Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Mayıs 2010, 22:57
#14001
jr. adlı üyeden alıntı
vallahi ya işe bak abi 1 metre yakınıma gelmişsin hiç bakmadım bile alışmışım yibanın önü motorcu dolu oluyo diye.
suzuki intruder vardı elemanın arkasında. senin arkandaki bol çantalı cihaz da benimkisiydi.
kısmet olmadı ya
sen ne için gelmiştin?
murat kıyaslar mısın motorların konfor ve performansını
Ben ön paneldeki göstergelerden birinin lambası yanmış onu arıyordum...
Başka bir yerde tanışırız iyişallah kısmet değilmiş..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:48 ----------
Haydi Bursa....Boz şu oyunları.....
Anadolu takımı şampiyon olsun...yeter artık aziz efendinin kulislerine..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------
Aslanım Bursa hadi...1 dk var..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:55 ----------
Bursa şampiyon....GS UEFA kupasını kazandığından sonra ilk defa bu kadar sevindim..
Takma Kafana Hiçbirşeyi Kasktan Başka..
Reklamlar
-
16 Mayıs 2010, 23:25
#14002
-
16 Mayıs 2010, 23:51
#14003
-
16 Mayıs 2010, 23:58
#14004
mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı
bugun hava burada çok sıcak 100 km geçmedim ama motor çok ısınıyor normalmi yağını falan da yeni değiştim
Çok ısınıyor derken neye göre kıyaslıyorsun Ferhat ?
Motor belli bir süre çalıştıktan sonra zaten ısınır normaldir.
Motor bloğuna ve egsoza bende de genelde "el değmeyecek" kadar ısınıyor.
Problem değil yani
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iyi akşamlar,
bugün motorla gidiyorum motor bi sanki çekişten düştü ve hzım 90 ı geçtiği zaman titreşim oluyor motor sanki zorla gdiyor ve 100 kmyi geçmiyo acaba neden olur,gecen benzinimi herzamankinden farklı biyerden aldım ordan şüpheleniyorum valla anlamadım motor gitmiyo ve titriyo 100 kmye zorla çıkıyo daha da geçmiyo neden acaba?
Bahsettiğin gibi yakıttan olabilir.
Ben farklı bir benzinlikten aldığımda sanki benzin bitip yedeğe geçerkenki öksürme gibi öksürme yapmıştı, istasyonu değiştirdim sorun düzeldi.
Bildiğin, tanıdığın, kaliteli istasyonlardan benzin al.
jr. adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugün ankaranın güneyinde beynam ormanına gittim. asfaltsız ve dimdik yılan gibi kıvrılarak tırmanan bir yoldu. bozuk yolda ve ormanda en ufak tereddüt olmadan, altındaki motora sonuna kadar güvenerek ve inanarak gitmek kadar keyiflisi de yok. ve bir evren klasiği olarak
motoruma biraz daha aşık oldum
bir sene olmasına 15 gün kaldı, aldım alalı gözüm başka motor görmüyor. aklım başka motorlara arada bir gitse de bir turluyorum yine aşık oluyorum. hem ne gerek var ki? bir senedir beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor. bakalım daha uzun mesafelere sıra gelince değiştiririz belki. ama bu kadar yetenekli ve konforlu motordan sonra bizi ne keser sorusuna cevap
kesinlikle enduro.
15 gün kaldıysa trafik sigortasını yeniletmeyi sakın unutma Evren. Ben 14/05/2010 tarihinde 39 TL'ye Anadolu sigortadan hallettim bilgin olsun.
atakf1 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar 2-3 gündür kontak anahtarında sorun var açık olduğu halde kapanıyo kendi kendine
nerdeyse 2-3 gündür hergün yıkıyorum makineyi basınçlı su ile aceba bundanmıdır yolda giderken 1 defa kapandı sadece 5-6 sn açıldığı zaman motor nerdeyse teke kalkacaktı
METEHAN abi bu devir saati işini benim servise sordum 200 adet sipariş vermişler geliyomuş
fiyatı 85tl artı kdv... benzin göstergesi olayınıda sordum mesela motoru yan ayaklığa alınca depo yarımdan fule geliyodu.. benzin şamandrasındanmış
sabah motoru benzinlikte basınçlı suyla yıkarken sol aynaya bi tuttum makineyi ayna çerçeveden çıkıp çimenlere uçtu varmı böle bişey yaa
herkes gibi bende ybr aynası takıcam yakında bide arkadaşlar özel bir gruba dahil oldum forumhttp://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=123796767638157&v=info Cleanwork arkadaşımızın açtığı bir grup yani bide özelde olsun dimi.. herkese kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum..
