Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Eylül 2010, 11:15
#17281
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Slm Aydoğan, bi kaç sorum olacak. Takmış olduğun benzin filtresinin, benzini süzme esnasında benzin akışını yavaşlatma ve bununla beraber motorun çalışma karakterinde bi olumsuzluk benzeri bi durum oluşmadı değil mi ? Gaz yemesinde, seriliğinde vb bi olumsuzluk yoktur sanıyorum ?
Birde fotoğraflardan motor bloğuna oldukça yakın olduğunu görüyorum. Sürüş anında aşırı ısınan motor bloğuna filtrenin sarsıntı ile değerek erime, deforme olma vb gibi bi ihtimal varmı ? Veya bloğa yaklaşmayacak kadar yeteri seviyede gergin mi ? Bunun için, bloğa değmemesi için bi önlem alman gerektimi takma esnasında ?
Selamlar Ethem hocam;
İlk başta aynı sorular benimde kafama takılmıştı Benzini süzme esnasında bir yavaşlatma vs. olmuyor.
Dün Sincan'da bir işim vardı. Etlik-Sincan arası yaklaşık 30 km. civarında. Çoğunlukla da dipgaz gittim ve geldim.
Fırsattan istifade bunuda denemiş oldum. Dip gaz'da tekleme öksürme gibi bir durum yaşamadım.
Zaten filtre açıktayken motoru çalıştırıp gaz verince bile benzinin akışı gözükebiliyor. Motor orta ayakta ve dipgaz yaptığım zaman bile öyle hortumdan boşanırcasına fazla bir benzin tüketimi yok
Filtrenin kenarından hafif hafif süzülüyor benzin.
Isınma konusunda ise kullandıkça yine ara ara kontrol edeceğim, şimdilik olumsuzluk yok.
Akünün üstündeki gri kapağı taktığım zaman iç kısmında gizli şekilde kalıyor filtre, dışardan gözükmüyor, doğal olarakta motor bloğu ile arasında grenaj bir nevi sıcağa engel olmuş oluyor.
Sarsıntı ile motor bloğuna değecek kadar oynama yapma payı yok. Ama dediğim gibi zaten gri akü kapağı bir nevi bunun muhafazası gibi görevde görüyor.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
-
20 Eylül 2010, 11:20
#17282
ismail yeni projelere imza atıyor arkadaşlar,yani honda bu işi niye düşünmemiş ismail de olmasa yandık...yanlız uzun süredir motor su görmemiş
-
20 Eylül 2010, 11:25
#17283
mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı
ismail yeni projelere imza atıyor arkadaşlar,yani honda bu işi niye düşünmemiş ismail de olmasa yandık...yanlız uzun süredir motor su görmemiş
Yağmur sonrası bir gündü, o yüzden kirli biraz(cık).
Hem akü kapağının arkasındaki kısımları bile temizleyen kaç kişi varki aramızda Oraları temizlemek evliya sabrı gerektirir.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
20 Eylül 2010, 12:40
#17284
İsmail eline sağlık,akıllıca bir iş çıkarmışsın.Süper
Yeni açılan bir başlık var (cbf150 devir sati takılmış)
Hadi gözümüz aydın,kulaklarımız manisa
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
20 Eylül 2010, 12:45
#17285
arkadaşlar şu anda yurt dışındayım.5 ay sonra türkiyeye dönüyorum.motoru istanbulda garaja bıraktım.tam iki ay oldu.krize girdim resmen.motosikletimi çok özledim.napcam bilmiyorum yaaaaaaaaaaaaavvvvvvv.
-
20 Eylül 2010, 13:00
#17286
m.şanveren adlı üyeden alıntı
İsmail eline sağlık,akıllıca bir iş çıkarmışsın.Süper
Yeni açılan bir başlık var (cbf150 devir sati takılmış)
Hadi gözümüz aydın,kulaklarımız manisa
Bakalım; ilgili konuda arkadaşa sordum, Türkiye'ye adetli getirme imkanı olursa çok iyi olur.
Daha önce de söylemiştim bağlantısında sorun çıkacağını düşünmüyorum, sonuçta bu motor seri üretim ve Honda TR gösterge panelini adeta araklamış.
Devir saymak için olan çıkışın aktif olması lazımdı. Ki öyleyliş gerçekten, arkadaş teyit etti bunu.
Şimdi tek problem bu paneli getirtebilmek (Gerçi öncedende yine bu problem değilmiydi )
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
20 Eylül 2010, 15:17
#17287
Arkadaşlar haftasonu yeni kapı bandırma yapıp akşam serinliğinde cbf 150 limle bozcadaya gittim dün dönerken gündüz hafif sıcaktı 80 90 zaman zaman 100 lü hızlarda seyrettımarka bagajım doluydu ben dahil motor 110 kg tasıyordu. motorum 11.500'de üst kapak contasından hafif motor yağı sızıntısı var ayrıca yağ koyma kapağından da terleme yapmış bi sıkıntı yaratırmı yola 1000 km'lik yağla çıktım 600 km yaptı 400 km sonra bakıma gircek
-
20 Eylül 2010, 16:37
#17288
superkaos adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar haftasonu yeni kapı bandırma yapıp akşam serinliğinde cbf 150 limle bozcadaya gittim dün dönerken gündüz hafif sıcaktı 80 90 zaman zaman 100 lü hızlarda seyrettımarka bagajım doluydu ben dahil motor 110 kg tasıyordu. motorum 11.500'de üst kapak contasından hafif motor yağı sızıntısı var ayrıca yağ koyma kapağından da terleme yapmış bi sıkıntı yaratırmı yola 1000 km'lik yağla çıktım 600 km yaptı 400 km sonra bakıma gircek
Aykan'dan sonra ilk kez senden duyuyorum bu terleme olayını. Oda sürekli tekteker vs. gibi aksiyonlara girişiyordu, o yüzden diye düşünüyorduk.
Sende motoru sürekli sıkıştırarakmı kullanıyorsun yoksa?
Birde kullandığın yağın markası ve viskozitesi nedir? Yanlış yağ kullanımından dolayı bu terletmeyi yapabilir.
Ne olursa olsun önemli bir sorun, servise göstermende fayda var. Ama işinin ehli bir servise git.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
20 Eylül 2010, 16:40
#17289
Aynı terleme dediğiniz olay bendede var. Yağ tıpasının olduğu yerde çok hafif yağ birikiyor. Şuan motoru yeni yıkadım. İlerleyen günlerde gene yaparsa makro bir çekimini yaparım saygılar..
Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)
-
20 Eylül 2010, 18:02
#17290
arkadaşlar motorumun dün akşam hem uzunları hem kısaları kesti şimdi hatırladım yazayım dedim,ismail burda osram da yok normal motor için olanlardan koysak sıkıntı yaratırmı.bizim usta sarı çok güzel yanan ampul var gel takarız dedi.
-
20 Eylül 2010, 18:07
#17291
mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorumun dün akşam hem uzunları hem kısaları kesti şimdi hatırladım yazayım dedim,ismail burda osram da yok normal motor için olanlardan koysak sıkıntı yaratırmı.bizim usta sarı çok güzel yanan ampul var gel takarız dedi.
Yolu aydınlatsında gerisi pek önemli değil. Bizim farların gaz verince şiddeti arttığı için kalitesiz ampuller daha kısa sürede patlıyor, bunun haricinde fark olacağnı zannetmiyorum.
Zaten ucuz bir parça ampul 3 yada 5 TL civarı olması lazım.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
20 Eylül 2010, 18:10
#17292
Piyasada 250 € olan Revit Liteon Mont
Anes Motor Farkı ile 8 taksitle 299 TL.
KARGOSUDA ÜCRETSİZ..
0212 216 20 16
0554 880 05 75
-
20 Eylül 2010, 18:45
#17293
Aşağıdaki animasyonun solundaki kutulara tıkladıkça, motor renk değiştiriyor.
Türkiye'deki mavi bunun gibi olsaydı bol bol mavide görürdük.
[media]http://www.honda-sundiro.com/images/UpPic/201012210142170.swf[/media]
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
20 Eylül 2010, 20:07
#17294
-
20 Eylül 2010, 20:41
#17295
anesmotor adlı üyeden alıntı
Kırmız-Beyaz harika
Getirseniz tam süper olacak
-
20 Eylül 2010, 22:56
#17296
Hakan Bey bilseydim biraz daha beklerdim mont için ben indirimli halini bile pahalıya almış oldum , indirimden önbce haberimiz olsa çok güzel olurdu.
-
21 Eylül 2010, 11:22
#17297
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Hakan Bey bilseydim biraz daha beklerdim mont için
ben indirimli halini bile pahalıya almış oldum , indirimden önbce haberimiz olsa çok güzel olurdu.
Kısmet diyelim Kış geldiğinden dolayı yazlıklarda kampanya yapacağım. Ayrıca revitin kırmızı yağmurluklarını 125 TL den takım olarak satmaya karar verdim.
-
21 Eylül 2010, 11:31
#17298
anesmotor adlı üyeden alıntı
Kısmet diyelim
Kış geldiğinden dolayı yazlıklarda kampanya yapacağım. Ayrıca revitin kırmızı yağmurluklarını 125 TL den takım olarak satmaya karar verdim.
Biliyorum yeri değil arkadaşlar, ama Hakan Bey'den Revit Lite on altına siyah renk pantolon indirimi rica etsek Ayrıca Saadullah Bey e selamlar
-
21 Eylül 2010, 14:48
#17299
AydoganX adlı üyeden alıntı
Aykan'dan sonra ilk kez senden duyuyorum bu terleme olayını. Oda sürekli tekteker vs. gibi aksiyonlara girişiyordu, o yüzden diye düşünüyorduk.
Sende motoru sürekli sıkıştırarakmı kullanıyorsun yoksa?
Birde kullandığın yağın markası ve viskozitesi nedir? Yanlış yağ kullanımından dolayı bu terletmeyi yapabilir.
Ne olursa olsun önemli bir sorun, servise göstermende fayda var. Ama işinin ehli bir servise git.
Sıkıştırmaktan ziyada uzun yol yapıorm bi çıkıorm 80 90 100 kmde bir mola 10 15 dakika o şekilde 230 270 km li 7 8 kere yol yaptım motor nisan başı 0 aldım şu anda 11.600 km'de Mototal'da shell koyuyolar oraya götüryrm 100'ü geçmiyorum anca araç solalrken vs uzun yolda 90 95 li hızlarda gidiyorum genelde
-
21 Eylül 2010, 14:49
#17300
superkaos adlı üyeden alıntı
Sıkıştırmaktan ziyada uzun yol yapıorm bi çıkıorm 80 90 100 kmde bir mola 10 15 dakika o şekilde 230 270 km li 7 8 kere yol yaptım motor nisan başı 0 aldım şu anda 11.600 km'de
Mototal'da shell koyuyolar oraya götüryrm 100'ü geçmiyorum anca araç solalrken vs uzun yolda 90 95 li hızlarda gidiyorum genelde
Shell ama hangi numaralı, hangi tip yağı? Otomobil yağı koyan servis bile gördük.
Bu yüzden hangi numaralı yağı koyduğun önemli.
Birde koyulan yağ SJ standardını karşılıyormu?
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler