Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Ağustos 2010, 09:46
#16761
İsmail canım kardeşim yağı şimdi aldım çok teşekkür ediyorum allah seni başımızan eksik etmesin yarın sabah yola çıkıyoruz sinop merkezde olacağız seninde öyle bir planın vardı gelirsen mutlaka beklerim,kardeşim tekrar çok teşekkür ediyorum herşey için
Reklamlar
-
12 Ağustos 2010, 10:19
#16762
E_TEKİN adlı üyeden alıntı
Ben motorumu 20 mart 2009 tarihinde sıfır aldım.Şu anda 17.500 km de.
her iki motoru kullandığım için söylüyorum ybr bana bisiklet havası veriyo.Yol tutuş ve frenleme olarak cbf 150 ciddi anlamda daha iyi,Yakıt olarak çok az bir miktarda olsa daha az yakıt tüketiyo.
Abi benim için yol tutuş, fren falan pek önemli değil.Tipide beni pek bağlamıyo bana sorunsuz ve masraf açmasın yeter diyosan ybr al derim.
Fakat cbf in daha güvenli daha dengeli stabil makina olduğunu üzerine basa basa söylemek isterim.
Bu seçim gerçektende çok zor..Ybr nin motor kısmının sorunsuzluğu ve dayanıklığı tartışılmaz ama cbf te gerçekten güzel motor.
Ne guzel ozetlemissin kardesim bunun uzerine soz soylenmez artik...
-
12 Ağustos 2010, 11:14
#16763
piyasada o kadar çin malı varken ikisinide tartışmak mantıksız ama elbette birbirinden farklı tarafları illaki var bende ybr yi sıfır aldım 2008 lerde kronik far patlatma olayı vardı ben onu h4 takarak çözdüm motoruma hiç sübap ayarı yaptırmadım zincir gerdirt medim
şehir içi kullanımda bence ybr çünkü şasi cbf ye göre daha kısa benim arkadaşlarım da da cbf var beğendiğim tarafları ise mesela arka amörtisör mesela selektör düğmesi bunları benim çok hoşuma gitti motor arızası olarak ben şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım ayrıca cbf in selesi ybr ye göre daha sert cbf yan grenajları insana büyük motor sürüyormuş hissi veriyor ybr grenajsız olduğu için onun yanında biraz hafif kalıyor ama dediğim gibi her iki makinada gönül rahatlığı ile alınabilecek makina hangisi dersen orası sana kalmış ybr yi satıpta cbf almak bana göre mantıksız eğer hedefin büyük bir makina değilse
-
12 Ağustos 2010, 13:39
#16764
mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı
İsmail canım kardeşim yağı şimdi aldım çok teşekkür ediyorum allah seni başımızan eksik etmesin
yarın sabah yola çıkıyoruz sinop merkezde olacağız seninde öyle bir planın vardı gelirsen mutlaka beklerim,kardeşim tekrar çok teşekkür ediyorum herşey için
Rica ederim Ferat. Güle güle kullan.
Şimdilik tatil planım yakın gelecekte gözükmüyor. Oralara gelecek olursam mutlaka yanına uğrayacağım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:37 ----------
Sıfır almış olduğum motorda (şu anda 21 bin km.deyim) şu ana kadar hiç subap ayarına ihtiyaç duymadım. Doğal olarak subap ayarı yaptırmadım.
Periyodik bakımlar haricinde ekstra olarak zincir değişimi ve ön tekerlek rulmanı değişimi yaptım. Onun haricinde ekstra bir parça değiştirmedim.
babaçi abi sen motoru ikinci el aldın yanılmıyorsam, aldığın kişi çok hor kullanmış olabilir mi?
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
12 Ağustos 2010, 14:05
#16765
Arkadaşlar CBF 150 orjinal yedek parçaları artık Beşiktaş şubemizden de temin edebilirsiniz.
ADRESİMİZ : Balmumcu daki atv/sabah binasından Beşiktaş'a inerken, 100 metre sonra solda. Darphane durağının yanında no:48/1
0212 216 20 16
0554 880 05 75
satis2@anesmotor.com
-
12 Ağustos 2010, 14:57
#16766
Arkadaşlar Herkeze Merhaba...
2 Gün önce bi yakıt hesaplaması yapayım dedin.Depoyu ağzına kadar doldurdum.Gerçi ağzına kadar doldurmayı pek önermiyolar ama yaptık bir kere işte Motoru hiç sıkıştırmadım.60 km hıza gelince 5.vitese aldım.80 km yi nadıren geçtim ve sonuç olrak 455 km de yedeğe geçtim.tekrar doldurdum depoyu 39 liralık benzin aldı.
Bu yakıt testini gerçekten çok ekonomik sürüş yaparak elde ettim.
-
12 Ağustos 2010, 19:02
#16767
2007 model 43000 km ye kadar sadece bir çift lastik ve periyodik bakımda değişmesi gereken hava filtresi buji yağ ve 2 kez ön far ampülü ha birde bir defaya mahsus zincir değiştirdim ve arkadaşıma sattım şuan dağ taş bayır dere demeden biniliyor ve tık yok allah nazarlardan korusun ybr ciler her zaman cbf lere çamur atmışlardır ybr de kullandım 1 sene cbf in yerini tutmaz saygılar
-
13 Ağustos 2010, 12:00
#16768
arkadaşlar cbf 150 nin aynaları ne kadardır acaba en ucuz nereden bulabiliriz ?
-
13 Ağustos 2010, 22:33
#16769
-
14 Ağustos 2010, 08:41
#16770
E_TEKİN adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Herkeze Merhaba...
2 Gün önce bi yakıt hesaplaması yapayım dedin.Depoyu ağzına kadar doldurdum.Gerçi ağzına kadar doldurmayı pek önermiyolar ama yaptık bir kere işte
Motoru hiç sıkıştırmadım.60 km hıza gelince 5.vitese aldım.80 km yi nadıren geçtim ve sonuç olrak 455 km de yedeğe geçtim.tekrar doldurdum depoyu 39 liralık benzin aldı.
Bu yakıt testini gerçekten çok ekonomik sürüş yaparak elde ettim.
ben de yapayım diyorum, hemen hemen hep artçıylabiniyoruz, 350 km'de yedeğe düşüyorum, bende bi problem mi var acep üstelik ben de sakin kullanıp 60'da 5'e atıyorum mesela
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
-
14 Ağustos 2010, 08:49
#16771
erdi_arikan adlı üyeden alıntı
ben de yapayım diyorum, hemen hemen hep artçıylabiniyoruz, 350 km'de yedeğe düşüyorum, bende bi problem mi var acep
üstelik ben de sakin kullanıp 60'da 5'e atıyorum mesela
Biziwm makinalar milimetrik yakıyor sanırım. Bende 350-360 da yedeğe düşüyorum direk. Makine ztn maksimum 420 km gördü 13 litre benzinle. Neyse ona şükür Bulamayan var. 3.0LT/100Km gibi bir oranımız var bizim. Aslında oranlarsan 100kmde 5 lt yakan dizel arabayla aynı fiyatı yakıyoruz. CBF içinde 3lt normal bence. Hatta çok çok iyi bir değer. 100 kmde 0.3 lt tasarruf edicem diye kasmanın anlamıda yok.
-
14 Ağustos 2010, 11:02
#16772
muratgün adlı üyeden alıntı
ismailcim tesekkur edıyorum tekrardan dostlar bugun ismail kardesımın gonderdıgı bı kac malzemeler vardı onları hallettım once motul yagımızı motora takvıye yaptık ardın ngk bujımızıde taktım ve sag kutukluk degıstı sag tarafa far acma kapama anahtarlı kutukle degısıp h7 tip xenonlarımı söktüm ve h4 tip xenonlarımın montajını yaptım haaa bide yan kapakları siyaha boyadım 1 kaç haftaya kadarda jantlarımı boyucam motoru hazırlıyorum ıyıce sıyaha montaj ve boyama esnasında foto cekmemısım ancak son halının fotoları var yapmak ıstıyen arkadaslarımıza fıkır olusturur dıyerekten eklıyorum buyrun fotolar
Rica ederim Murat, hayırlı olsun, güle güle kullan.
Bu sağ far açma kapama kütüklüğünün bir resmini koysaydın, montajdan sonra nasıl gözüktü merak ettim.
Elektrik bağlantısı çok uğraştırdımı sağ kütüklük için?
