Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Haziran 2010, 00:19
#15881
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
-
22 Haziran 2010, 00:23
#15882
Aydoğan kardeşim bende maltepe köprüsünün oralardayım, bi cbf 150 görüyorum sürekli belkide sensin. 06 RR ı görürsem önüne atlarım haberin olsun tanışmak için. Deli filan sanıp basıp gitme ona göre
-
22 Haziran 2010, 00:24
#15883
...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
Drift Religion
-
22 Haziran 2010, 00:35
#15884
aparat adlı üyeden alıntı
kardeş sanki ön takımda yamukluk var gibi
Coşkunum Rabbim iyi günlerde binmeni nasip etsin rüzgarın bol tekerin düz bassın
allah razı olsun cem
yarın girişiyorum motora,enduro tadında bi hava vericem
hyo dan sonra acayip bi konforlu geldi ,micheln takımında verdiği bir güven var tabi virajlarda.
arkadaşlar kullanma klavuzu temin edebileceğim bir link var mı elinizin altında
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
22 Haziran 2010, 00:38
#15885
babaçi adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kullanma klavuzu temin edebileceğim bir link var mı elinizin altında
Buyrun (sağ tık farklı kaydet): www.cbfturkiye.org/indir/klavuzlar/CBF150.pdf
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
22 Haziran 2010, 00:58
#15886
-
22 Haziran 2010, 01:08
#15887
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
aydoğan kardeş valla seni başka motorla ve başka motor hakkında konşurken düşünemiyorum tepeden tırnağa özdeşleştin cbfle
sen heralde klavyene kısa tuşlar atadın
kullanma klavuzu diyoz tık diye atıyon yağ diyoz kitapcığı dayıyon zincir diyoz öle
bu arada babaçi motorunuz hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inş...cbfteki konfor bi türkhava yollarında var bide cbfte
motorun stickerlarını sökmüş arkadaş ama hiç güzel durmamış orjinal haline getirirseniz daha güzel durur bence
aydoğan kardeşim teşekkürler
evet stikersız pek hoş değil,sökme sebebini ben çözdüm ilk görüşmemizde anlatırım.
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
22 Haziran 2010, 01:28
#15888
İsmail bey, göstergeyi takmaktaki asıl amacım, saat sıcaklık ortalama hız ve en önemlisi bakım aralığı servis göstergesi bulunması. Tchibo dan almıştım 22 tl ye, hem de kablosuz, yalnız okuduğum yorumlarda arada bir manyetik alanlardan etkilenip sapıtabiliyormuş. Mıknatısı da güçlü ufak mıknatıslar var, fren diskine yapıştırarak çözmüşler. Bir kaç tarif gördüm. Başarılı olursa sizlerle resimli olarak paylaşırım.
-
22 Haziran 2010, 01:39
#15889
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
aydoğan kardeş valla seni başka motorla ve başka motor hakkında konşurken düşünemiyorum tepeden tırnağa özdeşleştin cbfle
sen heralde klavyene kısa tuşlar atadın
kullanma klavuzu diyoz tık diye atıyon yağ diyoz kitapcığı dayıyon zincir diyoz öle
Eyvallah mücahid Başka motor alırsam en çok bu topiğin aktifliğini özleyeceğimden eminim.
Ara ara Kawasaki ER6 topiğine göz atıyorumda günde 1 yada 2 mesaj ya geliyor ya gelmiyor. Bazen günlerce mesaj atılmadığı oluyor
Bu topik öyle değil ama
babaçi adlı üyeden alıntı
aydoğan kardeşim teşekkürler
Rica ederim.
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
İsmail bey, göstergeyi takmaktaki asıl amacım, saat sıcaklık ortalama hız ve en önemlisi bakım aralığı servis göstergesi bulunması. Tchibo dan almıştım 22 tl ye, hem de kablosuz, yalnız okuduğum yorumlarda arada bir manyetik alanlardan etkilenip sapıtabiliyormuş. Mıknatısı da güçlü ufak mıknatıslar var, fren diskine yapıştırarak çözmüşler. Bir kaç tarif gördüm. Başarılı olursa sizlerle resimli olarak paylaşırım.
Birde bunların en fazla 50-60'a kadar düzgün gösterdiğini okumuştum ama tabi marka ve modele göre sanırım değişen bir durum.
Bir arkadaşın şöyle bir konusu vardı, belki faydası dokunabilir:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...ygulamasi.html
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
22 Haziran 2010, 02:13
#15890
aparat adlı üyeden alıntı
hasanım inan aklıma gelmedi kusura bakma ...
estağfirullah abi takılıyorum sadece...
HONDA;hayat onda...
İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
-
22 Haziran 2010, 12:12
#15891
AydoganX adlı üyeden alıntı
Eyvallah mücahid
Başka motor alırsam en çok bu topiğin aktifliğini özleyeceğimden eminim.
Ara ara Kawasaki ER6 topiğine göz atıyorumda günde 1 yada 2 mesaj ya geliyor ya gelmiyor. Bazen günlerce mesaj atılmadığı oluyor
Bu topik öyle değil ama
Rica ederim.
Birde bunların en fazla 50-60'a kadar düzgün gösterdiğini okumuştum ama tabi marka ve modele göre sanırım değişen bir durum.
Bir arkadaşın şöyle bir konusu vardı, belki faydası dokunabilir:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...ygulamasi.html
Okumuştum sağolun, şimdi bu düzgün çalışmazsa evdeki bisikletimde daha kaliteli cateye os 1.1 diye bir sayacım var kablolu onu bağlarım. Önemli olan mıknatıs işini halletmek gerisi kolay, çalışan birşey buluruz elbet
-
22 Haziran 2010, 12:23
#15892
AydoganX adlı üyeden alıntı
Eyvallah mücahid
Başka motor alırsam en çok bu topiğin aktifliğini özleyeceğimden eminim.
Ara ara Kawasaki ER6 topiğine göz atıyorumda günde 1 yada 2 mesaj ya geliyor ya gelmiyor. Bazen günlerce mesaj atılmadığı oluyor
Bu topik öyle değil ama
Rica ederim.
Bı konuda metehan abiye katılıyorum. Tr de düşük ccler mototosikletlerin büyük bir çoğunluğunu oluşturuyor. yani ne kadar müşteri o kadar cevap
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
22 Haziran 2010, 14:56
#15893
arkadaslar motorumu bugun teslim aldım sigorta işlemlerini tamamladım ruhsatınıda cuma alıcam trafiktn. sadece yağını değiştircem gittim 10-50 power 1 tam sentetik castrol yağ aldım. yarın falan deiştiririm.
-
22 Haziran 2010, 15:41
#15894
mmucit adlı üyeden alıntı
Bı konuda metehan abiye katılıyorum. Tr de düşük ccler mototosikletlerin büyük bir çoğunluğunu oluşturuyor. yani ne kadar müşteri o kadar cevap
kesinlikle düşük cc deki motorsikletlerde birazda sahibinin eli ustalık yapıyor ama cc yavaş yavaş yükseldikçe 0 km ise garantiden çıkmasın parçası pahalı ben yapamam gibi nedenlerden dolayı teknik konularda kimse ellemiyor kuncuklamıyor 2.el de ise zaten yetkili servislere ugruyan kişiler yuksek ccde pekte olmuyor ya tanıdık sanayi ustasına yada bu işi az çok bilen kişiler ustalık yapıyor
-
22 Haziran 2010, 17:06
#15895
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Akşam akşam hazır elim değimişken motora bir şeyler daha yapsam diyordum, geçenlerde tchibo'dan aldığım solar güçlü ve kablosuz özelliği olan bisiklet bilgisayarının boşta olduğu gözüme çarptı. Saat hem ucuz hemde bir çok güzel öcelliği var, en güzeli ise bakım aralığı hatırlatması fonksiyonu , termometresi falan olması. Tabi bu sayacın doğru göstermesi için lastik çevresinin kaç mm olduğunu bilmem gerekiyordu. Güzel bir doküman buldum , topluca çoğu motorsiklet lastik ebatının yuvarlanma çevrelerini veriyor. Orjinal ebatı dışında lastik takmak isteyecekler için de faydalı olabilir. Bu gün zincirimi de güzelce ayarladım. Şimdi buji değiştirmem gerekiyor, belki de ayna da alırım. Geçenlerde maltepe köprüsünün altından kırmızı bir cbf geçiyordu, koso aynaları vardı. Sanıyorum AydoganX 'in motoruydu.
http://www.motogadget.de/de/download...lumfang_01.pdf
@babaci
Sanıyorum APİ SL sınıfını destekliyorsa bence kullanabilirsin, kitapçık en az SJ diyordu yanlış hatırlamıyorsam. Kışın ise biraz kalın kaçabilir.
Bizim tekerleklerin birturda gittiği mesafeyi net olarak yazıyorum...
Önteker 80/100-18...
Şimdi,bizim cantlarımız ''18 inç'' bir inç ''2.54mm.''
18*2.54=45.72
45.72+8=53.72
53.72*3.14=168.68mm birturda gittiği mesafe...
Umarım işe yaramıştır...
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
22 Haziran 2010, 17:08
#15896
kusuruma bakmayın belki daha önce işlediniz ama yeniyim idare edin
iridyum buji kullanan varmı aranızda %4 yakıt tasarrufu sağladığı,performansada etki ettiği söylendi,dayanamadım aldım
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
22 Haziran 2010, 17:17
#15897
muratgün adlı üyeden alıntı
kesinlikle düşük cc deki motorsikletlerde birazda sahibinin eli ustalık yapıyor ama cc yavaş yavaş yükseldikçe 0 km ise garantiden çıkmasın parçası pahalı ben yapamam gibi nedenlerden dolayı teknik konularda kimse ellemiyor kuncuklamıyor 2.el de ise zaten yetkili servislere ugruyan kişiler yuksek ccde pekte olmuyor ya tanıdık sanayi ustasına yada bu işi az çok bilen kişiler ustalık yapıyor
Hocam budediğine paralel olarak şunu söylicem...Dediklerin gerçekten doğru...
Şöyle söyleyim,çin malları piyasaya ufak cc li motorlarla girince ''nekadar bisiklet tamircisi varsa'' hepsi motor ustası oldu...
Bukadar usta ''her köşe başında'' madem vardı,çinlilerin piyasada adı esamı yokken bunlar nerdelerdi? hemen söylüyorum (kimisi bisiklet tamircisiydi,kimisi klorifer petek montajcısıydı,kimisi,beyaz eşya tamircisiydi vs.vs)
Delikanlıysan 15.000tl lik bir fazer'ide sök,görüm hadi
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
22 Haziran 2010, 17:19
#15898
babaçi adlı üyeden alıntı
kusuruma bakmayın belki daha önce işlediniz ama yeniyim idare edin
iridyum buji kullanan varmı aranızda %4 yakıt tasarrufu sağladığı,performansada etki ettiği söylendi,dayanamadım aldım
Daha önce bu iridyum konusunu detaylıca araştırdık ve tartıştık. Aşağıdaki mesajlardan alıntı yapıyorum, sanırım yardımcı olacaktır.
AydoganX adlı üyeden alıntı
NGK Firmasına attığım maile gelen cevap:
Gönderdiğim mail :
Merhabalar motosikletimin kullanma kılavuzunda önerilen buji kodları şunlardır. "CPR8EA-9" ya da "CPR9EA-9" Bu koddaki bujilerin iridyum ya da platin ya da orijinalden daha dayanıklı olan hangi buji kodunu kullanmalıyım? Sitede yer alan kılavuzda gerekli bilgiyi bulamadım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
NGK'dan yanıt:
SAYIN AYDOGANX,
ÖNCELİKLE NGK MARKAMIZA GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ İLGİ VE DUYDUĞUNUZ GÜVEN İÇİN SİZLERE TEŞEKKÜR EDERİZ.
MOTORUNUZ İÇİN KULLANMANIZ GEREKEN BUJİ CPR8EA-9 VEYA CPR9EA-9 DUR. BU BUJİLER YAPI OLARAK ÖZEL BUJİDİR. STANDART BUJİLERDEN DAHA FARKLI ÇALIŞMA ÖZELLİĞİ VARDIR.
BU BUJİLERİN DAHA ÜSTÜN TEKNOLOJİSİ YOK. CPR8EA-9 KODLU BUJİYİ SOĞUK VEYA SERİN AYLARDA KULLANMANIZI, CPR9EA-9 KODLU BUJİYİ DE YAZIN SICAK HAVALARDA KULLANMANIZI TAVSİYE EDİYORUZ.
MOTORUNUZLA GÜVENLİ VE SAĞLIKLI SÜRÜŞLER DİLİYORUZ.
SAYGILARIMLA
SERDAR ÇAKIR
FCS DIŞ TİC.LTD.ŞTİ.
NGK TÜRKİYE GENEL DİSTRİBÜTÖRÜ
İridyum buji taktım performans süper oldu diyen arkadaşlara duyurulur.
Bizim motosikletlere uyan iridyum buji yokmuş. En yetkili ağızdan tekrar teyit etmiş olduk.
Orijinal bujiden şaşmayın motora zarar vermeyin
AydoganX adlı üyeden alıntı
Abicim işte o uzun ömürlü dediklerin iridyum yada platin bujiler.
En az 20bin km. değişim ihtiyacı olmuyor.
Fakat mailde özellikle bu durumu sordum, gelen cevabı dikkatle okursan bizim motosiklete uygun iridyum yada platin buji yokmuş. Farklı koddaki iridyum bujiyi kullanırsak makine zarar görür.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
22 Haziran 2010, 17:36
#15899
arkadaşlar sormak istediğim bişi var
motoruma arka dişliyi 38 yaptım bujiyide iridyum yaptım ancak 5. viteste moor yüksek devirde sanki böyle tekliyo gibi oluyo hafiften tam randıman alamıyorum. bu sorunları yaşayan oldumu acaba daha önceden
-
22 Haziran 2010, 17:38
#15900
LASTROMANTIC adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sormak istediğim bişi var
motoruma arka dişliyi 38 yaptım bujiyide iridyum yaptım ancak 5. viteste moor yüksek devirde sanki böyle tekliyo gibi oluyo hafiften tam randıman alamıyorum. bu sorunları yaşayan oldumu acaba daha önceden
Bir önceki mesajı okudunmu ?
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)
Bu Konudaki Etiketler