Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #15461
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muratcan, senin motoru değiştireceğin belliydi aslında. "İkinci el al, zarar etmezsin ilerde" demeye kalmadan sıfır cbfyi çektin altına.
    Hayırlısı olsun.
    Regal'i satınca eski bmw'lerden düşünüyordum R60'lardan. Ancak babam cbf almamda ısrar etti . Ancak isteksiz alınca birde çevremdeki hemen herkes makinaları büyütünce eskisi kadar keyif alamaz oldum.

    Birde görenler eski motorun (regal) daha güzeldi diyorlar. Yinede aldığıma pişman değilim. Hem regal bana çok sorun çıkartıyordu. Buna ise benzin koy gez.

    Çanta falan koruma demiri taktırdım. Umarım fazla zarar etmeden satabilirim.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15462
    Cleanwork - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    İstanbul esenler
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    selam cbfciler benim ön lastik duro 8000 de pert oldu 6 yerinden balon yaptı.Burada bulabildiğim en iyi lastik uşi (yazılışı tam hatırlayamadım) taywan malı bir lastik 60 gayme diyor aranızda kullanan varmı alayımmı ne dersiniz
    Yınnn yınnn yınnnnnnnn....

  3. #15463
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni rekorum arkadaşlar 11lt ile 530 km yol yaptım...
    yaw arkadaş nasıl yapıyorsunuz bu KM leri anlamıyorum,benim motor 2007 model 12000 KM de heryeri orjinal,bugune kadar yedeğe düşmeden yapabildiğim en yüksek 364 KM.şehir içi dışı karışık.166 KM fark naıl olur aklım almıyor...ben 70 kiloyum yani fazla bir ağırlık yok topcase yok,artçı yok...
    Hep Pür Dikkat...

  4. #15464

    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Motosikleti
    TVS APACHE gitti...
    Alıntı Bruce 65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw arkadaş nasıl yapıyorsunuz bu KM leri anlamıyorum,benim motor 2007 model 12000 KM de heryeri orjinal,bugune kadar yedeğe düşmeden yapabildiğim en yüksek 364 KM.şehir içi dışı karışık.166 KM fark naıl olur aklım almıyor...
    arkadasım hangi firmadan alıyorsun benzini?95 oktan kullanıyorsun degilmi?
    İZMİT:cat:

  5. #15465
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı Cleanwork adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam cbfciler benim ön lastik duro 8000 de pert oldu 6 yerinden balon yaptı.Burada bulabildiğim en iyi lastik uşi (yazılışı tam hatırlayamadım) taywan malı bir lastik 60 gayme diyor aranızda kullanan varmı alayımmı ne dersiniz
    senin duro 8000 gittiyse iyi benim pirelli MT65 2000 de balon yaptı sanırım üretim hatlı çıkmıştı garantiden değişti ...

    demiş olduğun markayı bilmiyorum ama illaki bilen bir arkadaş vardır yardımcı olurlar ...

    michelin lastikten şaşmam imkanın var ise kesinlikle tavsiye ederim...
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion

  6. #15466

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ismail irc de vardı dişli. dayılar göstermişti
    Evet hatırladım, IRC'ninde dişli lastik modeli NR48'miş


    Alıntı metanecho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakıtın kilo ile de çok büyük etkili olduğuna kanaat getirdim :D
    Ekmel, senin kilo kaçtı?

    Alıntı Cleanwork adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam cbfciler benim ön lastik duro 8000 de pert oldu 6 yerinden balon yaptı.Burada bulabildiğim en iyi lastik uşi (yazılışı tam hatırlayamadım) taywan malı bir lastik 60 gayme diyor aranızda kullanan varmı alayımmı ne dersiniz
    Unilli diye bir marka var, uşi gibi birşey duymadım hiç.
    http://www.rialli.com/urunler/motors...et-lastikleri/
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  7. #15467
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    Beyler bugün tam 205km'lik bir gezi yaptık.''timoti''Hakan abi ile birlikte hyosung GV250,giderken çok güzeldi,fakaaatt gelirken amman Allahım bir rüzgar var daha doğrusu (fırtına) üstüne birde kamyonlar,tırlar...Rüzgar tam karşı sağ ve sol çaprazdan vuruyordu ''kontra manyağı oldum bugün''

    Vallahi tokat gibi,tam sollamaya çıkıcam önümdeki tır 90km/s hızda,arkasına fazlada yaklaşılmıyor (bilmeyenler için:tır,kamyon,yüksek dorseli araçların arkasına 50metreden fazla yaklaşmayın ''türüblansla başa çıkamazsınız'' benden söylemesi,birde tecrübeniz yoksa işiniz yaş) neyse,tırın soluna çıkıyorum türüblansa yakalanmadan (yapışşştırr)95/100/110 lavuk tırcı beni aynadan görüyo oda hızlanıyo eee tabi bu esnada fırtına tokat gibi vurunca işler dahada zorlaşıyor nihayet 115'le pisiko tırcıyı geçiyorum,tabi bundan birtane yok,sürüsüne bereket.

    Yolda giderken radar kontrol tabelalarını gördüm ''gidiş yönünde'' hızımı düşürdüm,Hakan abiyi uyardım (işaret diliyle) 70km sabitlendik,tırlar,kamyonlar soldan soldan annam nasıl geliyolar (birdaha radarın cezası 500tl.'de olsa 90km. altına inmicem...

    Velhasıl gezi güzeldi,yorulduk,eğlendik,ecük ıslandık,tırcılarla sidik yarıştırdık resimler Hakan abide,bugün yarın gezi yazısını düzenler...
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  8. #15468
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet hatırladım, IRC'ninde dişli lastik modeli NR48'miş
    IRC kuru zeminde yol tutuşu olarak çok randımanlı ama ıslak zemini hiç sevmiyor ...

    farklı zeminlerde çok denedim ama vardığım sonuç ıslak zeminde sorunlu ...
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion

  9. #15469
    Cleanwork - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    İstanbul esenler
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet hatırladım, IRC'ninde dişli lastik modeli NR48'miş



    Ekmel, senin kilo kaçtı?



    Unilli diye bir marka var, uşi gibi birşey duymadım hiç.
    http://www.rialli.com/urunler/motors...et-lastikleri/
    Hehh yaşa İsmail akşamdan beri düşünüyorum neydi ismi diye Unilli evet bu lastiği kullanan vermı forumda sence iyimidir.Bide bizim ön lastiklerin ebatları ne olmalı birazcık geniş olsa zararı varmıdır.
    Yınnn yınnn yınnnnnnnn....

  10. #15470

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı Bruce 65 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw arkadaş nasıl yapıyorsunuz bu KM leri anlamıyorum,benim motor 2007 model 12000 KM de heryeri orjinal,bugune kadar yedeğe düşmeden yapabildiğim en yüksek 364 KM.şehir içi dışı karışık.166 KM fark naıl olur aklım almıyor...ben 70 kiloyum yani fazla bir ağırlık yok topcase yok,artçı yok...
    Ortalama seninle aynı kilometrelerde bende yedeğe geçiyorum, şu ana kadar en fazla 395'te yedeğe geçtim ama bu dilimde grup sürüşü yapmıştım ve sürekli 80-90 arası seyretmiştim.

    Burdaki arkadaşların tecrübelerinden anlıyoruz ki bizim motoru yüksek devirde kullanmayınca çok daha az yakıt tüketiyor.

    Tabi birde standart bakımlarının tam olması lazım. Mesela motorun üstünde hangi kodda buji takılı?
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  11. #15471
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bugün tam 205km'lik bir gezi yaptık.''timoti''Hakan abi ile birlikte hyosung GV250,giderken çok güzeldi,fakaaatt gelirken amman Allahım bir rüzgar var daha doğrusu (fırtına) üstüne birde kamyonlar,tırlar...Rüzgar tam karşı sağ ve sol çaprazdan vuruyordu ''kontra manyağı oldum bugün''

    Vallahi tokat gibi,tam sollamaya çıkıcam önümdeki tır 90km/s hızda,arkasına fazlada yaklaşılmıyor (bilmeyenler için:tır,kamyon,yüksek dorseli araçların arkasına 50metreden fazla yaklaşmayın ''türüblansla başa çıkamazsınız'' benden söylemesi,birde tecrübeniz yoksa işiniz yaş) neyse,tırın soluna çıkıyorum türüblansa yakalanmadan (yapışşştırr)95/100/110 lavuk tırcı beni aynadan görüyo oda hızlanıyo eee tabi bu esnada fırtına tokat gibi vurunca işler dahada zorlaşıyor nihayet 115'le pisiko tırcıyı geçiyorum,tabi bundan birtane yok,sürüsüne bereket.

    Yolda giderken radar kontrol tabelalarını gördüm ''gidiş yönünde'' hızımı düşürdüm,Hakan abiyi uyardım (işaret diliyle) 70km sabitlendik,tırlar,kamyonlar soldan soldan annam nasıl geliyolar (birdaha radarın cezası 500tl.'de olsa 90km. altına inmicem...

    Velhasıl gezi güzeldi,yorulduk,eğlendik,ecük ıslandık,tırcılarla sidik yarıştırdık resimler Hakan abide,bugün yarın gezi yazısını düzenler...
    bu havada 205 km iyi yol tır ve benzeri araçlar ile çelik çomak oynamak cidden sakat iş eskiden en rahat sollanan araçlar ağır vasıtalar idi . Teknoloji ilerledikçe hızlarıda arttı adamlar sürat show yapıyor resmen ...
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion

  12. #15472

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Velhasıl gezi güzeldi,yorulduk,eğlendik,ecük ıslandık,tırcılarla sidik yarıştırdık resimler Hakan abide,bugün yarın gezi yazısını düzenler...
    Valla Mehmet ustam, en sevmediğim şey bizim motorda, uzun yolda tırları sollamak. 1-2 dakika sürüyor nerdeyse. Zaten bu motorun yetmediği tek nokta bence bu, yoksa hayatta değiştirilecek makine değil

    205 km.bu havada, iyi gezmişsiniz, resimleri bekliyoruz.

    Alıntı Cleanwork adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hehh yaşa İsmail akşamdan beri düşünüyorum neydi ismi diye Unilli evet bu lastiği kullanan vermı forumda sence iyimidir.Bide bizim ön lastiklerin ebatları ne olmalı birazcık geniş olsa zararı varmıdır.
    Sitenin sponsorlarından anesmotor (hakan bey) kendi cbf150'sinde unilli marka kullanıyormuş.
    Cbf150 için lastik soranlara "unilli güzel" diye tavsiye ediyor.
    Bildiğim kadarıyla kuryelerinde bir kısmı unilli kullanıyor.

    http://www.motosiklet.net/forum/anes...0-indirim.html

    Yukarıdaki linke bir gözat.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  13. #15473
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı didonatos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasım hangi firmadan alıyorsun benzini?95 oktan kullanıyorsun degilmi?
    Genelde shell veya bp den alıyorum,bana en yakın bu ikisi var, 95 oktandan başka hiç almadım,acaba benzinlerinde bir numaramı var?şüphe etmeye başladım...
    Hep Pür Dikkat...

  14. #15474

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı Cleanwork adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bide bizim ön lastiklerin ebatları ne olmalı birazcık geniş olsa zararı varmıdır.
    Orijinal lastik ölçülerimiz :

    Ön : 2,75 - 18" (veya bazı kataloglarda 80/100 18" diyede geçebilir)
    Arka : 90/90 - 18"

    Büyük ebat istiyorsan:
    Ön : 90/90-18"
    Arka : 100/90-18" takabilirsin.

    Büyük ebat lastik kullanan arkadaşlardan şikayet konusu olarak sadece, gidonun daha ağırlaşması olduğunu duydum.
    Bazı arkadaşlarda yakıt tüketiminin artacağını söylemişlerdi ama bu konuda kesin bir kullanıcı yorumuna henüz rastlamadım.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  15. #15475
    m.şanveren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    Sao Paulo BREZİLYA
    Motosikleti
    Honda Shadow vt 750 2006
    İsmail,rüzgar olmasa sorundeğilde,rüzgar olunca daha doğrusu fırtına ee birde soldan kaptırmış gelen taksiler,adamın yolunuda kapatamıyorsun,bekleki boşluk bulasın,kamyoncular resmen makara yapıyolar.Hele komyonun birini geçtim arazımda 10dk. mesafe oluştu diyebilirim,sağa çektik,aynı kamyoncu önümüzden geçerken (DA DANNN) korna çalıyo keko,hadi gel gene oynuyalım dergibi
    "İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN

  16. #15476
    Bruce 65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA - CBF150> 250>...?
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ortalama seninle aynı kilometrelerde bende yedeğe geçiyorum, şu ana kadar en fazla 395'te yedeğe geçtim ama bu dilimde grup sürüşü yapmıştım ve sürekli 80-90 arası seyretmiştim.

    Burdaki arkadaşların tecrübelerinden anlıyoruz ki bizim motoru yüksek devirde kullanmayınca çok daha az yakıt tüketiyor.

    Tabi birde standart bakımlarının tam olması lazım. Mesela motorun üstünde hangi kodda buji takılı?

    Evet kabul ediyorum,biraz devirli kulanıyorum motorun sesi hep zangır zangır fakat yinede 166 km fark çok fazla.
    Bakımları şuana kadar hep yetkili serviste yükseliş honda'da ypıldı,inan bujinin kodunu hiçbilmiyorum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 ----------

    Şimdi hatırladım 8000 km de değişmişti buji çıkan bujiye şöyle bir gözüm ilişmiti galiba 8 serisi idi,fakat ne taktıklarını bilmiyorum...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:48 ----------

    ben kaçmam lazım herkese iyi geceler saat 5 te kalkıcam...
    Hep Pür Dikkat...

  17. #15477
    Cleanwork - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    İstanbul esenler
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinal lastik ölçülerimiz :

    Ön : 2,75 - 18" (veya bazı kataloglarda 80/100 18" diyede geçebilir)
    Arka : 90/90 - 18"

    Büyük ebat istiyorsan:
    Ön : 90/90-18"
    Arka : 100/90-18" takabilirsin.

    Büyük ebat lastik kullanan arkadaşlardan şikayet konusu olarak sadece, gidonun daha ağırlaşması olduğunu duydum.
    Bazı arkadaşlarda yakıt tüketiminin artacağını söylemişlerdi ama bu konuda kesin bir kullanıcı yorumuna henüz rastlamadım.
    İsmail süpersin ya sana CBF doktoru diyecem. Verdiğin bilgiler için çok teşşekkür.
    Yınnn yınnn yınnnnnnnn....

  18. #15478
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Bu cbf 150 ile rüzgara karşı kaç km hızla gidebiliyorsunuz en fazla ?
    HONDA

  19. #15479
    Cleanwork - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    İstanbul esenler
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu cbf 150 ile rüzgara karşı kaç km hızla gidebiliyorsunuz en fazla ?
    Ben şahsen rüzgara karşımı bilmiyorum ama rüzgarlı bir havada düzde 120 biraz meyilli 10 derece gibi iniştede 135 yaptım daha gidicekti ama sallamaya başladı sallama rüzgardan da olabilir ön lastiğimdeki balonlardan da yada bu makinenin limiti budur
    Yınnn yınnn yınnnnnnnn....

  20. #15480
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu cbf 150 ile rüzgara karşı kaç km hızla gidebiliyorsunuz en fazla ?
    ya kardeşim taktın sende cbfealmışsın ybr ama gönlün cbftebu çok değişik bi durum rüzgara karşı 110 lada gittim 90 kmden 1 km oynamadığıda oldu devirine ve ruzgarın şiddetine karşı değişen bir durum ama aşırı rüzgarda kesin depoya kapanırım çünkü en nefret ettiğim şey ruzgardan motorun yavaşlaması...

    bu söylediğim değerler hafif bayır yukarı e5 te..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)

Bu Konudaki Etiketler