abi bendede şu an shel advanced 15w-50 tam sentetik var , öncesi mobil1 15w-50 vardı sanki mobil 1 gömlek üstün gibi geldi belkide bana öyle geldi..
cub seven adama herzaman honda cub tavsiyemdir alan memnun olur
abi sen ikisinide uzun zaman kullandın benim kıyaslamam abes olur
cbf i bir kaç kez kullandım ve artçı oldum şunu diyebilirim
rahatlık bakımından bir çok commuter e takar uzun yol durumuda gayet rahat olacaktır
sürüş oturuş innovaya göre daha rahat ama innova kadar kıvrak ve pratik olacağını sanmıyorum ama alışınca adama africa twin de pratik gelir..
innova nın düşük devirlerdeki torku ve motor sistemi nedeniyle çok verimli 4. vitesde 100km hız ile giderken normal eğimde uzun bir rampaya geldiğinizde hız 80km kadar düşüyor ama 3. vitese atma ihtiyacıda duymuyorsunuz (tabi tek kişi) alıp götüyor..
cub motora sahip olduğu için (yatık silindir) yağlama çok verimli motor uzun ömürlü ama yağı cbf e göre çok fazla kirletiyor, bunun sebebide çok diskli ıslak debriyaj, farklı şanzuman yapısı yağ filtresinin olmayışı, 1000km de yağın miyadını dolduruyor. eğer bir kaç periyot yağını 2000km ve üzeri km lerde değiştirmeyi alışkanlık haline gitiriseniz motorun ömrü 100bin ise 30bin de çamaşır makinası haline geliyor bunun örneklerine şahit oldum.
innova üzerinde gelen orjinal dunlop lastikleri çok mükemmel ama geçtiğimiz 5 yıl içinde bu lastik karaborsa ve tr piyasında bulunmuyordu innova125i nin gelişinden sonra biraz geç kalsada honda tr bu lastiği nihayet getirdi ,bir takımı 160tl kadar.
dunlop un 18" olan lastiği varsa sizlere sonuna kadar tavsiye ederim
innovanın bir eksisi de görüntüsü nekadar güzel ve orjinal olsada telli janları malesef tubeless değiller
aslın türkiyede cub nekadar çok olsada oturmuş bir cub kültürü yok buda cub ile ilgili parça ve aksesuar kıtlığı anlamına geliyor aslında innova için inanılmaz orjinal eksesuar ve performans parçaları var bunların en iyi örneğini yunanistanda çekilmiş modifiyeli innova videolarında görüyoruz adamların apaçisi bile orjinal