaj kaçırma gibi bir sorunumda olmadı kaldıki sen daha kalın bir yag diyorsun.
    @mmucit : üstad heralde miami ye göre yapmışlar düz yol için sanırım ama şehir içinde 1-2-3 rahat olarak ekonimide gidebiliyor

  8. #17428
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar bizim motorların jantlarında bir yamulma olduğunda düzeltilebiliyor mu?
    Sanki olmazmış gibi geliyor bana ama şansımı denemek istedim. Çünkü ön teker gidonu biraz gevşetinde kendi bağımsızlığını ilan etmek ister gibi çırpınıp duruyor. Lastiklerim çok iyi bir marka değil ama son bir kaç haftadır bu şikayetim var daha önce yoktu.

    Bir ustaya sorduğum jantın yamulmuş demişti eliyle bakıp milimetrik yamulmayı tespit etmişti ama

    Birde gidonun yanlarında denge topuzları piyasada çok pahalı (40-45 Tl) daha uygun fiyata bulabileceğim bir yer var mı?

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  9. #17429

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı Sadık1453 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim motorların jantlarında bir yamulma olduğunda düzeltilebiliyor mu?
    Sanki olmazmış gibi geliyor bana ama şansımı denemek istedim. Çünkü ön teker gidonu biraz gevşetinde kendi bağımsızlığını ilan etmek ister gibi çırpınıp duruyor. Lastiklerim çok iyi bir marka değil ama son bir kaç haftadır bu şikayetim var daha önce yoktu.

    Bir ustaya sorduğum jantın yamulmuş demişti eliyle bakıp milimetrik yamulmayı tespit etmişti ama

    Birde gidonun yanlarında denge topuzları piyasada çok pahalı (40-45 Tl) daha uygun fiyata bulabileceğim bir yer var mı?

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    Jant yamukluğunu Ankara'da bir firma yapıyor. Bir arkadaşım Cbr600F modelinin jantındaki yamukluğu düzelttirmişti ve memnundu.

    Bahsettiğin milimetrik yamukluk bende de var, lastiklerimi bu aralar değiştirmeyi düşünüyorum ve lastiği sökünce yamukluğunda icabına baktıracağım.

    Fakat işi bilmeyen birinin eline düşersen jantını çatlatır eline verir benden söylemesi, daha önce yaşadım çünkü, adam aldı eline bir kılavuz parça ve çekiçle hafiften vurmaya başladı.

    Ben hoop birader çatlamazmı o öyle vurunca demeye kalmadan adam çatlattı arka jantımı.

    Sonuç, gittim yeni arka jant aldım

    Bu yüzden işi bilen ve daha önce jant yamukluğu düzelttiğini bildiğin bir yere gidersen sorun çözülür.

    Ama piyasadaki cahillere de çok dikkat et, bulaşma.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  10. #17430

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    jantı en iyi tornada düzeltiyorlar sanırım kenarlarından alıyorlar.ama yine de tam bilmiyorum.yaptıranlar var öyle

    bir de benim jantlar hep yamuluyor anlamıyorum. ama genelde arka yamuluyor.acaba lastiği sökerken mi yamuluyor sonuçta aluminyum. narin

    çok süratli çukurlara da girdim fakat genelde lastiğimin havası fazladır. az olsa jantı vurduk diyeceğim ama lastikte hava varken ansıl yamuluyor tamemin değilim. bir de hep arka yamuluyor önde bir şey yok. eski motorumda da öyleydi.

    motor alırken jantına bakıp alın

    hep te arka lastik patlıyor

  11. #17431

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı osmaniyeli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jantı en iyi tornada düzeltiyorlar sanırım kenarlarından alıyorlar.ama yine de tam bilmiyorum.yaptıranlar var öyle

    bir de benim jantlar hep yamuluyor anlamıyorum. ama genelde arka yamuluyor.acaba lastiği sökerken mi yamuluyor sonuçta aluminyum. narin

    çok süratli çukurlara da girdim fakat genelde lastiğimin havası fazladır. az olsa jantı vurduk diyeceğim ama lastikte hava varken ansıl yamuluyor tamemin değilim. bir de hep arka yamuluyor önde bir şey yok. eski motorumda da öyleydi.

    motor alırken jantına bakıp alın

    hep te arka lastik patlıyor
    Ön ve arka lastiğin üzerine binen yükü kıyaslarsak doğal olarak arka lastik ve janta çok daha fazla yük biniyor.
    Sert bir kasis ve çukura girincede olan arka janta oluyor

    Jant yamukluğu hakkındaki konunun linki :
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ns-olurmu.html

    30-07-2009'daki mesajım :
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar
    bugün ne yazıkki farketmeyerek sert bir çukura girdim,
    hızım ise yaklaşık 90-100 km-h civarıydı. Sonuçta jantımı bu hale getirdim.
    Düzeltme şansımız varmıdır?
    Ankara'da bu işi yapan bildiğiniz yer varmı ?

