Hacı kılıfı depoyla teması sağlayan kopça tarzı çengeller...herhangi bir yapıştırıcı yok...giysi gibi düşün zaten...neyden bahsettiğini benim kılıfı çıkarınca görmek lazım...ben çıkarsam mat bir depo bekliyorum şahsen...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
korkuyorum valla ne göreceğimi bilemediğim için...dipsiz bir kuyu düşün...dibini neden merak edeyim ki...kısmetimde ne varsa artık...ulan 3 yıldır o kılıf orda iyimi...depo belkide renk attı siyahdan orjin demir rengine döndü...fena bir pas beni bekliyor olabilir...ama dediğim gibi çok umrumda değil be mücom...ben napıcam bilinmi..şase sağlam olduğu sürece bu mahinaya bincem...1-2 yıl sonra yeni sıfır motoblok taktırırm yine devam ederim...99.999 görcem hacı ahdım var yeterki kaza bela olmasın...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
slm arkadaşlar be foruma bugün dahil oldum ama yıllardır arada bir de olsa sizi takip ediyordum özellikle Metehan abi.. neyse yıllar önce bi kinetic hondam vardı 82000 km devirdim sona honda activa aldım 51000 km ondan sona 2007 honda innova 125 aldım onunlada 32000 km yaptıktan sona kriz yüzünden geçen yıl ağlayarak sattım.. şimdi sizin önceki yorumlarınıza bakarak kırmızı renkli 2009 cbf 150 aldım motorum şuan 8000 km de daha alalı 3 ay oldu.. ön koruma demiri altlı üstlü takım yan ayaklık bağaj bunları sonadan aldım... ayrıca motorda diğer arkadaşların bahsettiği şeyler bendede oluyo, krank bilyaları ses yapıyo ,duro lastikler çok kayıyo, uzun kısa yaparken bazen far tamamen sönüyo ,vites 2. den boşa geçtiği gibi 4-5 arasıda boşa geçiyo ve bazen 5. vitesten 4e düşüyo... genel anlamda müthiş bir motor.. yakıt sarfiyatı bakımından en fazla 130kr en az 90kr yaktırdım oysa innovam 55 kr yakıyodu ve 140kms azami hıza ulaşıyodu.. şuan nerden başlayacağımı bilmiyorum bu motoru binilebilir bi hale getirebilmek için neleri değiştirmem lazım özellikle krank bilyaları nasıl değişir gereklimi ve bana kaça mall olur Metehan abi sen neler yaptın motora bunları benimle paylaşırsanız sevinirim saygılar...
Selam CBF Ailesi,valla hızınıza yetişmek ne mümkün?sanki otak bir roman yazılıyor habire okuyorum bitmiyor...
Bugün bende zinciri yağladım arka amotisörü soft'a aldım son zamanda izmirde yollar çok kötü belediye yemin etmiş kazmadık sokak cadde bırakmayacak ve Hard'ta rahatsız etmeye başladı,biraz hafif kaldığım için herhalde 68 kg.sarsıntıları böbreklerimde hissetmeye başladım...
hepinize kazasız sürüşler dilerim...
Hep Pür Dikkat...
ya bu pazar günü açık olan ve cila satan neresi var :S:S
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
ne bileyim hacı ya aklıma gelmedi :S
bu arada şunu bi incele
http://www.gezenbilir.com/index.php?...7&topic=1336.0
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
ya arkadaşlar,
pasta ve cila ile ilgili 2 sayfa dolusu yazı yazdım buraya. kimse görmedi mi? hala pastalı kullananlar var ya da haberi olmayanlar. tekrar söylüyorum:
pasta ile cilayı ayrı ayrı alın. pasta kullanmaktan mümkün olduğunca kaçının. pasta boyayı inceltir. cila iyice uğraştıktan sonra bile çiziklerinizi gideremiyorsa pasta kullanın. boşu boşuna boyayı inceltmeyin. ya da yepyeni motorlarınızın vernik tabakasını haşat etmeyin. cila orjinal vernik tabakası kadar kalıcı ve etkili değildir. daha da yazmıyorum hule
metehan abi ben hiç tek başıma kullanmam. sürekli artçım, genelde de yol arkadaşlarım olur. hepsiyle konuşmak için telsiz olayını test ettik ve başarılı oldu. hem de çok eğlenceli
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:22 ----------
metehan abi bu topuklarının temas ettiği yerlerin boyası çıkıyordu ya sende. az önce motoru cilalarken farkettim bende de başlamış. ya donald duck'ın motosiklet teorisi kitabındaki gibi "AYAK TOPU (parmakların ayağa bağlandığı çıkıntılı bölge)" ile değil de ayağın ortasıyla pege basacağız (ki bu yanlış uygulama) ya da oraya folyo falan atacağız (ki biz artık geç kaldık )
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
atakf1,
Onun özel anahtarıyla birde uzatma aparatı var takıyorsun,ben motoru orta sehpaya alıp anahtarı yerine takıyom,sol elimle seleyi yere doğru basarken diger yandan sağ elimle anahtarı çeviriyorum,gayet kolay oluyor...selamlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:31 ----------
Cilacı ve pastacı arkadaşlar yaw daha motorlarınız yeni,neden pasta cilaya bukadar merak sardınız ki?bırakın boya bir güneş görsün,yağmur görsün bi hava alsın cilalayacak zamanınız olucak ilerde.Boyayı bitireceksiniz bu gidişle...
Hep Pür Dikkat...
bana deme burusum mayısta 1 sene olacak. ama şundan dolayı ihtiyaç doğar. dizliklerin mafsalları çizmesin diye mafsallara yapıştırdığın herhangibirşey bile depo yanlarını matlaştırıyor. biz cilastarlar bunu istemiyoruz
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
ben sandalye ayaklarının altlarına takılan keçelerin en pamuksu olanını taktım. yine de dokuna dokuna zamanla matlaşıyor depo kenarları.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
teşekkürler bruce ya anlamadığım nokta arkadaşlar bu cila işini neden abartıyosunuz ki.. yani ben motoru aldıktan 3-4 gün sona herzaman ki gibi evin önünde bahçede tam ortaya bırakıyordum o gün şiddetli fırtına ve yağmur olacağı sölendi bende kendi çapımda önlem almak için sera naylonuyla motoru resmen paketledim tek bi damla yağmur almasın diye.. neyse o akşam rahat bi şekilde uyuduktan sona sabah erken kalkıp hevesle naylonu sökmek istedim bide ne göreyim kocaman cbf 150 (belkide naylonun paraşüt etkisiyle) 5-6 mt yan tarafa resmen uçmuş.. öleki koruma demiri toprağa saplanmış... neyseki çizik bile yoktu ve full olan depodan bir damla bile benzin akmamıştı sadece sağ aynayı tekrar ayarladım... sona ertesi gün naylonsuz koydum aynı yere yine fırtına vardı.. sabah kalktığımda yine yan yatmıştı ama olduğu yere yani uçmamıştı.. koruma demiri biraz yamulmuş.. 1 ay sona sona ilk kez sağanak yağmur altında cbf 150 limle eve yetişmeye çalışıyorum hava karardı yerler kaygan duro lastiklerdende haberim yok kepez varyantı çıkış 4. virajda 5.vites 80kms süratle giderken önümdeki kamyon kaygan yolda resmen drift yapınca bende panikleyip ani yön değiştirdim o anda motor sağa yattı ıslak asvaltta dizlerimin üzerinde sürünürken cbf 150 im daireler çizerek ve havavi fişek tarzı kıvılcımlar çıkararak sürükleniyordu o an içimden pert oldu motor kahretsin dedim iki dizim kanıyor ayakkabımın biri yok şekilde yanına gittim makinanın 5. viteste hala teker dönüyodu.. oradan 2 km sona benzin istasyonunda durdum sadece egzozun en ucu sağ ayna ve koruma demirinin alt tarafı çizilmişti ve okadar kıvılcımı koruma demiri çıkarmıştı olan bana olmuştu ama yinede ALLAH korudu ve biyerlere çarpmadık... herkeze kazasız belasız ve dikkatli sürüşler diliyorum...
bak sen şu duroların yaptığı işe...abicim geçmiş olsun önceden olan bişey ama dikkat etmek lazım heleki yağmurda...şu cbfi satarken bunun lastikleri dandik deseler bari millet bu şekilde madur olmaz ama kim derki....birde motorunuzu öyle ruzgarlı havada devrileceğini bilerek dışarı nasıl bırakıyonuz kenara biryere koysanızda devrilmese yavrucak
Double-Up cila alın arkadaşlar boya koruma özelliği var çok az birşey sürmenız yeterli ve cok uzun süre boyayı koruyor işlemi çok basit.küçük de bir tavsiyem var kask kullansanız da kullanmasanızda el ve yüzünüze nemlendirici sürmeden motora binmeyiniz rüzgar cildi kurutup erken yaşlanlanıp kırışmasına sebep oluyor her kez ufak bi nemlendirici alıp sepete koysun tavsiye sadece erken yaşlanmamak için çölde esen yel gibi geziyoz motorun üzerinde...
Çok geçmiş olsun, sana tavsiyem-naçizane olarak- motosiklet pantolonu ya da en azından dizlik alman ve duroları en kısa zamanda değiştirmen.
Maalesef honda bize kayan lastik satıyor.
Hız olarak -bu motosiklette devir kesici olduğundan olabilir- innova kadar son sürat bekleme. Tip konusunu es geçersek innova bizim cbfden daha iyi bir motordur ama cup işte.
Çizik konusu benim de başımı ağrıtmaya başladı. Özellikle depo. Yağmurluk depoyu çizer mi yahu? Bi baktım çizilmiş, hem de iyi çizilmiş. Bakalım çizik alıcı pasta ile ne yapabilirim?
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
gecmis olsun kardesım . mumukunse bıraz daha dıkkat edelım . bızler trafiktekı araclar olarak sayılmıyoruz .saygıda duyulmuyoruz e gorunmuyoruzda hatta yayalar bıle saymıyor bı cok yerde azamı dıkkat gerekıyor bu neddenle otobanlar harıcındede hız yapmasssak sakın selım gıdecegımız yere ulasırız 1 dk ka erken gıdebılmek adına canımıza kastetmeyelım
allah bizleri utandırmasın . baskalarının dılınde :aha bak gordun mu motorcunun sonu .hep derım bu seytan işi tehlıkelı bınılmez vb. dusunceleri haklı cıkartmayalım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:26 ----------
cbf i almadan once buradakılere sordun u hiç durolar nasıl dıye . es gecılmeyen konulardan bı tanesı
Şu an bu konu içerisinde 53 kullanıcı var. (0 üye ve 53 misafir)