Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mayıs 2010, 00:16
#13921
özür dilerim ilgilenenler varmış topic çok güzel çok faydalı bilgiler edindim ama sohbetlere pek katılmadım cbfyi alalı 3 ay oldu yavaş yavaş öğreniyorum neresinde ne var diye çoğu bilgiyide burdan öğrendim artık bande cbf 150 tutkunu oldum sohbetlerinize katılmaktan çok memnun olurum
Reklamlar
-
15 Mayıs 2010, 00:17
#13922
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Buldum sorduğun soruyu...
Bildiğim kadarıyla:
Avrupada farlar kesinlikle sönmez,fabrika çıkışı olarak alternatör bağlantılıdır''dinamo''.Yani marşa bas ışıklar yanar,kesinlikle kapatılamaz(ara düğme koymadıkça veya bağlantıyı değiştirmedikçe...
Sebebi sadece bu,başka bir nedeni yok bildiğim kadarıyla...
cevap budur klavyene sağlık hocam
-
15 Mayıs 2010, 00:18
#13923
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
15 Mayıs 2010, 00:21
#13924
mete_han adlı üyeden alıntı
Olm adam haklı sen Erdiyle grup olmuşun...çetesiniz ikiniz...
jr. aydoğan ve muratgün nikli kişilerde angaranın çetesi...
olmuyor ama...
Samsun çetesinide unutmayalım..
sen nesin o zman abi tek başına dev pandaburda hepimiz birimiz birimiz hepimiz için varız
-
15 Mayıs 2010, 00:23
#13925
mete_han adlı üyeden alıntı
Olm adam haklı sen Erdiyle grup olmuşun...çetesiniz ikiniz...
jr. aydoğan ve muratgün nikli kişilerde angaranın çetesi...
olmuyor ama...
Samsun çetesinide unutmayalım..
Abi bende Çorumdan tek kişilik orduşşşşşş
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 ----------
Cleanwork adlı üyeden alıntı
özür dilerim ilgilenenler varmış topic çok güzel çok faydalı bilgiler edindim ama sohbetlere pek katılmadım cbfyi alalı 3 ay oldu yavaş yavaş öğreniyorum neresinde ne var diye çoğu bilgiyide burdan öğrendim artık bande cbf 150 tutkunu oldum sohbetlerinize katılmaktan çok memnun olurum
Arkadaşım motorun kaç binde,2.elmi,sıfırmı,nerenk vs.vs.
Anlat biraz senide tanıyalım
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
15 Mayıs 2010, 00:28
#13926
ikinci el aldım 2007 model 4000 de idi şu an 6500 de motordan çok memnunum biraz aksesuar yaptım bu ayaz tüm aksesearı tammalıyacam inş yakında atarım fotolarını profilse;
-
15 Mayıs 2010, 00:31
#13927
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
15 Mayıs 2010, 00:39
#13928
Metom eskidik dimiözledim keratayı bakalım nasip kısmet herşey be usta....alıcaz bişiyde cbf mi olur ne olur bilmiyorum waveyi vercem biladere, tekrar neden olmasın cıbıfbu seçeneksizlikte....ne desem boş....dikkat ediyosan nezamandır takip ediyorum yazamıyorum eskisi kadar..
-
15 Mayıs 2010, 00:40
#13929
yarın motosiklet ehliytetinin direksiyon sınavı var sonunda onuda alıyorum inş. ondan sonra ver elini türkiye
-
15 Mayıs 2010, 00:43
#13930
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
15 Mayıs 2010, 00:47
#13931
sağol teşekkür ederim bende memnun oldum şahveren motora kimsenin yapmadığı bir iki aksesuar yaptım düzgün bi fotoraf makinesi bulursam paylaşacam mesela cbf ye araba teyibi bağlayan yoktur aranızda
-
15 Mayıs 2010, 00:48
#13932
aykan adlı üyeden alıntı
Metom eskidik dimi
özledim keratayı bakalım nasip kısmet herşey be usta....alıcaz bişiyde cbf mi olur ne olur bilmiyorum waveyi vercem biladere, tekrar neden olmasın cıbıf
bu seçeneksizlikte....ne desem boş....dikkat ediyosan nezamandır takip ediyorum yazamıyorum eskisi kadar..
Ayko sen bilirsin...60 da 5.vitese atmanın avantajları dezavantajları nelerdir aga...
cleanwork ben bu çalışmanı hatırladım...süper bi çalışma...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
15 Mayıs 2010, 00:49
#13933
Cleanwork adlı üyeden alıntı
sağol teşekkür ederim bende memnun oldum şahveren motora kimsenin yapmadığı bir iki aksesuar yaptım düzgün bi fotoraf makinesi bulursam paylaşacam mesela cbf ye araba teyibi bağlayan yoktur aranızda
Teyibi nereye koydun peki?Merak ettim şimdi resimleri bekliyorum...
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
15 Mayıs 2010, 00:52
#13934
teyibin söküp takılan ön panelini direksiyona teyip kasası motorun altıyla koruma demirine çubuk antende arka sepete hapörlöler ön sağ ve sol granaj altına 2 şer tane (başka yere koyduğumda yolda duyulmuyor)
Sağol metehan abi arkadaş profil dedi bende yazarak uğraşmıyayım dedim bir konuda aynı fotoların yayınlanması hoş değil ama idare ediver bu akşamlık
-
15 Mayıs 2010, 00:54
#13935
jr. adlı üyeden alıntı
abi ben silerim gerisine karışmam. bizim ustamız ismail.
Estağfirullah Evren
mete_han adlı üyeden alıntı
İsmaili ne biçim çekmişin lan öcü gibi hortlak gibin...
devıl ismeyıl...
Montun fosforundan ben görünmemişimki
Cleanwork adlı üyeden alıntı
msn gibi olmuş burası arkadaş gurubun yoksa cevap veren olmuyor...
Burada o şekilde bir durum yok cleanwork, topikteki bir çok arkadaşla yüzyüze görüşmüşlüğümüz yoktur fakat motoru ile alakalı bir sorun yaşayana herkes elinden geldiğince yardım eder.
Herkes birbirine sevgi ve en önemlisi SAYGI'lı davranır. Sorunu okudum fakat şahsen ben elektrik tesisatından pek anlamıyorum, yanlış bilgi vermek istemedim. Bilgili arkadaşlar okuyunca mutlaka cevap verecektir (ki m.şanveren cevaplamış sorunu).
mete_han adlı üyeden alıntı
devir işide dediğim gibi 80 de o kadarda bağırmıyor...vites isterim bağırması yani dip gaz kökleme bağırması gibi değil...
servise sormakta fayda var diyorum...Veya Aydoğan ne der bu hususta...
Ben motoru devirli kullanıyorum. Benim için önemli olan gaza tepki vermesidir. Misal 3.viteste 20 km/h ilede kullanabiliriz yakıt tüketimi olur ama hızlanmamız gerekince yavaaaaşça hızlanabiliriz.
Bence ölçü motor "bööğğğğğ" ederek boğuk bir sesle çalışırsa, o zaman zararlıdır. Yani gaza tepki vermiyorsa istediğin gibi bence düşük devir demektir.
5.viteste 60 km/h ile (ben tam denemedim ama) gaza tepki veriyorsa yani hızlanabiliyorsa motor için bence sıkıntı yoktur. Ama aklında olsun servise sormanda fayda var bu konuyu.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
15 Mayıs 2010, 00:57
#13936
mete_han adlı üyeden alıntı
Ayko sen bilirsin...60 da 5.vitese atmanın avantajları dezavantajları nelerdir aga...
cleanwork ben bu çalışmanı hatırladım...süper bi çalışma...
Abi hiçbir dezavantajı yok, valla çevremde duyduklarım sadece sırıtmama neden oluyor yok devirli kullan yok motor bayılmasın sağar kalır vs vs vs .....
sadece diyeceğim tek şey var,günümüz motorları 5 viteste 30 km hızda gitmeye müsaittir bunun motora ve yürüyen aksama hiçbir zararı yoktur aracı kalkıştan hemen sonra en yüsek vitese geçerek kullanmak gerçek ekonominin anahtarıdır motorlara asıl devirli kullanmak zarar verir, yanlışım varsa düzeltin ancak sürekli kaynakları takip ediyorum vardığım sonuç bu ..30 km ile gitmseniz bile illede 100 yapacaksınız diye bir şey yok..
-
15 Mayıs 2010, 01:05
#13937
AydoganX adlı üyeden alıntı
Ben motoru devirli kullanıyorum. Benim için önemli olan gaza tepki vermesidir. Misal 3.viteste 20 km/h ilede kullanabiliriz yakıt tüketimi olur ama hızlanmamız gerekince yavaaaaşça hızlanabiliriz.
Bence ölçü motor "bööğğğğğ" ederek boğuk bir sesle çalışırsa, o zaman zararlıdır. Yani gaza tepki vermiyorsa istediğin gibi bence düşük devir demektir.
5.viteste 60 km/h ile (ben tam denemedim ama) gaza tepki veriyorsa yani hızlanabiliyorsa motor için bence sıkıntı yoktur. Ama aklında olsun servise sormanda fayda var bu konuyu.
aykan adlı üyeden alıntı
Abi hiçbir dezavantajı yok, valla çevremde duyduklarım sadece sırıtmama neden oluyor yok devirli kullan yok motor bayılmasın sağar kalır vs vs vs .....
sadece diyeceğim tek şey var,günümüz motorları 5 viteste 30 km hızda gitmeye müsaittir bunun motora ve yürüyen aksama hiçbir zararı yoktur aracı kalkıştan hemen sonra en yüsek vitese geçerek kullanmak gerçek ekonominin anahtarıdır motorlara asıl devirli kullanmak zarar verir, yanlışım varsa düzeltin ancak sürekli kaynakları takip ediyorum vardığım sonuç bu ..30 km ile gitmseniz bile illede 100 yapacaksınız diye bir şey yok..
JR de aynı şeyleri söylüyor tatmin olmam için yeterli mi bilemedim...doğru bilinen yanlışlar mı...veya uygulamaktan korktuğum bir fenomen mi benim için çözemedim...hangi hızdaysa o vitestedir benim için motor...ezbere diyelim...
Aydoğancım hızlanmamız gerekince bende bazen düşürmeden o dediğinizi yapıyorum...torkun hızı kurtaracağına emin olduğum anda düşmeme gerek zaten kalmıyor ama düşük hızda yüksek vitesde hiç olmadım uzun yıllardır böyle...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
15 Mayıs 2010, 01:09
#13938
AydoganX adlı üyeden alıntı
Estağfirullah Evren
Burada o şekilde bir durum yok cleanwork, topikteki bir çok arkadaşla yüzyüze görüşmüşlüğümüz yoktur fakat motoru ile alakalı bir sorun yaşayana herkes elinden geldiğince yardım eder.
Herkes birbirine sevgi ve en önemlisi
SAYGI'lı davranır. Sorunu okudum fakat şahsen ben elektrik tesisatından pek anlamıyorum, yanlış bilgi vermek istemedim. Bilgili arkadaşlar okuyunca mutlaka cevap verecektir (ki m.şanveren cevaplamış sorunu).
kusura bakma saygısızlık etmek istemedim ben öğle sandım yeni sayılırım sağolsun arkadaşlar öğle olmadıklarını gösterdiler
-
15 Mayıs 2010, 01:11
#13939
meto şimdi alışıldık bir sürüş sitili var ortada ona nasıl alıştıysan öyle gider bende şehir içinde kuzuyum yavaş yavaş ancak mesele asfalttan sapınca sapıtmam bir oluyor geçen bi dl 650 yi ödünç aldık benim burdaki bi kankiden konacık pedasa dağ yoluna girdik eleman bidaha asla motorunu vermeyecekher viteste tekere geliyor namussuz ben napıyım
-
15 Mayıs 2010, 01:36
#13940
Mete abi,şöyle birşey söyleyim,benim cbf'den önceki motorum 650 dragstardı.Şimdi çevremde yıllardan beri motor kullanan ''ihtiyarlar''diyicem çünki yaşları 50/55 arası değişiyor,gurupları bilevar aralarında kurdukları,altlarında dragstar,kawazaki,shadow cruiser leri ile finik atıyolar,bir ara onlara takılmıştım.
Muhabbetlerinde şuna şahit oldum curiser motorda sesi hissedebilmek için,yüksek vites düşük hız gerekir,salına salına misali yol alabilirsin diyolardı,bende bunun zararlı olacağını söylediğimde,bana;sen tutupta vitesi 5 alıp 30km/s hızla gidersen illaki zararlı ,
Mesela, 2. vites devrinin sonu ve 3. vitesin başlangıcına geçiş yaptığında,motor devrini almış oluyor ''alışmış oluyor'' hızını 2. vitesin orta hızlarına düşünceye kadar 3. viteste yol alabilmek mümkünmüş. ihtiyarların yalancısıyım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:23 ----------
Benim uykum geldi...iyi geceler ahali
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 44 kullanıcı var. (0 üye ve 44 misafir)
Bu Konudaki Etiketler