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
14 Ağustos 2010, 11:45
#16773
Rebornx4 adlı üyeden alıntı
Biziwm makinalar milimetrik yakıyor sanırım. Bende 350-360 da yedeğe düşüyorum direk. Makine ztn maksimum 420 km gördü 13 litre benzinle. Neyse ona şükür
Bulamayan var. 3.0LT/100Km gibi bir oranımız var bizim. Aslında oranlarsan 100kmde 5 lt yakan dizel arabayla aynı fiyatı yakıyoruz. CBF içinde 3lt normal bence. Hatta çok çok iyi bir değer. 100 kmde 0.3 lt tasarruf edicem diye kasmanın anlamıda yok.
ala ala, ya sizde bi problem var ya benim motor cok az yakıo ) 450- 455 km de yedeğe düşüo artık gerisini siz tahmin edin. hesap yaptım ortalama 0.085 kurus falan yakıo
@muratgün
hocam sakın yanlıs anlama motorun cok guzel ama o farlarına yaptıgın siyah filmmi boyamı bilmiyom ama bence cok kotu olmus. neden onu yapmak istedin?
-
14 Ağustos 2010, 15:52
#16774
Arkadaşlar dün tekrar yakıt ölçümü yaptım.170 km de 15 liralık benzin.Bursadaki lt fiyatı 3.67 tl.
Aslında kendimizi bedavaya kasıyoruz.Bir kaç kuruş az yaktıracağız diye sağ şeride mahkum kalmak mantıksız.Bu motor artçılı ve devirli kullanımda oralama 3 litre yakaıyo.
Çok yakın bir arkadaşımda ybr var o da çok sakin bir kullanımda 440 km de yedeğe düştü.Ama elektirikli bisiklet ayarında sürüş yapıyordu
-
14 Ağustos 2010, 21:42
#16775
E_TEKİN adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün tekrar yakıt ölçümü yaptım.170 km de 15 liralık benzin.Bursadaki lt fiyatı 3.67 tl.
Aslında kendimizi bedavaya kasıyoruz.Bir kaç kuruş az yaktıracağız diye sağ şeride mahkum kalmak mantıksız.Bu motor artçılı ve devirli kullanımda oralama 3 litre yakaıyo.
Çok yakın bir arkadaşımda ybr var o da çok sakin bir kullanımda 440 km de yedeğe düştü.Ama elektirikli bisiklet ayarında sürüş yapıyordu
dostum defalarca ölçtüm dip gaz 10,2 krş yakıyor
fazla kasmaya gerek yok
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
15 Ağustos 2010, 10:42
#16776
slm merabalar bende aranıza girmek istiyorum yaklaşık 2 ay oldu sıfır aldım cok memnunum yakıt konusundada arkadasın dedıgı gıbı dıp gazlada gıtsen 100 kurus yakıyor gecen gebzeye gıttık ve baska yerlerede ugradık 2kısı hep tam gaz bu sıcak havalarda 220 km yaptık sadece yaktıgı yakıt 20 tl o yuzden sevıyorum motorumu su an 2300 oldu bakalım
-
15 Ağustos 2010, 13:54
#16777
SILWERBEAT adlı üyeden alıntı
slm merabalar bende aranıza girmek istiyorum yaklaşık 2 ay oldu sıfır aldım cok memnunum yakıt konusundada arkadasın dedıgı gıbı dıp gazlada gıtsen 100 kurus yakıyor gecen gebzeye gıttık ve baska yerlerede ugradık 2kısı hep tam gaz bu sıcak havalarda 220 km yaptık sadece yaktıgı yakıt 20 tl o yuzden sevıyorum motorumu su an 2300 oldu bakalım
aramıza hoşgeldin
-
16 Ağustos 2010, 05:07
#16778
AydoganX adlı üyeden alıntı
Rica ederim Murat, hayırlı olsun, güle güle kullan.
Bu sağ far açma kapama kütüklüğünün bir resmini koysaydın, montajdan sonra nasıl gözüktü merak ettim.
