Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15521
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı suvari25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar

    Bir süredir motor araştırıyordum özellikle(ybr ve cbf arası gidip geldim) ve sonunda kalbimin sesini dinledim ilk gözüme kestirdiğim ve bundan sonra ilk göz ağrım olucak kırmızı CBF 150 mi İzmir Yükseliş Honda Plazadaki Erdem abinin elinden aldım:D

    Motoru 5 Haziran Cumartesi günü babamla aldık fakat hava yağmurluydu (sanşa bakın:D ve hala bulutlu izmir) motora kıyamayıp Bizim Opel Combonun arkasında yeni yuvası garajıma getirdik :D Ogün sadece garajın içinde sürdüm:D ve akşam düğün vardı oraya gittik.Neyse ertesi gün motoru çıkartıp mahallede turlamaya başladım.

    Bu Arada İlk defa o zaman (yani dün) adam akıllı vitesli motor kullandım. Başlarda zorlandım ama alışmaya başladım artık sorunsuz kalkıp-vites değiştirip-durabiliyorum. Kontrollere de alıştım. Fakat daha çok tecrübesizim toplasanız 3-4 saatlik tecrübem var(dün bi de bugün bindim:D). O nedenle daha trafiğe çıkmağı düşünmüyorum. Ama kendimi en iyi şekilde nasıl geliştirebilirim nasıl çalışmalıyım nelere çalışmalıyım sizlere abilerime sormak istedim.

    Bu arada motor harika. Gerçekten motor sürmek paha biçilemez bir duygu. Aldığıma hiç pişman değilim iyi ki honda aldım tasarımı çok hoşuma gidiyor.

    Birkaç Resim az sonra atıcam yorumları bekliyorum

    Saygılar -- Motorunuzla güneşli günler:D
    Hayırlı olsun kazasız belasız nice km lere...tebrikler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:29 ----------

    Alıntı mbuyuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte sonunda geldim gelebildim aranıza çok uğraştım, didindim, çabaladım, debelendim, cırmaladım ve 2007 model 29000 km de siyah cbf 150 buldum mersinden kaptım geldim gönlüm bordodan ve sıfırından yanaydı ama ne yapalım kısmet işte ikinci el siyah oldu bizimkiside ama inanın son 4 gündür belkide dünyanın en mutlu insanı gibiyim silinip temizlenmekten neredeyse boyası çıktı motorun yeter artık derim yüzüldü yeteeeerrrr diye bağıracak neredeyse
    hayırlı olsun sanada mbuyuk kazasız belasız nice km lere...
    Hep Pür Dikkat...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15522
    Emrah.ark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul,Büyükçekmece
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    uzun yolda 30 lira 320-330 km gider...uzun yolda tüketime 4 %10 daha keleyin fazladan...

    boşver salla ya ön çamurluk turuncuya atsa ne olur...ha takıntın varsa yan sanayi alırsın...ama yinede yan sanayi ve orjinal arasında bence çok fark yok...o işte bir iş var...o çamurluk güneş altındamı böyle oldu sence...






    Abi tamam güneşten olmadı o zaman ne oldu yani

    Motorun sağ sol bütün grenajları değişti bi bu 2 simi eski..
    Servisteki usta..Yan sanayi taktirmiş dedi..O yüzden güneşten bu hale gelmiş dedi..Bİlmiyorum anlıyıcağın abi..

    Bu arada yan sanayi çamurlukta farketmiyo fakat sağ sol grenajın birleştiği farın üstündeki parça olmuyo yani tam oturmuyo grenajlar hiç olmassa orayı orjinal alıp..Çamurluqu yandan yandan devam edicek
    [34 AY 0494] Büyükçekmece MT

  3. #15523
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Bu motorun nesini beyenmiyorlar anlayamıyorum bana soruyorlar benim moturu (ybr) yenimi aldın diye yok çok oldu diyorum cbf alıcakdım ama diyorum olmadı dıyorum hemen karsımdaki biliyom o motoru önü tipsiz diyo neresi tipsiz allah aşkına.
    HONDA

  4. #15524
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorun nesini beyenmiyorlar anlayamıyorum bana soruyorlar benim moturu (ybr) yenimi aldın diye yok çok oldu diyorum cbf alıcakdım ama diyorum olmadı dıyorum hemen karsımdaki biliyom o motoru önü tipsiz diyo neresi tipsiz allah aşkına.
    kedi ulaşamadığı ete mındar dermişcbfin kafa grenajına tipsiz diyenin motorunu sürerimyaw otoparka koyuyorum motoru mağzadan çıkıyorum motora yaklaşırken sanki başkasının motoruymu gibi hayran hayran izliyorum yanına gidene kadar

    bu arada yeni cbflenen arkadaşlara hayırlı olsun...darısı cbfi olmayan bu tadı tadamayanların başına

  5. #15525

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kırmızı CBF 150'10
    :[/QUOTE]
    bu arada yeni cbflenen arkadaşlara hayırlı olsun...darısı cbfi olmayan bu tadı tadamayanların başına[/QUOTE]

    Çok teşekkürler saolun . Umarım isteyen herkes bu zevki tadabilir..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:54 ----------

    Alıntı Bruce 65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun kazasız belasız nice km lere...tebrikler[COLOR="Silver"]
    Çok teşekkürler saolun.
    CBF 150 ile dört nala:cat: --- Yaz gelsin artık:wiinkk:

  6. #15526

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı suvari25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kırmızı CBF 150 mi İzmir Yükseliş Honda Plazadaki Erdem abinin elinden aldım:D
    Alıntı mbuyuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte sonunda geldim gelebildim aranıza çok uğraştım, didindim, çabaladım, debelendim, cırmaladım ve 2007 model 29000 km de siyah cbf 150 buldum mersinden kaptım geldim
    Arkadaşlar motosikletleriniz hayırlı,uğurlu olsun.
    Kazasız belasız nice km.lere ulaşırsınız umarım.

    Sitedeki sürüş teknikleri kısmında alfawings isimli alpaslan abimizin çok güzel ve yararlı konuları var. Şu adrestende tüm konularına ulaşabilirsiniz: http://alfamotosiklet.blogspot.com/
    Bu bilgileri okuyup teorik olarak bilgi edinip, boş bir otopark veya pazar alanı gibi yerlerde bol bol pratik çalışarak ilk aşamayı atlatabilirsiniz.

    Tabii her zaman olması gereken full korumayı (kask, mont, pantolon, eldiven vs.) ne olur ihmal etmeyin

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bor kullanan bir arkadaşımız yakıtın yarıya düştüğünü ve motorun acayip gittiğini yazmıştı. ama debriyaj kaydırmaya başlamıştı.

    kimdi o arkadaş?
    Bahsettiğin arkadaş sanırım "2rule", hatta bizim "mmucit"'te yanlış hatırlamıyorsam kullanmıştı .
    İletiyi görünce yorum yazacaklardır.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  7. #15527

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mlesef hiç biri değil,arka frene bağlı müşür yayını takmayı unutmuşum

    Subap ayarımda yapıldı,motor yeniden doğdu resmen,yağ gibi yağ
    Malzeme artırdın yani

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mmucit, tepe grubu bilkent holdingin. bilkent holding de bilkent üniversitesinin.
    Hmmm güzele benziyor.

    Bu ara benim aynalar geldi, bana uzun saplı gibi geldi ama fotoları koyarsam sizin bakmanız daha uygun olur. Sağolsun sami benimle iyi ilgilendi, kargonun 50 kuruşu onun üzerine kaldı.

    Alıntı siyahatmaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah mubarekler...

    Zaten nerede Honda cbf 150 görüyorum, ne kadar akıllı bunun sahibi diyorum yaaa...
    Öyle diyorsan, abi sen nerede otoruyordun?

    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kısa kol Cırcır anahtar ile çok rahat yağ - karter vidası söküp takılabilir. Ancak cırcır kol kullanırken özellikle sıkarken dikkatli olmak lazım. Birden anahtara yüklenmek yerine önce boşluğunu alıp ufak ufak vuruşlarla ilerletilmeye çalışılmalı.

