yahu ayıptır CBF teknik topacında bu kadar geyik yapılmaz ki... akşam oldumu meydan size kalıyor valla...
kaynattık Aydoğanım seni çekiştirdik...
o bez parçası siperlikten gelen sesi kesmek için...napim hacı öyle çözüm buldum...bilirsin estetiğe pek önem vermem...
vay üçkaatcı ...bunalım depresyon ayakları...ayar vermeye devam et ... hep mutsuz kalabilirsin aslında hep bir surat trip...ama içten mutsuz ol...hayattan keyif almıyorum ayakları...
Hakan Bey bize bu zenon Sabit kardeşimizin yağ mevzusu hakkında servis adına bilgi verecekti dönüş yapacaktı...ama unuttu...Hacı olmazsa olmaz değil görünsede motorun içinde kopan tatavayı görmek isterdim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
[QUOTE=AydoganX;2064914]Emrah;
Aslında biraz kalıp meselesi Metehan ve benim ebatlarımdaki arkadaşlarda bu problem biraz daha can sıkıcı olabiliyor.
Çünkü arkaya bakınca aynanın %50-60'ında omzunu yada kolunu görüyorsun. Durum bundan ibaret.
Öncelikle bielirli bir süre kullan, orijinal aynaları sorunsuz kullanan arkadaşlarda var.
Eğer ilerde yetersiz geliyor arkayı göremiyorum dersen değiştirirsin [COLOR="Silver"]
Abi benim boy kısa olduğunda şuan sorun yok hatta eski motorlarıma göre beğendimde..İlerde belki siyah olanlarda değiştirebilirim.Oda görüntüden yani
Saolasın t.ederim
İzmire doğru gelirseniz ne güzel olurdu vallahi
Burdan 2 saat İzmir hemen yanınızdaydım..Kamp kurardık ateş yakardık..
Geyik avlardın ahh ahh
Tünaydin Cbf Topacı..Bol Muhabbetler
Benim sorularım bitmicek herhalde
Şimdi sabah dedim jikleyi açıyım öyle çalıştırıyım ilk deneyimim jikle konusunda
Neyse açtım jikleyi çalıştırdım yok..Bastım yok..
Jikleyi kapattim çalıştırdım aha tıkır tıkır ama boğuldu sanki biraz
Şimdi bu jikleyi normal basıyoruz çalışmassa soğuk havalarda açıyoruz demi sadece cahallığıma verin
Birde benim mötör bodrum'da kaldığından uzun süre güneşten ön camurluk turuncuya dönmüş onu boyattirsam mı
Ucuzsa yenisinimi alıyım..Metehan abinin paylaştiği sürat motorda ucuzduda.Boyattırmak daha uygunsa öyle yaparim
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
dostum sen yazdın ama Hakan Beyle görüşmede dönüş yapmasını özellikle rica etmiştim...önemli detaylar benim için...sen yağı değiştirmicen dimi...bence 13 lira kaybet yenile yağı ne dersin...
ön çamurluğu değiştirt dediğim gibi paraya kıy görüntüyü iyileştir...cüzi rakamlar...
çalışma konusunda bu dediğin şeyleri hiç yaşamadım...
usta servisim o kadar yoğun oluyor ki bu tarz şeyleri söylemiyorum bile...kendimde uyduruk bir çözüm bulup idare ediyorum...
Ben bi telekoma gidim 45 lira ödim adsl...birde aveaya gidim 77 lirada oraya bayılayım...tel kesildi valla unutmuşum...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Metehan abiye katılıyorum..Bende ilk motoruma öyle sahip olmuştum ama rol değildi
Her konuyu motosiklete bağla..
Nette hep motosiklet resimleri..
Evin duvarları öyle..
Suratım asık mutsuz..
pencereden bakarken veya aile'mle bi yere giderken motosiklet geçtim off ya falan filan
Unutma azmin elinden hiç bişey kurtulamaz
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
Bu havalarda jikleyi çekmeden sadece marşa basıp hafif gaz vererek benim motor sorunsuz çalışıyor.
CBF'deki jikle mantığını muhtemelen daha önceden okumuşsundur. Ama okumadıysan hatırlatıyım.
CBF150'deki jikle otomatik değil, yani jikleyi açınca otomatik olarak gaz devri yükselmiyor. Doğal olarak gaz vermezsende motor boğulup stop ediyor.
Nasıl bir sallantı? Titreme şeklindemi?
Öncelikle lastik basınçlarını kontrol et.
Ön:25 , arka ise 29 psi olacak.
Çok yüksek yada alçak basınç titremeye sebep verebilir.
Bunlarda sıkıntı yoksa bir ihtimal ön tekerlek rulmanları mefta olmuş olabilir.
Bunuda motor orta sehpada iken arkasına birisini oturt yada arka topcase demirinden birisi destek versin. Bu durumda ön tekerleğin yerle ilişiği kesilir ve 1-2cm havaya kalkar. Bu şekildeyken gidonu en sağ yada sola getirip, amortisör borularından bir elinle tut ve tekerleği sağ sol yapmaya çalış.
Eğer rulmanlar gitmişse ufak bir boşluk hissedersin. Olması gereken amortisörü elinle tuttuğunda tekerleğin hiçbir şekilde sağa sola hareket etmemesi.
Umarım anlatabilmişimdir.
@worldwideweb
İbrahim, sıfırını Ankarada bildiğin gibi efe'den başka satan yok.
İkinci elde de taksitle satan mutlaka vardır ama bu tanıdık vs. gibi durumlara bağlı birazda. Yani seni tanıyan bilen birisi sana güvenecekki kendi motorunu sana taksitle satacak.
Bunun olma ihtimalide ne yazık ki bence çok düşük. Sen yinede sahibindeni sürekli kolaçan et. Bazen oradan denk gelebiliyor.
Bizimde aklımızda olsun tanıdıklardan satan olursa mutlaka haber veririm.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
azim şart yoksa olmuyor (: bakalım inş. kısa sürede ulaşırım motora.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:38 ----------
Evet haklısın, tanıdık olması önemli bu durumlarda, ama benim motorcu tanıdığım yok, koca bir cbf topiği haricinde sahibinden.com 'da sürekli ilanları geziyorum fakat fiyatların yüksek olduğunu düşünüyorum veya satan kişi motorunun kendisi için değeri neyse fiyatıda o seviye yüksekte tutuyor.
Hakkımızda hayırlısı olur inşallah.
Jikle konusunu anladım saolasın..
Ön tekerle ilgilide dediğini bi yapıyım bakıyım abi..
Bahsettiğim sallantı şu şeklilde oluyo..
Şimdi motora biniyorum örnek sağa sönücem direksyonu sağa çeviriyorum hafif gaz veriyorum..Tekerde balon varmış gibi bi sallantı oluyo..
Sadece ilk harekette hissediyorum..Yüksek hızlarda olmuyo..
Abi bide önceki sahibi ön lastik orjinal duro..Arkayı değiştirmiş pony diye üstünde made in Turkey yaziyo..lastiklerin boyutuda birbiriyle alakasız
Ön 80-100-18 Duro üstünde 32 psi yaziyo..
Arka 90-90-18 Pony üstünde bişey yazmıyo..
Azimle s... dağları delermiş sözünü çok severim ben
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
Hayatım boyunca motor bağmadım biraderim nası beceriyorsunuz yav...
psikolojik harekata devam...
Beyler nihayet aynayı değiştirdim Gültepede bir usta buldum parçada varmış şansımıza...25 gaymeye taktı sağolsun ...ne yapın yapın değiştirin adeta yeniden doğdum gibi...napın yapın taktırın...bu arada benim o kütük yalama oldu sol ayna tam sıkılamadı...serviste 3-4 lira onu değiştirmek mesele değil...
Aydoğan Hacı koso moso hiç uğraşma hacı bunu tak sorun kalmaz...3 yıldır beklemek aptalcaymış...
artık arkayı adam gibi görüyorum kafam rahat ve huzurlu...tam buna seviniyordum...arka lastik sallanmaya başladı 1 km sonra dere yolunda...hayatım boyunca başıma gelmeyen lastik yarılması 1 dk içinde gerçekleşti...ama şanslıyım ki tam lastikcinin önündeydim...ama lastikci sökmeden anlamaz...yamasını yapar fitil atar yollar...lastiği sökmeden jantdan ayırarak yarım saat uğraştı motoru kapının ağzına getirdik törpüleme yaptı vs...çok uğraştı...bu arada yarık ağzı küçük olduğundan yamayla idare ettik...normalde yamada tutmaz yarığa bilirsiniz...15 lira bayıldım...
derken bu arada benim arka lastiğ 3 günde bir 23-24 bara indiren minik iğnede bulundu...
elvıs78 kardeşimde sağolsun onda görünce aklıma yattı bu iş iyiki üşenmeden paraya kıymış taktırmışım...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Aynalar güzel olmuş, hayırlı olsun. Hem görüş açın düzelmiş hem de nikelaj aynaların kötü görüntüsünden kurtulmuşsun.
Sayın arkadaşlarım canınız ve arkayı sağlıklı görmeniz için 1 DAKİKA bile düşünmeyin lütfen...alın taktırın yan sanayi falan nerden bulursanı zbulun...20-25 lira...Sirkecide her yerde vardır bunlardan...dakka düşünmeyin...3 yılımı zhaybeye geçmiş...şimdi sol ve sağ kolumu kesmem lazımki omuzdan arkayı öyle görebileyim ama şimdi %100 görüş inanın...ybr 125 yeni takım ayna diyceksiniz...çifti 25 gayme...eski takım değil YENİ TAKIM YBR 125 AYNASI
benim kalıbım zaten iri...belki ondandır diycem ama aerodinamik olarak hatalı kısa yapmışlar...dakka düşünmeyin...eski aynalarınızında tanesi serviste 45 lira habarınız olsun saklayın...çakma yan sanayi cbf 150 aynası ise 2 tanesi 50 lira...
bunlar daha şık emin olun...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Pony markası IRC ile aynı fabrikanın üretimi. Hatta modelleri bile aynıdır.
Orijinal durolardan herhalükarda iyidir.
Verdiğin boyutlar kitapçıkta geçen orijinal ebatlar zaten, sorun yok yani.
Ön lastiğe 80-100-18" veya 2,75-18" olarakta bilinir.
Arka zaten aynı 90-90-18"
Ön lastiği yavaş yavaş iyice gözünle incele ufak bir balon yapmış olabilir.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
abi senin o aldığın aynaların aynısı benim cupta var evet dışarıya çıkıntısı oluduğu için güzel bi görüş alanı sağlıyor ama camı küçük değilmi daha az yer görmüyomusun...
valla ben orjinal aynalardan çok memnunum ilk başlarda göremiyoduma ma sonra biraz aynayınca istediğim hali alıyor....
bizim aynalarda 2 sorun var;
1.çok içerde olduğu için ayarsız olunca vucudumun sol ve sağ kısmını görebiliyorumama ayarlayınca çok az omuzum görünüyor
2.kör noktası ayna öküz gibi olmasına rağmen çok hemen arkamda araba var göremiyorum ya ilerde olucak yada çook geride bu sıkıntı oluyor...
bunları çözüyormu bu ybr aynası ve küçük geliyo sanki bana bunlar...
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)