ismail bugünkü gezide er 6 denemişsin diye duydum. seni de kaybettik sayabiliriz
bütün gün gezdim ibre oynamadı ne güzel motorumuz var ya.
bu arada bakımdan sonra 70 km civarı hızda titreşim hissetmeye başladım. acep ne iştir?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Sağolsun Fatihhoca verdi motoru (ER6N) kızılcahamamın yukarısına doğru bi çıkıp geldim. Toplasan 1 km. ancak sürebilmişimdir. Fakat aletteki hırçınlık dehşet, 2.viteste gazı çekince insanı neredeyse üzerinden atacak kadar seri bir alet.
Hem yakıt açısından hemde serilik açısından çok güzel bir motor, maddiyatı ayarlayabilsem bugün alırım ER6'yı ama şimdilik durumlar müsait değil
CBF150'nin tadını çıkarmaya bakıyorum. ER6'yı deneyince CBF150'den soğuyacağımı zannetmiştim ama henüz öyle bir belirti yok Umarım olmaz.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
zaten az kaldı atıyormuş üzerinden. benden kaçmaz birşey.
sakın şöyle basmalık asfaltta kullanma ismail. moralin bozulur iyice.
zaten er6 olan her fotoda motorun bir yerini inceliyorsun
jr. der ki: "her motosiklet güzeldir." büyük adammış valla
ilk defa bir geziye gelemedim. umarım bensiz de makara olmuştur
metehan abinin bulduğu parçacıdaki yan karenajların birşeyi uymuyo demişlerdi. hatırlayan var mı? vida mıydı, vida yeri miydi birşeydi.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
usta şimdi bu grenaj konusuna tecrubemle aydınlık getiriyim
benim çamurluk kırıldı gittim ordan aldım aynı tukkandan ve eski motorumda parca aldığımda bu vıda yerleri oturmadığı için deneye deneye aldımiki çamurluk aldım elime adamdan tekinde sol alt taraftakı vıda uymadı birisinde uydu
yani ne alırsanız alın tukkanlardan ınce detaylara dikkat ederek alırsanız ii olur...serviste zaten takıp veriyolar...
birde jr sana atıf olarak
müco derki; Her motor güzeldir,Kendi motorun hepsinden güzeldir....
Arkadaşlar 2.300 de 1 aylık motorum, yağ koyma kapağındna terleme denilen olay yapmış normalmi 95 105 arası gidiyorum çevre yolu vsde uzun yol da yaptı sürekli bu hızlarda rodajdan sonra sıkıştırmayamı giriyo bu olay? az bir terleme kapağın girişinde az yağ mevcut
Birde orjinal arka çanta demiri var 3 kg demiş maksimum çatlatan vs var mı aranızda örn 10 kg yük koyup çantaya??
usta sen açıp kaparken orayı yağ yapmış olmıyasın orda terleme nasl olur ki?başkasıda açmış olabilir!
o arka demir 3.kg yazıyo evet!ama bende kappa 46 çanta var içinde 20-25 kg taşıdım çatlamadı genelde de ağır şeyelr koyarım sorun yok...10-15 kg ile çatlıyacak ta bişey değil ben güveniyorum yani.ama o ağırlıkla bir kazada yada düşme ne bilyim aksi bi olayda nolur bilmem..normal kullanımda sıkıntın olmasın...
taşıma kapasitesi 3.kg diyo ama zaten oraya taktığım canta 4 kg
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:09 ----------
bak benim gibi yapanlar çokmuş
Sen pazar alışverişinde annem ne bulduysa koydu dediğinden cesaretle bende koydum. klavuzu karga olanın ... yok yok körle yatan şaşı kalkar mıydı öyle oluyor işte ama sorun olmuyor doldurun catlarsa yeni topcase demiri takarsınız oda 6kg tartarmış ama oyle dediler honda bayiğinde.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
ilk defa yeni mesajlara tıkladığımda bu başlığı göremedim :D
ne oldu millet uyuyamıkaldınız :D
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
Bugün müco yok ondandır
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
[QUOTE=mücahit_89;2047765]usta sen açıp kaparken orayı yağ yapmış olmıyasın orda terleme nasl olur ki?başkasıda açmış olabilir!
o arka demir 3.kg yazıyo evet!ama bende kappa 46 çanta var içinde 20-25 kg taşıdım çatlamadı genelde de ağır şeyelr koyarım sorun yok...10-15 kg ile çatlıyacak ta bişey değil ben güveniyorum yani.ama o ağırlıkla bir kazada yada düşme ne bilyim aksi bi olayda nolur bilmem..normal kullanımda sıkıntın olmasın...
100 110 gidildiğinde kmlerce motor zorlanıyo ordan terleme ondan yapmıştır diye zannediyorum kt125tede öle yapıyodu
Arkadaşlar bildiğiniz gibi fren hidrolik sıvıları ortalama her yıl yada 2 yılda bir yenisiyle değiştirilmesi gerekiyor. (DOT4 fren hidrolik yağı ile)
Fren performansının etkilenmemesi için bu tavsiye ediliyor.
Sorum şudur, yetkili servislerde bakımlarını devam ettiren arkadaşlar, şu ana kadar servisiniz bu hidrolik sıvısını yeniledi mi?
Önemli NOT : Hidrolik yağının çok güçlü boya çözücü özelliği varmış. Çalışırken dikkatli olmak lazım
Yabancı bir sitede bazı resimler buldum fikir edinebilmemiz açısından:
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
walla bende bakyıorum öle dedim ne kadar sürcek sessizlikzatesitede bi cbf topiği var bide gezi topicleri başka birşeye bakmyıorum yada sağda solda cbfi övüyorum
aydoğanx;paylaşım için teşekkürler,benimde kafama çok takılan konulardan bitanesi bunun kontrolunu nasıl yapıcaz orda su hep duruyorve büyük ihtimal servislerde ona dikkat etmiyodur...2007 model olanlar bugune kadar bakımda değiştimi acaba?
birde ya şu ön diske wd49 sıktım gıcırdama geçsin diye şimdi firen sanki abs oldu ilk başta tutmuyo sonra tutar gibi yapıyo sonra hiç tutumuyone yapabilirim gidip yağ temizleyicimi almam lazım yoksa zincirleri gaz yağıyla temizliyoruz orayıda gaz yağıyla silsem halledermiyim...
Ben daha önceki motorlarımdada ''biraz fazla titizimdir'' her 2.000 km de yağ/buji/hava filitresi/firen hidroliği/arka firen/motor takozu...Değişmesi gerekeni değiştiririm,temizlenmesi gerekenide temizlerim...
Biliyorum kendime işkence yapmaktayım,ama bende böyle kendimi huzurlu hisediyorum...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:59 ----------
Müco disk için yanlış yapmışsın...WÜRTH kullanıcaktın,WD paslanmayı önler,zemini kayganlaştırır...
WÜRTH yağı söker atar hatta zincir temizliğinde en kaliteli sprey diyebilirim ''ben kullanıyorum''
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)