    Edirne'den no_name isimli üyemizin başına gelmişti. Vida girişi komple kırılmış. Dikkatli olmak bilen birine yaptırmakta fayda var .
    Aman dikkatli olalım, insanın başına her iş gelebilir.

    Alıntı Team 106 GTI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aküyü ölçmüştüm zaten sorun yoktu.13V civarı gösteriyodu.Sorunun kaynağı yaklaşık 2 saat önce belli oldu.Kontak kablolarından biri kopuk durumdaydı. Şerefsizin biri büyük ihtimalle gece motoru götürmeyi denemiş.Motoru bıraktığım yerdeki iki dükkanında kapısıyla falan uğraşmışlar. Düz kontak yaparak tamirciye götürdük.Motora bakan ustada götürmek için uğraşmışlar heralde dedi.Kablolar tekrar yerine lehimlendi ve şuan sorun yok çok şükür.Aman arkadaşlar sizde çok dikkat edin ve gerekli önlemi alın. Geçen haftalarda aynalarımı götürdüler yazmıştım yine buraya.Şimdide motora göz diktiler heralde.Bundan sonrada motoru otoparka bırakıcam inşallah...

    Cevap veren herkese Teşekkürler...
    Vay şerefsiz, motoru çalsa sanki satabilecek. Parça olarak satar desen sanki cıbır kullanıyoruz da parça fiyatları çok pahalı.

    Alıntı Cleanwork adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar cbfciler bende şindi eve girdim 400 km yol yaptım bugün hem şu 9 serisi bujiyide denemiş oldum hem motorun son limitlerinide denedim.Arkadaşlar buji değişiminden pek bişey fark etmedim belki birazcık çekişi iyileşti gibi motorun limitlerini denedim dediğim hız olarak 135 i gördüm beni atmak üzereydi gerçi rüzgarlı bi gündü belkide o yüzden salladı. Saat 12 de çıktım 21:30 kadar neredeyse hiç dinlenmedi toplasan 1 saat yok bile güzergah bizim yöreden olanlar bilir ne kadar zor olduğunu (inebolu - ağlı - şenpazar - cide - Amasra (bartın) - cide - doğanyurt - inebolu )
    Bu motor şişmez denir ki bende bunu savunanların başında gelirdim fakat bu gün resmen şişti motor 4 saat boyunca aralıksız virajlı ve yokuşlu bir güzargahta motor basma gaza allahın belası diye aşağıdan bağırıyordu. Bu arada orjinal ön lastiğim duro şu an 8000 de geçen hafta 2 balon şu anda 6 balon yaptı.Yakında beni havalandıracak...
    (Bu günkü yakıt tüketimim km başına 100,6 krş)
    O sana Allahın belası diye bağırmıyordur, abi yorulduk çek kenara bi hava alalılm diyordur.

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunun olmayacağını şiddetle iddia ediyorum.

    rolanti devrinin üzerindeki hiçbir devir motoru boğmaz, vuruntuya neden olmaz. rolanti civarında aşırı gaz verilirse vuruntu hissedilir, ancak bu durumda subap ayarı uzun dönemde kaçabilir. denemelerimde 5. viteste bu vuruntunun 40-50 km civarında olduğunu gördüm. 60 km/h vites atmak için yeterlidir. 60ta 5e atınca titreme vuruntu olmuyor, tam gaz açarsanız motor isteklice devirleniyor. gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

    ustalara inanmam, motoru dinlerim. motor çok şey anlatır. memleket meselelerini tartışırız falan motorla
    Ben acemiyim daha motosiklet ne diyor anlamadım ama zinciri değiştir diyor, onu anladım; heleki ıslak sürüşlerden sonra.

    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bugün tam 205km'lik bir gezi yaptık.''timoti''Hakan abi ile birlikte hyosung GV250,giderken çok güzeldi,fakaaatt gelirken amman Allahım bir rüzgar var daha doğrusu (fırtına) üstüne birde kamyonlar,tırlar...Rüzgar tam karşı sağ ve sol çaprazdan vuruyordu ''kontra manyağı oldum bugün''

    Vallahi tokat gibi,tam sollamaya çıkıcam önümdeki tır 90km/s hızda,arkasına fazlada yaklaşılmıyor (bilmeyenler için:tır,kamyon,yüksek dorseli araçların arkasına 50metreden fazla yaklaşmayın ''türüblansla başa çıkamazsınız'' benden söylemesi,birde tecrübeniz yoksa işiniz yaş) neyse,tırın soluna çıkıyorum türüblansa yakalanmadan (yapışşştırr)95/100/110 lavuk tırcı beni aynadan görüyo oda hızlanıyo eee tabi bu esnada fırtına tokat gibi vurunca işler dahada zorlaşıyor nihayet 115'le pisiko tırcıyı geçiyorum,tabi bundan birtane yok,sürüsüne bereket.

    Yolda giderken radar kontrol tabelalarını gördüm ''gidiş yönünde'' hızımı düşürdüm,Hakan abiyi uyardım (işaret diliyle) 70km sabitlendik,tırlar,kamyonlar soldan soldan annam nasıl geliyolar (birdaha radarın cezası 500tl.'de olsa 90km. altına inmicem...

    Velhasıl gezi güzeldi,yorulduk,eğlendik,ecük ıslandık,tırcılarla sidik yarıştırdık resimler Hakan abide,bugün yarın gezi yazısını düzenler...
    Motosiklette en temel sıkıntı bu. Diğer araçların bizi anlamaması. En ufak bir kazada bizim canımızı alabileceklerini hiç düşünmüyorlar. Bu sebepten bana küçük araç muamelesi yapıp, yol kenarına atmaya çalışan, önüme kıran,... sürücülerin(yabancı yok, embesil hayvanların) bana garazi var sanıyorum. Yani olayı kişiselleştiriyorum.
    Ama bunaldım, artık elimden geldiğince kafama takmamayı ve yoluma devam etmeye çalışıyorum. Adam göz göre göre nbeni öldürmeye çalışıyor, yok canım daha neler!

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:29 ----------

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motosikletleriniz hayırlı,uğurlu olsun.
    Kazasız belasız nice km.lere ulaşırsınız umarım.

    Sitedeki sürüş teknikleri kısmında alfawings isimli alpaslan abimizin çok güzel ve yararlı konuları var. Şu adrestende tüm konularına ulaşabilirsiniz: http://alfamotosiklet.blogspot.com/
    Bu bilgileri okuyup teorik olarak bilgi edinip, boş bir otopark veya pazar alanı gibi yerlerde bol bol pratik çalışarak ilk aşamayı atlatabilirsiniz.

    Tabii her zaman olması gereken full korumayı (kask, mont, pantolon, eldiven vs.) ne olur ihmal etmeyin




    Bahsettiğin arkadaş sanırım "2rule", hatta bizim "mmucit"'te yanlış hatırlamıyorsam kullanmıştı .
    İletiyi görünce yorum yazacaklardır.

    Bunu yeni gördüm

    Çok kullanamadığım için yakıtta birşey diyemiyeceğim ama motorun sesi azaldı gibi gelmişti bana. Yağı değiştirince de özelliği pek kalmadı sanki. Yalnız ben bor power mı ne koymuştum, türk malı olan.

    Zaten ilk motorum ve motorlu aracım, bu bakımdan fazla bilgi veremiyeceğim maalesef ama eminim motorsilk değildi kullandığımız.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  8. #15528

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kırmızı CBF 150'10
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motosikletleriniz hayırlı,uğurlu olsun.
    Kazasız belasız nice km.lere ulaşırsınız umarım.

    Sitedeki sürüş teknikleri kısmında alfawings isimli alpaslan abimizin çok güzel ve yararlı konuları var. Şu adrestende tüm konularına ulaşabilirsiniz: http://alfamotosiklet.blogspot.com/
    Bu bilgileri okuyup teorik olarak bilgi edinip, boş bir otopark veya pazar alanı gibi yerlerde bol bol pratik çalışarak ilk aşamayı atlatabilirsiniz.

    Tabii her zaman olması gereken full korumayı (kask, mont, pantolon, eldiven vs.) ne olur ihmal etmeyin

    Çok teşekkürler . Verdiğiniz linke baktım gerçekten çok yalın ve açıklayıcı. Okuduklarımı uygulamaya çalışıcağım. Bir rehberim daha oldu sağolun. Okuduklarımı uygulamaya çalışıcağım
    CBF 150 ile dört nala:cat: --- Yaz gelsin artık:wiinkk:

  9. #15529

    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    honda-ınnova cbf 150
    kısa farlarım çok cılız hiç göstermiyor uzunlar iyi sizinkilerde öylemi teşekkür.

  10. #15530
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Güzel konu. Hemen hemen çoğu cbf kullanıcısı farlarından şikayetçidir. Gece karanlıkta uzunları açmadığım zaman güvende hissetmiyorum kendimi. Her zamanda uzunlar açık gidemiyoruz... Çözüm basit daha güçlü bir ışık takmak. Xenon gibi.. Ancak bizim farlar dinamo'dan olduğundan zenon farı kesmesin ? Xenon takılırsa yine eskisi gibi rölantide düşük mü yanıcak acaba..
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  11. #15531
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel konu. Hemen hemen çoğu cbf kullanıcısı farlarından şikayetçidir. Gece karanlıkta uzunları açmadığım zaman güvende hissetmiyorum kendimi. Her zamanda uzunlar açık gidemiyoruz... Çözüm basit daha güçlü bir ışık takmak. Xenon gibi.. Ancak bizim farlar dinamo'dan olduğundan zenon farı kesmesin ? Xenon takılırsa yine eskisi gibi rölantide düşük mü yanıcak acaba..
    Vallahi ben taktırdım xenon 1.5 aydır kullanıyorum. Bende h4 xenon var yani uzun/kısa motorlu olanından. Bağlantı ise aynen şöyle oluyor, moturunun herhangi bir yerine switch bağlıyorsun. Daha sonra elektriği kontak üzerinden alıyorsun ( yani anahtar takılı değilken kimse xenonu kontaktan açamaz) olduda bitti. Direk aküden besleniyor xenon. Benden söylemesi kolay kolay bitiremezsin aküyü. Her akünün kendine has bir ekstra marjı vardır. Yani cbf sallıyorum 150w kullanıyor biz buna 150w koyalım diye birşey olamaz üreticilerde. Minimum %15-20 pay bırakırlar elektrikli parçalar için. Bizim xenonda bunu kullanıyor üstelik 35w. 55W bir ampül tak o zaman anlarsın akü nasıl boşalıyor

  12. #15532
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı metanecho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim rekorum 260 :D bir daha o rekora yaklaşmak nasip olmaz inşallah :D kasım ayı buz gibi bir gece 1 de ereğliden çıkıp adana yolu ile ankaraya titreyerek varmııştım sürekli dipgaz ile ve dipgaz artı buz hava 260da yedeğe geçmiştim. servis her ne kadar soğuk yakıtı arttırmaz desede, ben aşırı soğuk havalarda ciddi olarak fazla yakıyorum.
    aslında aga bu işin mevsimle alakası olmaması lazım...motorun sıcaklığı veya soğukluğu yağ durumunu bağlar derim ben...

    Alıntı siyahatmaca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Canlıyı bir kaç güne kadar hazır ediyorum. Bu arada daha evvel de bahsettiğim gibi bir arkadaşla anlaştık gibi.
    Motor 8500 km. Motorda extra yapılmış hiçbir şey yok (lastik, far gibi). 2008 model. Eylül'de muayenesi bitiyor. Yalnız küçük bir topcase ve ön korumayla, yan ayaklık mevcut. 2900'den hiç aşağı inmedi. Düşme vs yok, ufak tefek çizikler haliyle var. Arka grenajlardan zincirlemiş ona da pasta atılmış. Ne dersiniz uygun mu?
    8500 km 2008extralarla güzel fiyatmış...

    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    777. sayfadaymışız

    Birkaç fotoğraf çektim otobanda. ÖZER Abim'de geldi XX'i ile . Buyrun fotoğraflar.
    ...

    güzel fotolar hacı...

    Alıntı Emrah.ark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi tamam güneşten olmadı o zaman ne oldu yani

    Motorun sağ sol bütün grenajları değişti bi bu 2 simi eski..
    Servisteki usta..Yan sanayi taktirmiş dedi..O yüzden güneşten bu hale gelmiş dedi..Bİlmiyorum anlıyıcağın abi..

    Bu arada yan sanayi çamurlukta farketmiyo fakat sağ sol grenajın birleştiği farın üstündeki parça olmuyo yani tam oturmuyo grenajlar hiç olmassa orayı orjinal alıp..Çamurluqu yandan yandan devam edicek
    Alıntı ınnowa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kısa farlarım çok cılız hiç göstermiyor uzunlar iyi sizinkilerde öylemi teşekkür.

    aga dandik yan sanayide olsan ben başka faktörlerden böyle olduğunu düşünmekteyim...belkide çamaşır suyu değmiştir aga ...ama orjinal dediğimizde aynı .okun soyu...ki benim ön çamurlukda orjinal ve garip bir katman var şu an üzerind eçıkmıyor...bir kaç foto çekeyim birazdan...bir leke var çamurluğumda ve çıkmıyor...kimyasal bişey...yani kazımaya çalıştım boya söküldü bu seferde...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:08 ----------

    Alıntı ınnowa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kısa farlarım çok cılız hiç göstermiyor uzunlar iyi sizinkilerde öylemi teşekkür.
    zenon bir lüks değil ihtiyac derim...

    zenon taktırırken...aküye bağımsız olarak bağlanması...kontağa asla bağlanmaması...bir swıtchle açam kapama düğmesi yapılması ve uzun kısa olmayan cinsten takılmasına önem gösterin...uzun kısa duya uymuyor...tek olacak zaten güneşten beter göz alıyor ve etkili...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  13. #15533

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kırmızı CBF 150'10
    Selamlar Arkadaşlar

    Motorumla bugün de mahallede 8-9 km yapıp yerine garajına koydum. Motora iyi alıştım fakat trafiğe daha alışmak zor gibi duruyor . Arabalar çok dikkatsizler hep uzak kalmaya çalışıyorum. Motoru kullanmaktan yana düşük hızlarda bi sorunum yok dikkatli dikkatli sürüyorum kalkışımda vites değiştirmelerimde gazı ayarlamada falan problemim kalmadı diyebilirim. 15-20 kmle ile zaten viraj almak sorun olmuyor genelde zaten sokakların kösesinde viraj deneyimim var:D ama daha yüksek hızlarda nasıl dönüceğim hakkında pek bir fikrim yok. Bunu nasıl nerede ne zaman deniyeceğim hakkında da bir fikrim yok.

    ''Temel'' seviyede motor kullanmayı söktüğümü zannediyorum. Ama dediğim gibi daha çok tecrübesizim öğrencek yaşancak çok şey var.

    Motorum suan 22kmde:D ama şimdiden benzin seviyesi bi çizgi düşmüş biraz fazla gibi geldi ama normalde olabilir yokuşlu bir yerde oturuyorum mecbur yokuş çıkıyorum zaten dur kalk da oldukça yapıyorum. bakalım ne kadar gitçek bu benzinle mutlaka sizlere yazarım

    Geliyim artık asıl sormak istediğim soruya depodaki çevirmeli düğmeyi (hani şu yedeğe geçtiğimiz) Ben motoru park ettikten sonra garaja hep depoyu kapatıyorum(yani okun ucunu yukarıdan sola doğru veriyorum yanlamasına yatay duruyor ). Ama bugün kuşkulandım doğrumu yapıyorum diye çünkü kimse bana öyle yap demedi sadece deponun öyle kapandığını aldığım yer söyledi. Üstelik bugün brandasını alttan bağlarken hafif bir benzin kokusu aldım normal midir? Bu beni kıllandırdı. Kokladım ama koku iyice hafifleşti ya da bana öyle geldi.

    İlginize teşekkürler arkadaşlar sağolun mutlu motorlu günler dileğiyle...
    CBF 150 ile dört nala:cat: --- Yaz gelsin artık:wiinkk:

  14. #15534
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Alıntı suvari25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar Arkadaşlar

    Motorumla bugün de mahallede 8-9 km yapıp yerine garajına koydum. Motora iyi alıştım fakat trafiğe daha alışmak zor gibi duruyor . Arabalar çok dikkatsizler hep uzak kalmaya çalışıyorum. Motoru kullanmaktan yana düşük hızlarda bi sorunum yok dikkatli dikkatli sürüyorum kalkışımda vites değiştirmelerimde gazı ayarlamada falan problemim kalmadı diyebilirim. 15-20 kmle ile zaten viraj almak sorun olmuyor genelde zaten sokakların kösesinde viraj deneyimim var:D ama daha yüksek hızlarda nasıl dönüceğim hakkında pek bir fikrim yok. Bunu nasıl nerede ne zaman deniyeceğim hakkında da bir fikrim yok.

    ''Temel'' seviyede motor kullanmayı söktüğümü zannediyorum. Ama dediğim gibi daha çok tecrübesizim öğrencek yaşancak çok şey var.

    Motorum suan 22kmde:D ama şimdiden benzin seviyesi bi çizgi düşmüş biraz fazla gibi geldi ama normalde olabilir yokuşlu bir yerde oturuyorum mecbur yokuş çıkıyorum zaten dur kalk da oldukça yapıyorum. bakalım ne kadar gitçek bu benzinle mutlaka sizlere yazarım

    Geliyim artık asıl sormak istediğim soruya depodaki çevirmeli düğmeyi (hani şu yedeğe geçtiğimiz) Ben motoru park ettikten sonra garaja hep depoyu kapatıyorum(yani okun ucunu yukarıdan sola doğru veriyorum yanlamasına yatay duruyor ). Ama bugün kuşkulandım doğrumu yapıyorum diye çünkü kimse bana öyle yap demedi sadece deponun öyle kapandığını aldığım yer söyledi. Üstelik bugün brandasını alttan bağlarken hafif bir benzin kokusu aldım normal midir? Bu beni kıllandırdı. Kokladım ama koku iyice hafifleşti ya da bana öyle geldi.

    İlginize teşekkürler arkadaşlar sağolun mutlu motorlu günler dileğiyle...

    Doğru yapıyorsun.
    Normalde onu kimse yapmıyor ama sen yap
    Motoru kullanmadığın zamanlarda yakıt musluğun kapalı pozisyonda kalsın
    En alt kademe zaten yedek depo. Benzinin bittiği zaman yedek depoya geç, sonra benzinini al, benzini aldıktan sonra o vanayı tekrar normal haline getir.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  15. #15535
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Allah kaza bela vermesin kardeşim motorunu iyi günlerde kullan...

    viraj dönmek zaman ile yavaş yavaş olur sitede aratır isen bu konu ile ilgili başlıklar mevcut faydası olacagına inanıyorum.

    inşallah daha yapacagın çok yolun olacak ve her yola çıkışın bir tecrübe tekerin düz bassın..

    deponun açık konumda durması pek birşey farketmez şahsen benim deponun musluğunu kapatmam sadece depoyu sökeceğim zaman gerekiyo ama tedbir olsun diye kapatsanda olur, ama kapalı unutma sonra yolda kalır bu motor neden çalışmıyyo diye kafa patlatmak zorunda kalırsın...

    keyifli sürüşler dilerim...

    http://www.motosiklet.net/forum/suru...j-cizgisi.html
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion

  16. #15536

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kırmızı CBF 150'10
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru yapıyorsun.
    Normalde onu kimse yapmıyor ama sen yap
    Motoru kullanmadığın zamanlarda yakıt musluğun kapalı pozisyonda kalsın
    En alt kademe zaten yedek depo. Benzinin bittiği zaman yedek depoya geç, sonra benzinini al, benzini aldıktan sonra o vanayı tekrar normal haline getir.
    Teşekkürler içim rahatladı sağolun acemilik zor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:33 ----------

    Alıntı aparat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kaza bela vermesin kardeşim motorunu iyi günlerde kullan...

    viraj dönmek zaman ile yavaş yavaş olur sitede aratır isen bu konu ile ilgili başlıklar mevcut faydası olacagına inanıyorum.

    inşallah daha yapacagın çok yolun olacak ve her yola çıkışın bir tecrübe tekerin düz bassın..

    deponun açık konumda durması pek birşey farketmez şahsen benim deponun musluğunu kapatmam sadece depoyu sökeceğim zaman gerekiyo ama tedbir olsun diye kapatsanda olur, ama kapalı unutma sonra yolda kalır bu motor neden çalışmıyyo diye kafa patlatmak zorunda kalırsın...

    keyifli sürüşler dilerim...

    http://www.motosiklet.net/forum/suru...j-cizgisi.html

    Teşekkürler iyi dilekleriniz için.. Verdiğiniz linke bakıyorum.
    Evet bir defa depoyu unuttum ve bastım marşa 1dk çalıştı çalışmadı stop etti . Ben de yeniliğine vermiştim sonra marşa basıyorum basıyorum çalışmıyor :D Ama Allah'tan durumu erken farkettim en azından akü bitmedi :D ama iyi ders oldu bundan sonra ilk baktığım yer hep orası oldu :D
    CBF 150 ile dört nala:cat: --- Yaz gelsin artık:wiinkk:

  17. #15537
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru yapıyorsun.
    Normalde onu kimse yapmıyor ama sen yap
    Motoru kullanmadığın zamanlarda yakıt musluğun kapalı pozisyonda kalsın
    En alt kademe zaten yedek depo. Benzinin bittiği zaman yedek depoya geç, sonra benzinini al, benzini aldıktan sonra o vanayı tekrar normal haline getir.
    agalar benzin musluğuyla mutfağınızdaki musluk gibi oynarsanız yalama olur...gerektiğinde yedeğe alırsınız sonra eski konumuna...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #15538

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    agalar benzin musluğuyla mutfağınızdaki musluk gibi oynarsanız yalama olur...gerektiğinde yedeğe alırsınız sonra eski konumuna...
    metehan abi sen yanlış hatırlamıyorsam marş dinamosunu değiştirmiştin 3 ay önce falan bizim arkadaşın marş dinamosuna ihtiyacı var fiyatı ne kadar dı birde cin malını taksak sorun yaşatırmı

  19. #15539
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    agalar benzin musluğuyla mutfağınızdaki musluk gibi oynarsanız yalama olur...gerektiğinde yedeğe alırsınız sonra eski konumuna...

    Yanlış

    Benzin musluğu,kullanılmadığında kapalı kalması,karbüratöre gereksiz benzin yığılmasını ve yine park halindeki motorun gazkolunu çevirip bırakan meraklı melahatlara karşı karbüratörün benzine boğulmasını önler,çalıştırırken yığılan benzinin ihtiyaç fazlası,çiğ bir şekilde uçaaarr gider.İsraf,yazıktır...

    Motoru park ederken durduğumuzda,stop etmeden benzin musluğunu kapatıp ardından stop etmekte fayda vardır...

    ''Ben buna çok dikkat ederim''
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  20. #15540

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış

    Benzin musluğu,kullanılmadığında kapalı kalması,karbüratöre gereksiz benzin yığılmasını ve yine park halindeki motorun gazkolunu çevirip bırakan meraklı melahatlara karşı karbüratörün benzine boğulmasını önler,çalıştırırken yığılan benzinin ihtiyaç fazlası,çiğ bir şekilde uçaaarr gider.İsraf,yazıktır...

    Motoru park ederken durduğumuzda,stop etmeden benzin musluğunu kapatıp ardından stop etmekte fayda vardır...

    ''Ben buna çok dikkat ederim''
    2 senedir benzin musluğunu kapatığımı hatırlamıyorum hiçte sorun çıkarmadı bu güne kadar, ama garajda muhafaza ediyorum motoru gereksiz eller kurcalamıyor
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 33 kullanıcı var. (0 üye ve 33 misafir)

Bu Konudaki Etiketler