Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #16181

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkdaşlar kaç kmde bir buji ve hava filtrsi değiştiriyorsunuz acaba...
    Hava filtresi için;
    her 2 bin km.de bir temizlerim.
    her 4 bin km.de bir yenisini takarım.

    Buji için;
    her 4 bin km.de bir temizlerim.
    her 8 bin km.de bir yenisini takarım.

    Kullanma kılavuzuda tamamen bu şekilde söylüyor.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #16182
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    Arkadaşlar Aydoğan gönlünden geçeni eklemiş Adventure 990 fotolardaki yeni hali.

    Benimki naçizane şöyle birşey



  3. #16183
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava filtresi için;
    her 2 bin km.de bir temizlerim.
    her 4 bin km.de bir yenisini takarım.

    Buji için;
    her 4 bin km.de bir temizlerim.
    her 8 bin km.de bir yenisini takarım.

    Kullanma kılavuzuda tamamen bu şekilde söylüyor.
    bilgiler için çok sağ ol...
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  4. #16184

    Üyelik
    13 Mart 2010
    Motosikleti
    HONDA CBF150
    Alıntı Bruce 65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kaptan bizim bujilerin ömrü 4000 km mi?
    Kaptan ne 4.000 den bahsedıyosunuz yaa... ben 12.000 km kullandım ve 12.000 degıstı. Hiçte bnamısın demıyodu.

    Özellık sordum. Servıs bana her 12.000 de bır degısr bujı dedıler servıste hiç bişeyden anlamıyor. Haklısınız 8.000 de bır degısmesı gerekıyor. varya ben bu yetkılı servısın...
    _____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
    [COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]

  5. #16185
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Ben de bujiyi yeni değiştirdim, 17800 de aslında hala kullanılabilir herhangi bir şikayetim yoktu ama atla deve değil 20tl vereyim dedim

  6. #16186
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı Bruce 65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jr.hayırlısı olsun,umarım tez zamanda kavuşursun yeni sevgiline...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------



    Son bakım 12000 Km=80,70 TL.
    Buji=17,50 TL


    bir önceki 8000 KM yine 80,küsur idi
    Buji =17,50
    4000 KM de 67,küsur idi,
    Buji 12,50
    Şuanda faturalar selenin altında olduğu için rakamlar kabaca aklımda kaldığı şekli ile böyle.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------



    Kaptan bizim bujilerin ömrü 4000 km mi?
    Hmm benden 50 tl alıyorlar yağ değiştirip oraya buraya wd40 başka bişey yok

  7. #16187

    Üyelik
    11 Aralık 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı erdi_arikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle bu denli büyük bir kazada cana bir şey olmamasına çok sevindim. Ardından, anlattıklarına bakarak ortalama 800-1000 TL bir ücret tutacağını tahmin etmekteyim.



    Arkadaşlar dün ben de xenon taktırdım. Burada bir motor tamircisi var, sağolsun baya uğraştırdım

    *Gidona açma kapama düğmesi
    *Uzun-kısa (h4) far olduğu için selektör tuşu ve uzun kısa tuşuna zenonları uzun kısa yaptırabilmesini sağlaması (cümle düşük oldu )
    Toplam 40 TL'ye mal oldu.

    Ancak elektrik tesisatında ufak bir problem var, sinyalleri açınca far uzun kısa yapıyor sürekli :D bugün onu göstereceğim.

    Ama asıl sorun, arkadaşlar bu xenon far acayip parlak (6000 K) kanımca karşıdan gelen aracın çok fena gözünü alıyor ve aydınlatma dağlara taşlara çıkıyor. bunu odaklamanın ya da göz almamasını sağlamanın yolu yok mu?
    Neden kimse cevap yazmadı bana=(
    [COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
    ::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]

  8. #16188
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı erdi_arikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden kimse cevap yazmadı bana=(
    Valla Erdi kardes benim motor hakkında tek bilgim benzin koymak :D keşke elimden birsey gelse. sen konuyu bir güncele gözden kaçmıştır. Bir liste yaparsan benim yolumun üzerin anese gider parca ve işcilik icin fiyat cıkarırım ama servis pahalıya gelebilir. Gerekli parcaları sırala sen dedigim gibi fiyat alabilirim istersen.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  9. #16189

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı erdi_arikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar dün ben de xenon taktırdım. Burada bir motor tamircisi var, sağolsun baya uğraştırdım

    *Gidona açma kapama düğmesi
    *Uzun-kısa (h4) far olduğu için selektör tuşu ve uzun kısa tuşuna zenonları uzun kısa yaptırabilmesini sağlaması (cümle düşük oldu )
    Toplam 40 TL'ye mal oldu.