Akif kardeşim bu devir saati ne zaman gelecekmiş? Tam bilgi verebilirmisin?
Birde senden ricam, servise gittiğin zaman bu gösterge panelinin resimlerini çekip foruma atabilirsen çok müteşekkir oluruz
Ayna konusunda ise bahsettiğin gibi basınçlı yıkama vs. gibi durumlarda kenarlarındaki siyah contayı bastırarak aynayı yerine iyice oturtmak gerekiyor.
Düştüyse yapacak birşey yok. YBR aynaları gayet güzel iş görür
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
17 Mayıs 2010, 00:14
#14005
sağol ismailim aklımda . bu hafta serdarınkini halledeceğiz arada benimki de bir 10 gün önceden yapılmış olacak. kral adamsın.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
17 Mayıs 2010, 00:14
#14006
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
17 Mayıs 2010, 00:28
#14007
er 6 dayak atıyor. zaten kawasaki yerine hondayı tercih ederim. ya da suzuki bile daha iyidir. sana gs 500ü, 600f ve intruderı test etmeni öneriyorum.
bizim motorlardan sonra bunların hepsinin ivmelenmesi aynı geliyor zaten. benim tercihim cbf 500. ama az daha çalışıp transalp alırım motor gerekeceği zaman. tabi ki honda.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------
bir de bizim cclerin dışındakiler dana gibi motorlar. bir aksilik olur da yatmaya karar verirse mümkün değil kurtaramıyorsun. bırakıyorsun düşüyor. bugün sehpaya aldım motorun solundayım tabi ki. sehpa sağ ayağı gömülünce motor ben yatacağım dedi.
hoooop dedim canavar. o kadar kolay bırakmam seni. baktım gücüm kalmıyor, üzerine hamle yapıp ayağımı diğer tarafa attım kurtardım binip.
tam ekşın filmi gibi
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
17 Mayıs 2010, 00:35
#14008
jr. adlı üyeden alıntı
er 6 dayak atıyor. zaten kawasaki yerine hondayı tercih ederim. ya da suzuki bile daha iyidir. sana gs 500ü, 600f ve intruderı test etmeni öneriyorum.
bizim motorlardan sonra bunların hepsinin ivmelenmesi aynı geliyor zaten. benim tercihim cbf 500. ama az daha çalışıp transalp alırım motor gerekeceği zaman. tabi ki honda.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------
bir de bizim cclerin dışındakiler dana gibi motorlar. bir aksilik olur da yatmaya karar verirse mümkün değil kurtaramıyorsun. bırakıyorsun düşüyor. bugün sehpaya aldım motorun solundayım tabi ki. sehpa sağ ayağı gömülünce motor ben yatacağım dedi.
hoooop dedim canavar. o kadar kolay bırakmam seni. baktım gücüm kalmıyor, üzerine hamle yapıp ayağımı diğer tarafa attım kurtardım binip.
tam ekşın filmi gibi
Bir dananın çöküş anı gözümün önüne geldi de, iyi bi benzetme olmuş
Evren,
Suzi gs500 karbüratörlü ,
600f 4 silindir zaten benzin canavarı.
2 silindir, ekonomik ve enjeksiyonlu olan er6'dan başka motör yok heralde Tabi servis ve yedek parça teminindeki sıkıntıyı göz ardı etmiyorum.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
17 Mayıs 2010, 00:46
#14009
ben gücüne aldanma manasında sööledim. bu saydıklarımın hepsi güçlü.
ayrıca 2,6 nerde 5 nerde. iki katına çıkınca battı balık yan gider usulü cbf 500 alırdım 5,5 yakıyormuş.
bence ankarada hondaya bineceksin. yoksa bisiklet tamirhanelerine parça sorarsın düşürünce kırınca. onlar da işin düştü ya kafalarına göre fiyat söylerler parayı peşin alıp aylarca bekletirler. gelen parçayı da nasıl takacağını bilmez deneye deneye bulmaya çalışır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------
hondada her ustaya her motor için ders veriliyor. diğer markalar ankarada bir usta tutmuş. deneme yanılmayla iş çözmeye çalışıyor.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
17 Mayıs 2010, 00:47
#14010
bugun 5 motor orduya gidiyorduk bizim bi süleyman abii var yılların mz kullnıcısı 250 bi mz var bizi sinir edip duruyor teker yapıyor sürekli önü hava dikiyor biraz gidiyor sonra gelip yanıma kardeş ben bu ön tekeri sökecem zaten kullanmıyorum diyorhadi ondan geçtim bu 125 lik kanuni motora ne oluyorsa ben 120 de kalıyorum adam yatıyor motorun özerine 130 ben de yattığım halde geçiyor neyse ben genede 80 km hızla yer yer 70 km hızla yoluma gidiyorum fakat bu 125 150 çin motorları yolda benim piskolojimi bozuyor vızır vızır geçiyorlar...ama en azından ben titiremiyorum ve benım üzerime 3 kere benzin alıyorlar
-
17 Mayıs 2010, 00:52
#14011
mimoza. hondanın vitesler için dişli seti seçimiyle ilgili olay. tork var son hızdan çalınmış. ya biri olacak ya diğeri. sen o 130 çakan arkadaşı rampada hayata küstürürsün altındaki motorla.
kimko ck 125 motor 135 mi ne yapıyormuş. ama rampaya gelince halay çekmeye başlıyormuş. biz 2 kişi ybryi geçerdik rampada. artçım hafif de olsa artçı ile.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
17 Mayıs 2010, 00:53
#14012
arkadaşlar lastik basınçlarını benzincideki değerlere göre yazarsanız sevinirim...
HONDA;hayat onda...
İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
-
17 Mayıs 2010, 00:56
#14013
jr. adlı üyeden alıntı
mimoza. hondanın vitesler için dişli seti seçimiyle ilgili olay. tork var son hızdan çalınmış. ya biri olacak ya diğeri. sen o 130 çakan arkadaşı rampada hayata küstürürsün altındaki motorla.
kimko ck 125 motor 135 mi ne yapıyormuş. ama rampaya gelince halay çekmeye başlıyormuş. biz 2 kişi ybryi geçerdik rampada. artçım hafif de olsa artçı ile.
teşekürler jr bilgin için aslında o kadar takımıyorum ama bazen sinir oluyorum ama çin motoru kullananların gözü benimkinde birde hiç gaz kesicisi alınmış veya başka bir gaz kesicisi takılmış honda cbf150 kullandınızmı
-
17 Mayıs 2010, 00:58
#14014
mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı
bugun 5 motor orduya gidiyorduk bizim bi süleyman abii var yılların mz kullnıcısı 250 bi mz var bizi sinir edip duruyor teker yapıyor sürekli önü hava dikiyor biraz gidiyor sonra gelip yanıma kardeş ben bu ön tekeri sökecem zaten kullanmıyorum diyor
hadi ondan geçtim bu 125 lik kanuni motora ne oluyorsa ben 120 de kalıyorum adam yatıyor motorun özerine 130 ben de yattığım halde geçiyor neyse ben genede 80 km hızla yer yer 70 km hızla yoluma gidiyorum fakat bu 125 150 çin motorları yolda benim piskolojimi bozuyor vızır vızır geçiyorlar...ama en azından ben titiremiyorum ve benım üzerime 3 kere benzin alıyorlar
Benimde başıma geldi ramzeyin 125 lik yarış tipi motoruyla 25 kilometre beraber gittik ben 100 zorlandığımda o 130 la gidiyor bayırda falan da denedik geçemedim veleti şindi hava atıyor millete 125 lik motorla cbf yi geçtim diye gıcık oldum
-
17 Mayıs 2010, 01:07
#14015
Kymco CK 135 yapamaz. Yapar ama gösterge hatalıdır. Bende 130 görmüştüm '09 cbf150 ile. Ancak 130 yaptığımı sanmıyorum...
Regal Raptor - CBF150 kıyaslaması yapmak biraz tuhaf.. çünkü farklı tarzlar söz konusu. Güç olarak CBF öndeydi. Ancak regal raptorda 150 kilo ağırlığıyla hafif bir makina sayılmaz. Ama ara hızlanmalar konusunda cbf'i çok aradığımı söyleyebilirim.
Konfor olarak şöyle bir durum var. Oturuş pozisyonu olarak Regal daha konforlu ancak honda daha güçlü atik ve daha titreşimsiz olduğu için ben cbf'e dönüyorum.
Yakın zamanda ybr125 kullanmıştım ve kendi makinamım(regal) ne kadar hantal olduğunu anlamıştım. CBF'in ybr'den daha güçlü olduğunu düşününce ve cbf'i ne zaman yollarda görsem dönüp dönüp baktığımdan tekrar cbf'e dönme kararı aldım.