    Sol taraftan jantlara bakılınca neredeyse hiç anlaşılmıyor yamukluklar.
    Sağ taraftan bakınca ise arka jant bariz belli.

    Ön jant sağ tarafta ise , arkaya nazaran az ama dikkat edilince yine yamukluk belli oluyor.

    Ön ve arka içinde tam sibopların orada kalan kısım yamulmuş.
    Orada dikkat ederseniz belli oluyor

    arka jant sağ taraf




    arka jant sol taraf




    ön jant sağ taraf


    ön jant sol taraf
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  12. #17432
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Pek mesaj yazamıyorum bu aralar işlerim çok yoğun. Bir gün belki ben de xenon takarım güzel olmuş ama ben hiç gece kullanmıyorum. Bir de motoru satarsam diye çok da aksesuar işine girmek istemedim. Önümüz de kış, herhalde motor garajda yatar, elim kaşınırsa bir gün takıveririm belki. Bu duyu uygun xenon far nerden bulacağız.

  13. #17433
    Sadık1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Bu lastik havalarının az olması mevuzusa çok sakat moro birden bir tarafa yatıveriyor. Birde ben genellikle artçılı sürüyorum daha fazla yükle sürünce daha fena.

    Benim gibi ağzı tamirclierden yanmış birininde jantını düzeltmek için bulacağım adamada nasıl güvenicem onu bilmiyorum.

    Bu tamirci mevsunudan çok usandım ben. Bir havalar, bir edalar, sanarsın tüm motorların ustası bu. Her motordan anlar her şeyi en iyi kendi bilir. Hepsimi böyle arkadaşa, ama kendinden önce yapılan işi beğenmezler mutlaka kulp takarlar.

    İstanbulda jantımı düzelttirebileceğim güvendiğiniz bir varmıdır?

    "KAZASIZ SÜRÜŞLER"
    GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
    HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...

  14. #17434

    Üyelik
    21 Kasım 2007


    demekki ben de böyle çakmışım bir yere.
    zaten .çok çukurlara giriyorum.50-60arası bir şey olmuyor diyordum.az daha güçlü vurunca oluyormuş

  15. #17435
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Selam beyler, benim motor 10.000 e geldi ve benim motor blogunda sanki terleme yaş gibi birsey fark ettim. Birde şırıltı gibi bir ses var neden olabilir.

    Bu gün yarın servise gidecem bujiye değiştiririm öneriniz ne olabilir?
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  16. #17436
    m.salih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2010
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    honda cbf 150 yamaha xt 125R
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam beyler, benim motor 10.000 e geldi ve benim motor blogunda sanki terleme yaş gibi birsey fark ettim. Birde şırıltı gibi bir ses var neden olabilir.

    Bu gün yarın servise gidecem bujiye değiştiririm öneriniz ne olabilir?
    azizim kanımca senin motorun yağ seviyesi fazla. servise gitmeden bir kontrol et bakalım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:29 ----------

    jant düzelttirmeye gelince:
    bunu tornada yaptırmak imkansız. tornaya bağlayıp eğriliğin boyutunu yerini tespit edebilir, ancak tornada elmasla talaş kaldırmak suretiyle jant düzelmez. ağırlık merkezi bozulur çünkü. bu da daha fazla balans anlamına geliyor.
    jantı bu işin uzmanı olan lastikci jantcı vs. ler yapar onu da jant çatlamasın için ısıtıp presle yapabilir. tabi ısıtılan jantın boyasının da yanma durumu söz konusu. bunlar benim tahminlerim az çok bildiğim kadarıyla. kesin böyle olacak diyemem tabi. teknoloji her geçen gün ilerliyor, belki çok daha profesyonelce halledilebilir.

    ha geçen başıma geleni de anlatayım: sabah bir baktım arka lastik hafif inik. patlamış herhalde dedim gittim lastikçiye. baktı baktı yok bunda patlak dedi. eeee dedim. sabunladı lastiği komple ve dedi ki jant aralarından kaçırıyor. hakkaten de öyleydi. lastiği takarken sürülen ilaç iyisi değildi galiba. vakit de yoktu ki lastiği söktürüp güzelce temizleyip iyi bir ilaç kullanarak takalım. artık lastik yanaklarına silikon sıkmak suretiyle sakallı yaşlı lastikçi amca yaptı. ama silikonlar pis pis çıktıjantla lastik arasından. artık uygun bir gün ve zamanda söktürüp güzelce temizleyeceğim. hayırlısı...
    hepinize selamlar.

  17. #17437
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı m.salih adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    azizim kanımca senin motorun yağ seviyesi fazla. servise gitmeden bir kontrol et bakalım.[COLOR="Silver"]
    Kontrol ettiririm ama en son kontrol ettirdiğimde 200 ml eksiltmişti ve normal denmişti.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  18. #17438
    superkaos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul-kozyatağı
    Motosikleti
    Honda Ncx700
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elbette 2000 de bir değiştir. 4000 km aynı yağ ile kullanılabileceğini idea edenler olabilir. Sakın aldırma.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 ----------



    600-700 km demişsiniz, ve bu özellikle de uzun yolsa yağınız bozulmuş olamaz. Eksik görürseniz tamamlamanız gayet güzel ama 600-700 km gibi erken km lerde yağ değişimine bence hiç gerek yok. Şehir içi kullanım yağın ömrünü daha erken tüketir. Çünki genelde düşük viteslerle o km yapılmıştır. Ve motor o km de zaman olarak daha çok çalışmıştır. Uzun yolda en fazla 600-700 km yol yaptıktan sonra, motoru devirli, sıkıştırarak kullanıyorsanız belki bir miktar yağ yakmış olabilir ama bu km içersinde yağı değiştirmeniz değil, eksiğini tamamlamanız yeterli olacaktır. Piyasada bilinen Castrol, mobil, shell vb motosiklet yağlarından hiç biri 600-700 km de bozulma göstermez. Hangi yağı kullandığınızı bilmiyorum ama her hangi bir yağ için bile bu km lerde bozulma veya değişim gereği oluşsun, hiç sanmıyorum.

    Ayrıca karter tapasının bu sıklıkla devamlı açılıp sıkılması, yakın gelecekte tapa yuvasının deforme olması, yalama olması riski ile sizi karşılaştırabilir.


    2 kere uzun yol yaptım 10.000 ara değişimden sonra ist-kdz ereğli 270 gidiş 270 dönüş ordada 100 km yaptım 640 km- iste geldım 1 hafta sonra Yenikapı bandırma km armasın hesabı bandırmadan bozcadaya 220km gidiş adada 120 km dönüş bozcada bandırma-220 alsana 600 km oldumu hala değişemdim yağı zamanım yok motorun ortasından terlmem yapmış bide dönerken farkettim şuan 11900 oldu cumtresi 12.000 bakıma gidicem inş bu arada hesap yaptım
    10.000 km de motora harcadığımız para arabanın aynısına denk gelıo belkide geçio arabalr 10.000 de bir kıyak 2.000km hemen oluyo can sıkıcı bişi
    büyük motor bile olsa 4.000 5.000km debir yağ değişiyo diye bılıorm. işe gidip gelme 1 ayda 2.000 km illaki yapıorm 6 ayda 12.000 oldu.. 1.200 TL Benzin parası demek

    Bana enduro lazım Varadero transalp f800gs anca o keser uzun yolda onalrla bile beliniz ağrıyo uzun yoldan sonra imkanınız varsa direk denize atlamanızı öneririm terliyseniz ilaç gibi gelio

  19. #17439

    Üyelik
    16 Mayıs 2010
    Şehir
    ist beyoglu
    Motosikleti
    honda CBF 150
    herkese selamlar arkadaşlar bende 5,aydır cbf 150 sahibiyim.
    sizleri 1yıl gibi uzun zamandır takip ediyorum.
    tanışmak bugüne nasipmiş adım sami yaş 38 çocuklugumdan bu yana motorsiklet kullanıcısıyım ve sevdalısıyım 8yıl ara verdigim motorsiklete kavuşmamda sizinde payınız
    büyüktür herkese kazasız belasız günler dilerim

  20. #17440

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontrol ettiririm ama en son kontrol ettirdiğimde 200 ml eksiltmişti ve normal denmişti.
    Felaket tellalı olmak istemem ama o gittiğin servis hakkında şüphelerim oluşmaya başladı. Başına iş açmazlar inş.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)

Bu Konudaki Etiketler