Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Temmuz 2010, 14:35
#16361
havaların aşırı ısınması sonucu daha kalın olan 20w50 yağ kullandıklarını söylüyolar, ama bu yağ motorun bunalımlı çalışmasına neden oluyo... yani piston kolu ve krank mili zaten yağın içinde döndüğünden kalın yağ onları yoruyo.. bu yüzden yağ çok aşırı eksildiği zaman yada ince bir yağ kullanıyosanız ani performans artışı oluyo motorda'ki aslında bu sakıncalı bir durum... özellikle ilk çalıştırma ve gazlama sırasında sübap kesme gibi bir sorun kaçınılmaz oluyo... ve şu far meselesine gelirsek arkadaşlar uzun kısa anahtarı direk olarak altarnatöre bağlı ama selektör butonu varya öndeki işte o aküye bağlı motor çalışmıyo olsa bile selektör yapabiliyosunuz ben selektör butonundan sadece 4 cm lik bir kabloyla uzun kısa anahtarına bir köprü atıp arayada 2 yönlü çıt çıt anahtar koydum, bu sayede özellikle gece şehiriçi trafiğinde direk aküden alıyorum elektriği haaa uzun yola gideceksem altarnatör tarafına çeviriyorum anahtarı... yakında birde zenon takmam lazım ama nezaman kimbilir...
Reklamlar
-
13 Temmuz 2010, 15:54
#16362
güzel bir fikir ve çözüm yöntemi
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
13 Temmuz 2010, 20:53
#16363
arkadaşlar METEHAN abinin forumdan uzaklaştırıldığını öğrendim... acebe sebebini bilen varmı...
-
14 Temmuz 2010, 01:14
#16364
Arkadaslar 1 ay önce Honda cbf 150 aldırttım arkadasa..
Gecen hafta sağ arka kuyruk granajı catlama yapmıs. 2 kısı bınıp 8 km gıttıkten sonra. arkadasta zaten ınınce farketmıs.
Hemen servıse gıtmesını soyledım ve gıtmıs.
SERVİS;
Haklı cıkabılmek için 9 tala atmıs ama arkadası alt edememısler.. Yetkılı servıs Honda musterı hızmetlerıne sıkayet et demıs.
Bızde hem e pota hemde 2 gun arka arkaya telefon ıle arayarak sorunu bızzat kendımız bıldırdıkten sonra.
Bu pazartesı granaj garantı kapsamından degıstı.
HABERINIZ OLSUN DEDIM SIZINDE BASINIZA BOYLE BIRSEY GELIRSE. Gerekenı yaparsınız atık.
Yetkılı servısın yetersız kaldıgı yerlerde Honda musterı hızmetlerı yardıma yetısıyor..
_____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
[COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]
-
14 Temmuz 2010, 02:20
#16365
Team 106 GTI adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar birşey kafama takılıyor.Bu servislerin 20/50 yağ takıntısı nedir çözemedim
Benim servis mobil1 20/50 kullanıyor.Farklı yağ kullanmak istersen kıllık yapıyor.Bende bu bakımda mobil 1 15/50 koymayı düşünüyorum.Servis yağ yakmasın diye 20/50 kullanıyo olabilirmi ?
Ustalarda dediğin gibi bir takıntı var gidiyor. .Şimdi benm motorda castrol 20/50 araba yağı var.Hava burda 40 derecde civarında o yüzden motor ısınınca çok rahat çalışıyor,ama motor sogukken debriyajımın tam ayırmadıgı oluyor.Ben araba yağı kullanılmaması taraftarıyım.Bana göre ideal olan castrol 10/50 ya da mobil1 15/50 motosiklet yağı...
-
14 Temmuz 2010, 15:21
#16366
-
14 Temmuz 2010, 15:51
#16367
-
14 Temmuz 2010, 15:52
#16368
Zaten bizim topic te arızadan çok aksesuar-yağ-lastik vs. konuşuluyor. Arıza yapmıyo alet napalım Aman nazar değmesin...
Kırmızı-Beyaz CBF gerçekten güzel duruyor.
-
14 Temmuz 2010, 16:14
#16369
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
14 Temmuz 2010, 16:15
#16370
arkadaşlar yağı değiştireli bir ay oldu 850 km yol yaptım çıkan yağ 400 ml bu nasıl iştir ben bu motorların yağ yaktığını biliyordum ama bu kadar yakması normalmidir en son shell vsx 10 40 koydu servis ben de dün castrol 10 40 ile değiştirdim bu arada motoru alalı bir buçuk ay kadar oluyo 30000 km de 2007 model.. acaba sıcaklardan mı yoksa başka bir sıkıntısımı var motorun öyle pek fazlada sıkıştırmıyorum...
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
-
14 Temmuz 2010, 16:19
#16371
mbuyuk adlı üyeden alıntı
yahu yağı değiştireli bir ay oldu 850 km yol yaptım çıkan yağ 400 ml bu nasıl iştir ben bu motorların yağ yaktığını biliyordum ama bu kadar yakması normalmidir en son shell vsx 10 40 koydu servis ben de dün castrol 10 40 ile değiştirdim bu arada motoru alalı bir ay oluyo 30000 km de 2007 model.. acaba sıcaklardan mı yoksa başka bir sıkıntısımı var motorun öyle pek fazlada sıkıştırmıyorum...
Yaz aylarında 10/40 çok ince kalır. Hele Antalya vs. gibi bir yerde su gibi olur o yağ.
15/50 ve SJ sınıfında motosiklet yağı kullanıp denersen sorun çözülebilir.
Birde motorun önceki sahibi nasıl kullanmış acaba? Mekanik bir sorunda olabilir.
Belirttiğin miktar çok fazla.
Benim motosiklet, en sert kullanımlarda bile 15/50 motosiklet yağını 2000 km.de 100 ile 150 gr. arası eksiltiyor ki bu durum normal.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
14 Temmuz 2010, 16:25
#16372
bu da kiev den.. innova gibi zincir muhafazası var kuyruğu farklı....
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
14 Temmuz 2010, 16:31
#16373
Evet gerçekten çok fazla yağ eksilmiş.400 ml ile motor nasıl çalışıyor, ses vs. nasıl oluyor merak ettim. Aydoğanx' in verdiği değerler kadar eksilltiğini başka arkadaşlarda daha önce belirtmişti yanlış hatırlamıyorsam ama 600 ml eksiltmenin normal olmadığı kesin.Bence de tavsiye edildiği gibi 15/50 yağ kullan ve düzelmez ise servise bi danış derim.
-
14 Temmuz 2010, 16:47
#16374
AydoganX adlı üyeden alıntı
Yaz aylarında 10/40 çok ince kalır. Hele Antalya vs. gibi bir yerde su gibi olur o yağ.
15/50 ve SJ sınıfında motosiklet yağı kullanıp denersen sorun çözülebilir.
Birde motorun önceki sahibi nasıl kullanmış acaba? Mekanik bir sorunda olabilir.
Belirttiğin miktar çok fazla.
Benim motosiklet, en sert kullanımlarda bile 15/50 motosiklet yağını 2000 km.de 100 ile 150 gr. arası eksiltiyor ki bu durum normal.
bende çok sıkıştırıp kullanıyorum 100gr anca eksiltiyor. geçen yaz bende 10-40 ile bindim . yinede o kadar yakamadım.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
14 Temmuz 2010, 17:27
#16375
AydoganX adlı üyeden alıntı
Yaz aylarında 10/40 çok ince kalır. Hele Antalya vs. gibi bir yerde su gibi olur o yağ.
15/50 ve SJ sınıfında motosiklet yağı kullanıp denersen sorun çözülebilir.
Birde motorun önceki sahibi nasıl kullanmış acaba? Mekanik bir sorunda olabilir.
Belirttiğin miktar çok fazla.
Benim motosiklet, en sert kullanımlarda bile 15/50 motosiklet yağını 2000 km.de 100 ile 150 gr. arası eksiltiyor ki bu durum normal.
şimdiki koyduğum castrol'u ne yapacak bakalım olmazsa bir dahaki değişimde bir de 15 50 deneyelim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:25 ----------
Team 106 GTI adlı üyeden alıntı
Evet gerçekten çok fazla yağ eksilmiş.400 ml ile motor nasıl çalışıyor, ses vs. nasıl oluyor merak ettim.
Aydoğanx' in verdiği değerler kadar eksilltiğini başka arkadaşlarda daha önce belirtmişti yanlış hatırlamıyorsam ama 600 ml eksiltmenin normal olmadığı kesin.Bence de tavsiye edildiği gibi 15/50 yağ kullan ve düzelmez ise servise bi danış derim.
seste falan değişiklik yok da kardeş ben tesadüfen baktım 850 km de işareti bırak yağ çubuğa bile değmiyordu hemen can havliyle değiştirdim
Biz ki kula kulluk edip cennete gitme kaygısıyla üç maymunu oynayanlardan değiliz.
-
14 Temmuz 2010, 23:55
#16376
herkese kolay gelsin bir sorum olacak spacy 110 mu az yakar cbf 150 mi şehiriçi kullanımda
-
15 Temmuz 2010, 01:07
#16377
Adrion adlı üyeden alıntı
herkese kolay gelsin bir sorum olacak spacy 110 mu az yakar cbf 150 mi şehiriçi kullanımda
Bence spacy az yakar daha küçük hacim ve ENJEKSİYON var alette
-
15 Temmuz 2010, 03:32
#16378
-ibrahim- adlı üyeden alıntı
Bence spacy az yakar daha küçük hacim ve ENJEKSİYON var alette
ben cbf nin daha az yakacagını dusunuyorum tamam belkı spacyde enjeksıyon olabılır ama sonucta o bır scooter ve gazı kontrolsuz actıgın zaman yakıtı su gıbı ıctıgıde bı gercek haaa ben efendı kunlanırım devırlı gıderım cok gazı kıvırmadan bı surus saglarım gıbı durumlar olduktan sonra tabıkı enjeksıyonlu spacy yol ve kunlanım durumlarına gore daha az yakıt tuketebılır
-
15 Temmuz 2010, 10:56
#16379
muratgün adlı üyeden alıntı
ben cbf nin daha az yakacagını dusunuyorum tamam belkı spacyde enjeksıyon olabılır ama sonucta o bır scooter ve gazı kontrolsuz actıgın zaman yakıtı su gıbı ıctıgıde bı gercek haaa ben efendı kunlanırım devırlı gıderım cok gazı kıvırmadan bı surus saglarım gıbı durumlar olduktan sonra tabıkı enjeksıyonlu spacy yol ve kunlanım durumlarına gore daha az yakıt tuketebılır
Kullanım tarzı konusunda sana sonuna kadar katılıyorum,bu iki motor arasında çok ince bi çizgi var.Ama ben yine de burun farkıyla spacy alır diyorum.
-
15 Temmuz 2010, 12:54
#16380
görüşleriniz için çok teşekkür ederim peki ps 150i nin şehiriçi ve şehirdışı yakıt tüketimi nasıl olur sizce ps 150 topiği ölmüş durumda olduğu için buraya yazıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)
Bu Konudaki Etiketler