Elektrik bağlantısı çok uğraştırdımı sağ kütüklük için?
hacı sağ kütüklüğün fotosunu cekmeyi unutmusum en kısa surede cekıp koyarım kaynak olur ben memnun kaldım sahsen orjınal bır goruntu olustu ismail aga bağlantı bayaaa bi ugraştırdı valla elektrikten hiç çakmam ama montaj sırasında gözlemlediğim kadarıyla bizim orjinal sag kontrol panelınde kutuklukte 5 tane fılan kablo gelıyor ve taktıgımız sag kutuklugun soketı uymuyor grenajın ıcındekı elektrık soketıne o yuzden bızım tamırcı kabloları kesıp bıctı mecburen orjınal kutuklugun soketıyle kabloları bırlestırdı yanlıs bılıyor ve hatırlıyor olabılırım ama 9 tane kablo fılan bagladı o sokete ondan sonra ve bu olaylardan sonra xenonların montajı orucunda etkısıyle yaklasık olarak 2.5 saat sürdü maşallah
haa bu arada arkadaşlar h7 tip 8000k xenonlarımı satıyorum kendim arabamda yedek olarak kenarda tutacaktım ancak vazgeçtim işine yarayacak dostlar var ise buradan bana ulaşabilirler
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:02 ----------
Dogan88 adlı üyeden alıntı
ala ala, ya sizde bi problem var ya benim motor cok az yakıo
) 450- 455 km de yedeğe düşüo artık gerisini siz tahmin edin. hesap yaptım ortalama 0.085 kurus falan yakıo
@muratgün
hocam sakın yanlıs anlama motorun cok guzel ama o farlarına yaptıgın siyah filmmi boyamı bilmiyom ama bence cok kotu olmus. neden onu yapmak istedin?
estağfirullah dostum tabikide yorumluyabilirsin ancak hak verirsinki güzellik göze hoş görünmek görsellik göreceli bir kavramdır benim acaip bi şekilde hoşuma gidiyor fardaki o kaş onu yaparken boya kunlanmadım reklamcılarda bulunan folyodan kunlandım hatta ben kunlanmadım reklamcı arkadaşımın kendisi kunlandı ve fikirde ondan çıkmıştı o yaptı bende begendim ve böyle kunlanıyorum çok sıkılırsam bı ara sokerım o zaman
-
16 Ağustos 2010, 12:40
#16779
-
16 Ağustos 2010, 17:59
#16780
Merhaba,
Motorsiklet dünyasına ve bu siteye oldukça yeniyim. Sizin gözünüzde çömez sayılırım
Kısaca geçmişimden bahsedeyim. Hayatımın 10 senesi bisiklet üzerinde geçti, bu süre zarfında fırsat buldukça babamın emektar PUCH motorunu kaçırmaktaydım. İki tekerli aletlere olan ilgim küçüklüğümde yaşadığım o özgürlük hissinin yüze rüzgar suretinde vurmasından ileri gelir.
Üniversite hayatım boyunca parasızlıktan motor almaya fırsatım olmadı. Şimdi okul bitti, üç beş kuruş para kazanır hale geldik, ilk işim A2 için ehliyet kursuna yazılmak oldu. Ekim'de yazılı, Kasım'da direksiyon derken Aralıkta ehliyeti alacağım inş.
Tabii aynı zamanda motor da almak lazım. Bunun için bir süredir araştırıyorum. Aylar önce eve yemek söylediğimde gelen kurye ile muhabbetimizde bana "Yamaha YBR125 veya Honda CBF150 al alacaksan" demişti. Temelde çıkış noktam da bu oldu. Derin araştırmalar sonucunda başlangıç motoru olarak Honda CBF 150'ye karar verdim.
Fiyat araştırmalarım sonucunda da şu sonuca vardım. Eğer 2011 model 0 bir motor almaya kalkarsam, bana herşeyiyle beraber 4150 TL'ye mal olacak. Eğer 1.5 yıl kullanılmış 25.000 km'de bir motor alırsam, bana 3000 TL'ye mal olacak (devir, plaka, ruhsat, noter vs. vs. işlemleri hariç).
İkinci el motoru, çok iyi bi ustaya gösterip "bu motorda bi sorun yok" sözünü aldığımı varsayalım. Sizce hangi tercih daha mantıklı? Tabii bu kararı verirken benim finansal olarak ne durumda olacağım da önemli, fakat bunu es geçelim. Direkt olarak fiyat - performans oranını sorgulayalım.
Destekleriniz için şimdiden çok teşekkürler.
3 gündür bu forumları okumaktayım, hem aranızdaki kardeşlik güdüsüne hayran oldum, hem de çok şey öğrendim. Beni de aranıza alın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler