Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #16701
    brs3417 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    şimdilik 4 teker
    Alıntı meapa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. motoru alalı 6. gündeyim ve kilometre 280'i buldu. Ancak benzin göstergesi şimdiden kırmızı çizgiye yaklaştı bile -bitmedi, ama yaklaştı-. Şimdiden bir şey söylemek yanlış olur belki ama sanırım CBF 150, Titandan biraz fazla yakıyor. Kaldı ki Titan'ın deposu 1 litre daha küçük ve 10 kg. da daha hafif. Siz tam depoyla (13 litre ve yedek hariç) kaç km gidebiliyorsunuz?

    2. Arka fren ilk aldığım günden beri bana zayıf geldi. Ama ön fren disk olduğu için ve ben de bu frene alışık olmadığım için arka fren bana öyle geliyor da olabilir. Siz de arka freni zayıf buluyor musunuz?

    3. Kasko yaptırırsak kaza masrafları dışında hırsızlık olaylarına karşı da önlem almış oluyoruz, değil mi? Aranızda hiç kasko yaptıran var mı? Varsa ne kadara mal oluyor? Diyelim çalındı, sigorta firması bize ne kadarını öder?

    4. Hala rodaj dönemindeyim. Bana servisten 70 km.'yi aşmamamı söylemişlerdi. Ve ben de hiç aşmıyorum. Ama kafam karıştı: rodaj döneminde sorun "hız" mı, yoksa "yüksek devir" mi? Bilen var mı?


    1) Şimdi cbf 150 nin deposu 13 litre bunun 2.6 litresi yedek ysni yedeğe geçmeden kullanırsan kacaba kabaca 11 litre benzin alırsın ve rodaj döneminde olğun için en az şekilde yakaman münkün değil 1000 kmden sonra bile düşük veriler anca elde ediliyor rodajı bitir servise git öyle hesaplamalarını yap en sağlıklısı olur.

    2)Motor daha yeni olduğu için frenler tam olarak tatmin edici değil ama bu ön disk için daha geçerli olur çünkü diskin üzerinde ince bi tabaka koruyucu ile geliyormuş bi 500 km sonra yaklaşık bu madde tamamen gidiyor demişlerdi bana ve ölede oldu mesela lastiklerde çok kötüydü zaten genel olarak kötü ama gene bi 500 km sonra açıldı çok fark ediyor.Arka fren çok kolay ayarlanıyor kullama kılavuzuna bak orda gösteriyor oradaki vidayı 1-2 tur döndür ama her turda arka frene bas ve aşırı sıkı olmadığından emein ol.Zaten arka frenden pek bişey bekleme sonuçta kampana ama asıldın mı güvensizlik vermiyor. (bu arada hatırlatıyım frenler %60 ön fren %40 arka fren sıkılarak uygulanır)


    3)Kasko işi tam bir eziyet motorlara kasko yapmamak için fayiş fiyatlar çekiyorlar eğer bir tanıdığın varsa ona yaptırmanda fayda var.Kasko kapsamlarına göre seçenekleri sen belirliyosun nelere ödeme yapılcak vs. ama çalınma durumunda biraz kesinti yapıyorlar.

    4)Şimdi rodajda önemli olan devirli kullanmamak yani motoru sıkıştırmamak önemli olan. Bizim motor zaten 70-80 aralığında ve devir yüksek değil yani rodaj için uyugun. Servis sana 70'i geçme demiş çünkü 90-100 gib hızlar yüksek devirler bu motor için. Bide sık vites değiştir demişlerdi bana yani viteslerde gezin hepsini kullan ama gene devirsiz. Yani yüksek hız yüksek devir 70 km orta devir 5. viteste tabi 100 km yüksek devir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 ----------