Regal raptoru 1850km'de 2500tl'ye sattım bu arada... 2009 cbfimide 6700km'de 3000tl'ye satmıştım.
Şimdi tekrar sıfır alacağım. Bu sefer rodajını daha özenerek ve bilinçli yapacağım.
CBF150'ye tekrar dönüş yapacağım için mutluyum heyecanlıyım En az 1 sezon gezmeyi düşünüyorum.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
17 Mayıs 2010, 01:22
#14016
2004 model 17.000km deki honda beatimi 2000 liraya satmış bulunmaktayım bu haziran cbf 150 alıcam rodaj konusunda bana yardım edeceğinizi umuyorum şimdiden teşekkür ederim
-
17 Mayıs 2010, 01:43
#14017
2 yıldır kullandığım CBF150'nin üzerine şimdi FZ6 Fazer aldım. CBF'in değerini daha iyi anladım.
İki motoru karşılaştırmak elma ile pırasayı karşılaştırmak gibi, ama deneyeyim. Fazer ışığında CBF'in artıları ve eksileri:
+ CBF son derece çevik bir makinaymış, artık ara sıra da olsa trafikte tıkanıp kalıyorum.
+ CBF'in her devirde titreşim düzeyi sıfıra yakınmış. CBF'te asla titreşimden ayna bulanmazdı, Fazer'la 7-8 bin devir arası aynada çok sayıda araba görünüyor.
+ CBF şehir içi kullanımda ideal motormuş, Fazer ile şehir içinde yaptığım hızlar CBF'e kıyasla sadece 15-20 km/sa daha fazla.
- Güç konusunu yazmıyorum.
- CBF'in yol tutuşu ve süspansiyonları zayıfmış, rüzgar-viraj-ıslak zemin-yol bozuklukları CBF'in sert süspansiyonu-ince lastikleri yüzünden problemdi.
-
17 Mayıs 2010, 01:56
#14018
Arkadaşlar bugün deli gezdik...İzmit Yuvacık gezisi sonrası Aytepe ve Kartepe zirvelerine çıktık...cenneti gördük...
fotolar burada...
http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-kartepe.html
Yuvacık gezisinde 40 lı yaşlarda reklamcı bi rabimizin cbf sini gördük neler yapmış neler...bunlar sadece bir kaçı...
Cleanwork adlı üyeden alıntı
CBF 150 Kardeşliği adında facebookta bir gurup kurdum katılımlarınızı bekliyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:04 ----------
Mete abi başta sen sensiz tadı olamaz gurubun italyanlarınkinde paylaşmışın bişeyler onların türkçesi kıt sen bizim guruba gel (ne reklam yapıyorum ama nede olsa eski mesleğim
)
Valla hacı ne bilim cbf 150 yazınca ilk gruba atlamışım...İtalyan Türk anlamadım direkt daldım...
mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı
bugun hava burada çok sıcak 100 km geçmedim ama motor çok ısınıyor normalmi yağını falan da yeni değiştim
Hacı ısındığını anladın da kaç dereceye çıktı mesela...neye göre sıcaktı...
mbuyuk adlı üyeden alıntı
metehan kardeş ben sıfırdan vazgeçtim gibi adamlar fabrikada bile motor yok diyorlar
kısmet olursa yarın ikinci el cbf bakcaz 2008 model 15000 km de 3000 lira ister ama hondanın servislerinden bile haberinin olmaması beni üzdü biraz anlayacağın
adamlar beni aradılar hondadan konyada servisimiz yok ankaraya gideceksiniz diye ama burdaki servisin elinde de yetki belgesi var 2 senelik servislerinden haberleri yok ve dahada
trajikomik olan bizim para söylenene göre hondanın hesabında ama 14 gündür motor yok ortalıkta yani uzun lafın kısası paramızla rezil olduk honda 14 günde kocaeliden konyaya bir tane motor gönderemedi çarşamba günü de parayı geri alacaz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 ----------
valla ben parasını da verdim ama motor yok kardeş
honda güzel çalışıyor
biz de bekliyos
güzel iş ama benim gibi 100 kişi olsa 4100 lira nakit alacan eder 410.000 lira 15-20 gün beklet kullan parayı sonrada motor gelmedi
isterseniz paranızı iade edelim diyecen
güzel iş değil mi
Tamam o zaman benlik bişey kalmamış...Andoluda olmanın bu dezavantajları mevcut...nbaı illerde ne yamaha ne honda bayisi yok en yakını ebesinin bilmem kaç km ötesinde...
illa Mondıal almak lazım galiba oralarda...uyduruk çin markalarının mahalle arası tamircilere servis vermeside ayrı bir konu başlığıdır...
İstanbuldan Uyduruk x modelin uyduruk müşteri temsilcisi mahle arası bisikletciden bozma sonradan motor ustasına yetkili servisim ol diye rica eder...bir uyduruk sözleşme imzalar...uyduruk eleman birde aygazcı veya beyaz eşyacıyı bağlar satıcı bayi olarak...uyduruk beyaz eşyacı dandik motoru satar uyduruk usta tüketiciye parça ve işçilik çakar...
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iyi akşamlar,
bugün motorla gidiyorum motor bi sanki çekişten düştü ve hzım 90 ı geçtiği zaman titreşim oluyor motor sanki zorla gdiyor ve 100 kmyi geçmiyo acaba neden olur,gecen benzinimi herzamankinden farklı biyerden aldım ordan şüpheleniyorum valla anlamadım motor gitmiyo ve titriyo 100 kmye zorla çıkıyo daha da geçmiyo neden acaba?
bir hikmet olsa gerek müco...servise uğra...
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Merhaba CBF kullanıcıları.
Anlık bir kararla Tekar CBF150 almaya karar vermiş bulunmaktayım. Kısa bir süre sonra umarım forumun en aktif en canlı ortamına yeni CBF150'm ile adım atacağım
Herkese iyi forumlar dilerim.
çok sevindim senin adına...kız gibi makinayı bedavaya verdin ...şimdi aynı fiyata bulursan ne mutlu sana...hayırlısı olsun...
jr. adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugün ankaranın güneyinde beynam ormanına gittim. asfaltsız ve dimdik yılan gibi kıvrılarak tırmanan bir yoldu. bozuk yolda ve ormanda en ufak tereddüt olmadan, altındaki motora sonuna kadar güvenerek ve inanarak gitmek kadar keyiflisi de yok. ve bir evren klasiği olarak
motoruma biraz daha aşık oldum
bir sene olmasına 15 gün kaldı, aldım alalı gözüm başka motor görmüyor. aklım başka motorlara arada bir gitse de bir turluyorum yine aşık oluyorum. hem ne gerek var ki? bir senedir beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor. bakalım daha uzun mesafelere sıra gelince değiştiririz belki. ama bu kadar yetenekli ve konforlu motordan sonra bizi ne keser sorusuna cevap
kesinlikle enduro.
bizde bugün öyle yerlere çıktık ki...bozuk tabilize asfalt girmediğimiz yol kalmadı...ben zaten aşıktım...şimdi tutkuya dönüştü sevdam...
atakf1 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar 2-3 gündür kontak anahtarında sorun var açık olduğu halde kapanıyo kendi kendine
nerdeyse 2-3 gündür hergün yıkıyorum makineyi basınçlı su ile aceba bundanmıdır yolda giderken 1 defa kapandı sadece 5-6 sn açıldığı zaman motor nerdeyse teke kalkacaktı
METEHAN abi bu devir saati işini benim servise sordum 200 adet sipariş vermişler geliyomuş
fiyatı 85tl artı kdv... benzin göstergesi olayınıda sordum mesela motoru yan ayaklığa alınca depo yarımdan fule geliyodu.. benzin şamandrasındanmış
sabah motoru benzinlikte basınçlı suyla yıkarken sol aynaya bi tuttum makineyi ayna çerçeveden çıkıp çimenlere uçtu varmı böle bişey yaa
herkes gibi bende ybr aynası takıcam yakında bide arkadaşlar özel bir gruba dahil oldum forumhttp://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=123796767638157&v=info Cleanwork arkadaşımızın açtığı bir grup yani bide özelde olsun dimi.. herkese kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum..
şu devir göstergesi işide şehir efsanesi oldu..
her cbf 150 cinin hayallerinde bir devir göstergesi yatar...
yahu basınclı suyu dayama makinaya hacı belli olmaz sağını solunu hırpalar...tesisatı bozar vs...aman diyim...
ybr aynası bende düşünüyorum...sorun kalmıyormuş görüşte ..arıyorum yan sanayi uygun fiyata...
AydoganX adlı üyeden alıntı
Tek tabanca gezmekte güzeldir Evren
Bizde mangalımızı yaktık, gözlerimiz seni aradı ama bir dahaki seferlere inşallah diyelim.
