kanka bir detayı atlama...
Motoru ne durduruyor...Frenaj yetisi + DİSK +Zamanlama + Kütle Ağırlığı...en son lastiğin hamuru devreye giriyor ve yola yapışıyor...
yani lastiğin etkisi daha düşük diyebiliriz...
mesele durmakta değil mesela motoru yatırdığındaki kayma sorunsalında...
fren mekanizman Kampana...yani frenlemede zaten 3-0 yenik başladın...zamanlama konusunda da ne kadar iyi olursan ol makinan durmayacak...kızaklama yapacak...
kuru zeminde bile lastik faktörü etkisizken ıslak zeminde zaten daha temkinli olmalısın umudu lastiğe bağlarsan duracağım diye şehrin göbeğinde sert kullanırsın zaten motoru yere yatırmadan ani duruşlar yapabilmen mümkün değil...
lastiğini viraja sert girdiğinde yanlayarak dışarıya çıkmadan yatarak anlarsın ki diğer lastiklerde burada yalpalamaya başlar...bunu anlamak mesele...
zenon konusuda malumun ince işçilik ister...bulaşma...ben 5 dakka içinde eski aydınlatma sistemime geri dönerim...bantlandı iç kısımda bir yerlerde saklı Kutsal Emanet...
maket bıcağıyla silikonu kesip ampulu bir köşeye koyarsın yani mesele bile değil...zenon taktırda nasıl taktırırsan taktır hacı...