    m.şanveren dostum kusura bakma alıntı yapıp yazarken oylandım biraz benden önce yazmışsın sanki yetersiz bulmuşum gibi anlaşılmasın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #16702
    meapa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Titan, Honda CBF 150, Yamaha MT07, Bajaj Box
    Alıntı buberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence yüksek devirle ilgilidir ki 70km hızla giderken acaba devir kaça çıkıyor? Benim gibi yeni başlayacaklar için cbf150de devir saati olmaması çok kötü. Tek hoşuma gitmeyen şey bu devir saati çünkü rodaj döneminde devir için kendime bir limit koyamayacağım. motora alışmamış olacağım için sesinden ne kadar anlayabilirim ki? cbf150 kullanıcıları bu konuda ne düşünüyor? Ben cbf150 almak konusunda kararlıyım...
    Devir saatinin çok çok çok önemli bir konu olduğunu sanmıyorum. 1999 yılında Honda Titan aldığımda bana arkadaşım yaklaşık saatte 40 km hıza ulaştığında 3'e at, yaklaşık 60'a geldiğinde de 4'e demişti. O sıralar devir saati gibi şeyler anca çok lüks motorlarda bulunuyordu. 1'den 2'ye geçilmesi gerektiğini en acemi kullanıcılar bile anlar. Yüksek bir hızda ise zaten 5'desindir Bu kuralı ilk 1 ay uyguladım ve daha sonra da motoru 11 yıl boyunca sesle birlikte bütünleşerek kullanmaya devam ettim. İnanın bu 11 yıl boyunca devir saatim olmadığı için ne ben bir zorluk yaşadım ne motorda bir sorun oluştu, ne de bunun eksikliğini hissettim. Eğer bu 11 yıl içinde bir devir saatim olsaydı HİÇ BAKMAZDIM BİLE! Düşünsenize, 11 yıl boyunca hiç kullanmayacağım, şöyle göz ucuyla bile bakmayacağım bir teknolojiyi boşu boşuna yanımda taşıyıp duracaktım.

    Araba kullanırken de devir saatini sadece şehirler arası yolda klimayı açıp camları kapatmışsam, ve yanlışlıkla devir saatine gözüm bir an takılıvermişse, ve ben de o sırada 4. viteste olduğum halde saatte 130'a falan gelmişsem, işte bütün bunlar aynı anda bir araya gelmişse, kullandığım bir alet. Ki böyle durumlarla karşılaşma olasılığım da yılda 1 kere, tatile çıktığım zaman oluyor. Hadi diyelim ki o zamanda devir saati bozuk olsun, işte o zamanda 1-2 dakika içerisinde 5'e atarım, merak etmeyin.

    Ama ön panele şu şekilde yaklaşılırsa, buna katılırım: Çok sükseli gibi yapmışlar, sağolsunlar benzin seviyesini eklemişler. Ama hız göstergesinin yanında yer alan o kaçıncı vitestesin göstergesinin zavallılığı, üçüncü dünya pazarının sefilliğinin bir göstergesi bence. 1-2 yıllık bir motor kullanıcısı bile "Abi ben şu an kaçıncı vitesteyim, şu göstergeme bir bakayım da göreyim!" demeyeceğini gayet iyi bilir. Her motorsiklet kullanıcısı makina ile, ses ile, hız ile, çekiş gücündeki değişimler ile, hemen hemen her şey ile zaten bütünleşmiş bir kullanıcıdır. Kaçıncı vitesteyim göstergesi, acemi bir kullanıcının en fazla 1-2 hafta kullanacağı dandik bir gösterge.

    Ön panel konusunda geçenlerde de belirtmiştim, keşke bir saat koysalardı diye... Sonra aklıma geldi, kol saati kullanırsak saatimiz de olmuş olur

  3. #16703
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Alıntı meapa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Devir saatinin çok çok çok önemli bir konu olduğunu sanmıyorum. 1999 yılında Honda Titan aldığımda bana arkadaşım yaklaşık saatte 40 km hıza ulaştığında 3'e at, yaklaşık 60'a geldiğinde de 4'e demişti. O sıralar devir saati gibi şeyler anca çok lüks motorlarda bulunuyordu. 1'den 2'ye geçilmesi gerektiğini en acemi kullanıcılar bile anlar. Yüksek bir hızda ise zaten 5'desindir Bu kuralı ilk 1 ay uyguladım ve daha sonra da motoru 11 yıl boyunca sesle birlikte bütünleşerek kullanmaya devam ettim. İnanın bu 11 yıl boyunca devir saatim olmadığı için ne ben bir zorluk yaşadım ne motorda bir sorun oluştu, ne de bunun eksikliğini hissettim. Eğer bu 11 yıl içinde bir devir saatim olsaydı HİÇ BAKMAZDIM BİLE! Düşünsenize, 11 yıl boyunca hiç kullanmayacağım, şöyle göz ucuyla bile bakmayacağım bir teknolojiyi boşu boşuna yanımda taşıyıp duracaktım.

    Araba kullanırken de devir saatini sadece şehirler arası yolda klimayı açıp camları kapatmışsam, ve yanlışlıkla devir saatine gözüm bir an takılıvermişse, ve ben de o sırada 4. viteste olduğum halde saatte 130'a falan gelmişsem, işte bütün bunlar aynı anda bir araya gelmişse, kullandığım bir alet. Ki böyle durumlarla karşılaşma olasılığım da yılda 1 kere, tatile çıktığım zaman oluyor. Hadi diyelim ki o zamanda devir saati bozuk olsun, işte o zamanda 1-2 dakika içerisinde 5'e atarım, merak etmeyin.

    Ama ön panele şu şekilde yaklaşılırsa, buna katılırım: Çok sükseli gibi yapmışlar, sağolsunlar benzin seviyesini eklemişler. Ama hız göstergesinin yanında yer alan o kaçıncı vitestesin göstergesinin zavallılığı, üçüncü dünya pazarının sefilliğinin bir göstergesi bence. 1-2 yıllık bir motor kullanıcısı bile "Abi ben şu an kaçıncı vitesteyim, şu göstergeme bir bakayım da göreyim!" demeyeceğini gayet iyi bilir. Her motorsiklet kullanıcısı makina ile, ses ile, hız ile, çekiş gücündeki değişimler ile, hemen hemen her şey ile zaten bütünleşmiş bir kullanıcıdır. Kaçıncı vitesteyim göstergesi, acemi bir kullanıcının en fazla 1-2 hafta kullanacağı dandik bir gösterge.

    Ön panel konusunda geçenlerde de belirtmiştim, keşke bir saat koysalardı diye... Sonra aklıma geldi, kol saati kullanırsak saatimiz de olmuş olur
    Çok açıklayıcı bir cevap olmuş teşekkür ederim
    Bende 6-7 yıldır 96 model fiat uno kullanıyordum ve ondada devir saati yok hiç eksikliğini duymadım söylediğiniz gibi ama demekki bilinç altımda bir yara olmuş devir saati :D
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  4. #16704
    meapa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Titan, Honda CBF 150, Yamaha MT07, Bajaj Box
    bu arada yazmayı unutmuşum: yanıtları için buberk'e, m.şanveren'e ve brs3417'ye teşekkürler. bu bilgileri uygulayacağım.

  5. #16705
    brs3417 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    şimdilik 4 teker
    Ah bu devir saati yedi bitirdi cbf severleri. İytiyaç bi yana ben motorlarda görmeyi çok seviyorum bu devir saatini.

    buberk hiç kafana takma motorda olsa arbada olsan biraz kullanıp alıştıktan sonra sesten hızdan anlıyorsun çok rahat.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:06 ----------

    Alıntı meapa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada yazmayı unutmuşum: yanıtları için buberk'e, m.şanveren'e ve brs3417'ye teşekkürler. bu bilgileri uygulayacağım.


    Faydası olduysa ne mutlu.

  6. #16706
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    brs3417... arkadaşıma bak yaaa,hiç olurmu öyle şey,herkez bildiğini yazıcak...

    Bu duyarlılığın gerçekten form ortamlarında zor bulunan bir hadise,bunun için sana teşekkür ediyorum
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  7. #16707
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Göstergesinde saat olmamasından yakınanlar bisiklet saati kullansınlar. Sigma marka bu konuda tavsiye ediliyor. Kablolu olursa daha iyi olur. Saati göstermesinin yanında hızınızı da doğru gösterir, günlük haftalık ne yol yaptığınızı, ortalama ve maksimum hızınızı ve daha bir çok veriyi görebilirsiniz. Ayrıca su geçirmezler ve kolayca söküp yanınızda götürebiliyorsunuz. Devir saati bence de çok önemli değil, bir kaç gün kullanınca motorun sesinden ve gidişinden ne zaman vites değişimi gerektiği anlaşılıyor. Vites göstergesi ise bence 1. vites ve boşu gösterse ya da sadece boşu gösterse yeterli. Bu da kalkışta 1. viteste kalktığımızdan emin olalım diye yoksa boş göstergesi yeterli bence. Depo göstergesi de deponun şaseye oturması nedeniyle üst kısmı daha dar, şamandıra sadece benzin yüksekliğini gösteriyor. Yani depo kola tenekesi değil de gazoz şişesi gibi dibe doğru geniş, o yüzden yanıltıyor. Ben geçen fulleyip kırmızı hizasına geldiğinde tekrar üstteki demire kadar fulledim, 8 lt aldı. Ayrıca bu motor stop düğmesine yolda giderken basınca ne oluyor merak ettim, rampa aşağı 3. viteste kapadım, bir iki gaz verdim vurt vurt ses geldi düğmeyi açınca da eksoz patladı hoşuma gitti fakat bir daha yapmam sanırım Boğuluyor motorum diyen arkadaşımız da bence buji kablosu iyi oturmuş mu diye kontrol etsin, ya da motor stop düğmesinde bir problem olabilir mi, neticede düğme kapatınca ışıklar sönmüyor, motor boğulmuş gibi oluyor ve açınca da eksozdan ses geliyor. Yani semptomlar aynı.

    Ayrıca lastik konusuna gelince ben ölçüleri bilmeden yanlış almışım be gayet de güzel oldu memnunum, sadece sanıyorum biraz son hız düştü. Sürtme falan yok.

    Öne irc NR25 90-90/18
    Arkaya ise NR47 100-90/18 almışım.

    Önün duruşu çok güzel oldu, bisiklet tekeri gibi durmuyor. Çamurluğa sıfır duruyor sürtmüyor. Yağmurda da kullandım sorun olmadı ama endüro tarzı kullananlar, çamura girenler sorun yaşayabilirler. Arka lastik ise zincirim yeni değiştiği ve teker en önde olduğu halde çatalla arasında yeterli mesafe var. Duruş olarak da güzel duruyor. (şekil olarak ) arka freni pek kullanmıyorum genelde %90 ön, sert duracağım zaman birlikte, ışıklarda ise vites birde ayağım arka frende ışık yanacak kadar basılı bekliyorum.

  8. #16708
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    cbf150 yi epeydir araştırıyorum benzin deposu hakkında yazdıklarınız çok mantıklı daha önce bundan bahsedildiğini hiç okumadım. Depo sonlara doğru daha bereketli oluyor dedikleri bu yüzdenmiş demekki
    Ayrıca bahsettiğiniz bisiklet saati hesapladığı bilgileri nereden alıyor? Ön tekere ekstra bir şey takmamız gerekiyor sanırım. (biraz cahil olabilirim kusura bakmayın)

    Devir saatine gelince ben hala keşke olsa diyorum çünkü araba veya motosiklet kullanırken pistonlar bile gözümün önüne gelir işin mekanik kısmı benim çok hoşuma gidiyor. Motor o sirada ne kadar hızla dönüyor bilmek isteridim
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  9. #16709
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    ben okuyucuyu fren diskine küçükbir mıknasıtı yapıştırarak ve ön çatala bağlayarak hallettim. Yağmurda da dahil kullanıyorum sorun yok. Düzgün de okuyor. Biraz ince ayar için uğraşmak gerekebilir. Bir de motoru yıkarken falan pozisyonu kayabiliyor ama ayarlamak zor değil. Uygulama hakkında 2 resim koymuştum daha önceki postlarda , zor bir iş değil. Saatin içinden çıkan kitapçıkta montaj anlatılıyor. Tek sorun mıknatıs ayarlamak. İçinden çıkan mıknatıs telli janta göre olduğundan uymaz.

  10. #16710
    brs3417 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    şimdilik 4 teker
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    brs3417... arkadaşıma bak yaaa,hiç olurmu öyle şey,herkez bildiğini yazıcak...

    Bu duyarlılığın gerçekten form ortamlarında zor bulunan bir hadise,bunun için sana teşekkür ediyorum

    Nedemek sonuçta bişeyler paylaşıyoruz bu ortamda duyarlı olmanın faydasınıda görmüş olduk seninde teşekkürünle bende sana teşekkür bu hususta.

  11. #16711

    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    Izmir-Arabistan
    Motosikleti
    CBF150 2009, F650 2003
    Selamlar arkadaslar

    CBF150 yi 15000Km bakima sokacam izne ciktigimda, Izmir`den Bozcaada`ya gidip ddonecegim kismetse. Izmir`li arkadaslar servis icin neresini tavsiye ederler acaba, yukselise gotureyim mi?

    Gidis donus tahmini 700 Km ye yakin yol yaparim herhalde her turlu tavsiye ve uyariniza ihtiyacim olacak. Ayrica Eylul ayinin son haftasi icin planladigim seyahate katilmak isteyen arkadas olursa basimin ustunde yeriniz var...

  12. #16712
    mastikos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    suzuki inazuma
    clio da devir göstergesi yok hiç yadırgammaıştım onu kullanırkende
    sonra bu motoru aldım ilk motorum arkadaş bunun devir göstergesi yok dedi olması mı lazımdı ben sesinden anlıyorum demiştim :D yokluğu hissedilen bişey değil

  13. #16713

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    herkese merhabalar dün akşam motorumu temizlemek için petrole gittim basınçlı su ile başlaım yıkamaya motoru orta sehbaya aldım arkadaş arka tarafa bastırıyordu bende ön tekere verdim suyu nasıl dönüyor ama ibreye bir baktım 155 km olmuş kılometre tel kesecek diye hemen suyu terse vurum
    allah izin ederse 13 temmuzda motorumla ilk kez iki kişi uzun yola cıkacağım sinop bartım amasra olarak iki motor gidiyoruz
    sizden ricam yanıma almam gereken şeyler dikkat etmem gereken şeyler hakkında bilgi almak istiyorum lastik basıncına varana kadar..

  14. #16714

    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    Aydın/Didim
    Motosikleti
    Honda PS 150i '10
    arkdaşlar iyi günler kolay gelsin ben honda ps 150i almıştım forumada yazdım zaten aldığım yerdeki honda rodajının 1000 km olduğunu ve rodaj için 80i geçmememi ve arasıra yaklaşık 5 sn boyunca tam gaz ytapmamı sölemişti bazıları 60ı hiç geçme hiçte basma diyor bazılarıda sağır kalabiilir bas basabildiğin kadar diyor ne yapmalıyım yardım ve görüşlerinizi bekliyorum

  15. #16715

    Üyelik
    11 Aralık 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı Adrion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkdaşlar iyi günler kolay gelsin ben honda ps 150i almıştım forumada yazdım zaten aldığım yerdeki honda rodajının 1000 km olduğunu ve rodaj için 80i geçmememi ve arasıra yaklaşık 5 sn boyunca tam gaz ytapmamı sölemişti bazıları 60ı hiç geçme hiçte basma diyor bazılarıda sağır kalabiilir bas basabildiğin kadar diyor ne yapmalıyım yardım ve görüşlerinizi bekliyorum
    Arkadaşım, rodaj makine parçalarının birbirine uyum sağlaması için gereken çalışma
    süresidir ve bu da 1000 km'dir. Eğer "bas basabildiğin kadar" yaparsan birbirine
    henüz alışmamış parçalar aşınacaktır, bu da ilerde sana krank ve silindirlerde
    problem çıkarır. Doğru rodaj; mümkün olduğunca sabit hızda gitmeyip, mümkün
    olduğunca dur kalk yaparak, sakin kullanarak, 80-90'ı geçmeyerek yapılır.
    [COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
    ::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]

  16. #16716

    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    Aydın/Didim
    Motosikleti
    Honda PS 150i '10
    teşekkür ederim çok faydalı bi açıklama oldu benim için 1000 kmden sonra parçalar birbirine alışmış oluyor artık değil mi sorun yok yani?rodajı tamamladıktan sonra motorun son hızı artıyor ve benzin tüketimi düşüyormuş doğru mu?

  17. #16717
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı Adrion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim çok faydalı bi açıklama oldu benim için 1000 kmden sonra parçalar birbirine alışmış oluyor artık değil mi sorun yok yani?rodajı tamamladıktan sonra motorun son hızı artıyor ve benzin tüketimi düşüyormuş doğru mu?
    Rodaj döneminin bittiği bir nokta yoktur.Rodaj dönemi yavaş yavaş biter.Bunun en hassas dönemi ilk 1000 km dir.Bunu aştıktan sonra artık hızlanmalara başlanır.4000 bakımına kadar dengesiz olaylar devam edebilir.Ama 1000den sonra bişey kalmamıştır.Ben motosikletimi sıfır aldım.Yakıt ve hız olarak zirveye 8000den sonra çıktı.Yani ilk 10.000 rodaj süresi desem abartmış olur muyum? bilemiyorum.

  18. #16718
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    [QUOTE=flok;2119199]Selamlar arkadaslar

    CBF150 yi 15000Km bakima sokacam izne ciktigimda, Izmir`den Bozcaada`ya gidip ddonecegim kismetse. Izmir`li arkadaslar servis icin neresini tavsiye ederler acaba, yukselise gotureyim mi?

    Dostum bildiğim kadarıyla İzmir'de zaten tek yetkili servis yükseliş,birtane daha var oda Tire'de garantili iş istiyorsan başka seçenek yok,bende oraya gidiyorum...
    Hep Pür Dikkat...

  19. #16719

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhabalar dün akşam motorumu temizlemek için petrole gittim basınçlı su ile başlaım yıkamaya motoru orta sehbaya aldım arkadaş arka tarafa bastırıyordu bende ön tekere verdim suyu nasıl dönüyor ama ibreye bir baktım 155 km olmuş kılometre tel kesecek diye hemen suyu terse vurum
    allah izin ederse 13 temmuzda motorumla ilk kez iki kişi uzun yola cıkacağım sinop bartım amasra olarak iki motor gidiyoruz
    sizden ricam yanıma almam gereken şeyler dikkat etmem gereken şeyler hakkında bilgi almak istiyorum lastik basıncına varana kadar..
    Ferat kardeşim;
    Yanına lastik tamir seti ve zincir spreyi vs. alırsan bence yeterli olur.
    Ön lastik 25 PSI
    Arka lastik 31 PSI olmalı.
    Fakat bu değerleri lastikler soğukken elde etmelisin. Yani sabah motoru henüz hiç çalıştırmadan, yol yapmadan ölçünce bu değerler çıkmalı. Lastik ısındıkça hava da genleşir ve basınç değeri artar.

    En önemlisi her zaman çok dikkatli ve full koruma ol. Sıcaktan bunalıp montunu ve kaskını çıkartma sakın.

    İyi yolculuklar şimdiden...
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  20. #16720

    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    Aydın/Didim
    Motosikleti
    Honda PS 150i '10
    cbf 150 topiğinde durulma var önceden aradan 1-2 gün geçince o kadar çok yazı yazılırdıki sayfaları karıştırırdım şimdi 3 gündür bi sayfa ilerlemedi


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)

Bu Konudaki Etiketler