Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #16241

    Üyelik
    11 Aralık 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı blue white adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bugün arka şantaya led ışıklandırma yaptım ve fren lambasına bağladım. çokta güzel oldu. bir ara fotosunu koyarım.
    bunu ben de düşünmüştüm, fotolarını bekliyoruz
    [COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
    ::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #16242
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    bende de çantanın alt tablasında var çok basit montaj ettim kendi yapışkanı ile yapıştırdım. kablosu da arka stop lambasının soketine sıkıştırdım. isterseniz parklar gibi hem fren hem park isterseniz de sadece fren de yanıyor. 10 tl maliyet
    aksama fotosunu eklerim.
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  3. #16243
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    arkadaslar benim motor kendini yırtıyor 110 u gecmiyor ya 120-130 yapan nasil yapıyor? ben normalde zaten max 100 km/h ile gidiyorum ama neden gitmez bu motor?
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  4. #16244
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah genç kaptan, hayırlı satışlar.



    Tebrikler, rekor sende galiba.



    Hava filtresini ve bujiyi kontrol et ve sakin kullan. Hala düşmüyorsa sübap ayarlarını ve karbüratörünü kontrol ettir.
    Aklıma başka bişi gelmiyor.
    Hava filtresini ve bujiyi değiştireli en fazla 1.5 ay olmuştur. Bu arada her ne kadar sakin kullanmaya çalışsamda (80-85 km hız ile) yine de 100 kmde 3 litre yaktım. Söylediğin gibi sübap ayarlarına ve karbüratöre bakıcam artık.
    Herkese teşekkürler

  5. #16245
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar benim motor kendini yırtıyor 110 u gecmiyor ya 120-130 yapan nasil yapıyor? ben normalde zaten max 100 km/h ile gidiyorum ama neden gitmez bu motor?
    valla abicim iyi gidiyosun yine canını sıkmamotor zaten 110-120 ile anca normal gider hele 120 ile uzun süre gitmen seni yorar tedirgin gidersinbide motoru devirli kullanmayı dene vitesleri biraz daha geç at,4.viteste 80 km geçsin motor ben devirli kullanırsam 90 dan sonra 5. vitese atıyodum motor düz yolda çok rahat 120 gidiyo...bence sendeki tek sorun motoru devirli kullanmaman sıkıştır birazçık

  6. #16246

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar benim motor kendini yırtıyor 110 u gecmiyor ya 120-130 yapan nasil yapıyor? ben normalde zaten max 100 km/h ile gidiyorum ama neden gitmez bu motor?
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla abicim iyi gidiyosun yine canını sıkmamotor zaten 110-120 ile anca normal gider hele 120 ile uzun süre gitmen seni yorar tedirgin gidersinbide motoru devirli kullanmayı dene vitesleri biraz daha geç at,4.viteste 80 km geçsin motor ben devirli kullanırsam 90 dan sonra 5. vitese atıyodum motor düz yolda çok rahat 120 gidiyo...bence sendeki tek sorun motoru devirli kullanmaman sıkıştır birazçık
    Nasıl düz yolda zorlanmadan 120 görüyor Mücahid ?
    Farklı motorlarmı kullanıyoruz? Gerçi benim kilo 95 ya, onunda etkisi vardır muhakkak

    Dümdüz yolda 100'den sonra nazlanarak hızlanıyor motor. Hafif bir rüzgarda zaten dahada fazla hızlanmıyor.

    Düz yolda standart bir cbf'nin 120 görmesi zor. Hafif meyilli yollarda 120-130a çıkılıyor ayrı mevzu.

    @zenon biraderim
    Bu durum bence normal, altında farklı bir sebep aramamalısın.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  7. #16247
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl düz yolda zorlanmadan 120 görüyor Mücahid ?
    Farklı motorlarmı kullanıyoruz? Gerçi benim kilo 95 ya, onunda etkisi vardır muhakkak

    Dümdüz yolda 100'den sonra nazlanarak hızlanıyor motor. Hafif bir rüzgarda zaten dahada fazla hızlanmıyor.

    Düz yolda standart bir cbf'nin 120 görmesi zor. Hafif meyilli yollarda 120-130a çıkılıyor ayrı mevzu.

    @zenon biraderim
    Bu durum bence normal, altında farklı bir sebep aramamalısın.
    abicim sen şimdi cbfim 100 den sonra sağlıklı hızlanmıyormu diyosun inan bana e5 te normal hava ve yol şartları altında devirli kullanımda motor çok rahat 110-120 görüyor hatta 2 kişi 110 km ile yolculuk yaptığıımda oldu...ahh ah özledim motorumu

  8. #16248
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim sen şimdi cbfim 100 den sonra sağlıklı hızlanmıyormu diyosun inan bana e5 te normal hava ve yol şartları altında devirli kullanımda motor çok rahat 110-120 görüyor hatta 2 kişi 110 km ile yolculuk yaptığıımda oldu...ahh ah özledim motorumu
    bende 38 lik düşli var 130 u hiç görmedim ne 38 lik dişli ile nede 42 lik ile
    debriyajımı değiştirsem acaba
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  9. #16249
    xph - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    arkadaşlar 110'u düz yolda çok rahat görüyorum biraz zorlayarak ta 120 ye kadar gidiyor ibre.

  10. #16250

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim sen şimdi cbfim 100 den sonra sağlıklı hızlanmıyormu diyosun inan bana e5 te normal hava ve yol şartları altında devirli kullanımda motor çok rahat 110-120 görüyor hatta 2 kişi 110 km ile yolculuk yaptığıımda oldu...ahh ah özledim motorumu
    Mücahid senin motor NOS'lumuydu yoksa

    Düz yolda devirli kullanınca ibren hızlıca 120'ye kada sorunsuz geliyorsa helal olsun. Senin motor standartlardan farklıymış derim o zaman.

    Peki bu testi aynı güzergahın dönüş yolunda da yaptınmı?

    Çünkü yol düz gibi görünsede 3-5 derecelik gözle zor farkedilecek kadar hafif meyilli yollarda oluyor.

    Bu tip bir yolda devirli kullanıp 120 leri rahat görürsün ama dönüp diğer şeritten gazlarsan 90- 100'ü geçemediğinide görürsün.

    Yani test ortamı çok öenmli.

    Düz yolda 100-110'dan sonra benim alet gitmiyor. Hafif meyil bulursam 120'yi görüyorum. (Yada büyük bir aracın rüzgar boşluğuna girersem.) Tabi bu değerler cbf'nin göstergeye göre. Yani muhtemelen +10 km. fazla ölçüyor.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  11. #16251
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mücahid senin motor NOS'lumuydu yoksa

    Düz yolda devirli kullanınca ibren hızlıca 120'ye kada sorunsuz geliyorsa helal olsun. Senin motor standartlardan farklıymış derim o zaman.

    Peki bu testi aynı güzergahın dönüş yolunda da yaptınmı?

    Çünkü yol düz gibi görünsede 3-5 derecelik gözle zor farkedilecek kadar hafif meyilli yollarda oluyor.

    Bu tip bir yolda devirli kullanıp 120 leri rahat görürsün ama dönüp diğer şeritten gazlarsan 90- 100'ü geçemediğinide görürsün.

    Yani test ortamı çok öenmli.

    Düz yolda 100-110'dan sonra benim alet gitmiyor. Hafif meyil bulursam 120'yi görüyorum. (Yada büyük bir aracın rüzgar boşluğuna girersem.) Tabi bu değerler cbf'nin göstergeye göre. Yani muhtemelen +10 km. fazla ölçüyor.
    ismail metehanın motoruyla düzde 120 gördüm ben

    110 kiloyum,metenin 55000i devirmiş durumda bu arada

    benim motorla 110 u geçemedim henüz 12500 de
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  12. #16252
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    [QUOTE=AydoganX;2101318]Mücahid senin motor NOS'lumuydu yoksa

    Düz yolda devirli kullanınca ibren hızlıca 120'ye kada sorunsuz geliyorsa helal olsun. Senin motor standartlardan farklıymış derim o zaman.

    Peki bu testi aynı güzergahın dönüş yolunda da yaptınmı?

    Çünkü yol düz gibi görünsede 3-5 derecelik gözle zor farkedilecek kadar hafif meyilli yollarda oluyor.

    Bu tip bir yolda devirli kullanıp 120 leri rahat görürsün ama dönüp diğer şeritten gazlarsan 90- 100'ü geçemediğinide görürsün.

    Yani test ortamı çok öenmli.
    aynen aynen..
    rampa aşağı dibine kadar asıldım 125 i geçmedi hatta devir kesici gibi oldu daha fazlasını bilemem. bi metehan vardı 130 yapan oda
    500 km sonra komple motor yaptı. yani kompresyon yok makina da demek oluyor
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  13. #16253

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ismail metehanın motoruyla düzde 120 gördüm ben

    110 kiloyum,metenin 55000i devirmiş durumda bu arada

    benim motorla 110 u geçemedim henüz 12500 de
    Bakalım bizde 50 binlere gelince yapabilecekmiyiz
    Gerçi deniz kenarında, karasal iklim olan yerlere nazaran motorların daha verimli çalışıtığını bi yerde okumuştum, onunda etkisi olabilir.

    Alıntı KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen aynen..
    rampa aşağı dibine kadar asıldım 125 i geçmedi hatta devir kesici gibi oldu daha fazlasını bilemem. bi metehan vardı 130 yapan oda
    500 km sonra komple motor yaptı. yani kompresyon yok makina da demek oluyor
    Evet meyilli yolda 125'te kesiciye girdiğini farkettim bende. O hızdayken motor daha ileri atılıp sonra frenliyor gibi oluyor.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  14. #16254
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl düz yolda zorlanmadan 120 görüyor Mücahid ?
    Farklı motorlarmı kullanıyoruz? Gerçi benim kilo 95 ya, onunda etkisi vardır muhakkak

    Dümdüz yolda 100'den sonra nazlanarak hızlanıyor motor. Hafif bir rüzgarda zaten dahada fazla hızlanmıyor.

    Düz yolda standart bir cbf'nin 120 görmesi zor. Hafif meyilli yollarda 120-130a çıkılıyor ayrı mevzu.

    @zenon biraderim
    Bu durum bence normal, altında farklı bir sebep aramamalısın.
    Valla millet diyor rahat 120 görüyorum falan bende işkillendim benim motorda senin deidgin gibi 100-110 la giderken bir ruzgar essin hayda direk bayıyor.

    ama mücahit senin deidignde olabilir bir denemek lazım ben normalde 60-70 de 5. vitese geciyorum.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  15. #16255
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla millet diyor rahat 120 görüyorum falan bende işkillendim benim motorda senin deidgin gibi 100-110 la giderken bir ruzgar essin hayda direk bayıyor.

    ama mücahit senin deidignde olabilir bir denemek lazım ben normalde 60-70 de 5. vitese geciyorum.
    60-70 de 5. vitese geçersen çok sakin kullanmız ve ortalama 100 km rahat gidersin çünkü motor devrini yakalamamış oluyor 80 kmden sonra 5. vitese at görceksinki motorun torku nasıl fazlalaşıyor bu cbflerin hepsi birbirinden farklımı yada farklı şehirlerden mi farkediyor ben motorla zorlamadan 110-120 gidebiliyorum hatta bi yalova gezisinde dönüşte mete abi erdi ben 100 kmden aşağı inmedik 110 devamlı 120 de arasıra çok zorlanmadan çıkıyodu motor...

    aydoğanx motorda noss olsa 200km filan yapardı heralde

  16. #16256
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakalım bizde 50 binlere gelince yapabilecekmiyiz
    Gerçi deniz kenarında, karasal iklim olan yerlere nazaran motorların daha verimli çalışıtığını bi yerde okumuştum, onunda etkisi olabilir.

    aynen.

    Evet meyilli yolda 125'te kesiciye girdiğini farkettim bende. O hızdayken motor daha ileri atılıp sonra frenliyor gibi oluyor.
    arkadaşlar 38 lik dişli var üzerinde 3 vites dip gaz 90 yapıyor 4 de 105 5 de 110
    bu durum rüzgarsız olacak asfalt olacak mıcırdan bozma yol olmayacak yağı bujisi filtresi temiz olacak ancak öyle.
    not : 87 kg ağırlığım var
    bu bahsettiğim hızlarda üzerinde yatma rüzgar kesme eğilimim yoktur.
    hatta çinli motorlar bizimkinden daha hızlıdır . kesici olmadığından patlayana kadar asılır...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    60-70 de 5. vitese geçersen çok sakin kullanmız ve ortalama 100 km rahat gidersin çünkü motor devrini yakalamamış oluyor 80 kmden sonra 5. vitese at görceksinki motorun torku nasıl fazlalaşıyor bu cbflerin hepsi birbirinden farklımı yada farklı şehirlerden mi farkediyor ben motorla zorlamadan 110-120 gidebiliyorum hatta bi yalova gezisinde dönüşte mete abi erdi ben 100 kmden aşağı inmedik 110 devamlı 120 de arasıra çok zorlanmadan çıkıyodu motor...

    aydoğanx motorda noss olsa 200km filan yapardı heralde
    nos olsa 200 görürdün ama son 200 olurdu
    ama düşünsene 110 ile giderken tekere kalkıyor
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  17. #16257

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nos olsa 200 görürdün ama son 200 olurdu
    ama düşünsene 110 ile giderken tekere kalkıyor
    Sürat felakettir

    Bakın ne buldum, singapurlu elemanlardan biri Leo Vince egsoz takmış :
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  18. #16258
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürat felakettir

    Bakın ne buldum, singapurlu elemanlardan biri Leo Vince egsoz takmış :
    Motorda 10 numara olmuş ama helal olsun.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  19. #16259
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    aynı benim makina.
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  20. #16260
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı benim makina.
    Koysana senin makinenin resimlere bakalım
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler