Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #15781
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Singapurdaki cbf 150 cilerinde bizden farkı yokmuş...onlarda devir mevzusuna fena halde takmış...oradaki cbfde bizimkiler gibi...oradaki bir cbf 150 test haberindeki fotoyu buldum...

    http://www.schumansco.com/boonsiew/a...oad/cbf150.pdf

    Singapurdaki cbf 150 hpsi daha fazla ne alakaysa...


    bizdeki maksimum güc 8.3KW / 7000 devir
    maksimum tork 12.7 / 5250

    http://www.honda.com.tr/motosiklet/c...ter/cbf150.htm

    ........


    oradaki cbfde ise...


    Max. Power Output
    8.8kW,500min-1

    Max. Torque
    10Nm/7,000min-1

    http://www.boonsiewhonda.com.sg/

    sizce bu oranlar neden farklı...


    ve orada cb 400 halen satılmakta...of ki ne offf...

    singapur fiziki haritalarına baktım ama pek de halt anlamadım. sanki pek rakım iniş çıkışı yok gibi adamların ülkesinde. buna istinaden arka dişliyi bir diş minik seçmiş olabilir honda. böylece tork azalmış güç çoğalmıştır.

    bu arada saat gece 4'de singapur fiziki haritasına bakmak da iyiymiş finaller bitip de zemberekler boşananda böyle oluyor demek insan.


    cb400 de fıstık resmen. ama inline 4 cyclinder diyor. sıralı 4 bizi bozar. ikiden şaşmayacaksın. nx400'ü yeniden üretseler kral olur mesela. daha dogrusu brezilyadan ithal etseler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15782
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    metehan hocam. bu renk renk cbflerin başında gençlerin yanyana dizildiği hindistan vs fotoları, bu motorun oraların cbrsi olduğunu düşündürüyor.

    hem makineler daha şık hem daha donanımlıydı. muhtemelen şehir içi çekiş ve az yakıt gibi (kurye kullanım amaçları) değerler yerine modifiyeye yatkın ve hızlı bir makine yaratılmak istenmiş olmalı.

    bu nedenle dişliler ve vites oranları farklıdır. makine yokuşta bizimki gibi vites düşürmeden tırmanamaz ama 120de de soluğu kesilmez. tıpkı cbr 125 gibi.

    bu arada cbr 125 kullandım keyif aldım ama çekişi 6 bin devir civarına kadar ybr gibi. bizdeki çekişin verdiği rahatlık yok. sürekli eliniz viteslerde gitmeniz gerekiyor. baya devirli kullanmak gerekiyor. benim motordan sonra onu kullanınca incecik çelimsiz bir motor hissi veriyor. insanlara komik görünüyor muyum hissi oluşuyor. ama binerken fotomu çekmişler boy çok uzun olmadığından şık duruyor. Sürüş hissi cüsse ve çekiş nedeniyle kötü (hız gerekince iş tersine dönebilir tabi). iyi ki cbf, yine alsam yine cbf
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  3. #15783
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Yazdım bakalım singapurlular ne diyecekler

  4. #15784
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı avare rulman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    singapur fiziki haritalarına baktım ama pek de halt anlamadım. sanki pek rakım iniş çıkışı yok gibi adamların ülkesinde. buna istinaden arka dişliyi bir diş minik seçmiş olabilir honda. böylece tork azalmış güç çoğalmıştır.

    bu arada saat gece 4'de singapur fiziki haritasına bakmak da iyiymiş finaller bitip de zemberekler boşananda böyle oluyor demek insan.


    cb400 de fıstık resmen. ama inline 4 cyclinder diyor. sıralı 4 bizi bozar. ikiden şaşmayacaksın. nx400'ü yeniden üretseler kral olur mesela. daha dogrusu brezilyadan ithal etseler.

    Singapur tropikal iklime sahip bol yağış alan bir yer diye okudum...alım gücüde yüksek olunca insanların motosiklet yerine arac tercih ettiklerini düşünüyorum...benimde gitmeyi hedeflediğim bir ülke...ama söylediğin dişli detayının torkla ilgisi olabilirmi...güc üretiminin bunla alakası varmı onuda çözemedim...

    bzim ihtiyacımız olan güc ortalamsı bence 400 cc aga hep söylerim...250 tırmalama modu...ama %37 lik vergide bu ccden sonra başlıyor...yahu 500 ccden sonra başlasa ya ÖTV...ulan şeytan diyor ver ayarı hükümet yetkililerine...akla hayale gelmedik Trnin medyanın alışık olmaıdğı eylemlere imza at sesini duyur ama işte yemiyor...

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan hocam. bu renk renk cbflerin başında gençlerin yanyana dizildiği hindistan vs fotoları, bu motorun oraların cbrsi olduğunu düşündürüyor.

    hem makineler daha şık hem daha donanımlıydı. muhtemelen şehir içi çekiş ve az yakıt gibi (kurye kullanım amaçları) değerler yerine modifiyeye yatkın ve hızlı bir makine yaratılmak istenmiş olmalı.

    bu nedenle dişliler ve vites oranları farklıdır. makine yokuşta bizimki gibi vites düşürmeden tırmanamaz ama 120de de soluğu kesilmez. tıpkı cbr 125 gibi.

    bu arada cbr 125 kullandım keyif aldım ama çekişi 6 bin devir civarına kadar ybr gibi. bizdeki çekişin verdiği rahatlık yok. sürekli eliniz viteslerde gitmeniz gerekiyor. baya devirli kullanmak gerekiyor. benim motordan sonra onu kullanınca incecik çelimsiz bir motor hissi veriyor. insanlara komik görünüyor muyum hissi oluşuyor. ama binerken fotomu çekmişler boy çok uzun olmadığından şık duruyor. Sürüş hissi cüsse ve çekiş nedeniyle kötü (hız gerekince iş tersine dönebilir tabi). iyi ki cbf, yine alsam yine cbf
    Bu işlerin bi standardı olmalı dimi...yani ülkelere göre değişmicek...mesela vtr 250 dünyanın her yerinde aynı...

    Kolombiyadaki cbf 150 Brezilyada üretildiği için daha güçlü ve göstergeleri daha şık...

    http://www.honda.com.co/index_motos.php



    Uploaded with ImageShack.us




    Uploaded with ImageShack.us

    şimdi bizim eksiğimiz ne Asyalı olmak mıdır suçumuz...

    Vallahi gönül Honda fabrikaya RPG roket atmak ister...

    sesimizi anca böyle duyarlar...

    cbr 125 e Denizlide bindim üzerinde çok komik durdum ve el bel ağrısı yaptı 5 dakkada...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #15785

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Boşverin yahu devir göstergecini, gazı verdin mi tamam

    Bence biz xenon işine bakalım, mercekli

    Yoksa o iş bizi çok uğraştırır.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  6. #15786
    Cleanwork - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    İstanbul esenler
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    üffff hasta oldum colombiyadan almak vardı 5790 $ mış fiyatı biraz tuzluymuş. ama makine dehşetül vehşet.
    Yınnn yınnn yınnnnnnnn....

  7. #15787
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Bende mmucit ile aynı fikirdeyim. Devir saati olmazsa olmaz birşey değil. Benim de önceliğim fenerden bozma farlardan kurtulmak (gerçi gece sürmüyorum, lastik daha büyük önceliğim) ama yine de devir saati takmak isteyen arkadaşlarım için araştıracağım.

  8. #15788
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende mmucit ile aynı fikirdeyim. Devir saati olmazsa olmaz birşey değil. Benim de önceliğim fenerden bozma farlardan kurtulmak (gerçi gece sürmüyorum, lastik daha büyük önceliğim) ama yine de devir saati takmak isteyen arkadaşlarım için araştıracağım.
    Far ayarını biraz aşağı çekince el fenerine bir pil daha eklemiş gibi oluyor tavsiye ederm

  9. #15789
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    mercekli exon benımde aklımda ama nasıl olur neyleriz kaca malolur bılemıyorum
    devir saatını gelsede almam ihtiyacım olmayacak nasıl olsa bundan sonra alıştık artık

  10. #15790
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı yukcellyuxel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, öncelikle aranıza yeni katılan birisi olarak ilk mesajımda selamlar sunuyorum hepinize.

    selam usta...

    2009 model 850 km cbf 150 (siyah) kullanıcısıyım. Şimdiye kadar arabamla seyahat etttiğimden açıkçası motorumu çok fazla kullanmadım, 1000 bakımına bile yeni gidecek.


    1000 yağını şimdibile değiştirtebilirsin serviste...yani ilk yağ değişimi çok önemli... 2.yağ koyulunca motorun kendini bulacağından eminim...şu an yağ çok kirli...ilk kullanım yağ değişimine genel yağ değişiminden daha çok önem verilir...

    Yakın İstanbul ve şehir trafiğinde kullandım şimdiye kadar ve durmaksızın en uzun kullanım 200 km oldu birkaç kez.

    düzenli bir tempoda gitsen bile çok zorlanacağın bir uzun gezi olacak...uzun yolun farklı rehlikeleri var...nerede duracağını biliyormusun...hızını ayarlayabilecekmisin...arka kontrolun ne alemde...şu an en dandik kamyonlar bile 100-120 yardırmakta...karayolları çok tehlikeli...otobanda olmayacaksın...gidişli gelişli dar yollarda göreceksin...ben bu uzun yolculuk için tecrüben yeterli değil...düşük tempoda tempoluda gitsen bel ve boyun ağrıları yaşayacaksın...birde totoş çok ağrıyor...özellikle boyun ağrısı ensenin az aşağısında başlayacak...sık mola vermen belki çözüm olur...

    Motoruma ait var olanları ve almak istediklerimi aşağıya yazıyorum.

    Önümüzdeki ay takriben 3000-5000 km arası tek kişilik bir tur planlıyorum. Asıl amacım, bu tura çıkmadan önce tecrübeli arkadaşlarımın bilgilerinden istifade edip çıplak motoruma eklentiler yapmak (tavsiye edeceğiniz link, usta, montaj yerleri, alışveriş yapacağım yerler), güzergahım üzerindeki arkadaşlarla tanışmak ve inşallah tur sonunda paylaşımda bulunmak.

    Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

    Motorda ve bende var olanlar :
    1. Michelin lastikler. Mükemmeller. (Durolar çok kaydığından çıkardım)

    +1..mişlen doğru tercih...

    2. 500 km'de D&B motora ziyarete gidip yağ değiştirip zinciri yağlattım.

    500 kmde yağ değişmiş şimdi farkettim o zaman bir dahaki değişim 2500 de...

    3. Far ve Ön koruma demiri, yan sehpa.
    4. Nolan fullface kask, nic mont, dizlik, eldiven, balaklava, zincir yağı vs...


    Planladığım Güzergah bilgilerim :

    1. İstanbul - Bilecik - Eskişehir - Kütahya - Afyon - Konya - Karaman - Mersin - Adana - İskenderun - Hatay - Kilis - Antep - Adıyaman - Maraş - Sivas - Erzincan
    2. Takriben 8-10 günlük bir plan.


    Almak istediğim eklentiler ve linkler :

    1. Topcase
    http://www.motomaxonlineshop.com/mai...1023-0-84.html

    geziye bu çin işi dandik çantayla gidilmez aga...iptal...5 para etmez motorun ilk devrilmesiyle anında kırılır...benim kazalarımda motoru koruyan bir detay ise Kappaydı...kappadan başkası yalan...

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=46283

    bu MTS Gaff markasıda nedir ..hiç duymadığım marka...sağlamlığı şüpheli...140 lirada sağlam hani...aynı fiyata kappa 35 lik var...155 liraya...

    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44161



    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44161


    sende aynı linki yazmışsın zaten...kappa 35 lik idealdir...46 lık fazla geliyor nedense...

    2. Topcase Demiri
    http://www.yildizticaret.com/pro/206...DEMIRI-SETI-YS


    kappa 35 lik alırsan bu demire gerek kalmaz...kappa çantanın kendi aparatı var ve çok sağlam...bu demiri taktırırsan yan çanta gereksinimi doğar...ayrıca bud emirler artcıyı arahtsız edebilir aklında olsun...ama motoru koruyor düşme esnasında...ihtiyac yok...

    3. Depoüstü Çanta
    http://www.motomaxonlineshop.com/mai...-561-0-85.html
    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45766

    4. Sidecase (Yan çanta)
    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=45851


    depoüstü çanta zevk işidir ama uzun yolda ne kadar işlevsle tartışılır...arka çantanın hep ihtiyac olduğunu düşündüm...

    5. Xenon
    http://www.hepsiburada.com/productDe...ctid=otm841343
    http://www.hepsiburada.com/productDe...d=otctn1007124

    Size daha iyi hizmet verebilmek için
    çok kısa sürecek bir bakım çalışması yapıyoruz.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    www.hepsiburada.com

    site bakımda bakamadım linke...zenon için hd tavsiye ederim uzun kısa olmayan tek ışık veren serviste Ali usta takıyor...ihtiyar olan beyaz saçlı bıyıklı abimiz dışında bu işi DB Hondada kimse yapmıyor...açma kapama düğmesi ve aküye direkt bağlanması şart...




    6. Pantolon
    http://www.feyizoglu.com/alisveris/p....php?pID=44404


    pantolon konusunda bişey diyemiycem... bu malzemeleri uzun yolda ne derece giyebileceğin soru işareti...ful koruma bu mevsimde omlet olursun...ama nasıl başlarsan nasıl alışırsan öyle gidersin...bilincli sürücü olmak en güzeli...benim tarzım olmadığı için bu konuda çok gamsız ve genişim usta...


    Motor için yanıma almam gerekenler ve ekstradan yorumlarınız, tavsiyeleriniz vs .....

    ekstra yorumum bu gezi için hazır olmadığın...istek ve azimle illaki gider gezersin keyif alırsın...amam karayollarındaki tehlikelerin farkına varabilecekmisin mesele bu...yolda nerede duracağını biliyormusun takip mesafen arka kontrolün nasıl ...özgüvenin var mı...ilk iş uzun saplı ybr aynası taktırmalısın...bu elzem bir parça...arkayı görüp görmediğinide bilmiyorum ama yeterli ölçüde görmek için bu değişiklik şart...sonrası sana kalmış...Adana düzlüklerinde sıcaklık nemle birlikte abartmıyorum 50 dereceye varıyor...ve asfalt eriyor...hiç erimiş asfaltta motosiklet sürdün mü...güzergahı değiştirmeni tavsiye ederim...yani Adana faslını değiştirebilirsin ...başka güzergahtan doğuya kayabilirsin...

    büyük cc olsa makinan şu yazdıklarımın önemli kısmını yazmazdım...ama cbf 150 cc ile bu yolculuk işkenceye dönüşebilir...bol sıvı tüket...sık mola ver...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #15791
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    toplamda 6 uzun yol deneyimim oldu hepsinin toplamı 4500 kn civarı . gunluk 400 km den fazla yol kat etmemeni hem motor için hem senin için ideal olur
    ortalama 6 saatlik sürüş demek . ilk iki saatten sonra koltugu hiissetmeye baslıyorsun . boyumla omzunun kısımlarında agrı olur
    her turlü hava sartlarına uygun kıyafet tercız etmelısın . 12 saaate 780 km yolda yagmur, sis ,soguk , ruzgar, hatta gunes bıle dezavantaj olabıldıgını gordum

    özellikle geceleri hayatta uzun yoıla cıkma bile . karayollarında önüne ne cıkacagını bilemiyorsun ,levhalar yetersiz , her yol da müsait degil, cakır cukur mıcır ,yol calışması falan
    bazı araclarda cekeniyor motorun cevre yollarında olmasını , özellikle 4 tekerli olanlar
    yanında motor yagı . zincir dişli yagı . lastik için tamir köpük varsa yedek lastık bulundurmanı öneririrm
    motor yagının yazlık full sentetik 10-50 yada 15-50 ile yola cıkmadan degiştirmen lazım castrol kullan problem olmaz ,eksilmez .shell yada PO yagları ucuyor sıcakta castrol le 1200 km uzun yol artı 650 km alanya sıcagında kullandım yagda ne eksilme ne bozulma yapmadı
    yolun acık olsun

  12. #15792
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    yuksel,

    bu çantaları ben uzun süre kullandım. güzel çanta ama motomax'ın sitesindeki difi'leri aldıktan sonra fikrim değişti. difi'ler hem toplamda 90 lt hem de görsel tasarımı tam bizim motorla uyumlu. resimlerimi görmediysen atabilirim.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  13. #15793

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdım bakalım singapurlular ne diyecekler
    Bakalım ne cevap yazacaklar, bekliyorum


    Uff, 6 ay çizmişler mete agayı. Geçmiş olsun
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  14. #15794

    Üyelik
    24 Mayıs 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    '09 CBF 150 Siyah '06 TransAlp Siyah
    İyi geceler cbf ailesi

    İyi geceler ismail abi emanetler ulaşdı tekrar çok teşekkürler

    Metehan agayı 6 ay mapusa atmışlar
    Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)

  15. #15795

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı semih varol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi geceler cbf ailesi

    İyi geceler ismail abi emanetler ulaşdı tekrar çok teşekkürler

    Metehan agayı 6 ay mapusa atmışlar
    İyi geceler Semih, rica ederim.
    Mobil1 15-50 yağı ve NGK 9 serisi bujini güle güle kullan
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  16. #15796
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    buyrun benim çantaların duruşu:

    http://i966.photobucket.com/albums/a...r/IMG0291A.jpg

    http://i966.photobucket.com/albums/a...r/IMG0288A.jpg

    http://i966.photobucket.com/albums/a...r/IMG0287A.jpg

    ama çok önemli bir konu var...bu çantalardan kullanacaksanız, çanta ve kuşakların karenajlara temas ettiği her noktaya folyo çekmelisiniz. yoksa bir iki tozlu gezide astara kadar zımparalıyor. arkadaşıma oldu ben folyoyla korumaya aldım hiçbir sorun yok
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  17. #15797

    Üyelik
    24 Mayıs 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    '09 CBF 150 Siyah '06 TransAlp Siyah
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi geceler Semih, rica ederim.
    Mobil1 15-50 yağı ve NGK 9 serisi bujini güle güle kullan
    Çok teşekkür ederim
    Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)

  18. #15798
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekstra yorumum bu gezi için hazır olmadığın...istek ve azimle illaki gider gezersin keyif alırsın...amam karayollarındaki tehlikelerin farkına varabilecekmisin mesele bu...yolda nerede duracağını biliyormusun takip mesafen arka kontrolün nasıl ...özgüvenin var mı...ilk iş uzun saplı ybr aynası taktırmalısın...bu elzem bir parça...arkayı görüp görmediğinide bilmiyorum ama yeterli ölçüde görmek için bu değişiklik şart...sonrası sana kalmış...Adana düzlüklerinde sıcaklık nemle birlikte abartmıyorum 50 dereceye varıyor...ve asfalt eriyor...hiç erimiş asfaltta motosiklet sürdün mü...güzergahı değiştirmeni tavsiye ederim...yani Adana faslını değiştirebilirsin ...başka güzergahtan doğuya kayabilirsin...

    büyük cc olsa makinan şu yazdıklarımın önemli kısmını yazmazdım...ama cbf 150 cc ile bu yolculuk işkenceye dönüşebilir...bol sıvı tüket...sık mola ver...

    bende nacizane eğer okumadıysanız bu blogdaki yazıları okumanızı tavsiye edeceğim. Ben çok faydalanıyorum, değerli bilgiler var

    Metehan bey ile tanışmıyoruz ama şu ana kadar okuduklarıma bakarak faydalı olduğuna inandığım bir insandı. Banlanmasına üzüldüm ve nedenini merak ettim

    http://alfamotosiklet.blogspot.com/

  19. #15799

    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Arkadaşlar birkaç sorum olcak..

    Motor yağını kaç km de bir değiştirmek gerekir?
    Bizim motorlar için önerilen en kaliteli yağ hangisidir?
    Yaz aylarında biraz daha fazla yağ konulması ne derece doğrudur?
    Zincir dişli seti kaç km de değiştirmek gerekir?

    Şimdiden teşekkürler cvp veren arkadaşlara...

  20. #15800

    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    honda-ınnova cbf 150
    2000 km de değiştiriyorum 20-40 castrol kullanıyorum servis böyle olacak diyor fakat sitede herkes 15-50 kullanıyor anlamadımbenden önceki sahibi 4000 km de değiştiriyormuş pahalı ve kaliteli yağ imiş bunuda anlamış değilim


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler