Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #13941
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    devirli kullanmayın, gereksiz yere hem çok yakarsınız hem motor eskir. kaldırabildiği en yüksek vitese seri biçimde ulaşın ve 60ı görünce 5e atın gitsin. benzinciler yüzünüzü unutacak tekrar söylüyorum motorun sağır kalması diye birşeyi isterse feriştahı söylesin ben tecrübeme inanırım. yok öyle birşey.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13942
    novalcin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    ank
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devirli kullanmayın, gereksiz yere hem çok yakarsınız hem motor eskir. kaldırabildiği en yüksek vitese seri biçimde ulaşın ve 60ı görünce 5e atın gitsin. benzinciler yüzünüzü unutacak tekrar söylüyorum motorun sağır kalması diye birşeyi isterse feriştahı söylesin ben tecrübeme inanırım. yok öyle birşey.
    sölediğiniz gibi benim dayımın oğlu kullanıyor 5 liralık benzinle geziyoruz memlekette

  3. #13943
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    kuruyzır motorlar (şadow, inturudır vs.) bu nedenle çok az yakar. (750cc şadov ve 800 cc intruder 4,5 lt/100km cbf 500 5,5 lt/100km) torklu makine az yakar. beygiri yuksek makineleri ise devirli kullanmak gerekir. misal cbr 125 gercek gucunu yuksek devirlerde verir. cbr 125 yakıtını bilmiyorum ama 3,5 lt civarı olduğunu tahmin ediyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------

    her gün birlikte turladığımız arkadaşımın 275 kiloluk 800cc suzuki intruderının 4,5 litre/100km tüketime sahip olduğunun dehşete kapılmış şahidiyim
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  4. #13944

    Üyelik
    24 Mayıs 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    '09 CBF 150 Siyah '06 TransAlp Siyah
    jr.

    Abi sen hanqi marka cila kullanıyosun ilanı varmı? Yoksada alıp bana yollarmısın fiyatı nedir? Çok soru sordum
    Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)

  5. #13945
    hasanpinar0537 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    arkadaşlar lastik basınçlarını yazarmısınız...
    HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
    DRİFT RELİGİON

  6. #13946
    metanecho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2009
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    F650GS K4, DL650 K5 - 93 323 HB
    bu ayki atlasta daha az benzin kullanmanın püfnoktaları diye bir kitapçık eki vardı. jr. ı doğru çıkarırcasına :D

    ana başlıkları:

    - örneğin 50 km hız limiti olan bir yolda 50 km hızla ve 5. vitesle ilerlemek, 30 km hız sınırı olan bir başka yoldaki her türlü kullanımdan daha az tüketim sağlar.

    - hızlanmak için büyük vitese atıp gaza fazlaca basmak, küçük viteslerde yavaş yavaş hızlanmaya çalışmaktan çok daha ucuza mal oluyor.

    - ışıkta yada duran trafikte motoru durdurmak, şehiriçi kullanımda %30'a aran tasarruf sağlıyor. birkaç saniyede lsa duran trafikte kontak kapatmak kesinlikle en faydalı davranış oalcaktır. sık sık kullanılan marş moorunun aşınacağı iddiasıysa motor problemsiz olduğu yani marşa basıldığı anda çalıştığı sürece geçersizdir. motoru stop ettirmek özellikle motor soğukken çok faydalı oluyor.

    - sanılanın aksine fazla gaz vermek, olması gerekenden az vermekten daha iyidir. bu şaşırtıc neden ise gaz kelbeği kayıpları.

    - tam gazla hızlanma nasıl ekonomik oluyor sorusunun cevabı oldukça basit : çünkü daha ekonomik olan yüksek devirlere ulaşma süresi kısalıyor.

    - aracı bir üst viteste kullanmak %10 tasarruf anlamına geliyor. erken vites büyütmek motor devrinin rölanti ile 2000 d/d arasında kalmasını sağlar. sabit hızlarda, devri rölanti ile 2000 d/d arasında tutmak, tutumluluğun ana kurallarından.

    - gereksiz yükleri araçta bulundurmak, özellikle şehiriçinde tüketim rakamlarını çok yükseltebiliyor. örnek olarak yazın taşınan lastik zincirini vermiş

    - camları kapalı tutun. - hadi becerebiliyorsanız motorlarda camı kapalı tutun :D

    - aşırı motor evrinden kaçının

    - yüksek hızdan kaçının

    - az miktarda yakıt doldurmaktan kaçının: yakıt deposunun kapağını her açışınızda bir miktar yakıt buharlaşır. bunu önlemek için deponuzu tekrar tekrar doldurmaktan kaçının.

    benim anladığım jr'a danışılmış :D kaç para aldın jr. bu kaynak için :D
    B rh(+)
    Aynada Herkesin Baktığı Yabancı

  7. #13947
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    meto şimdi alışıldık bir sürüş sitili var ortada ona nasıl alıştıysan öyle gider bende şehir içinde kuzuyum yavaş yavaş ancak mesele asfalttan sapınca sapıtmam bir oluyor geçen bi dl 650 yi ödünç aldık benim burdaki bi kankiden konacık pedasa dağ yoluna girdik eleman bidaha asla motorunu vermeyecekher viteste tekere geliyor namussuz ben napıyım
    pardon yav gamezerde bilardo oynuyordum...valla İstanbul içinde slalom İstanbul dışında yormam pek...sende maşallah hep tek tekersin kanka...

    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mete abi,şöyle birşey söyleyim,benim cbf'den önceki motorum 650 dragstardı.Şimdi çevremde yıllardan beri motor kullanan ''ihtiyarlar''diyicem çünki yaşları 50/55 arası değişiyor,gurupları bilevar aralarında kurdukları,altlarında dragstar,kawazaki,shadow cruiser leri ile finik atıyolar,bir ara onlara takılmıştım.

    Muhabbetlerinde şuna şahit oldum curiser motorda sesi hissedebilmek için,yüksek vites düşük hız gerekir,salına salına misali yol alabilirsin diyolardı,bende bunun zararlı olacağını söylediğimde,bana;sen tutupta vitesi 5 alıp 30km/s hızla gidersen illaki zararlı ,

    Mesela, 2. vites devrinin sonu ve 3. vitesin başlangıcına geçiş yaptığında,motor devrini almış oluyor ''alışmış oluyor'' hızını 2. vitesin orta hızlarına düşünceye kadar 3. viteste yol alabilmek mümkünmüş. ihtiyarların yalancısıyım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------

    Benim uykum geldi...iyi geceler ahali
    anladım hacı erken vites atmanın bir zararı yok diyor tüm kamuoyu...

    ben bilmem servisim bilir...

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devirli kullanmayın, gereksiz yere hem çok yakarsınız hem motor eskir. kaldırabildiği en yüksek vitese seri biçimde ulaşın ve 60ı görünce 5e atın gitsin. benzinciler yüzünüzü unutacak tekrar söylüyorum motorun sağır kalması diye birşeyi isterse feriştahı söylesin ben tecrübeme inanırım. yok öyle birşey.
    tamam abi kızma hemen... yahu siz napıyonuz bu hafta sonu...yokmu bi organizeyşın...

    Alıntı novalcin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sölediğiniz gibi benim dayımın oğlu kullanıyor 5 liralık benzinle geziyoruz memlekette
    CUP motorsa 5 lirayla sabahtan akşama dolanır...

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuruyzır motorlar (şadow, inturudır vs.) bu nedenle çok az yakar. (750cc şadov ve 800 cc intruder 4,5 lt/100km cbf 500 5,5 lt/100km) torklu makine az yakar. beygiri yuksek makineleri ise devirli kullanmak gerekir. misal cbr 125 gercek gucunu yuksek devirlerde verir. cbr 125 yakıtını bilmiyorum ama 3,5 lt civarı olduğunu tahmin ediyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------

    her gün birlikte turladığımız arkadaşımın 275 kiloluk 800cc suzuki intruderının 4,5 litre/100km tüketime sahip olduğunun dehşete kapılmış şahidiyim

    dehşete kapılmış jr saat 02.30 kanka hadi yat...sana bişey olmasın kanka...bana müsade ...sağol açıklamaların için...

    yakın zamanda Ankarada olacağım...1 gece polis evinde kalırım...veya Hazine lojmanlarında kalan bir arkadaşım var belkide onda...Sizden istirhamım bir gece oturup sohbet edelim bir yerlerde...sevgi ve saygılarımla...

    Alıntı semih varol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jr.

    1-Abi sen hanqi marka cila kullanıyosun

    2-ilanı varmı?

    3-Yoksada alıp bana yollarmısın

    4-fiyatı nedir?

    Çok soru sordum

    bu soruları tek bir cümle içinde sormuş olman ayrı bir rekor aslında...


    hadi Allaha emanet olun sevgili arkadaşlar...tatlı bol gezmeli tekerli rüyalar...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #13948

    Üyelik
    24 Mayıs 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    '09 CBF 150 Siyah '06 TransAlp Siyah
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    bu soruları tek bir cümle içinde sormuş olman ayrı bir rekor aslında...


    hadi Allaha emanet olun sevgili arkadaşlar...tatlı bol gezmeli tekerli rüyalar...
    Abi alemsin yahu yarıldım pc başında allaha emanet olasan
    Motor Kullanırken doğayı izlemeye kalkarsan doğanın bir parçası olursun :)

  9. #13949
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    devirli kullanmayın, gereksiz yere hem çok yakarsınız hem motor eskir. kaldırabildiği en yüksek vitese seri biçimde ulaşın ve 60ı görünce 5e atın gitsin. benzinciler yüzünüzü unutacak tekrar söylüyorum motorun sağır kalması diye birşeyi isterse feriştahı söylesin ben tecrübeme inanırım. yok öyle birşey.
    Herkeze günaydın yeni kalktım gözümün capağı ile pc actım foruma bakıyorum len ne bicim şey bu cekirdek gibi ama o bile bitiyor ne edecez biz bu düşünce ile

    jr. bir depoyu hep devirli kulllandım 4. viteste bagırta bagırta 80 ne kadar cıkıp 5. vitese attım 351 km de yedge düştüm şimdide 20km de 2. 30km da 3. 40km de 4. vites ve 60km üzeri 5. vitese geciyorum ( bu değerleri bana Metehan vermişti fi tarihinde ) bakalım yakıt tüketimi ne olcak.

    Birde allahtan metehan link vermişsin ha , üstün zekemı kullanıp ayrıntıları öğrendim gezi için Tamam ağalar bence gelcem Yuvacık gezisine gidek görek bakalım nasil olcak ama ilk toplu sürüşüm ve uzun yol tecrubem olcak Levent BP de kimler olcak burdan? Ben bu gün bir KGS edinim Birde şu levent BP ye nasil gidilir öğrenim.

    Ya bu arada bizim dış cepheyi yapıyorlar kafamın icine edildi resmen... Keske kullak tıkacı alaydım. işe yarardı şimdi.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  10. #13950

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Günaydın arkadaşlar;

    Alıntı hasanpinar0537 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar lastik basınçlarını yazarmısınız...
    Kullanma kılavuzumuzda yazan değerler :


    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakın zamanda Ankarada olacağım...1 gece polis evinde kalırım...veya Hazine lojmanlarında kalan bir arkadaşım var belkide onda...Sizden istirhamım bir gece oturup sohbet edelim bir yerlerde...sevgi ve saygılarımla...
    İnşallah Metehan hocam müsait bir zaman olursa tabiki.

    Alıntı metanecho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu ayki atlasta daha az benzin kullanmanın püfnoktaları diye bir kitapçık eki vardı. jr. ı doğru çıkarırcasına :D
    Eline sağlık Ekmel, baya uğralmış tüm maddeleri yazmışsın
    Önemli bilgiler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:13 ----------

    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkeze günaydın yeni kalktım gözümün capağı ile pc actım foruma bakıyorum
    Tüm detayları yazmak zorunda değilsin zenon
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  11. #13951
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    günaydın cbf kardeşleri muhabbet koyulaşmış dün

    motoru devirli kullanma konusunda benimde içim gidiyordu ama hani oğlum acı çek bu senin iyiliğin içinderya büyükler bizde öle kullanıyoruz 4. viteste 80'e kadar bekliyorum ama gereksiz motoru zorlamaktan başka bişey değil hem motor eskiyo hemde benzin fazla gidiyor bundan sonra hiç zorlamıcam cbfihep 5.vites

  12. #13952

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    dün motoru aldıkdan sonra ilk defa bakımını yaptırdım lastikleri değiştim prelli marka çok fark ediyor insana ayrı bir güven veriyor o yumuşaklığı hissedebiliyorum ayrıca 2. vitese bazen zor geçiyordu o da yağdan dolayıymış şimdi çok rahat tıkır tıkır geçiyor sesi falan çok değişti birde motoru satan arkadaş hava ayarını çok açmış usta dediki bu motor da ısınma oluyormuydu bende evet aynı hızla giderken çin motorları benden daha az ısınıyordu hava ayarını da yapmış çok rahat çalışıyor dün a2 ehliyetimi de aldım şimdi motor gözümün içine bakıyor hadi uçur beni diye.. dün birde depoyu fulledim 41 tl tuttu yedekteydi biraz km de yapmıştım normalmi pompacı tamm ağğzına kadar fulledi.. bu arada lastikler 2009 üretimi

  13. #13953

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün motoru aldıkdan sonra ilk defa bakımını yaptırdım lastikleri değiştim prelli marka çok fark ediyor insana ayrı bir güven veriyor o yumuşaklığı hissedebiliyorum ayrıca 2. vitese bazen zor geçiyordu o da yağdan dolayıymış şimdi çok rahat tıkır tıkır geçiyor sesi falan çok değişti birde motoru satan arkadaş hava ayarını çok açmış usta dediki bu motor da ısınma oluyormuydu bende evet aynı hızla giderken çin motorları benden daha az ısınıyordu hava ayarını da yapmış çok rahat çalışıyor dün a2 ehliyetimi de aldım şimdi motor gözümün içine bakıyor hadi uçur beni diye.. dün birde depoyu fulledim 41 tl tuttu yedekteydi biraz km de yapmıştım normalmi pompacı tamm ağğzına kadar fulledi
    A2 de cebindeyse artık polistende korkmazsın Lastiklerin ve a2 ehliyetin hayırlı olsun Ferhat Allah kaza bela vermesin.

    Lastikler bahsettiğin gibi çok farkediyor. Ama yinede gaza gelip virajlara çok yatmaya çalışma lastik ebatlarımızın çapı belli. Birde lastiklerin ücreti ne kadar kaça taktırdın?

    O kadar yakıt alması normaldir. Bir arkadaş depoyu tam bitirdiğinde sanırım 49 liralık almıştı. Gerçi TL olarak değil alınan litre bazında yazmak daha sağlıklı veriler olur.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  14. #13954
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün motoru aldıkdan sonra ilk defa bakımını yaptırdım lastikleri değiştim prelli marka çok fark ediyor insana ayrı bir güven veriyor o yumuşaklığı hissedebiliyorum ayrıca 2. vitese bazen zor geçiyordu o da yağdan dolayıymış şimdi çok rahat tıkır tıkır geçiyor sesi falan çok değişti birde motoru satan arkadaş hava ayarını çok açmış usta dediki bu motor da ısınma oluyormuydu bende evet aynı hızla giderken çin motorları benden daha az ısınıyordu hava ayarını da yapmış çok rahat çalışıyor dün a2 ehliyetimi de aldım şimdi motor gözümün içine bakıyor hadi uçur beni diye.. dün birde depoyu fulledim 41 tl tuttu yedekteydi biraz km de yapmıştım normalmi pompacı tamm ağğzına kadar fulledi.. bu arada lastikler 2009 üretimi
    hadi hayırlı olsun şimdi sorunsuz bi hale gelmişsin

    ya dün bende depoyu fulledim 45 tl tuttudedim sanki tır deposubiraz yedekten kullanmıştım 11 küsür litre benzin aldı heralde ama fiyatlar artıyo valla neyse artık 1 ay benzinciye gitmem...uzun bi geziye gitmezsem tabi

  15. #13955

    Üyelik
    27 Nisan 2007


    Az yakma konusunda bilmiyorum doğrumudur , arabalardan kalma şöyle bir bilgim var.
    Bir araç, maksimum torku (dikkat güç değil) verdiği devirde en az yakıtı tüketir ve en iyi çekişi sağlar.

    Jr'ın verdiği bilgilerden de zaten crusier, chopper tarzda motorların düşük devirde yüksek tork verdikleri için ekonomik olduklarını görebiliyoruz.

    Eğer bu bilgi doğruysa biz 5250 devirde olduğumuzu nereden anlayacağız.

    E Honda Türkiye madem bu bilgiyi kılavuzuna koyuyorsun hiçmi düşünmüyorsun bu kullanıcılar nereden anlayacaklar kaç d/d çevirdiklerini ?

    Makineleri dyno testine sokup o devirdeki sesi kaydedip ona göremi kullanalım ?
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  16. #13956
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Az yakma konusunda bilmiyorum doğrumudur , arabalardan kalma şöyle bir bilgim var.
    Bir araç, maksimum torku (dikkat güç değil) verdiği devirde en az yakıtı tüketir ve en iyi çekişi sağlar.

    Jr'ın verdiği bilgilerden de zaten crusier, chopper tarzda motorların düşük devirde yüksek tork verdikleri için ekonomik olduklarını görebiliyoruz.

    Eğer bu bilgi doğruysa biz 5250 devirde olduğumuzu nereden anlayacağız.

    E Honda Türkiye madem bu bilgiyi kılavuzuna koyuyorsun hiçmi düşünmüyorsun bu kullanıcılar nereden anlayacaklar kaç d/d çevirdiklerini ?

    Makineleri dyno testine sokup o devirdeki sesi kaydedip ona göremi kullanalım ?


    doğru valla devir saatimiz yokki motora bi kablo bağlıyıp beynimize takalım ruh halini anlarız devirini hissederiz

    ama sonuç olarak motoru bağırtmanın yada zorlamanın devirli kullanmanın bir anlamı izahı mantığı yok!

  17. #13957

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Çindeki devir göstergeli CBF150'lerde "ekonomi" modu var gösterge panelinde.
    Benim az önce belirttiğim "maksimum tork verilen devirde, en az yakıt" söylemine ters bir durum var.

    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  18. #13958
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    yani normalde fabrika verileri 5250 devirde 12.3 tork üretir diyo ama 4000 devirde de ekonmy modu ile gezersin diyo...ve arasında da okadar bi fark olmadığı için motoru yüksek devirlere getirmeden de istediğin verimi alırsın bunu anladım yanlışmı anladım?

    ama devir göstergesi güzel duruyomuş ya olsa fena olmazdı

  19. #13959

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani normalde fabrika verileri 5250 devirde 12.3 tork üretir diyo ama 4000 devirde de ekonmy modu ile gezersin diyo...ve arasında da okadar bi fark olmadığı için motoru yüksek devirlere getirmeden de istediğin verimi alırsın bunu anladım yanlışmı anladım?

    ama devir göstergesi güzel duruyomuş ya olsa fena olmazdı
    12,3 ne mücahid Yukarıya iyi bak 12,7 olacak
    0,4 nm torkumuzu hiç ettin
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  20. #13960
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    12,3 ne mücahid Yukarıya iyi bak 12,7 olacak
    0,4 nm torkumuzu hiç ettin


    3ün 5in hesabını yapma be abimotoru bilen biliyo zaten

    bu devir saati olan göstergeler bizim burda varmı takarsak sağlıklı çalışırmı acaba?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)

Bu Konudaki Etiketler