    Ancak elektrik tesisatında ufak bir problem var, sinyalleri açınca far uzun kısa yapıyor sürekli :D bugün onu göstereceğim.

    Ama asıl sorun, arkadaşlar bu xenon far acayip parlak (6000 K) kanımca karşıdan gelen aracın çok fena gözünü alıyor ve aydınlatma dağlara taşlara çıkıyor. bunu odaklamanın ya da göz almamasını sağlamanın yolu yok mu?
    Erdi hayırlı olsun. Xenon takmakla iyi etmişsin ama bahsettiğin ayarsızlığı gidermenin tek yolu mercekli xenon uygulaması. 6binK takmak en iyi çözüm çünkü gün ışığına en yakın kelvin derecesi sayılabilir. (En yakın 4300K'ymış).
    8 binK vs. oldukça renk mavileşiyor ve görüş mesafesi düşüyor. Hele hele 12binK'lar varki mosmor neye yarar anlamış değilim.

    Biraz daha uğraşıp mercek monte ettirebilirsen xenon ışığı dağılmaz ve sadece yolunu aydınlatır. Karşıdaki araçlarında gözünü almamış olursun.

    Yalnız mercek olayını bir çok tamirci yapmaz, genelde el işçiliği bol olacağı için gördüğüm herkes kendisi monte etmişti motoruna. Sen nasıl bir çözüm bulabilirsin bilmiyorum.

    Sinyal açınca farların uzun kısa yapmasını bende anlamadım. Sinyal tuşu ile xenon arasında ters bir bağlantı olabilir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:57 ----------

    Alıntı Cleanwork adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasılsınız arkadaşlar görüşmeyeli karpuz kesmeyede gelen yok Amasradaki festivale gelin dedim hiçbiriniz gelmediniz bende yalnız gittim mutiş güzel geçti. Cumartesi öğlen çıktım bu akşam geldim. Güzergah Cumartesi İnebolu / Ağlı / Şenpazar / Cide /Gideros / Amasra Pazar Amasra / Bartın / Ulus / Pınarbaş / Ilıca Şelalesi / Azdavay / Küre / İnebolu toplam 460 km ve birkaç foto
    Sağol iyilik hamdolsun, umarım sende iyisindir.
    Maşallah çok güzel gezmişsin. Yeşilliklerin arasından yol almak kadar keyifli ikinci bir şey yok sanırım. İnşallah başka bir zamanda festivalde görüşürüz.

    Alıntı semih varol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsmail abi yağ tıpası alacak olursan

    http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=1551

    Ben bundan aldım kırmızı renk motora çok yakıştı yani bizim motorlara uyuyor bilgin olsun..

    Orjinal denge topuzunu söken olduysa fotoğraflara bakıp ikisini karşılaştırabilir. Uyarmı uymazmış diye..
    Bilgi için sağolasın Semih. Güzel bir görüntü oluşturacağı kesin

    Alıntı scream150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar.. abilerim kardeşlerim ben 19 yaşında motor hastası biriyim neyse kendimi daha sonra anlatırım. şimdi başıma gelen bir olayı anlatim sizlere (sorularıma cevap bulabilirsem çok mutlu olucam ) ben cumartesi gecesi çok sevdiğim bi abimin cbf ini 700 tl peşinat verip almak için telefonda anlaştım ve pazar sabahı anahtarı teslim almaya gidicektim.. bu arada motor cbf 150+1000 Km de+kırmızı (ÇİZİKSİZ)+2500 TL ye alıcaktım (aslında aldım ama şöyleki) pazar sabahı erkenden kalktım üzerimi giyindim evden tam çıkacakken bana bir telefon geldi. ersin- sana bi iyi bi kötü haberim var dedi kötü haber abim dün gece kaza yaptı, iyi haber motor tek parça halinde... al burdan yak atladım otobüse gittim. motoru uzaktan görünce ohh pek bişeyi yok galiba dedim. yanına yaklaştıkca dua ettim veeee motorun taamm yanına geldim.. olay şu: motor sola yatıp sürüklenmiş. HASAR: ön amortisör yamuk, direksiyonda debriyaj tarafı(sol) yamuk, ön çamurluk kırık, arka tutunma demiri yarısından kopmuş, sol arka granaj çizik içinde, far üst trnaklar kırık, ön sinyallerin alt tırnakları kırık....... motoru görünce sinirden depoya kafa attım başım ağrıyo hala motorun dreksiyonunu düz tutunca ön tekerlek tam tur sağa bakıyo... yani kısacası daha henüz 1000 KM yi yeni gören 2500 TL ye alcağım motoru şimdi hasarını fiyattan düşüp alıcam ve bu parçaların fiyatları lazım bana... BENİM BAŞIMA GELEN PİŞMİŞ TAVUĞUN BAŞINA GELMEZ moralim çok bozuldu

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:04 ----------

    bu arada arka çamurlukta kırılmış söylemeyi unuttum YÜCE RABBİM KİMSEYE KAZA BELA VERMESİN... DÜŞMANIMIZA BİLE....
    İstanbuldaki yedek parçacılardan fiyat almalısın. Servis bu parçalara yüksek fiyat çekecektir.

    Hatırladığım kadarıyla, yanlış hatırlamıyorsam:
    Arka çamurluk 75 TL
    Gidon borusu 20 TL
    Arka grenaj tek tarafı 70 TL
    Amortisör boruları 150 TL (iç kısmıda değişecekse 150 lirada içi var sanırım)
    Far 60 TL
    vs. vs.
    sahibinden.com adresinde "cbf 150 parça" diye aratırsan bir çok alternatif görebilirsin. Kendine bir liste oluştur ve servis ile fiyatları karşılaştır hangisi uygunsa o şekilde parçaları temin et.

    Geçmiş olsun


    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında bizim motorlar arkadaşın dediği gibi avrupada olucaksın cbf150 şart değil,50cc scooter bile olsa ülkenin bir ucundan diğerine git,hiç bir trafik sıkıntısı çekmezsin...

    Ama lakin bizim ülkemizde bu iş çok zor...

    Dün 195 km. yol yaptım,yolda iki defa çok cansıkıcı ve ısrarcı bir taciz yaşadım...Herife yol veriyorum,gitmiyo,basıyorum benim motor gitmiyo son 120km/s.

    İnanın o anda altımda 600'lük bir makina olmasını okadar çok istedimki...anlatamam valla

    Bunun için 2 sene sabredicem,ya fazer yada 650dragstar
    Mehmet hocam;
    CBF150 ile uzun yol yapan bir çok kişi bu durumu yaşıyor ne yazıkki,
    İnsan elinin altındaki gazı çevirince önceki aracı sollayabileceğini hissedebilmeli.

    Uzun yola gidilmiyormu? Gidiliyor elbette ama Jr'ın bahsettiği gibi kişisel doyumsuzluk var birazda bizlerde

    Yada her ne kadar zor olsada hiç dalaşmaya çıkmadan arkadan arkadan 70-80 km/h hızlarla gidilmeli. En azından gazı çevirince 100 km/h gibi hızlara çıkacağını bilir insan.

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf den ayrılmamın en büyük nedeni kişisel doyumsuzluk, işe girince şımarma, sağa sola para harcama arzusu



    Alıntı Bruce 65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaptan bizim bujilerin ömrü 4000 km mi?
    Bir önceki sayfadaki tabloyu incelersen 8 bin km.de bir değiştirilmesi gerektiği kullanım kılavuzunda belirtilmiş.
    Servis kafasına göre hareket ediyorsa müdahale edin ve uyarın.

    Alıntı aybarssurucu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Aydoğan gönlünden geçeni eklemiş Adventure 990 fotolardaki yeni hali.

    Benimki naçizane şöyle birşey


    Olsun yahu buda at gibi Altı ne kadar yüksek. Kim ne derse desin hayat enduroda bencede. Çok doğru bir tercih yapmışsın Aybars. Kazasız belasız inş.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 ----------

    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen mesajlarda bahsedilmişti bir gelişme varmı devir göstergeli ön panelden,
    Şmdilik gelişme yok.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  10. #16190

    Üyelik
    11 Aralık 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla Erdi kardes benim motor hakkında tek bilgim benzin koymak :D keşke elimden birsey gelse. sen konuyu bir güncele gözden kaçmıştır. Bir liste yaparsan benim yolumun üzerin anese gider parca ve işcilik icin fiyat cıkarırım ama servis pahalıya gelebilir. Gerekli parcaları sırala sen dedigim gibi fiyat alabilirim istersen.
    çok sağolasın zenon kardeşim, bakalım araştırıyorum halen.

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Erdi hayırlı olsun. Xenon takmakla iyi etmişsin ama bahsettiğin ayarsızlığı gidermenin tek yolu mercekli xenon uygulaması. 6binK takmak en iyi çözüm çünkü gün ışığına en yakın kelvin derecesi sayılabilir. (En yakın 4300K'ymış).
    8 binK vs. oldukça renk mavileşiyor ve görüş mesafesi düşüyor. Hele hele 12binK'lar varki mosmor neye yarar anlamış değilim.

    Biraz daha uğraşıp mercek monte ettirebilirsen xenon ışığı dağılmaz ve sadece yolunu aydınlatır. Karşıdaki araçlarında gözünü almamış olursun.

    Yalnız mercek olayını bir çok tamirci yapmaz, genelde el işçiliği bol olacağı için gördüğüm herkes kendisi monte etmişti motoruna. Sen nasıl bir çözüm bulabilirsin bilmiyorum.

    Sinyal açınca farların uzun kısa yapmasını bende anlamadım. Sinyal tuşu ile xenon arasında ters bir bağlantı olabilir.[COLOR="Silver"]
    abi tamirci elektrik aksanıyla baya oynadı, halledilir de benim xenon h4, buna uygun bi mercek var mı acep?
    [COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
    ::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]

  11. #16191
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    Hello Africa
    Motosikleti
    Ducato Monster (FIAT) :))
    erdi aga servis zenonu 30 liraya takıyor..taktınmı takıyon kafaya bişeyi..nedne 40 yardırdın şimdi..ulan servise 30 vermek zoruna gidiyor uyduruk yerlere 40 veriyorsun..hep söylüyorum senin ilacın zopa diye..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 ----------

    Alıntı erdi_arikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ancak elektrik tesisatında ufak bir problem var, sinyalleri açınca far uzun kısa yapıyor sürekli :D bugün onu göstereceğim.

    Ama asıl sorun, arkadaşlar bu xenon far acayip parlak (6000 K) kanımca karşıdan gelen aracın çok fena gözünü alıyor ve aydınlatma dağlara taşlara çıkıyor. bunu odaklamanın ya da göz almamasını sağlamanın yolu yok mu?
    neymiş o ufak problem zenon takılırken nedne düzeltmediler..


    tabi parlak olacak ne sandın..göz almamasını sağlayacak şey mercekdir..merceksizse taktırdığın illegaldir ceza yiyebilirsin..ha baban polisse sorun yok..

  12. #16192

    Üyelik
    11 Aralık 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı C385M9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    erdi aga servis zenonu 30 liraya takıyor..taktınmı takıyon kafaya bişeyi..nedne 40 yardırdın şimdi..ulan servise 30 vermek zoruna gidiyor uyduruk yerlere 40 veriyorsun..hep söylüyorum senin ilacın zopa diye..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 ----------



    neymiş o ufak problem zenon takılırken nedne düzeltmediler..


    tabi parlak olacak ne sandın..göz almamasını sağlayacak şey mercekdir..merceksizse taktırdığın illegaldir ceza yiyebilirsin..ha baban polisse sorun yok..
    sen niye 40 TL olduğunu benim xenonu gördüğün zaman anlarsın ;) h4 olmasaydı mercek takacaktım kendim :/
    artık servise bakım harici gitmem abi, deseler ki beleşe takıyoruz gene gitmem, lanet olsun onlara... çok pis geçiriyorlar.
    [COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
    ::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]

  13. #16193
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    Hello Africa
    Motosikleti
    Ducato Monster (FIAT) :))
    Alıntı erdi_arikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen niye 40 TL olduğunu benim xenonu gördüğün zaman anlarsın ;) h4 olmasaydı mercek takacaktım kendim :/
    artık servise bakım harici gitmem abi, deseler ki beleşe takıyoruz gene gitmem, lanet olsun onlara... çok pis geçiriyorlar.
    zenon mu...zenon ne arar la bazarda..

  14. #16194
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    ,Başkazalı Haklısınız 8.000 de bır degısmesı gerekıyor. varya ben bu yetkılı servısın...[/QUOTE]

    Tamamen katılıyorum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 ----------

    Alıntı -ibrahim- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hmm benden 50 tl alıyorlar yağ değiştirip oraya buraya wd40 başka bişey yok
    Normal bir fiyat,yağ ve işçilik alıyorlar...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------

    [QUOTE] sayfadaki tabloyu incelersen 8 bin km.de bir değiştirilmesi gerektiği kullanım kılavuzunda belirtilmiş.
    Servis kafasına göre hareket ediyorsa müdahale edin ve uyarın.



    Evet doğrusun Aydoğanx,kesinlikle bunu servise sorucam niçin 4000 debir değişmiş diye ben sadece (Kaptan 4000km yazdığı)için şiiymiştim...
    Bu arada senden bir ricam olucak,Özel mesaj atıcam lütfen bakıver...
    Hep Pür Dikkat...

  15. #16195

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Bugün rialliden aldığım hava filtresi ve ön fren balatalarım geldi.

    Balata, KDV Dahil 3,66 TL
    Hava filtresi, KDV Dahil 7,31TL

    CBF 150'yi bu yüzden seviyorum
    Büyük motorum olsa iki parçaya en az 100-150 lira giderdi.



    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  16. #16196
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    arkadaşlar 6 yıl bifiil motora binerim ilk kez yolda kaldım

    sebeb:Benzin bitti

    şimdi başından olayı anlatayım siz yorumlayın

    motoru ilk aldığım gün fulledim 35 tl benzin aldı ve odametreyi sıfırladım.

    benzin musluğu ok işareti yukarıya bakar şekilde

    bu şekilde 350. km de motor tekleyip stop etti(benim düşüncem yedeğe düştüm) ve musluğu ok işareti aşağı bakacak şekilde yedek depoya aldım yoluma devam ettim.

    Buraya kadar herşey normal,
    6 km sonra motor tekrar stop etti ve bir daha çalışmadı

    küçük çamlıcadan kadıköye kadar boşa sallayıp indim

    düzlükte ise sağolsun bir motorcu arkadaş ayağıyla benzinciye kadar iterek götürdü beni.

    47 tl depoyu fulledim yani depo tam takır kuru bakır durumdaymış

    biten depo ile 356km yol yapmışım bu normalmi?

    yedek depo şamandıram bozuk olabilirmi?
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  17. #16197
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 6 yıl bifiil motora binerim ilk kez yolda kaldım

    sebeb:Benzin bitti

    şimdi başından olayı anlatayım siz yorumlayın

    motoru ilk aldığım gün fulledim 35 tl benzin aldı ve odametreyi sıfırladım.

    benzin musluğu ok işareti yukarıya bakar şekilde

    bu şekilde 350. km de motor tekleyip stop etti(benim düşüncem yedeğe düştüm) ve musluğu ok işareti aşağı bakacak şekilde yedek depoya aldım yoluma devam ettim.

    Buraya kadar herşey normal,
    6 km sonra motor tekrar stop etti ve bir daha çalışmadı

    küçük çamlıcadan kadıköye kadar boşa sallayıp indim

    düzlükte ise sağolsun bir motorcu arkadaş ayağıyla benzinciye kadar iterek götürdü beni.

    47 tl depoyu fulledim yani depo tam takır kuru bakır durumdaymış

    biten depo ile 356km yol yapmışım bu normalmi?

    yedek depo şamandıram bozuk olabilirmi?
    ben 450km yapıyorum çok yakmaya başladı filtre buji değişeyim diyorum senin motor benzini içiyor abi... :D
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  18. #16198
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 6 yıl bifiil motora binerim ilk kez yolda kaldım

    sebeb:Benzin bitti

    şimdi başından olayı anlatayım siz yorumlayın

    motoru ilk aldığım gün fulledim 35 tl benzin aldı ve odametreyi sıfırladım.

    benzin musluğu ok işareti yukarıya bakar şekilde

    bu şekilde 350. km de motor tekleyip stop etti(benim düşüncem yedeğe düştüm) ve musluğu ok işareti aşağı bakacak şekilde yedek depoya aldım yoluma devam ettim.

    Buraya kadar herşey normal,
    6 km sonra motor tekrar stop etti ve bir daha çalışmadı

    küçük çamlıcadan kadıköye kadar boşa sallayıp indim

    düzlükte ise sağolsun bir motorcu arkadaş ayağıyla benzinciye kadar iterek götürdü beni.

    47 tl depoyu fulledim yani depo tam takır kuru bakır durumdaymış

    biten depo ile 356km yol yapmışım bu normalmi?

    yedek depo şamandıram bozuk olabilirmi?
    bu kısmı düzeltiyorum

    depoyu fullemedim 35 tl lik benzin almıştım bu yüzden yakıt hesabında yanılıyor olabilirim.

    bu şekilde musluk normal durumda iken yedeğide tüketme ihtimali varmıdır?
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  19. #16199

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Yedek depo ile 50 km nin üzerinde gittigimi hatırlıyorum.Muslugundaki seviye borusunda bir sorun olsa gerek(ya kısalmış yada erimiş).6 km demek 150-200 gram benzin demek .Buda tavanın ekmek banılası dibi gibi bişey.

  20. #16200

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 6 yıl bifiil motora binerim ilk kez yolda kaldım

    sebeb:Benzin bitti

    şimdi başından olayı anlatayım siz yorumlayın

    motoru ilk aldığım gün fulledim 35 tl benzin aldı ve odametreyi sıfırladım.

    benzin musluğu ok işareti yukarıya bakar şekilde

    bu şekilde 350. km de motor tekleyip stop etti(benim düşüncem yedeğe düştüm) ve musluğu ok işareti aşağı bakacak şekilde yedek depoya aldım yoluma devam ettim.

    Buraya kadar herşey normal,
    6 km sonra motor tekrar stop etti ve bir daha çalışmadı

    küçük çamlıcadan kadıköye kadar boşa sallayıp indim

    düzlükte ise sağolsun bir motorcu arkadaş ayağıyla benzinciye kadar iterek götürdü beni.

    47 tl depoyu fulledim yani depo tam takır kuru bakır durumdaymış

    biten depo ile 356km yol yapmışım bu normalmi?

    yedek depo şamandıram bozuk olabilirmi?
    Abi buradan çıkan sonuç senin benzin musluğu arızalı yani normal konumdayken(ok yukarı bakarken) yedeği de tüketiyor. Sadece yedek depo ile en az 50-60 km. yol yapılabilir, ki yedekteyken sakin kullanımda 100km.ye kadar çıkılabilir. (2,6 lt yedek depo miktarı, 100km/2,6lt cbf 150 için olağan bir yakıt tüketimi.)

    Servisten benzin musluğunu değiştirmelisin.

    Alıntı piranha dört adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6 km demek 150-200 gram benzin demek .Buda tavanın ekmek banılası dibi gibi bişey.
    Benzetme süper olmuş, gayet yerinde

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------

    Benim stoplardaki sorun sigortadan falan değilmiş, ampul patlamış.

    Bugün hava filtresi ve patlayan ampulleride değiştirdim.
    Hangisi eski hangisi yeni yazmama gerek yok sanırım, anlaşılıyordur

    Eski ve yeni hava filtresi (üstteki 4bin km. kullanılmış):



    Arka stop lambası (Siyah olan patlak):




    Plaka aydınlatma lambası(Siyah olan patlak):
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 60 kullanıcı var. (0 üye ve 60 misafir)

Bu Konudaki Etiketler