Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2010, 19:35
#16001
Far koruma hem kötü duruyor hemde yan yatmalarda daha fazla hasar veriyor demek ki sadece motor koruma demiri yeterli.
everlasting bence fiyat güzel önemli olan yıl değil km bence ama garantisi bitmiş aklında olsun eğer içine sindiyse al cbf ölümsüz makina Bide iyi bi ustaya götürmeyi ihmal etme Hayırlı olsun
Reklamlar
-
27 Haziran 2010, 20:33
#16002
Emrah.ark adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun..İnş tekrar böyle şeyler yaşamassın..
Far koruma demirine gelince..Ben görüntü nedeniyle istememe rağmen takmayı düşünüyodum..Senin yorumdan sonra gerek olmadığını anladım..
Motor koruma demiri yeterde artar bile..
Acik konusayim, motor koruma demirinin korudugu kadar hicbir sey motoru korumuyor. Ama sunu da göz ardi etmemek lazim, düsüs sekline göre far koruma da yararli olabilir.bir de su var ayni zamanda, far koruma demiri yerine far koruma aliminyumu desek daha mantikli.semsiye sapi gibi demir yapmislar.saglam (demir orani yüksek) bi koruma demiri bulursaniz yararli olabilir.
everlasting adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende cbf150 almayı düşünüyorum. 2007 model 7350km'de 2700TL ye buldum bir tane siyah motorun yatması var. ön sağ sol grenajda boya işlemi görmüş ama motor kapaklarında felan herhangi bir çizik felan yok zaten koruma demiri var. Vida boyaları felan orjinal duruyor. bu fiyat nasıl sizce.
hocam, fiyat cok iyi ancak motoru bilen birisiyle almalisin ya da bi ustayla anlas, ona göster.km teli cekilmisse aldigin motor 7350 km degil de 73500 km'de olabilir.Dikkat etmek lazim, serefsiz cok.
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
-
27 Haziran 2010, 21:28
#16003
Bence de km ye güvenmeyin, ben 2200 liraya 2007 model aldım ama gösterge 13000 yazmasına rağmen bence rahat bir 60.000 i var. Üzerine 500 lira masraf ettim (lastikler zincir dişliler yağ buji hava filtresi balatalar)
bence biraz daha pazarlık etmeyi deneyin. 2500 e falan almaya bakın.
Zincirine dişlisine bakın, lastiğine bakın, eskiyse masrafı var diyerek pazarlığı kızıştırın derim.
Bu arada japon malı Cateye OS 1.1 Km saatini bağladım, bir gezinti yaptım küsüratına kadar ölçüyor. Uzun yol yapmadığımdan 80km yi geçeımedim, yani 120 ye kadar ölçse bana yeter zaten de ölçer gibime geliyor. Tam testten sonra sonuçları paylaşırım. Göstergeye göre doğru ölçüyor. Lastik ebadını tam olarak girdim. (1869mm) km yi 73.2 gibi küsüratına kadar ölçüyor.
-
27 Haziran 2010, 23:57
#16004
Arkadaşlar bu aralar telefonumu sattım w810 sony ericsson, herşeyi olan bir telefon alayım dedim gittim nokia 5800 aldım, bendeki navigation edition diye geçiyor. süper memnunum, hızı gps den ölçüyor cama yapışan vantuzlu aparatı da var, tek sorun bizim motora uygun çakmak şarjı yapmak.
Ondan sonra gideceğin yere sokağına kadar götürsün
-
28 Haziran 2010, 00:01
#16005
arkadaşlar güzel bir motor buldum. onu kaçırmazsam motorumu satmaya niyetliyim.
kaçırırsam kullanmaya devam edeceğim. ilanımın linki aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-cbf-150/detay
ilgilenen özelden ulaşabilir ilan henüz pasif tel numaram görünmüyor olabilir.
pazarlık bir miktar olabilir. siz bakmayın yazılana abuk sabuk gelmesinler dedim.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
28 Haziran 2010, 00:02
#16006
Bu arada benim de 2007 model 18000 de bordo CBF 150 m var , forumu da takip ederim ama hiç yorum yazmamıştım. Bi foto çekerim birazdan..
Bu arada nokia reklamcısı gibi oldum alakam yok sadece şu hız ölçme işi için ekstradan masraf yapanlara bir fikir olsun diye söyledim..
-
28 Haziran 2010, 00:07
#16007
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Bence de km ye güvenmeyin, ben 2200 liraya 2007 model aldım ama gösterge 13000 yazmasına rağmen bence rahat bir 60.000 i var. Üzerine 500 lira masraf ettim (lastikler zincir dişliler yağ buji hava filtresi balatalar)
bence biraz daha pazarlık etmeyi deneyin. 2500 e falan almaya bakın.
Zincirine dişlisine bakın, lastiğine bakın, eskiyse masrafı var diyerek pazarlığı kızıştırın derim.
Bu arada japon malı Cateye OS 1.1 Km saatini bağladım, bir gezinti yaptım küsüratına kadar ölçüyor. Uzun yol yapmadığımdan 80km yi geçeımedim, yani 120 ye kadar ölçse bana yeter zaten de ölçer gibime geliyor. Tam testten sonra sonuçları paylaşırım. Göstergeye göre doğru ölçüyor. Lastik ebadını tam olarak girdim. (1869mm) km yi 73.2 gibi küsüratına kadar ölçüyor.
Bende takmak istiyorum kablolumu bu km saati mıknatısla mı algılıo nedir fiyatı? nerden bulabiliriz
Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)
-
28 Haziran 2010, 00:20
#16008
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
28 Haziran 2010, 00:45
#16009
orjinal ön lastiği kaç km.de bitirir ortalama olarak çünkü ön lastik yeni değişmiş. böylece yaklaşık km tahmin edebilirim.
-
28 Haziran 2010, 00:56
#16010
-
28 Haziran 2010, 01:40
#16011
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Bence de km ye güvenmeyin, ben 2200 liraya 2007 model aldım ama gösterge 13000 yazmasına rağmen bence rahat bir 60.000 i var. Üzerine 500 lira masraf ettim (lastikler zincir dişliler yağ buji hava filtresi balatalar)
bence biraz daha pazarlık etmeyi deneyin. 2500 e falan almaya bakın.
Zincirine dişlisine bakın, lastiğine bakın, eskiyse masrafı var diyerek pazarlığı kızıştırın derim.
Bu arada japon malı Cateye OS 1.1 Km saatini bağladım, bir gezinti yaptım küsüratına kadar ölçüyor. Uzun yol yapmadığımdan 80km yi geçeımedim, yani 120 ye kadar ölçse bana yeter zaten de ölçer gibime geliyor. Tam testten sonra sonuçları paylaşırım. Göstergeye göre doğru ölçüyor. Lastik ebadını tam olarak girdim. (1869mm) km yi 73.2 gibi küsüratına kadar ölçüyor.
cbf 150 de ön fren diski bir çok şeyi ele verir. orjinalinde mavi nişanlama ayarlamada denilebilir boyalar vardır ön disk kolay kolay değişmez... üzerindeki çizikler motoru ne sıklıkla temizlediğinden kullanış tarzına kadar ele verir. belki 60 bin km de bir makinanın diskinde çizik olmayabilir bu da 60 bini adam akıllı yaptığının bir işaretidir.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 ----------
everlasting adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende cbf150 almayı düşünüyorum. 2007 model 7350km'de 2700TL ye buldum bir tane siyah motorun yatması var. ön sağ sol grenajda boya işlemi görmüş ama motor kapaklarında felan herhangi bir çizik felan yok zaten koruma demiri var. Vida boyaları felan orjinal duruyor. bu fiyat nasıl sizce.
2007 garantisi artık bitmiş bir makina . sen yinede motoru garanti kapasamında iken götürdüğü bir servise sor istersen orda kayıtları vardır. mesela benim motor şuan 18000 de 2007 model ama 3650 km de km saati garantiden değişti
satıcı ile ettiğin muhabbetten yola çıkarak ve serviste her 2000 km nin zaman aralıklarına bakarak da ipuçları oluşturabilirsin.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
28 Haziran 2010, 01:47
#16012
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Evet taze çektim motor daha sıcak
İlk resimde 19km/h gösteriyor gps ikinci resimde 20km/h
Buyrun
Uploaded with
ImageShack.us,
Uploaded with
ImageShack.us
Aynı telefondan bende kullanıyorum Oviden 'speedometer'' adlı programı indirebilirsin ücretsiz. Gps ile çalışıo ilk başda hemen çalışmaz 5 dk beklemen lazım gps e bağlanması için çok güzel bir prgoram. Bu arada telefonu nasıl sabitledin acaba bende alabilirim çok hoşuma gitti
Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)
-
28 Haziran 2010, 01:57
#16013
Arkadaşalar bugün kafama bişey takıldı motorun tahliye hortumlarının olduğu yerden motoru stop ettikten bi süre sonra yere biraz benzin damlatıyor nedendir bu pek bilgim olmadığından anlayamadım.
-
28 Haziran 2010, 01:58
#16014
muratgün adlı üyeden alıntı
Selamlar Murat;
Geçenlerde buradan özel mesaj attım ama sanırım farketmedin
Motul yağı Ankara'da bir kaç yere sordum bulamadım. İnternetten Fatih Kılıçlı'dan sipariş geçeceğim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...let-yag/detay/
Emrah.ark adlı üyeden alıntı
Abi bende 15.700'lere geldim..Bakım periyodun ne şekilde senin..
Bildiğim kadarıyla kendin yaziyodun..
Ben 14 binde aldım 2 kere yağ değiştirdim..Hava filtresi..Zincir temizliği komple söktüm gaz yağıyla filan..
Şuan benim gördüğüm zincir-debriyaj değişmesi gerekiyo..
ön diskten vik vik diye gelen bi sesten başkada sorunum yok..
Evet Emrah bakımları kendim yapıyorum, genel olarak
her 2 bin km.de yağ değişimi (ve hava filtresi temizliği)
her 4 bin km.de hava filtresi değişimi
her 8 bin km.de buji değişimi gibi periyodik değişen parçalar var.
geçenlerde paylaştığım tabloda şu şekildeydi:
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Mehmet hocam; benimde bildiğim kadarıyla polis yakalarsa cezası var. Aslında araçların bizi farketmesi adına harika birşey ama yasal olmaması can sıkıcı.
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
aklıma gelmişken bugun şehir içinde vites atmadan gezip keyif yapmak için scoter aldım ön arka disk fren arka frende disk olması da süper bir şey miş
Kaptanım, sukutırın hayırlı olsun. Kazasız belasız kullan.
erdi_arikan adlı üyeden alıntı
Birkaç gündür yazamıyordum dostlar, dünden önceki gün yine bir kaza geçirdim ve bu kazanın şokunu ve bedelini yeni atlatıp şimdi yazabiliyorum.
Arkadaşlar, dünden önceki gün, İstanbul Kabataş-Tophane istikametinde aşırı trafik vardı ve yağmur hafiften yağıyordu.
Ben gerizekalı da tramvay yoluna girdim ve yoluma devam ediyordum.
Tramvay demirleri ıslak, ben tekrar yola girmek istedim fakat lastiklerim (lastiklarım duroydu ama hangi lastik olsa kayardı) kaydı ve kendimi yerde buldum.
Hasar: Far koruma demiri parçalandı, far koruma demirinin farın altından bağlanan kısmı far çerçevesi, far tası ve far camını kırdı.
Ön çamurluk kırıldı.
Sağ ön grenaj kırıldı.
Fren levyesi eğildi.
Bacağımda iki adet madeni 1 TL büyüklüğünde yanık-sıyrık var.
Dün motorun tamir masraflarını araştırmak için Anes Motor'a gittim.
Çamurluk, sağ ön grenaj, fren levyesi, far çerçevesi, far, çamurluk için işçilik dahil 460+-50 TL dediler.
Ben de Sirkeci Sürat Motor'dan;
Fren levyesi, ön çamurluk, far, far çerçevesi (ön camla beraber verdiler çok sevindim), ön sağ-sol grenaj + 3 adet de bunge, toplamda 250 TL verdim arkadaşlar, montajını da Fulya'da bir motor tamircisinde 50 TL'ye yaptırdım.
Ayrıca arkadaşlar Buz Motor'dan da 170 TL'ye miş taktırdım. Buradan duro kullanıcılarına sesleniyorum..."GEÇ OLMADAN MİŞ TAKTIRIN". Tamam pahalı falan ama arkadaşlar yemin ediyorum ben farkı hissettim, beni bırakın, artçım farkı hissetti ve artçım bir motorcu değil arkadaşlar, sevgilim.
İşte arkadaşlar 2 kısa günün 300 TL'lik zararı...
Ah Erdi, büyük geçmiş olsun, üzüldüm yahu
Yağmurlu olmayan havalarda bile tramvay veya tren hemzemin geçitleri motosikletler için çok tehlikeli, yağmurlu bir havada bu risk üçe dörde katlanıyor.
Olan olmuş artık, tekrardan geçmiş olsun.
everlasting adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende cbf150 almayı düşünüyorum. 2007 model 7350km'de 2700TL ye buldum bir tane siyah motorun yatması var. ön sağ sol grenajda boya işlemi görmüş ama motor kapaklarında felan herhangi bir çizik felan yok zaten koruma demiri var. Vida boyaları felan orjinal duruyor. bu fiyat nasıl sizce.
everlasting adlı üyeden alıntı
orjinal ön lastiği kaç km.de bitirir ortalama olarak çünkü ön lastik yeni değişmiş. böylece yaklaşık km tahmin edebilirim.
Ön lastik değişimi ile bence tahminin doğru olmaz. Ben yeni sıfır motorumu aldıktan sonra daha 2 bin km. civarındayken duroları değiştirmiştim. Bir çok kullanıcıda böyle yapıyor.
Fiyat güzel ama km ve model biraz tezat geldi bana, eğer sahibini şahsen tanımıyorsan büyük ihtimalle piyasadaki km.si düşürülmüş motorlardan olabilir. Çok dikkatli ve pimpirikli davran. Motorun herşeyini sorgula.
Özellikle fren ve debriyaj manetlerinin boyasının durumu. Ayak peglerinin lastiklerinin durumu gibi çok akla gelmeyen ama uzun km. yapınca aşınan parçaları gözle dikkatlice incele.
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Bu arada japon malı Cateye OS 1.1 Km saatini bağladım, bir gezinti yaptım küsüratına kadar ölçüyor. Uzun yol yapmadığımdan 80km yi geçeımedim, yani 120 ye kadar ölçse bana yeter zaten de ölçer gibime geliyor. Tam testten sonra sonuçları paylaşırım. Göstergeye göre doğru ölçüyor. Lastik ebadını tam olarak girdim. (1869mm) km yi 73.2 gibi küsüratına kadar ölçüyor.
Hocam zahmet olmazsa resim ekleyebilirmisin acaba? Gidonda hangi konuma sabitledin o aparatı? Benimde aklımda olduğu için bu projeye hız verebilirim. Birde kablolu demişsin ama hızı okumak için mıknatısmı kullanıyor yine ?
jr. adlı üyeden alıntı
arkadaşlar güzel bir motor buldum. onu kaçırmazsam motorumu satmaya niyetliyim.
kaçırırsam kullanmaya devam edeceğim. ilanımın linki aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-cbf-150/detay
ilgilenen özelden ulaşabilir ilan henüz pasif tel numaram görünmüyor olabilir.
pazarlık bir miktar olabilir. siz bakmayın yazılana
abuk sabuk gelmesinler dedim.
Bu günleridemi görecektik
Hayırlısı olsun Evren. Senin motorun kadar temiz 2.el bir motor bulunamayacağını düşünüyorum.
Eğer almaya niyetli arkadaşlar varsa "sıfır makine" niyetine çok rahat alabilirler.
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Bu arada benim de 2007 model 18000 de bordo CBF 150 m var , forumu da takip ederim ama hiç yorum yazmamıştım. Bi foto çekerim birazdan..
Bu arada nokia reklamcısı gibi oldum alakam yok sadece şu hız ölçme işi için ekstradan masraf yapanlara bir fikir olsun diye söyledim..
Nick olarak cbr125 ve avatardada cbr gözükünce heralde cıbırcısındır diye zannetmiştim ama hem minik ebatlarda olan hemde yedek parça fiyatlarında Cbr1000RR ile yarışan cıbır 125'i terkederek hakyolu bulmuşsun sende
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Evet taze çektim motor daha sıcak
İlk resimde 19km/h gösteriyor gps ikinci resimde 20km/h
Buyrun
Paylaşım için teşekkürler, aynı telefondan bizim biraderde de var, gerçekten GPS modülü çok başarılı.
Yalnız resimlerden benim aklıma takılan nokta şu oldu.
Kontak kapalı (off) vaziyetteyken 2.vites ve 20 km./saat hıza nasıl ulaşabildin?
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
28 Haziran 2010, 02:49
#16015
AydoganX adlı üyeden alıntı
Paylaşım için teşekkürler, aynı telefondan bizim biraderde de var, gerçekten GPS modülü çok başarılı.
Yalnız resimlerden benim aklıma takılan nokta şu oldu.
Kontak kapalı (off) vaziyetteyken 2.vites ve 20 km./saat hıza nasıl ulaşabildin?
Aynı şey benimde dikkatimi çekmişti yazmaya üşendim nasılsa sen sorarsın die
Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)
-
28 Haziran 2010, 03:01
#16016
erdi_arikan adlı üyeden alıntı
Evet, Kaptanhasan arkadaş çok doğru söylemiş.
Birkaç gündür yazamıyordum dostlar, dünden önceki gün yine bir kaza geçirdim ve bu kazanın şokunu ve bedelini yeni atlatıp şimdi yazabiliyorum.
Arkadaşlar, dünden önceki gün, İstanbul Kabataş-Tophane istikametinde aşırı trafik vardı ve yağmur hafiften yağıyordu.
Ben gerizekalı da tramvay yoluna girdim ve yoluma devam ediyordum.
Tramvay demirleri ıslak, ben tekrar yola girmek istedim fakat lastiklerim (lastiklarım duroydu ama hangi lastik olsa kayardı) kaydı ve kendimi yerde buldum.
Hasar: Far koruma demiri parçalandı, far koruma demirinin farın altından bağlanan kısmı far çerçevesi, far tası ve far camını kırdı.
Ön çamurluk kırıldı.
Sağ ön grenaj kırıldı.
Fren levyesi eğildi.
Bacağımda iki adet madeni 1 TL büyüklüğünde yanık-sıyrık var.
Dün motorun tamir masraflarını araştırmak için Anes Motor'a gittim.
Çamurluk, sağ ön grenaj, fren levyesi, far çerçevesi, far, çamurluk için işçilik dahil 460+-50 TL dediler.
Ben de Sirkeci Sürat Motor'dan;
Fren levyesi, ön çamurluk, far, far çerçevesi (ön camla beraber verdiler çok sevindim), ön sağ-sol grenaj + 3 adet de bunge, toplamda 250 TL verdim arkadaşlar, montajını da Fulya'da bir motor tamircisinde 50 TL'ye yaptırdım.
Ayrıca arkadaşlar Buz Motor'dan da 170 TL'ye miş taktırdım. Buradan duro kullanıcılarına sesleniyorum..."GEÇ OLMADAN MİŞ TAKTIRIN". Tamam pahalı falan ama arkadaşlar yemin ediyorum ben farkı hissettim, beni bırakın, artçım farkı hissetti ve artçım bir motorcu değil arkadaşlar, sevgilim.
İşte arkadaşlar 2 kısa günün 300 TL'lik zararı...
geçmiş olsun dostum maneviyat ve sağlığın daha önemli allah daha büyük kazalardan saklasın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:55 ----------
jr. adlı üyeden alıntı
arkadaşlar güzel bir motor buldum. onu kaçırmazsam motorumu satmaya niyetliyim.
kaçırırsam kullanmaya devam edeceğim. ilanımın linki aşağıdadır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-cbf-150/detay
ilgilenen özelden ulaşabilir ilan henüz pasif tel numaram görünmüyor olabilir.
pazarlık bir miktar olabilir. siz bakmayın yazılana
abuk sabuk gelmesinler dedim.
evren usta hayırlısı olsun nasip kısmet
-
28 Haziran 2010, 06:32
#16017
Günaydın cbfci abilerim kardeşlerim.motorum 800km ye geldi... bir defa kendim rolanti ayarını çok hafif yükseltmeme rağmen kronikleşen bir stop etme durumu var... 1000km bakımı gelmeden sağını solunu kurcalamak istemedim ama rahatsız edici bir durum.motor sıcakken dahi trafikte (rolantiyi açtıktan sonra biraz azalsa da)stop ediyor..servise götürmelimiyim yoksa 1000km ilk bakımı beklemelimiyim? ve sıfır cbf150 kullanıcıları hiç böyle bir durumla karşılaştımı öğrenmek isterim.beni biraz üzdü bu durum :(
-
28 Haziran 2010, 07:36
#16018
stand_by adlı üyeden alıntı
Günaydın cbfci abilerim kardeşlerim.motorum 800km ye geldi... bir defa kendim rolanti ayarını çok hafif yükseltmeme rağmen kronikleşen bir stop etme durumu var... 1000km bakımı gelmeden sağını solunu kurcalamak istemedim ama rahatsız edici bir durum.motor sıcakken dahi trafikte (rolantiyi açtıktan sonra biraz azalsa da)stop ediyor..servise götürmelimiyim yoksa 1000km ilk bakımı beklemelimiyim? ve sıfır cbf150 kullanıcıları hiç böyle bir durumla karşılaştımı öğrenmek isterim.beni biraz üzdü bu durum :(
Benim başıma geliyor, ben de anlamadım ama sen kesin sor.
Erdi geçmiş olsun. Sen dua et motorun cbf150. Ya cıbır olsaydı? Allah muhafaza.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
28 Haziran 2010, 10:54
#16019
erdi_arikan adlı üyeden alıntı
Evet, Kaptanhasan arkadaş çok doğru söylemiş.
Birkaç gündür yazamıyordum dostlar, dünden önceki gün yine bir kaza geçirdim ve bu kazanın şokunu ve bedelini yeni atlatıp şimdi yazabiliyorum.
Arkadaşlar, dünden önceki gün, İstanbul Kabataş-Tophane istikametinde aşırı trafik vardı ve yağmur hafiften yağıyordu.
Ben gerizekalı da tramvay yoluna girdim ve yoluma devam ediyordum.
Tramvay demirleri ıslak, ben tekrar yola girmek istedim fakat lastiklerim (lastiklarım duroydu ama hangi lastik olsa kayardı) kaydı ve kendimi yerde buldum.
Hasar: Far koruma demiri parçalandı, far koruma demirinin farın altından bağlanan kısmı far çerçevesi, far tası ve far camını kırdı.
Ön çamurluk kırıldı.
Sağ ön grenaj kırıldı.
Fren levyesi eğildi.
Bacağımda iki adet madeni 1 TL büyüklüğünde yanık-sıyrık var.
Dün motorun tamir masraflarını araştırmak için Anes Motor'a gittim.
Çamurluk, sağ ön grenaj, fren levyesi, far çerçevesi, far, çamurluk için işçilik dahil 460+-50 TL dediler.
Ben de Sirkeci Sürat Motor'dan;
Fren levyesi, ön çamurluk, far, far çerçevesi (ön camla beraber verdiler çok sevindim), ön sağ-sol grenaj + 3 adet de bunge, toplamda 250 TL verdim arkadaşlar, montajını da Fulya'da bir motor tamircisinde 50 TL'ye yaptırdım.
Ayrıca arkadaşlar Buz Motor'dan da 170 TL'ye miş taktırdım. Buradan duro kullanıcılarına sesleniyorum..."GEÇ OLMADAN MİŞ TAKTIRIN". Tamam pahalı falan ama arkadaşlar yemin ediyorum ben farkı hissettim, beni bırakın, artçım farkı hissetti ve artçım bir motorcu değil arkadaşlar, sevgilim.
İşte arkadaşlar 2 kısa günün 300 TL'lik zararı...
Geçmiş oldun arkadaşım, Allah daha beterinden korusun
-
28 Haziran 2010, 11:14
#16020
stand_by adlı üyeden alıntı
Günaydın cbfci abilerim kardeşlerim.motorum 800km ye geldi... bir defa kendim rolanti ayarını çok hafif yükseltmeme rağmen kronikleşen bir stop etme durumu var... 1000km bakımı gelmeden sağını solunu kurcalamak istemedim ama rahatsız edici bir durum.motor sıcakken dahi trafikte (rolantiyi açtıktan sonra biraz azalsa da)stop ediyor..servise götürmelimiyim yoksa 1000km ilk bakımı beklemelimiyim? ve sıfır cbf150 kullanıcıları hiç böyle bir durumla karşılaştımı öğrenmek isterim.beni biraz üzdü bu durum :(
Bende motorumu sıfır aldığımda bu durumu yaşıyordum. Karbüratör hava ayarından olsa gerek, 1000 bakımında serviste ufak bir rölanti yükseltmesi yapmışlardı o gün bugündür sorun yaşamıyorum.
Dert etme çözülebilecek ufak tefek problem dahi olmayan şeyler bunlar.
Rodaj işte bu yüzden var. Motorun tüm parçaları birbirine alışsın diye
Km. ilerledikçe göreceksin ki motor daha bir oturaklı hale geliyor.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)
Bu Konudaki Etiketler