Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Nisan 2010, 22:42
#13321
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
-
23 Nisan 2010, 23:08
#13322
aydoğanx,kardeş bende şu zinciri dişliyi temizlicem ama bir türlü yer bulamıyorum bizim ev tam cadde üzeri her işimi yapıyorum ama şimdi temizlerken bütün pislik kaldırıma akar heryer pislenir gecen bu zincir temizleme spreyinden az bişe vardi arka tekerin dişlisine sıktım oda güzel çıkatıyor parlatıyor ama azcık vardı en iisi gaz yağı kısa zamanda bende yapıcam hatta bu pazar erkenden kalkıp yapabılırımyanlız benim zincir okadr pis değil ya sadece yağ var neden senin zincir o halde dağ taş toprakmı geziyorsun
-
23 Nisan 2010, 23:33
#13323
bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.
size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.
bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti ikinci olay da girmemenin cezası.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
23 Nisan 2010, 23:37
#13324
jr. adlı üyeden alıntı
bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.
size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.
bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti
ikinci olay da girmemenin cezası.
jr. geçmiş olsun arılarla başın dertte vallacbf gezilerde 2 kişi olsan bile hiç zorlamıyor bunu tecrübe ettimyüksek cc aranır tabi ama unutma cbf sanada bakar cebinede o gittiğin yolları iki kat fazla benzinle gittiğini düşünyoksa 180-200 gitmeyi uzun yolda kim istemez
-
23 Nisan 2010, 23:47
#13325
valla mücahit bu motoru en çok sevenlerden birisiyim. son 2 gezidir artık yavaştan doyduğumu hissetmeye başlıyorum ama değiştirmeye kalksak, bu sürüş karakterini verebilecek motorlar sadece endurolar (güçten bahsetmiyorum). ama fiyatları 12 binden falan başlıyor. daha uygun olması için ancak cadde tipi neyk falan düşüreceğiz. bu durumda da bozuk yol konforunu terk etmek gerek. bir bu kadar daha para vermek de cabası. neyse zaten şimdi para da yok boşuna hayal kurmayalım
güzeldir, binilir gezilir.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
23 Nisan 2010, 23:58
#13326
jr. adlı üyeden alıntı
valla mücahit bu motoru en çok sevenlerden birisiyim. son 2 gezidir artık yavaştan doyduğumu hissetmeye başlıyorum ama değiştirmeye kalksak, bu sürüş karakterini verebilecek motorlar sadece endurolar (güçten bahsetmiyorum). ama fiyatları 12 binden falan başlıyor. daha uygun olması için ancak cadde tipi neyk falan düşüreceğiz. bu durumda da bozuk yol konforunu terk etmek gerek. bir bu kadar daha para vermek de cabası. neyse zaten şimdi para da yok boşuna hayal kurmayalım
güzeldir, binilir gezilir.
aynen öle işte zaten cbfi seviyorum çünkü enduro seviyorum bu tarzı seviyorum ama seninde dediğin gibi öle bişey almaya kalksak dediğin gibi uçuk rakamlar...allahtan cbf var en azından o hayal ettiğimiz tadı alıyoruzartı para olsa alsak bide gezi vs için benzinden dert yanıcam çünkü istanbulda elim ayağım motor bi dolmuşa bi metroya bindiğimde artık işkence gibi oluyo hem pratik motor hem az yakıyo hemde uzun yolada gidiyo yeter yeter fazlasını aramamak lazım
-
24 Nisan 2010, 00:35
#13327
AydoganX adlı üyeden alıntı
[/COLOR]Birde arkadaşlar bugün şu resimdeki vidalı olan yer dikkatimi çekti. Nedir? Ne işe yarar?
Sanki körtapa gibi kapatılmış. Geri dönüşüm sistemine benzer bişey aklıma geldi ama emin değilim?
Varmıdır bilgisi olan ?
Resimler:
Bu parça eksantrik gergisi .
-
24 Nisan 2010, 02:30
#13328
Sagolasınız arkadaslar.. Haklısınız ben ancak bunu Ayaklığa müşür bağlatma işini kendi tamircime yaptırayım bari.
HONDA Servisinde 75 tl cik. Ve tabi bizim servis bunun ıle uğrasası gelmeyecegıne emınım.
Yan sanayısını 10 15 tl bulabılecegımı sanıyorum.
_____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
[COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]
-
24 Nisan 2010, 02:34
#13329
Beşkazalı adlı üyeden alıntı
Sagolasınız arkadaslar..
Haklısınız ben ancak bunu Ayaklığa müşür bağlatma işini kendi tamircime yaptırayım bari.
HONDA Servisinde 75 tl cik. Ve tabi bizim servis bunun ıle uğrasası gelmeyecegıne emınım.
Yan sanayısını 10 15 tl bulabılecegımı sanıyorum.
abi servise ihtiyac harici sakın ugramadediğin gibi kendi ustanda cok ucuza halledersin ama bunu nedenn yapmak istiyosun yaklığı çokmu açık unutuyorsun..?
-
24 Nisan 2010, 02:45
#13330
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
abi servise ihtiyac harici sakın ugrama
dediğin gibi kendi ustanda cok ucuza halledersin ama bunu nedenn yapmak istiyosun yaklığı çokmu açık unutuyorsun..?
Hiçç sorma.. unutkanlık basa bela.. Motorun ustune bınınce bende herseyı unutuyorumki artık NASIL Bİ TUTKUYSA. Hep bi yerden gelen gacırtı sesıyle bozuluyor.. sinir oluyorumm.. kafaya koydum hemen yarın bırgun taktıracam bunu..
_____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
[COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]
-
24 Nisan 2010, 03:14
#13331
Beşkazalı adlı üyeden alıntı
Hiçç sorma.. unutkanlık basa bela.. Motorun ustune bınınce bende herseyı unutuyorumki artık NASIL Bİ TUTKUYSA
. Hep bi yerden gelen gacırtı sesıyle bozuluyor..
sinir oluyorumm.. kafaya koydum hemen yarın bırgun taktıracam bunu..
ya aslında gerek yok şimdi o müşürü ya akuye bağlıcak yada elektrk kablolarından bir yere hiç gerek yok alışman lazım yada yan ayak kullanma abi çıkar onuorta sehpada kullan
-
24 Nisan 2010, 09:10
#13332
jr. adlı üyeden alıntı
bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.
size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.
bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti
ikinci olay da girmemenin cezası.
wayyy JR. ne ballı adammışsın sen eşşeğinden tut balına kadar bütün arıları sağından solundan yukardan aşağıan almışsın maşallah çengel bulmaca gibi ama keşke iğnesini batırsaydı vucut direncin artardı neyse genede geçmiş olsun
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:51 ----------
arkadaşlar belki istanbulda olanlar bilir er motor var ercüment topçu motor tamircisi asıl samsunlu hafta sonu buraya geldi babasının da dükkanı var biraz sohbet ettik bizim duro lastiklerden konuştuk aslında iyi lastik ama en yazın ısındıktan sonra uzun yolda dedi şehir içinde sert olduğu için güven vermez dedi hız olayına girdik benım motor 115 120 arası kalıyor dedim istersen 145 yapar dedi adını söyledi ama unuttum gene bir honda motorun gaz kesicisini yollım tak dedi ama biraz yorarsın motoru dedi bizim gaz kesici 8000 binde kesiyormuş herhalde.sen tam motorunu bulmuşsun diyor güçlü bir motor falan dedi gaza geldim hemen atladım motora dolaştım motora iyice alıştım şimdi heh aklıma geldi gaz yağ zincire vurmayın dedi cözücü özelliği olguğu için oringli zincirlerde pilastiğin özelliğini kaybettiriyo ve dışarı taşmasına catlamasına sebeb oluyor dedi sızde bilirsiniz ama bi yöntem tarif etti mozatla iyice temizleyeceksin sonra jant pislenmemsi için araya karton koyup veya binip hız yapıp bütün pisliği at dedi sonra tekra mozotla iyice temizleyip ondan sonra sprey veya yağ kullan dedi ben direk sprey sıkıyorum dedim o güldü o zincirin içindeki milin daha çok pislenmesine sebep oluyor dedi biraz emek ister ama biniyorsan bakacaksın dedi bende bu diyaloğu paylaşayım dedim......
-
24 Nisan 2010, 10:48
#13333
aykan adlı üyeden alıntı
Bu parça eksantrik gergisi .
Teşekkürler aykan usta. Bu parçaya periyodik bakım, kontrol vs. gerekirmi peki?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 ----------
jr. adlı üyeden alıntı
bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.
size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.
bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti
ikinci olay da girmemenin cezası.
Jr. geçmiş olsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:21 ----------
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
aydoğanx,kardeş bende şu zinciri dişliyi temizlicem ama bir türlü yer bulamıyorum bizim ev tam cadde üzeri her işimi yapıyorum ama şimdi temizlerken bütün pislik kaldırıma akar heryer pislenir gecen bu zincir temizleme spreyinden az bişe vardi arka tekerin dişlisine sıktım oda güzel çıkatıyor parlatıyor ama azcık vardı en iisi gaz yağı kısa zamanda bende yapıcam hatta bu pazar erkenden kalkıp yapabılırım
yanlız benim zincir okadr pis değil ya sadece yağ var neden senin zincir o halde dağ taş toprakmı geziyorsun
Dağda taşta değilde günlük kullanımda işe git gel olarak (17km+17km) kullanınca böyle oluyor. Haliyle yağmurda da kullanıyorum. 4 saatimi aldı nerdeyse komple temizlemek. Basınçlı yıkama makinesi banada lazım sanırım
@mimoza_cbf
"Gazyağı ile temizleme ama mazotla temizle" demiş senin arkadaş anladığım kadarıyla.
Benim bildiğim kadarıyla asıl mazot ve benzinin plastik oringler üzerinde tahriş edici etkisi var.
En etkili ve zarar vermeyen temizliği gazyağı yapar diye biliyorum. Bunun hakkında sayfalarda tartışılmıştı hatta, bi ara bulabilirsem o topiğin linkini atarım buraya
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
24 Nisan 2010, 12:21
#13334
jr. adlı üyeden alıntı
bugün ankaradan direk beypazarı yaptık. orada biraz takıldık. dönüşte ayaştan polatlı yoluna saptık. oradan polatlı ve ankaraya geri döndük. maşallah 2 kişi bizi rampalar haricinde gruptan koparmadı. ama polatlı ankara arasındaki dümdüz yol bitmek bilmedi. 120-80 arası eğime göre götürdü bizi. insan düz basmalık yola girince yavaştan yüksek cc aramaya başlıyor.
size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.
bu sefer dönüş yolunda sağ kolumun bilek cırcırı kapalı olmasına rağmen kurşun kalem kalınlığında delikten içeri bal arısı girmiş birden bir acı hissettim. hızım 90 civarı. o soktu ben bağırdım. o soktu ben bağırdım. bu işlemi 4 defa yaptık (iğneyi bırakamamış allahtan) gene salavatlar eşliğinde sağa cektim kolumu silkeledim. montu çıkardım bileğin alt tarafında 4 ufak delik. alkolu basınca irileşmeye başladı ve şişlikler birleşti. sızım sızım yola devam ettim. sanırım ilk olay beypazarında hamama girmem için bir işaretti
ikinci olay da girmemenin cezası.
Geçmiş olsun okurken çok güldüm ya (: film gibi anlatmışsın , benim arıya alerjim var bittim ben ozaman
-
24 Nisan 2010, 13:05
#13335
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
-
24 Nisan 2010, 13:16
#13336
siz siz olun bilekleri sıkı kapatın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------
sağolun arkadaşlar
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
24 Nisan 2010, 13:36
#13337
jr. adlı üyeden alıntı
siz siz olun bilekleri sıkı kapatın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------
sağolun arkadaşlar
jr öldüreceksin beni gülmekten askerliğim geldi aklıma yaww arı resmen üç köşe teşkili yapmış eleman keskin nişancı kolun neysede kaskın içinde iyi tazmanya canavari gibi dönmediniz hafif bir allerjik reaksiyon var anthistaminik al kaşıntı yapar
-
24 Nisan 2010, 15:18
#13338
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
bende huylandım abi çok bariz fark var bişey var bi incelemeleri lazım senin makinayı
bakıcaz artık olmadı takarım sisleri sağa sola al sana zenın kafan sıkıştımı bas tuşa yak zenonlar..
ota oka para vermemek için yapmıyorum ya
bi kere yaptık ondan da dersimizi aldık merak etme
kanka makinayı kontrol ettim...sonucta üst silindir kapağım taşlanmadı...yani yeni piston atılınca makinaya üst silindir kapağı (psitonun kafaya vurduğu nokta) taşlanır adetten...bu durumda güç peformansına etkileri olur...öyle bişeyde yok ki...bulucaz hacı o sorunuda çözücez...
-ibrahim- adlı üyeden alıntı
evet aynen öyle oldu gerçi filtreye bakıyorum,sapsarı hala temiz.Yakıtımda düzgün 2.5 litre.Bir problemim yok yani.
buji filtre 8000 de dğeişir...ama hava filtresine yalandan bir kompresörle hava basarsanda sorun olmaz...fakat senin gözle göremeyeceğin kısımlar kapanmış olabilir o uyduruk sarı filtrede...
AydoganX adlı üyeden alıntı
[/COLOR]Birde arkadaşlar bugün şu resimdeki vidalı olan yer dikkatimi çekti. Nedir? Ne işe yarar?
Sanki körtapa gibi kapatılmış. Geri dönüşüm sistemine benzer bişey aklıma geldi ama emin değilim?
Varmıdır bilgisi olan ?
Aydoğan o zımbırt egsantirik gergisi...çok derin yazmaktan ziyade bildiklerimi paylaşayım...hani sübap ayarı yaparsınız üst kısımda senteyle...orada küçük bir zincir görürsünüz...dikkat eden var mı...o minik zincir motor içindeki dişlilerin hareketini sağlar...ve bu zımbırtı ise o zincire basar gerer...çok basit...paletler var o zincirin yanlarında... o gergide sorun olursa motordan şakırtılar gelmeye başlar vs...çok önemli bir parça...
jr. adlı üyeden alıntı
size 2 tane olay anlatayım. içinde atmosferik hareketlerin tümünü ufak çapta canlandırabilen elesiki kartuğn marka müthiş kaskım takılı, 90 civarı gidiyorum. birden vizörümün içinde eşek arısı dolanmaya başladı. sanırım bu kadar kötü bir deneyimi hiçbiriniz yaşamamıştır. salavatlar birbirini takip ederken yavaşlayıp sağa çektim vizoru actım kaskı cıkardım. önünü kendime çevirdiğimde kaçak yolcum kaçmıştı. verilmiş sadakamız varmış.
.
arııı vız vızzz vızzz....arııı vız vız vızzz.... geçmiş olsun...
aykan adlı üyeden alıntı
Bu parça eksantrik gergisi .
ne ie yarıyo diyor kekoro ne olduğunu erkes bilir...
Beşkazalı adlı üyeden alıntı
Sagolasınız arkadaslar..
Haklısınız ben ancak bunu Ayaklığa müşür bağlatma işini kendi tamircime yaptırayım bari.
HONDA Servisinde 75 tl cik. Ve tabi bizim servis bunun ıle uğrasası gelmeyecegıne emınım.
Yan sanayısını 10 15 tl bulabılecegımı sanıyorum.
dostum kafaya koydunsa yaptır...orjinalde olsa harika olurdu...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 ----------
ilhan YAZICI adlı üyeden alıntı
[/COLOR]bir de ön fren diski kaç tl acaba biliyormusunuz sanırım değiştirmem gerekecek.
Ön disk Sürat Motor Sirkecide 60 lira...serviste inanmayacaksınız 55 lira...
amaaaa şu an ne honda fabrika stoğunda ne de servislerde ön disk yok...buyrun burdan yakın...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
24 Nisan 2010, 21:28
#13339
arkadaşlar az önce işten çıktım benzin aldım motor marş basmadı biraz uğraştım baktım sigorta atmamş sonra vurdurdum çalıştı gaz verdiğm ısıttım sonra stop ettim motoru.tekrar marş bastım basmıyor tamamen bitmiş korna vs falan basmıyor GÖSTERGEDE VİTES BOŞTA ÇOK CANSIZ gösteriyor burada akü de yok elektrikçiye götürdüm akü kurşun kesmiş değişmen lazım diyor yarın o şekilde 40 km falan yapsam akü şarj etmiyor motora bir zararı olurmu.. adam 50 milyon istyor çin aküsüne samsunda 35 tl ama motora zararı olursa diye tırsıyorum usta ampul yanar dedi zararı olr dedi ama sanki aküyü basmaya çalışıyordu birde takacağı akünün amperi de yüksek sizden haber bekliyorum o şekilde 40-45 km yapsam motora zarar verirmiiiii
-
24 Nisan 2010, 21:39
#13340
mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar az önce işten çıktım benzin aldım motor marş basmadı biraz uğraştım baktım sigorta atmamş sonra vurdurdum çalıştı gaz verdiğm ısıttım sonra stop ettim motoru.tekrar marş bastım basmıyor tamamen bitmiş korna vs falan basmıyor GÖSTERGEDE VİTES BOŞTA ÇOK CANSIZ gösteriyor burada akü de yok elektrikçiye götürdüm akü kurşun kesmiş değişmen lazım diyor yarın o şekilde 40 km falan yapsam akü şarj etmiyor motora bir zararı olurmu.. adam 50 milyon istyor çin aküsüne samsunda 35 tl ama motora zararı olursa diye tırsıyorum usta ampul yanar dedi zararı olr dedi ama sanki aküyü basmaya çalışıyordu birde takacağı akünün amperi de yüksek sizden haber bekliyorum o şekilde 40-45 km yapsam motora zarar verirmiiiii
ben bu şekilde 100-150 km yol yaptım akum full bitikti değiştirememiştim ama bunu cup motorumda yapmıştım cbfte ne olur bilemem ama olmaz büyük ihtimal...
bu arada 8.000 bakımına gittiğimde benzinim 250 kmdeydi normal ölcümlerime göre daha 100 km yolum vardı servisten çıktım şimdi 340 kmde normalde 350 kmde yedeğe geçiyordu ama şuan daha kırmızı çizginin 1 üstünde bakımdan sonra bu kadar değişirmi maşallah diyimde yedeğe 400 kmde geçiyim
birde bunun sebebini benim hava filtresinde ufak bi bez unutmuş eski sahibi bakıma soktuğunda şimdi sıfır hava fltresı var ve yenı bujı bu kadar fark ediyormu pest dogrusu...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler