Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Arkadaşlar Aydoğan gönlünden geçeni eklemiş Adventure 990 fotolardaki yeni hali.
Benimki naçizane şöyle birşey
Kaptan ne 4.000 den bahsedıyosunuz yaa... ben 12.000 km kullandım ve 12.000 degıstı. Hiçte bnamısın demıyodu.
Özellık sordum. Servıs bana her 12.000 de bır degısr bujı dedıler servıste hiç bişeyden anlamıyor. Haklısınız 8.000 de bır degısmesı gerekıyor. varya ben bu yetkılı servısın...
_____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
[COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]
Ben de bujiyi yeni değiştirdim, 17800 de aslında hala kullanılabilir herhangi bir şikayetim yoktu ama atla deve değil 20tl vereyim dedim
Valla Erdi kardes benim motor hakkında tek bilgim benzin koymak :D keşke elimden birsey gelse. sen konuyu bir güncele gözden kaçmıştır. Bir liste yaparsan benim yolumun üzerin anese gider parca ve işcilik icin fiyat cıkarırım ama servis pahalıya gelebilir. Gerekli parcaları sırala sen dedigim gibi fiyat alabilirim istersen.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Erdi hayırlı olsun. Xenon takmakla iyi etmişsin ama bahsettiğin ayarsızlığı gidermenin tek yolu mercekli xenon uygulaması. 6binK takmak en iyi çözüm çünkü gün ışığına en yakın kelvin derecesi sayılabilir. (En yakın 4300K'ymış).
8 binK vs. oldukça renk mavileşiyor ve görüş mesafesi düşüyor. Hele hele 12binK'lar varki mosmor neye yarar anlamış değilim.
Biraz daha uğraşıp mercek monte ettirebilirsen xenon ışığı dağılmaz ve sadece yolunu aydınlatır. Karşıdaki araçlarında gözünü almamış olursun.
Yalnız mercek olayını bir çok tamirci yapmaz, genelde el işçiliği bol olacağı için gördüğüm herkes kendisi monte etmişti motoruna. Sen nasıl bir çözüm bulabilirsin bilmiyorum.
Sinyal açınca farların uzun kısa yapmasını bende anlamadım. Sinyal tuşu ile xenon arasında ters bir bağlantı olabilir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:57 ----------
Sağol iyilik hamdolsun, umarım sende iyisindir.
Maşallah çok güzel gezmişsin. Yeşilliklerin arasından yol almak kadar keyifli ikinci bir şey yok sanırım. İnşallah başka bir zamanda festivalde görüşürüz.
Bilgi için sağolasın Semih. Güzel bir görüntü oluşturacağı kesin
İstanbuldaki yedek parçacılardan fiyat almalısın. Servis bu parçalara yüksek fiyat çekecektir.
Hatırladığım kadarıyla, yanlış hatırlamıyorsam:
Arka çamurluk 75 TL
Gidon borusu 20 TL
Arka grenaj tek tarafı 70 TL
Amortisör boruları 150 TL (iç kısmıda değişecekse 150 lirada içi var sanırım)
Far 60 TL
vs. vs.
sahibinden.com adresinde "cbf 150 parça" diye aratırsan bir çok alternatif görebilirsin. Kendine bir liste oluştur ve servis ile fiyatları karşılaştır hangisi uygunsa o şekilde parçaları temin et.
Geçmiş olsun
Mehmet hocam;
CBF150 ile uzun yol yapan bir çok kişi bu durumu yaşıyor ne yazıkki,
İnsan elinin altındaki gazı çevirince önceki aracı sollayabileceğini hissedebilmeli.
Uzun yola gidilmiyormu? Gidiliyor elbette ama Jr'ın bahsettiği gibi kişisel doyumsuzluk var birazda bizlerde
Yada her ne kadar zor olsada hiç dalaşmaya çıkmadan arkadan arkadan 70-80 km/h hızlarla gidilmeli. En azından gazı çevirince 100 km/h gibi hızlara çıkacağını bilir insan.
Bir önceki sayfadaki tabloyu incelersen 8 bin km.de bir değiştirilmesi gerektiği kullanım kılavuzunda belirtilmiş.
Servis kafasına göre hareket ediyorsa müdahale edin ve uyarın.
Olsun yahu buda at gibi Altı ne kadar yüksek. Kim ne derse desin hayat enduroda bencede. Çok doğru bir tercih yapmışsın Aybars. Kazasız belasız inş.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 ----------
Şmdilik gelişme yok.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
erdi aga servis zenonu 30 liraya takıyor..taktınmı takıyon kafaya bişeyi..nedne 40 yardırdın şimdi..ulan servise 30 vermek zoruna gidiyor uyduruk yerlere 40 veriyorsun..hep söylüyorum senin ilacın zopa diye..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 ----------
neymiş o ufak problem zenon takılırken nedne düzeltmediler..
tabi parlak olacak ne sandın..göz almamasını sağlayacak şey mercekdir..merceksizse taktırdığın illegaldir ceza yiyebilirsin..ha baban polisse sorun yok..
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
,Başkazalı Haklısınız 8.000 de bır degısmesı gerekıyor. varya ben bu yetkılı servısın...[/QUOTE]
Tamamen katılıyorum...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 ----------
Normal bir fiyat,yağ ve işçilik alıyorlar...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------
[QUOTE] sayfadaki tabloyu incelersen 8 bin km.de bir değiştirilmesi gerektiği kullanım kılavuzunda belirtilmiş.
Servis kafasına göre hareket ediyorsa müdahale edin ve uyarın.
Evet doğrusun Aydoğanx,kesinlikle bunu servise sorucam niçin 4000 debir değişmiş diye ben sadece (Kaptan 4000km yazdığı)için şiiymiştim...
Bu arada senden bir ricam olucak,Özel mesaj atıcam lütfen bakıver...
Hep Pür Dikkat...
Bugün rialliden aldığım hava filtresi ve ön fren balatalarım geldi.
Balata, KDV Dahil 3,66 TL
Hava filtresi, KDV Dahil 7,31TL
CBF 150'yi bu yüzden seviyorum
Büyük motorum olsa iki parçaya en az 100-150 lira giderdi.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
arkadaşlar 6 yıl bifiil motora binerim ilk kez yolda kaldım
sebeb:Benzin bitti
şimdi başından olayı anlatayım siz yorumlayın
motoru ilk aldığım gün fulledim 35 tl benzin aldı ve odametreyi sıfırladım.
benzin musluğu ok işareti yukarıya bakar şekilde
bu şekilde 350. km de motor tekleyip stop etti(benim düşüncem yedeğe düştüm) ve musluğu ok işareti aşağı bakacak şekilde yedek depoya aldım yoluma devam ettim.
Buraya kadar herşey normal,
6 km sonra motor tekrar stop etti ve bir daha çalışmadı
küçük çamlıcadan kadıköye kadar boşa sallayıp indim
düzlükte ise sağolsun bir motorcu arkadaş ayağıyla benzinciye kadar iterek götürdü beni.
47 tl depoyu fulledim yani depo tam takır kuru bakır durumdaymış
biten depo ile 356km yol yapmışım bu normalmi?
yedek depo şamandıram bozuk olabilirmi?
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Yedek depo ile 50 km nin üzerinde gittigimi hatırlıyorum.Muslugundaki seviye borusunda bir sorun olsa gerek(ya kısalmış yada erimiş).6 km demek 150-200 gram benzin demek .Buda tavanın ekmek banılası dibi gibi bişey.
Abi buradan çıkan sonuç senin benzin musluğu arızalı yani normal konumdayken(ok yukarı bakarken) yedeği de tüketiyor. Sadece yedek depo ile en az 50-60 km. yol yapılabilir, ki yedekteyken sakin kullanımda 100km.ye kadar çıkılabilir. (2,6 lt yedek depo miktarı, 100km/2,6lt cbf 150 için olağan bir yakıt tüketimi.)
Servisten benzin musluğunu değiştirmelisin.
Benzetme süper olmuş, gayet yerinde
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------
Benim stoplardaki sorun sigortadan falan değilmiş, ampul patlamış.
Bugün hava filtresi ve patlayan ampulleride değiştirdim.
Hangisi eski hangisi yeni yazmama gerek yok sanırım, anlaşılıyordur
Eski ve yeni hava filtresi (üstteki 4bin km. kullanılmış):
Arka stop lambası (Siyah olan patlak):
Plaka aydınlatma lambası(Siyah olan patlak):
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Şu an bu konu içerisinde 60 kullanıcı var. (0 üye ve 60 misafir)