Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Temmuz 2010, 10:29
#16241
blue white adlı üyeden alıntı
Bende bugün arka şantaya led ışıklandırma yaptım ve fren lambasına bağladım. çokta güzel oldu. bir ara fotosunu koyarım.
bunu ben de düşünmüştüm, fotolarını bekliyoruz
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
Reklamlar
-
08 Temmuz 2010, 10:54
#16242
bende de çantanın alt tablasında var çok basit montaj ettim kendi yapışkanı ile yapıştırdım. kablosu da arka stop lambasının soketine sıkıştırdım. isterseniz parklar gibi hem fren hem park isterseniz de sadece fren de yanıyor. 10 tl maliyet
aksama fotosunu eklerim.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
08 Temmuz 2010, 11:41
#16243
arkadaslar benim motor kendini yırtıyor 110 u gecmiyor ya 120-130 yapan nasil yapıyor? ben normalde zaten max 100 km/h ile gidiyorum ama neden gitmez bu motor?
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
08 Temmuz 2010, 12:34
#16244
mmucit adlı üyeden alıntı
Eyvallah genç kaptan, hayırlı satışlar.
Tebrikler, rekor sende galiba.
Hava filtresini ve bujiyi kontrol et ve sakin kullan. Hala düşmüyorsa sübap ayarlarını ve karbüratörünü kontrol ettir.
Aklıma başka bişi gelmiyor.
Hava filtresini ve bujiyi değiştireli en fazla 1.5 ay olmuştur. Bu arada her ne kadar sakin kullanmaya çalışsamda (80-85 km hız ile) yine de 100 kmde 3 litre yaktım. Söylediğin gibi sübap ayarlarına ve karbüratöre bakıcam artık.
Herkese teşekkürler
-
08 Temmuz 2010, 12:42
#16245
-
08 Temmuz 2010, 12:47
#16246
zenon adlı üyeden alıntı
arkadaslar benim motor kendini yırtıyor 110 u gecmiyor ya 120-130 yapan nasil yapıyor? ben normalde zaten max 100 km/h ile gidiyorum ama neden gitmez bu motor?
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
valla abicim iyi gidiyosun yine canını sıkma
motor zaten 110-120 ile anca normal gider hele 120 ile uzun süre gitmen seni yorar tedirgin gidersin
bide motoru devirli kullanmayı dene vitesleri biraz daha geç at,4.viteste 80 km geçsin motor ben devirli kullanırsam 90 dan sonra 5. vitese atıyodum motor düz yolda çok rahat 120 gidiyo...bence sendeki tek sorun motoru devirli kullanmaman sıkıştır birazçık
Nasıl düz yolda zorlanmadan 120 görüyor Mücahid ?
Farklı motorlarmı kullanıyoruz? Gerçi benim kilo 95 ya, onunda etkisi vardır muhakkak
Dümdüz yolda 100'den sonra nazlanarak hızlanıyor motor. Hafif bir rüzgarda zaten dahada fazla hızlanmıyor.
Düz yolda standart bir cbf'nin 120 görmesi zor. Hafif meyilli yollarda 120-130a çıkılıyor ayrı mevzu.
@zenon biraderim
Bu durum bence normal, altında farklı bir sebep aramamalısın.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
08 Temmuz 2010, 12:56
#16247
AydoganX adlı üyeden alıntı
Nasıl düz yolda zorlanmadan 120 görüyor Mücahid ?
Farklı motorlarmı kullanıyoruz? Gerçi benim kilo 95 ya, onunda etkisi vardır muhakkak
Dümdüz yolda 100'den sonra nazlanarak hızlanıyor motor. Hafif bir rüzgarda zaten dahada fazla hızlanmıyor.
Düz yolda standart bir cbf'nin 120 görmesi zor. Hafif meyilli yollarda 120-130a çıkılıyor ayrı mevzu.
@zenon biraderim
Bu durum bence normal, altında farklı bir sebep aramamalısın.
abicim sen şimdi cbfim 100 den sonra sağlıklı hızlanmıyormu diyosun inan bana e5 te normal hava ve yol şartları altında devirli kullanımda motor çok rahat 110-120 görüyor hatta 2 kişi 110 km ile yolculuk yaptığıımda oldu...ahh ah özledim motorumu
-
08 Temmuz 2010, 13:02
#16248
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
abicim sen şimdi cbfim 100 den sonra sağlıklı hızlanmıyormu diyosun inan bana e5 te normal hava ve yol şartları altında devirli kullanımda motor çok rahat 110-120 görüyor hatta 2 kişi 110 km ile yolculuk yaptığıımda oldu...ahh ah özledim motorumu
bende 38 lik düşli var 130 u hiç görmedim ne 38 lik dişli ile nede 42 lik ile
debriyajımı değiştirsem acaba
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
08 Temmuz 2010, 13:05
#16249
arkadaşlar 110'u düz yolda çok rahat görüyorum biraz zorlayarak ta 120 ye kadar gidiyor ibre.
-
08 Temmuz 2010, 13:12
#16250
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
abicim sen şimdi cbfim 100 den sonra sağlıklı hızlanmıyormu diyosun inan bana e5 te normal hava ve yol şartları altında devirli kullanımda motor çok rahat 110-120 görüyor hatta 2 kişi 110 km ile yolculuk yaptığıımda oldu...ahh ah özledim motorumu
Mücahid senin motor NOS'lumuydu yoksa
Düz yolda devirli kullanınca ibren hızlıca 120'ye kada sorunsuz geliyorsa helal olsun. Senin motor standartlardan farklıymış derim o zaman.
Peki bu testi aynı güzergahın dönüş yolunda da yaptınmı?
Çünkü yol düz gibi görünsede 3-5 derecelik gözle zor farkedilecek kadar hafif meyilli yollarda oluyor.
Bu tip bir yolda devirli kullanıp 120 leri rahat görürsün ama dönüp diğer şeritten gazlarsan 90- 100'ü geçemediğinide görürsün.
Yani test ortamı çok öenmli.
Düz yolda 100-110'dan sonra benim alet gitmiyor. Hafif meyil bulursam 120'yi görüyorum. (Yada büyük bir aracın rüzgar boşluğuna girersem.) Tabi bu değerler cbf'nin göstergeye göre. Yani muhtemelen +10 km. fazla ölçüyor.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
08 Temmuz 2010, 13:22
#16251
AydoganX adlı üyeden alıntı
Mücahid senin motor NOS'lumuydu yoksa
Düz yolda devirli kullanınca ibren hızlıca 120'ye kada sorunsuz geliyorsa helal olsun. Senin motor standartlardan farklıymış derim o zaman.
Peki bu testi aynı güzergahın dönüş yolunda da yaptınmı?
Çünkü yol düz gibi görünsede 3-5 derecelik gözle zor farkedilecek kadar hafif meyilli yollarda oluyor.
Bu tip bir yolda devirli kullanıp 120 leri rahat görürsün ama dönüp diğer şeritten gazlarsan 90- 100'ü geçemediğinide görürsün.
Yani test ortamı çok öenmli.
Düz yolda 100-110'dan sonra benim alet gitmiyor. Hafif meyil bulursam 120'yi görüyorum. (Yada büyük bir aracın rüzgar boşluğuna girersem.) Tabi bu değerler cbf'nin göstergeye göre. Yani muhtemelen +10 km. fazla ölçüyor.
ismail metehanın motoruyla düzde 120 gördüm ben
110 kiloyum,metenin 55000i devirmiş durumda bu arada
benim motorla 110 u geçemedim henüz 12500 de
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
08 Temmuz 2010, 13:35
#16252
[QUOTE=AydoganX;2101318]Mücahid senin motor NOS'lumuydu yoksa
Düz yolda devirli kullanınca ibren hızlıca 120'ye kada sorunsuz geliyorsa helal olsun. Senin motor standartlardan farklıymış derim o zaman.
Peki bu testi aynı güzergahın dönüş yolunda da yaptınmı?
Çünkü yol düz gibi görünsede 3-5 derecelik gözle zor farkedilecek kadar hafif meyilli yollarda oluyor.
Bu tip bir yolda devirli kullanıp 120 leri rahat görürsün ama dönüp diğer şeritten gazlarsan 90- 100'ü geçemediğinide görürsün.
Yani test ortamı çok öenmli.
aynen aynen..
rampa aşağı dibine kadar asıldım 125 i geçmedi hatta devir kesici gibi oldu daha fazlasını bilemem. bi metehan vardı 130 yapan oda
500 km sonra komple motor yaptı. yani kompresyon yok makina da demek oluyor
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
08 Temmuz 2010, 15:43
#16253
babaçi adlı üyeden alıntı
ismail metehanın motoruyla düzde 120 gördüm ben
110 kiloyum,metenin 55000i devirmiş durumda bu arada
benim motorla 110 u geçemedim henüz 12500 de
Bakalım bizde 50 binlere gelince yapabilecekmiyiz
Gerçi deniz kenarında, karasal iklim olan yerlere nazaran motorların daha verimli çalışıtığını bi yerde okumuştum, onunda etkisi olabilir.
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
aynen aynen..
rampa aşağı dibine kadar asıldım 125 i geçmedi hatta devir kesici gibi oldu daha fazlasını bilemem. bi metehan vardı 130 yapan oda
500 km sonra komple motor yaptı. yani kompresyon yok makina da demek oluyor
Evet meyilli yolda 125'te kesiciye girdiğini farkettim bende. O hızdayken motor daha ileri atılıp sonra frenliyor gibi oluyor.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
08 Temmuz 2010, 15:52
#16254
AydoganX adlı üyeden alıntı
Nasıl düz yolda zorlanmadan 120 görüyor Mücahid ?
Farklı motorlarmı kullanıyoruz? Gerçi benim kilo 95 ya, onunda etkisi vardır muhakkak
Dümdüz yolda 100'den sonra nazlanarak hızlanıyor motor. Hafif bir rüzgarda zaten dahada fazla hızlanmıyor.
Düz yolda standart bir cbf'nin 120 görmesi zor. Hafif meyilli yollarda 120-130a çıkılıyor ayrı mevzu.
@zenon biraderim
Bu durum bence normal, altında farklı bir sebep aramamalısın.
Valla millet diyor rahat 120 görüyorum falan bende işkillendim benim motorda senin deidgin gibi 100-110 la giderken bir ruzgar essin hayda direk bayıyor.
ama mücahit senin deidignde olabilir bir denemek lazım ben normalde 60-70 de 5. vitese geciyorum.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
08 Temmuz 2010, 15:56
#16255
zenon adlı üyeden alıntı
Valla millet diyor rahat 120 görüyorum falan bende işkillendim benim motorda senin deidgin gibi 100-110 la giderken bir ruzgar essin hayda direk bayıyor.
ama mücahit senin deidignde olabilir bir denemek lazım ben normalde 60-70 de 5. vitese geciyorum.
60-70 de 5. vitese geçersen çok sakin kullanmız ve ortalama 100 km rahat gidersin çünkü motor devrini yakalamamış oluyor 80 kmden sonra 5. vitese at görceksinki motorun torku nasıl fazlalaşıyor bu cbflerin hepsi birbirinden farklımı yada farklı şehirlerden mi farkediyor ben motorla zorlamadan 110-120 gidebiliyorum hatta bi yalova gezisinde dönüşte mete abi erdi ben 100 kmden aşağı inmedik 110 devamlı 120 de arasıra çok zorlanmadan çıkıyodu motor...
aydoğanx motorda noss olsa 200km filan yapardı heralde
-
08 Temmuz 2010, 16:00
#16256
AydoganX adlı üyeden alıntı
Bakalım bizde 50 binlere gelince yapabilecekmiyiz
Gerçi deniz kenarında, karasal iklim olan yerlere nazaran motorların daha verimli çalışıtığını bi yerde okumuştum, onunda etkisi olabilir.
aynen.
Evet meyilli yolda 125'te kesiciye girdiğini farkettim bende. O hızdayken motor daha ileri atılıp sonra frenliyor gibi oluyor.
arkadaşlar 38 lik dişli var üzerinde 3 vites dip gaz 90 yapıyor 4 de 105 5 de 110
bu durum rüzgarsız olacak asfalt olacak mıcırdan bozma yol olmayacak yağı bujisi filtresi temiz olacak ancak öyle.
not : 87 kg ağırlığım var
bu bahsettiğim hızlarda üzerinde yatma rüzgar kesme eğilimim yoktur.
hatta çinli motorlar bizimkinden daha hızlıdır . kesici olmadığından patlayana kadar asılır...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
60-70 de 5. vitese geçersen çok sakin kullanmız ve ortalama 100 km rahat gidersin çünkü motor devrini yakalamamış oluyor 80 kmden sonra 5. vitese at görceksinki motorun torku nasıl fazlalaşıyor bu cbflerin hepsi birbirinden farklımı yada farklı şehirlerden mi farkediyor ben motorla zorlamadan 110-120 gidebiliyorum hatta bi yalova gezisinde dönüşte mete abi erdi ben 100 kmden aşağı inmedik 110 devamlı 120 de arasıra çok zorlanmadan çıkıyodu motor...
aydoğanx motorda noss olsa 200km filan yapardı heralde
nos olsa 200 görürdün ama son 200 olurdu
ama düşünsene 110 ile giderken tekere kalkıyor
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
08 Temmuz 2010, 16:05
#16257
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
nos olsa 200 görürdün ama son 200 olurdu
ama düşünsene 110 ile giderken tekere kalkıyor
Sürat felakettir
Bakın ne buldum, singapurlu elemanlardan biri Leo Vince egsoz takmış :
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
08 Temmuz 2010, 16:28
#16258
AydoganX adlı üyeden alıntı
Sürat felakettir
Bakın ne buldum, singapurlu elemanlardan biri Leo Vince egsoz takmış :
Motorda 10 numara olmuş ama helal olsun.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
08 Temmuz 2010, 17:22
#16259
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
08 Temmuz 2010, 17:56
#16260
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
aynı benim makina.
Koysana senin makinenin resimlere bakalım
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler