Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Haziran 2010, 23:51
#15281
arkadaşlar bu arada dün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum, lütfen gerekli ders olan "odaklandığınız yere gidersiniz" teorisini (artık kanun oldu) alalım.
Maslak - 4. Levent mevkiinde ilerlerken bir altgeçit var, bilen bilir. Ben orta şeritte, 4 tekerli herhangi bir aracın sol teker izindeyim. Sağımdan bir kawasaki ninja geçti ve sürücüsü bayan, gerçekten çok hoş kullanıyordu ve motoru şıktı, modifiye etmiş. Tam bu anda (bir anlık dalgınlık) ortalama 10 mt. önümde durmuş olan pegout 407'yi (yanlış yazmış olabilirim) farkettim, sol şerit araçla doluydu (trafik) sağ şeridim boştu Allah'tan, arabaya çarpacağım düşüncesi ile beynim ister istemez aracın sağ stop lambasına kilitleniyordu fakat kafamı çevirdim ve dönmek istediğim şeridin tarafında bir yere odaklandım ve kıl payı geçtim aracın sağ stop lambasının yanından. hızım en az 70 km/s. frenlemeye kalksaydım beni de taziye, tebrik mesajlar kısmında görebilirdiniz arkadaşlar. Sağ şeride geçtiğimde ilk şoku atlattıktan sonra sol elimi kalbime koyduğumda kalbim göğüs kafesimi yırtarcasına çarpıyordu. Arkadaşlar, motor çok güzel ancak gerçekten dalgınlığa gelmiyor ve dönmek istediğiniz noktaya odaklanınız, aksi takdirde benim, Allah (c.c)'ın yaşamamı istemediği kazayı yaşayabilirsiniz.
Çok uzun oldu ama umarım okursunuz.
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
Reklamlar
-
03 Haziran 2010, 00:11
#15282
okuduk erdi :D virajlardaki bariyere girme sebebide aynı. virajı alamayacağım düşüncesi ile bariyere odaklanınca bariyerle bi ilişkiye giriliyor. öyle durumlarda zatenhipnoz etkisi ile odaklanıyor ve oraya doğru gidiyorsun :D
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
-
03 Haziran 2010, 00:11
#15283
zeki cbf adlı üyeden alıntı
db motordamı metehan
evet aga db de...veya sana en yakın olan servisten 15/50 al...büyük market zincirlerindede bulursun...Aydoğan bi fotosunu koymuştu...Castrol de olsa farketmez 15/50 olsun yaz geldi...
erdi_arikan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu arada dün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum, lütfen gerekli ders olan "odaklandığınız yere gidersiniz" teorisini (artık kanun oldu) alalım.
.
Erdi her an herşey olabilir...yaralanmayı sakatlanmayı hastanede geçecek 1-2 ayı...sonrası sana kim bakacak...eğitimine ara vermek sınıf tekrarı yapmak zorunda kalacaksın...vs vs...daha dikkatli ol...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
03 Haziran 2010, 00:37
#15284
bir insan bir motoru nasıl böyle kullanabiliyor arkadaşlar??
http://www.facebook.com/video/video....03837756312940
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
-
03 Haziran 2010, 00:39
#15285
erdi_arikan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu arada dün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum, lütfen gerekli ders olan "odaklandığınız yere gidersiniz" teorisini (artık kanun oldu) alalım.
Maslak - 4. Levent mevkiinde ilerlerken bir altgeçit var, bilen bilir. Ben orta şeritte, 4 tekerli herhangi bir aracın sol teker izindeyim. Sağımdan bir kawasaki ninja geçti ve sürücüsü bayan, gerçekten çok hoş kullanıyordu ve motoru şıktı, modifiye etmiş. Tam bu anda (bir anlık dalgınlık) ortalama 10 mt. önümde durmuş olan pegout 407'yi (yanlış yazmış olabilirim) farkettim, sol şerit araçla doluydu (trafik) sağ şeridim boştu Allah'tan, arabaya çarpacağım düşüncesi ile beynim ister istemez aracın sağ stop lambasına kilitleniyordu fakat kafamı çevirdim ve dönmek istediğim şeridin tarafında bir yere odaklandım ve kıl payı geçtim aracın sağ stop lambasının yanından. hızım en az 70 km/s. frenlemeye kalksaydım beni de taziye, tebrik mesajlar kısmında görebilirdiniz arkadaşlar. Sağ şeride geçtiğimde ilk şoku atlattıktan sonra sol elimi kalbime koyduğumda kalbim göğüs kafesimi yırtarcasına çarpıyordu. Arkadaşlar, motor çok güzel ancak gerçekten dalgınlığa gelmiyor ve dönmek istediğiniz noktaya odaklanınız, aksi takdirde benim, Allah (c.c)'ın yaşamamı istemediği kazayı yaşayabilirsiniz.
Çok uzun oldu ama umarım okursunuz.
Geçmiş olsun Erdi arkadaşım,dediğin gibi çok dikkatli olmak lazım ve bol bol ''kıvırmaca ve kontra'' çalışmak gerekli.
Ben evden işe işten eve,gezerken yolda gördüğüm ufak leke,küçük bir çakıl taşı,logar kapağı,telefon kapağı vs.vs gördüğüm zaman direk üstüne gidip ''kıvırma'' taktiği uygulyorum...Şöyle diyebilirim,artık %80 refleks haline getirmiş durumdayım...
Kesinlikle tavsiye ederim ( yanlız sakin yollarda olmasını tercih edin )
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
03 Haziran 2010, 10:22
#15286
tzukung adlı üyeden alıntı
ne yazık ki ikisinde de yok...
Carizma motorda var. 130 lira olması lazım. Tel: 0 537 243 86 83
Yalnız kargo işini sıkı tut. İyi kutulasınlar. Birde stickerlar tabikide farklı.
zenon adlı üyeden alıntı
Öyle desem yerlermi acaba ? birde kontak değişince depo koltuk kilidi falanda değişcek değil mi?
Evet 3 çünün beraber değişmesi lazım.
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
motorum bu aralar moralimi bozuyor ama ben yinede ona kıyamıyorum cilasını eksik etmiyorum
bu akşamki cila faslından sonra motorun halini sizlerle paylaşıyım
kırmızı şeritleri çıkarttım kimse beğenmedi motorun asaleti gidiyomuş
maşallah deyin nazar deymesin zaten hasta bu aralar
Maaşallah, motora bu kadar da bakılmaz ki. Nazar değer. 0 motor olsa bu kadar parlamaz.
erdi_arikan adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu arada dün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum, lütfen gerekli ders olan "odaklandığınız yere gidersiniz" teorisini (artık kanun oldu) alalım.
Maslak - 4. Levent mevkiinde ilerlerken bir altgeçit var, bilen bilir. Ben orta şeritte, 4 tekerli herhangi bir aracın sol teker izindeyim. Sağımdan bir kawasaki ninja geçti ve sürücüsü bayan, gerçekten çok hoş kullanıyordu ve motoru şıktı, modifiye etmiş. Tam bu anda (bir anlık dalgınlık) ortalama 10 mt. önümde durmuş olan pegout 407'yi (yanlış yazmış olabilirim) farkettim, sol şerit araçla doluydu (trafik) sağ şeridim boştu Allah'tan, arabaya çarpacağım düşüncesi ile beynim ister istemez aracın sağ stop lambasına kilitleniyordu fakat kafamı çevirdim ve dönmek istediğim şeridin tarafında bir yere odaklandım ve kıl payı geçtim aracın sağ stop lambasının yanından. hızım en az 70 km/s. frenlemeye kalksaydım beni de taziye, tebrik mesajlar kısmında görebilirdiniz arkadaşlar. Sağ şeride geçtiğimde ilk şoku atlattıktan sonra sol elimi kalbime koyduğumda kalbim göğüs kafesimi yırtarcasına çarpıyordu. Arkadaşlar, motor çok güzel ancak gerçekten dalgınlığa gelmiyor ve dönmek istediğiniz noktaya odaklanınız, aksi takdirde benim, Allah (c.c)'ın yaşamamı istemediği kazayı yaşayabilirsiniz.
Çok uzun oldu ama umarım okursunuz.
Çok doğru, aman diyim, motosiklet başka araç kullanmaya benzemez.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
03 Haziran 2010, 10:25
#15287
-
03 Haziran 2010, 11:35
#15288
Arkadaşlar, motorum daha 280km, kapalı bir ortamda duruyor. hemen hemen her gün yaklaşık 10 km yol yapıyorum, 2 gün çalışmazsa zor çalışıyor acaba ben bir yerde hata yapıyorum yoksa normal mı?
-
03 Haziran 2010, 11:50
#15289
peyami adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, motorum daha 280km, kapalı bir ortamda duruyor. hemen hemen her gün yaklaşık 10 km yol yapıyorum, 2 gün çalışmazsa zor çalışıyor acaba ben bir yerde hata yapıyorum yoksa normal mı?
Peyami abi,motoru park ederken neler yapıyorsun ve çalıştırırken neler yapıyorsun?
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
03 Haziran 2010, 11:53
#15290
peyami adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, motorum daha 280km, kapalı bir ortamda duruyor. hemen hemen her gün yaklaşık 10 km yol yapıyorum, 2 gün çalışmazsa zor çalışıyor acaba ben bir yerde hata yapıyorum yoksa normal mı?