Bu arada Er6n kullandım yine
Bu sefer Polatlı yoluna çıkıp gazı çevirmemle anında hızlanan motor 180-190 gibi hızlara çıktı "lan ne oluyoruz ne zaman hızlandım?" demeye kalmadan zaten yavaşladım, ama benim aradığım "ivmelenme" nin ER6'da olduğuna bir daha kanaat getirdim.
Allah nasip ederde motorumu büyütürsem alacağım makine ER6 dır arkadaşlar. Artık F'mi olur N mi olur orasını bilemem ama
Fakat CBF'nin şu güzelliğini bir kez daha farkettim. Bizim makineler ER6'dan daha az titriyor. ER6'da önemli bir titreşim yok fakat cbf'ye göre ben az biraz hissettim. ER6'da belli devirlerde aynadan arkadaki aracı 5-6 tane görüyorsunuz
CBF'lerimizin kıymetini bilelim.
]
ER6 bizim için en ideal makina gerçek olan bu...ama N çok rüzgar yer...F kasa bizim için üretilmiş sanki...titreşim konusu ise malumun her motorda var..çbizde olmaması düşük ccde hissedilmemesiyle alakalı...o ccde balansörün katkısıyla alıştığımız bir rahatlık var...bende st comet 250 sürdüm inanılmaz rahatsız...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:53 ----------
Adrion adlı üyeden alıntı
2004 model 17.000km deki honda beatimi 2000 liraya satmış bulunmaktayım bu haziran cbf 150 alıcam rodaj konusunda bana yardım edeceğinizi umuyorum şimdiden teşekkür ederim
hayırlısı olsun...
Khutuck adlı üyeden alıntı
2 yıldır kullandığım CBF150'nin üzerine şimdi FZ6 Fazer aldım. CBF'in değerini daha iyi anladım.
İki motoru karşılaştırmak elma ile pırasayı karşılaştırmak gibi, ama deneyeyim. Fazer ışığında CBF'in artıları ve eksileri:
+ CBF son derece çevik bir makinaymış, artık ara sıra da olsa trafikte tıkanıp kalıyorum.
+ CBF'in her devirde titreşim düzeyi sıfıra yakınmış. CBF'te asla titreşimden ayna bulanmazdı, Fazer'la 7-8 bin devir arası aynada çok sayıda araba görünüyor.
+ CBF şehir içi kullanımda ideal motormuş, Fazer ile şehir içinde yaptığım hızlar CBF'e kıyasla sadece 15-20 km/sa daha fazla.
- Güç konusunu yazmıyorum.
- CBF'in yol tutuşu ve süspansiyonları zayıfmış, rüzgar-viraj-ıslak zemin-yol bozuklukları CBF'in sert süspansiyonu-ince lastikleri yüzünden problemdi.
taş yerinde ağırdır...2 motorda sonucta evinin önünde...asıl güzellik burada...
cbf 150 ninde üstün olduğu özellikler aldığın minimum riskler var...fazerında...trafik derdi yaşamamak ve benzin tüketiminde düşük cc tartışılmaz...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
17 Mayıs 2010, 07:48
#14019
benim ilk motorum olduğu için bazı şeyleri zamanla öğreniyorum 15 km motoru zorlamadan yol yaptım evin önüne geldim altan bacaklarıma sıcak geliyordu elledim el değmeyecek kadar sıcak 15/40 castrol motor yağı nı yeni koydum sonra diğer arkadaşlarla orduya gittik onlarda çin motoru onlarınkide aynen sıcaktı 4 zamanlı motora ısınsa bile bir şey olmaz,bu ısınmada normal dedider.. bende içimden olsun akşam ismaile JR metehan abiye mücahite soraım dedim onlarda da ısınma varmı diye
-
17 Mayıs 2010, 11:47
#14020
hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar lastik basınçlarını yazarmısınız...
AydoganX adlı üyeden alıntı
Günaydın arkadaşlar;
Kullanma kılavuzumuzda yazan değerler :
hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar lastik basınçlarını benzincideki değerlere göre yazarsanız sevinirim...
@hasanpinar0537
Yukarıdaki eklediğim tablodaki değerler zaten benzincilerdeki değerler.
Yinede yazmak gerekirse, lastikler soğukken;
Sadece sürücü
Ön : 25 PSi
Arka : 29 PSi
Sürücü ve artçı ile birlikte:
Ön : 25 PSi
Arka : 33 PSi
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler