Abi tamam güneşten olmadı o zaman ne oldu yani
Motorun sağ sol bütün grenajları değişti bi bu 2 simi eski..
Servisteki usta..Yan sanayi taktirmiş dedi..O yüzden güneşten bu hale gelmiş dedi..Bİlmiyorum anlıyıcağın abi..
Bu arada yan sanayi çamurlukta farketmiyo fakat sağ sol grenajın birleştiği farın üstündeki parça olmuyo yani tam oturmuyo grenajlar hiç olmassa orayı orjinal alıp..Çamurluqu yandan yandan devam edicek
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
Bu motorun nesini beyenmiyorlar anlayamıyorum bana soruyorlar benim moturu (ybr) yenimi aldın diye yok çok oldu diyorum cbf alıcakdım ama diyorum olmadı dıyorum hemen karsımdaki biliyom o motoru önü tipsiz diyo neresi tipsiz allah aşkına.
HONDA
kedi ulaşamadığı ete mındar dermişcbfin kafa grenajına tipsiz diyenin motorunu sürerimyaw otoparka koyuyorum motoru mağzadan çıkıyorum motora yaklaşırken sanki başkasının motoruymu gibi hayran hayran izliyorum yanına gidene kadar
bu arada yeni cbflenen arkadaşlara hayırlı olsun...darısı cbfi olmayan bu tadı tadamayanların başına
:[/QUOTE]
bu arada yeni cbflenen arkadaşlara hayırlı olsun...darısı cbfi olmayan bu tadı tadamayanların başına[/QUOTE]
Çok teşekkürler saolun . Umarım isteyen herkes bu zevki tadabilir..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------
Çok teşekkürler saolun.
CBF 150 ile dört nala:cat: --- Yaz gelsin artık:wiinkk:
Arkadaşlar motosikletleriniz hayırlı,uğurlu olsun.
Kazasız belasız nice km.lere ulaşırsınız umarım.
Sitedeki sürüş teknikleri kısmında alfawings isimli alpaslan abimizin çok güzel ve yararlı konuları var. Şu adrestende tüm konularına ulaşabilirsiniz: http://alfamotosiklet.blogspot.com/
Bu bilgileri okuyup teorik olarak bilgi edinip, boş bir otopark veya pazar alanı gibi yerlerde bol bol pratik çalışarak ilk aşamayı atlatabilirsiniz.
Tabii her zaman olması gereken full korumayı (kask, mont, pantolon, eldiven vs.) ne olur ihmal etmeyin
Bahsettiğin arkadaş sanırım "2rule", hatta bizim "mmucit"'te yanlış hatırlamıyorsam kullanmıştı .
İletiyi görünce yorum yazacaklardır.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Malzeme artırdın yani
Hmmm güzele benziyor.
Bu ara benim aynalar geldi, bana uzun saplı gibi geldi ama fotoları koyarsam sizin bakmanız daha uygun olur. Sağolsun sami benimle iyi ilgilendi, kargonun 50 kuruşu onun üzerine kaldı.
Öyle diyorsan, abi sen nerede otoruyordun?
Aman dikkatli olalım, insanın başına her iş gelebilir.
Vay şerefsiz, motoru çalsa sanki satabilecek. Parça olarak satar desen sanki cıbır kullanıyoruz da parça fiyatları çok pahalı.
O sana Allahın belası diye bağırmıyordur, abi yorulduk çek kenara bi hava alalılm diyordur.
Ben acemiyim daha motosiklet ne diyor anlamadım ama zinciri değiştir diyor, onu anladım; heleki ıslak sürüşlerden sonra.
Motosiklette en temel sıkıntı bu. Diğer araçların bizi anlamaması. En ufak bir kazada bizim canımızı alabileceklerini hiç düşünmüyorlar. Bu sebepten bana küçük araç muamelesi yapıp, yol kenarına atmaya çalışan, önüme kıran,... sürücülerin(yabancı yok, embesil hayvanların) bana garazi var sanıyorum. Yani olayı kişiselleştiriyorum.
Ama bunaldım, artık elimden geldiğince kafama takmamayı ve yoluma devam etmeye çalışıyorum. Adam göz göre göre nbeni öldürmeye çalışıyor, yok canım daha neler!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:29 ----------
Bunu yeni gördüm
Çok kullanamadığım için yakıtta birşey diyemiyeceğim ama motorun sesi azaldı gibi gelmişti bana. Yağı değiştirince de özelliği pek kalmadı sanki. Yalnız ben bor power mı ne koymuştum, türk malı olan.
Zaten ilk motorum ve motorlu aracım, bu bakımdan fazla bilgi veremiyeceğim maalesef ama eminim motorsilk değildi kullandığımız.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
kısa farlarım çok cılız hiç göstermiyor uzunlar iyi sizinkilerde öylemi teşekkür.
Güzel konu. Hemen hemen çoğu cbf kullanıcısı farlarından şikayetçidir. Gece karanlıkta uzunları açmadığım zaman güvende hissetmiyorum kendimi. Her zamanda uzunlar açık gidemiyoruz... Çözüm basit daha güçlü bir ışık takmak. Xenon gibi.. Ancak bizim farlar dinamo'dan olduğundan zenon farı kesmesin ? Xenon takılırsa yine eskisi gibi rölantide düşük mü yanıcak acaba..
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Vallahi ben taktırdım xenon 1.5 aydır kullanıyorum. Bende h4 xenon var yani uzun/kısa motorlu olanından. Bağlantı ise aynen şöyle oluyor, moturunun herhangi bir yerine switch bağlıyorsun. Daha sonra elektriği kontak üzerinden alıyorsun ( yani anahtar takılı değilken kimse xenonu kontaktan açamaz) olduda bitti. Direk aküden besleniyor xenon. Benden söylemesi kolay kolay bitiremezsin aküyü. Her akünün kendine has bir ekstra marjı vardır. Yani cbf sallıyorum 150w kullanıyor biz buna 150w koyalım diye birşey olamaz üreticilerde. Minimum %15-20 pay bırakırlar elektrikli parçalar için. Bizim xenonda bunu kullanıyor üstelik 35w. 55W bir ampül tak o zaman anlarsın akü nasıl boşalıyor
aslında aga bu işin mevsimle alakası olmaması lazım...motorun sıcaklığı veya soğukluğu yağ durumunu bağlar derim ben...
8500 km 2008extralarla güzel fiyatmış...
güzel fotolar hacı...
aga dandik yan sanayide olsan ben başka faktörlerden böyle olduğunu düşünmekteyim...belkide çamaşır suyu değmiştir aga ...ama orjinal dediğimizde aynı .okun soyu...ki benim ön çamurlukda orjinal ve garip bir katman var şu an üzerind eçıkmıyor...bir kaç foto çekeyim birazdan...bir leke var çamurluğumda ve çıkmıyor...kimyasal bişey...yani kazımaya çalıştım boya söküldü bu seferde...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:08 ----------
zenon bir lüks değil ihtiyac derim...
zenon taktırırken...aküye bağımsız olarak bağlanması...kontağa asla bağlanmaması...bir swıtchle açam kapama düğmesi yapılması ve uzun kısa olmayan cinsten takılmasına önem gösterin...uzun kısa duya uymuyor...tek olacak zaten güneşten beter göz alıyor ve etkili...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Selamlar Arkadaşlar
Motorumla bugün de mahallede 8-9 km yapıp yerine garajına koydum. Motora iyi alıştım fakat trafiğe daha alışmak zor gibi duruyor . Arabalar çok dikkatsizler hep uzak kalmaya çalışıyorum. Motoru kullanmaktan yana düşük hızlarda bi sorunum yok dikkatli dikkatli sürüyorum kalkışımda vites değiştirmelerimde gazı ayarlamada falan problemim kalmadı diyebilirim. 15-20 kmle ile zaten viraj almak sorun olmuyor genelde zaten sokakların kösesinde viraj deneyimim var:D ama daha yüksek hızlarda nasıl dönüceğim hakkında pek bir fikrim yok. Bunu nasıl nerede ne zaman deniyeceğim hakkında da bir fikrim yok.
''Temel'' seviyede motor kullanmayı söktüğümü zannediyorum. Ama dediğim gibi daha çok tecrübesizim öğrencek yaşancak çok şey var.
Motorum suan 22kmde:D ama şimdiden benzin seviyesi bi çizgi düşmüş biraz fazla gibi geldi ama normalde olabilir yokuşlu bir yerde oturuyorum mecbur yokuş çıkıyorum zaten dur kalk da oldukça yapıyorum. bakalım ne kadar gitçek bu benzinle mutlaka sizlere yazarım
Geliyim artık asıl sormak istediğim soruya depodaki çevirmeli düğmeyi (hani şu yedeğe geçtiğimiz) Ben motoru park ettikten sonra garaja hep depoyu kapatıyorum(yani okun ucunu yukarıdan sola doğru veriyorum yanlamasına yatay duruyor ). Ama bugün kuşkulandım doğrumu yapıyorum diye çünkü kimse bana öyle yap demedi sadece deponun öyle kapandığını aldığım yer söyledi. Üstelik bugün brandasını alttan bağlarken hafif bir benzin kokusu aldım normal midir? Bu beni kıllandırdı. Kokladım ama koku iyice hafifleşti ya da bana öyle geldi.
İlginize teşekkürler arkadaşlar sağolun mutlu motorlu günler dileğiyle...
CBF 150 ile dört nala:cat: --- Yaz gelsin artık:wiinkk:
Doğru yapıyorsun.
Normalde onu kimse yapmıyor ama sen yap
Motoru kullanmadığın zamanlarda yakıt musluğun kapalı pozisyonda kalsın
En alt kademe zaten yedek depo. Benzinin bittiği zaman yedek depoya geç, sonra benzinini al, benzini aldıktan sonra o vanayı tekrar normal haline getir.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
Allah kaza bela vermesin kardeşim motorunu iyi günlerde kullan...
viraj dönmek zaman ile yavaş yavaş olur sitede aratır isen bu konu ile ilgili başlıklar mevcut faydası olacagına inanıyorum.
inşallah daha yapacagın çok yolun olacak ve her yola çıkışın bir tecrübe tekerin düz bassın..
deponun açık konumda durması pek birşey farketmez şahsen benim deponun musluğunu kapatmam sadece depoyu sökeceğim zaman gerekiyo ama tedbir olsun diye kapatsanda olur, ama kapalı unutma sonra yolda kalır bu motor neden çalışmıyyo diye kafa patlatmak zorunda kalırsın...
keyifli sürüşler dilerim...
http://www.motosiklet.net/forum/suru...j-cizgisi.html
...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
Drift Religion
Teşekkürler içim rahatladı sağolun acemilik zor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:33 ----------
Teşekkürler iyi dilekleriniz için.. Verdiğiniz linke bakıyorum.
Evet bir defa depoyu unuttum ve bastım marşa 1dk çalıştı çalışmadı stop etti . Ben de yeniliğine vermiştim sonra marşa basıyorum basıyorum çalışmıyor :D Ama Allah'tan durumu erken farkettim en azından akü bitmedi :D ama iyi ders oldu bundan sonra ilk baktığım yer hep orası oldu :D
CBF 150 ile dört nala:cat: --- Yaz gelsin artık:wiinkk:
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Yanlış
Benzin musluğu,kullanılmadığında kapalı kalması,karbüratöre gereksiz benzin yığılmasını ve yine park halindeki motorun gazkolunu çevirip bırakan meraklı melahatlara karşı karbüratörün benzine boğulmasını önler,çalıştırırken yığılan benzinin ihtiyaç fazlası,çiğ bir şekilde uçaaarr gider.İsraf,yazıktır...
Motoru park ederken durduğumuzda,stop etmeden benzin musluğunu kapatıp ardından stop etmekte fayda vardır...
''Ben buna çok dikkat ederim''
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Şu an bu konu içerisinde 33 kullanıcı var. (0 üye ve 33 misafir)