Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1441
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    vayy vayy topik2.sayfalara düşmüş bu günleridemi görücektik.Topik boşalmış ne günlere kaldık.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1442
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    düşer tabii. alan aldı motoru şimdi herkes geziyo, siteye yazmaya fırsat mı kalıyo...
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  3. #1443

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Loxor'a katılıyorum. Ben de az önce motorun tepesinden indim.
    Bu arada benim motor da 120'ler klübüne girdi bu akşam. Boğaz köprüsü dönüşünde yol biraz boş olunca bir deneyim dedim 120km/hız'ı gördüm. Bi baktım Kadıköy sapağı görünüyor ne çabuk gelmişim. Biraz da tırstım açıkçası, rüzgar falan. Ama motor açıldıkça açılıyor ya, sanki hız aldıkça açılıyor. 4. viteste 80 - 90 rahat görüyor.
    Motor soğukken (yeni yola çıktığımda) ve sıcakken epeyce bir performans farkı oluyor onu iyice idrak ettim. Bugün köprüde de iki kişi ile fena performans sergilemedi. Tebrik ettim kendisini.

  4. #1444

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    Alıntı Luxor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşer tabii. alan aldı motoru şimdi herkes geziyo, siteye yazmaya fırsat mı kalıyo...
    Valla aynen öyle oldu. İşten güçten boş vakit buldum mu geziniveriyorum bizim çocukla, nere olursa olsun. MTye vakit kalmıyor aslan parçası Honda yüzünden
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]

  5. #1445
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vayy vayy topik2.sayfalara düşmüş bu günleridemi görücektik.Topik boşalmış ne günlere kaldık.
    vallahi motorumla gezmek şu kısa süreli güzel kuru havada ne güzel...motoru 1000 den ilan verdik 1250 oldu...haydi hayırlısı bakalım...arayan soranda yok oh ne güzel....
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  6. #1446
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    arkadaşlar dün 1000 bakıma girdi motor eksantrikle ilgili olan ses şimdilik halloldu germis arkadaslar saolsun hallettiler bidaha yaparsa gergi değişecek zincir gerdirme 1 lt yağ 20/50 kagıtta öle yazıyo şasırdım birazda orası burası sıkılması 10 ytl tuttu ama kafama takılan olay periyot aralıgı 3000 km olan bi motor için dayanırmı bu yağ çünki bu tür yaglar 1000km de ömrünü tamamlar neyse sonra bidaha danışacagım olmadı kaliteli bi yagla castrol 15/40 degistiririm bunun yanında düz yolda 115 geçmiyor kapanırsam oda yokuş assagı 120 diyor normalmidir daha tam açılmadı galiba ya bide su gösterge iğnesi 60 kadar titreyerek
    çıkıyo sizdede varmı bu sorun?

  7. #1447
    kertenkele200 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    BAKIRKÖY
    Motosikleti
    yeniden cbf 150
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar dün 1000 bakıma girdi motor eksantrikle ilgili olan ses şimdilik halloldu germis arkadaslar saolsun hallettiler bidaha yaparsa gergi değişecek zincir gerdirme 1 lt yağ 20/50 kagıtta öle yazıyo şasırdım birazda orası burası sıkılması 10 ytl tuttu ama kafama takılan olay periyot aralıgı 3000 km olan bi motor için dayanırmı bu yağ çünki bu tür yaglar 1000km de ömrünü tamamlar neyse sonra bidaha danışacagım olmadı kaliteli bi yagla castrol 15/40 degistiririm bunun yanında düz yolda 115 geçmiyor kapanırsam oda yokuş assagı 120 diyor normalmidir daha tam açılmadı galiba ya bide su gösterge iğnesi 60 kadar titreyerek
    çıkıyo sizdede varmı bu sorun?
    motorun daha yeni 1000 bakımındasın benimde o sıra o kadar yapıodu şimdi 125 gördüm yokuş aşağı düz yolda 110 rahat yapıo ama orda kalıo şimdilik bide arkdaşın dediği gibi motor soukken çok farklı sıcakken çok farklı onun için soğukken sakın basmayın bi 5 km normal gidin devir yapmayın

  8. #1448
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    arkadaslar bisey sorucam bizim motorların yağı 20/50 mi servis böle yazmış ama 20/50 dayanıksız bi yağ bildiğim kadarıyla ayrıca arka çamurluğada yazmıslar her 1000 de yağ degişimi diye ama bakımlar 3000 den 3000 ne degilmi ben bu yagı asla kullanmam motorda en yakın sürede 15/40 tam sentetik repsol veya castrol koymak istiyorum 3000 e kadar acaba servis buna neder ne yapmalıyım ??? ben 20/50 yi arabalarda ve eski tip 4 zamanlı motorlardan baska biyerde görmedim hepinize bu uygulamamı yapılıyor??

  9. #1449
    piyade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2005
    Şehir
    izmir
    aykan , sentetik yağ koyma kardeşim ... servis hangi yağı uygun gördüyse onu kullan.

  10. #1450

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bisey sorucam bizim motorların yağı 20/50 mi servis böle yazmış ama 20/50 dayanıksız bi yağ bildiğim kadarıyla ayrıca arka çamurluğada yazmıslar her 1000 de yağ degişimi diye ama bakımlar 3000 den 3000 ne degilmi ben bu yagı asla kullanmam motorda en yakın sürede 15/40 tam sentetik repsol veya castrol koymak istiyorum 3000 e kadar acaba servis buna neder ne yapmalıyım ??? ben 20/50 yi arabalarda ve eski tip 4 zamanlı motorlardan baska biyerde görmedim hepinize bu uygulamamı yapılıyor??
    Benim 1000 bakımında 15/40 shell yağ kondu.
    Ayrıca düz yolda 110 geçmiyor ben de de, hafif bir yokuş aşağı durumu olursa o zaman 120 görüyor. Yokuş çıkarken de ister istemez hız düşüyor ve vitesi küçültmek istiyor. Ayrıca hız ibresinin titremesi sanırım tüm motorlarda var, önemli bişey değil takma derim. Yağ değişimi için 4000 bakımını beklemek bana da biraz uzun gibi geldi, 2500km'lerde bir servise gidip değiştirsem mi diye düşünüyorum, ama kitapçıkta da bu periyot verilmiş. Sık sık yağ seviyesini kontrol et derim.

  11. #1451
    Discordian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 1000 bakımında 15/40 shell yağ kondu.
    Ayrıca düz yolda 110 geçmiyor ben de de, hafif bir yokuş aşağı durumu olursa o zaman 120 görüyor. Yokuş çıkarken de ister istemez hız düşüyor ve vitesi küçültmek istiyor. Ayrıca hız ibresinin titremesi sanırım tüm motorlarda var, önemli bişey değil takma derim. Yağ değişimi için 4000 bakımını beklemek bana da biraz uzun gibi geldi, 2500km'lerde bir servise gidip değiştirsem mi diye düşünüyorum, ama kitapçıkta da bu periyot verilmiş. Sık sık yağ seviyesini kontrol et derim.
    500 de bir kontrol ederseniz bişey olmaz

  12. #1452
    kertenkele200 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Şehir
    BAKIRKÖY
    Motosikleti
    yeniden cbf 150
    Ben özellikle Servise Açtim Sordum 1000 Bakimindan 3000e Kadar Ayni Yağimi Kullanicam Dedim Yani Kendim Değiştirmiğim Mi Die Sordum Ne Koyduklarini Sordu Bana Tam Sentetik Yağ Koydular 3000e Kadar Değiştirme Dedi Bana Biz Değiştiririz Dedi. Ama Bundan Sonra 750 Km Bir Kendim Değiştirecem Nekadar Olursa Olsun Yağ çok öneml, Ve çok Uzun Süre Ayni Yaği Kullanmamak Lazim

  13. #1453

    Üyelik
    14 Eylül 2006
    10-3-2007 de toplam mesafesi 200 km olan bir yolculukla Trakya nın Karedeniz kıyısında bulunan İğneada ya gittim. Yolculukla ilgili daha doğrusu motorla ilgili izlenimlerimi aktarmak istedim. Yolculuğa Kırklareli'nden başladım. İğneada ya yaklaşık 40-45km kala dağa tırmanmaya başlıyorsunuz. Dağa tırmanışta ve inişte oldukça çok sayıda keskin viraj mevcut. Bunların bazıları 180 derecelik dik inişleri ve çıkışları olan virajlar. Kullanım tecrübesini artırma açısından çok iyi bir parkur. Asfalt kalitesi genelde orta-iyi. Dağlık kesimlerde yer yer mıcırlı yerler var.(Gelmeyi düşünenler için.) Gidişte dağlık kesimdeki sisli ortam dönüşte çok çok artarak görüş mesafesini tehlikeli olacak biçimde azalttı. Hava daha da soğuduğundan nem asfaltta yağmur yağmış etkisi yaratıyordu. Malum CBF 150 nin üzerinde standart Duro lastikler var. Benim izlemim kuru havalarda yeterli sayılabilecek bu lastik ıslanmış yolda hiç güven vermedi. Düz zeminde bile sanki yağlanmış asfaltta gider gibi dengesizleşiyor. Hele keskin virajlarda korkmadım değil. Dün hava oldukça soğuk ve rüzgarlı idi. Arkamdaki yük ile birlikte yaklaşık 110kg lık ağırlık olmasına rağmen ,özellikle kamyon geçerken hava perdelerinde oldukça sallandım. . 200 km nin sonunda sele rahatsız etti. Motor olarak 150 cc lik bir motordan bekleneni bence fazlasıyla veriyor.
    Bence motorun hızı konusuna bu kadar önem verilmesini anlamıyorum. Önemli olan kendinizin ve motorunuzun sınırlarını bilerek kullanmak ve keyif almak. Sevgilerimle

  14. #1454
    By üNaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    ÇORUM-herii
    Motosikleti
    HONDA TİTAN(sınıfında tek)
    Alıntı praetorian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakından gercektende gusel gozukuyor motor..
    ama egsoz:(
    gercekten de kötü
    dogru hiç iyi deıl egsoz geri kalan cok gusel
    sosyetenin en gözde mekanlarında takılmaskra her yolda lastik izimiz her ışıklarda tektekerimiz vardır.!

  15. #1455
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 1000 bakımında 15/40 shell yağ kondu.
    Ayrıca düz yolda 110 geçmiyor ben de de, hafif bir yokuş aşağı durumu olursa o zaman 120 görüyor. Yokuş çıkarken de ister istemez hız düşüyor ve vitesi küçültmek istiyor. Ayrıca hız ibresinin titremesi sanırım tüm motorlarda var, önemli bişey değil takma derim. Yağ değişimi için 4000 bakımını beklemek bana da biraz uzun gibi geldi, 2500km'lerde bir servise gidip değiştirsem mi diye düşünüyorum, ama kitapçıkta da bu periyot verilmiş. Sık sık yağ seviyesini kontrol et derim.
    Km ibresi aşağı yukarı oynuyorsa konsulu çıkarıp km teline bir iki damla ince yağ dökün , düzelecektir...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  16. #1456
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    arkadaslar motorun bi yönünü daha farkettim yaklasık 60 kilo bi artçıyla normal asfalt yolda giderken denge kayıpları olusuyor sanki lastik patlamıs hissi gibi bide bizim bodrum gibi yolları son derece bozuk biyerde bi cukurdan ötekine kacarken slalom sampiyonasındaymıs gibi hissediyo insan insaatlar kamyonların hasat ettigi yollar işi zorlastırıyor bazen ve ister istemez motordada parcalar gevsiyor grenajlardan ve gösterge panelinden acayip sinir bozucu cızırtılar geliyo su an, haftaya bi söküp arasına sünger koyucam bazı yerlere fabrikada koyulmus gerci grenajların arasında süngerler var ama bu sorun bodrum sartlarına göre normal zannediyorum bikac eklemeyle hallolacak bisey gibi

    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Km ibresi aşağı yukarı oynuyorsa konsulu çıkarıp km teline bir iki damla ince yağ dökün , düzelecektir...
    bende düsündüm görkem bakıcam bi acıp yaglıcam gercekten sinir bozucu 60 akadar titreyerek assagı yukarı cıkıyor tam sürati hesaplayamıyosun

  17. #1457
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    aykan
    Sizinkini bilmiyorum fakat Cbr'da altta 2 vida , üstte de bir plastik geçme vardır... (oynaması sağlanarak parçalara zarar vermesin diye)
    Benimkinde de gösterge paneli öne arkaya çok fazla oynuyordu , söktüm , o geçme parçanın plastik kısmını ip ile arkadan sıkılaştırdım... Şimdi hiç ses yok...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  18. #1458
    Discordian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı By üNaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    dogru hiç iyi deıl egsoz geri kalan cok gusel
    eksoz dediğin nedirki verirsin serüvenci gibi parayı takarsın görmedinizmi adamın eksozunu maşşalah mahalle inliyor

  19. #1459
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    performans eksozu uzunyolda bas agrısı yapar ben takmaktan vazgeçtim arkadaslar bide detaylı arastırmalarım sonucunda 20/50 nin en fazla 1000 km dayanıp motoru yeteri kadar koruyamadıgını anladım ben 15/40 castrol power veya 20/40 castrol atevo koyma kararı aldım 1000 km servis yagıyla yol yaptıktan sonra kalan 2000km de 15/40 rahat götürür

  20. #1460
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı Discordian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eksoz dediğin nedirki verirsin serüvenci gibi parayı takarsın görmedinizmi adamın eksozunu maşşalah mahalle inliyor
    abicim bende gördüm muratın egzostu ama susturuculu olmasına rağmen çok sesli Aranalarda falan güzel oluyorda yüksek süratlerde biraz baş ağrıtabilir
    lezzet gider,mesuliyet kalır...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)

Bu Konudaki Etiketler