zor çalışıyor derken vurdurarakmı çalıştırıyorsunuz...eğer değilse bence norma daha motor sıfır yani eksozu karburatoru vs vs yeni benzin gitmiş 2 gün arayla ilk marşta almaması bence normal
-
03 Haziran 2010, 12:04
#15291
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
zor çalışıyor derken vurdurarakmı çalıştırıyorsunuz...eğer değilse bence norma daha motor sıfır yani eksozu karburatoru vs vs yeni benzin gitmiş 2 gün arayla ilk marşta almaması bence normal
vurdurmuyorum ama en 10 kere falan marşa basıyorum. hergün çalışınca ilkinde yada 2 incide çalışıyor ama iki gün olunca en az 10 kere basıyorum, normal diyorsanız için rahat edecek
-
03 Haziran 2010, 12:10
#15292
peyami adlı üyeden alıntı
vurdurmuyorum ama en 10 kere falan marşa basıyorum. hergün çalışınca ilkinde yada 2 incide çalışıyor ama iki gün olunca en az 10 kere basıyorum, normal diyorsanız için rahat edecek
bence şu şekilde normal;motor biraz km yapsın hala buna devam ediyosa o zman bi yerinde bişey var servise bi gösterirsiniz...ama devamlı kullanımda tek marşta alıyosa sorun yok gibi...
-
03 Haziran 2010, 12:16
#15293
Bide şu var jikle ne alemde?
Her gün çalışmayan motor, jikle açıkken çok daha rahat çalışır.
Yazın ise çalıştığı gibi jikleyi kapatıp hafif gazla motoru ısıtıp, devam etmekte yarar var.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
03 Haziran 2010, 12:28
#15294
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Peyami abi,motoru park ederken neler yapıyorsun ve çalıştırırken neler yapıyorsun?
park ederken sağdaki kırmızı düğmeden kapatıyorum, anahtarı çevirip yan ayağa açıp gidiyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:22 ----------
mmucit adlı üyeden alıntı
Bide şu var jikle ne alemde?
Her gün çalışmayan motor, jikle açıkken çok daha rahat çalışır.
Yazın ise çalıştığı gibi jikleyi kapatıp hafif gazla motoru ısıtıp, devam etmekte yarar var.
normalde jikleyi biraz açıyorum ama çalışmadığı zamanlarda sonuna kadar açıyorum
-
03 Haziran 2010, 12:45
#15295
Peyami abi,
1. benzin musluğunu,motoru stop ettirmeden kapat
2.stop etmeden önce,motor dururken aragazı verme
Bunlar park ederken...
Çlıştırırken:
1.Jikleyi aç ''kendine çek''
2.marşa bas,eğerki almazsa,gaz kolunu sonuna kadar çevir
3/5sn bekle tekrar marşa bas
Çalışınca benzin musluğunu açmayı unutma
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
03 Haziran 2010, 12:54
#15296
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Peyami abi,
1. benzin musluğunu,motoru stop ettirmeden kapat
2.stop etmeden önce,motor dururken aragazı verme
Bunlar park ederken...
Çlıştırırken:
1.Jikleyi aç ''kendine çek''
2.marşa bas,eğerki almazsa,gaz kolunu sonuna kadar çevir
3/5sn bekle tekrar marşa bas
Çalışınca benzin musluğunu açmayı unutma
Her park ettiğimde benzin musluğunu kapatacak mıyım? musluk hani aşağıdaki yedek depoyu açan cevirmeli düğme değilmi?
-
03 Haziran 2010, 12:56
#15297
peyami adlı üyeden alıntı
Her park ettiğimde benzin musluğunu kapatacak mıyım? musluk hani aşağıdaki yedek depoyu açan cevirmeli düğme değilmi?
evet orası benzin musluğu aşağıya doğru yedekte ortada kapalı en yukarda açık halde bulunur kendileri
-
03 Haziran 2010, 13:10
#15298
peyami adlı üyeden alıntı
Her park ettiğimde benzin musluğunu kapatacak mıyım? musluk hani aşağıdaki yedek depoyu açan cevirmeli düğme değilmi?
Abi musluk,karbürotöre benzin yığılmaması için gerekli,yani motor stop halindeyken gaz kolunu gereksiz yere çevirmek karbüratöre benzin yığılmasına sebep olur...
Bu bakımdan kapalı konumda tutmak daha yararlıdır.
Bu yığılan benzin hem sarfiyat,hemde zor çalışmaya sebep olur
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
03 Haziran 2010, 13:13
#15299
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Abi musluk,karbürotöre benzin yığılmaması için gerekli,yani motor stop halindeyken gaz kolunu gereksiz yere çevirmek karbüratöre benzin yığılmasına sebep olur...
Bu bakımdan kapalı konumda tutmak daha yararlıdır.
Bu yığılan benzin hem sarfiyat,hemde zor çalışmaya sebep olur
bu güzel bilgiyi paylaştığınız için teşekkür ederimgenelde dışarda bıraktığımda musluğu kapatırım gelen geçen elini gaza atıyor...
-
03 Haziran 2010, 13:16
#15300
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Abi musluk,karbürotöre benzin yığılmaması için gerekli,yani motor stop halindeyken gaz kolunu gereksiz yere çevirmek karbüratöre benzin yığılmasına sebep olur...
Bu bakımdan kapalı konumda tutmak daha yararlıdır.
Bu yığılan benzin hem sarfiyat,hemde zor çalışmaya sebep olur
çok teşekkür ederim Hocam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler