Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
he valla ismail sorma aga bende cok yogunum bu aralar bi yıgın angarya işlerle ugrasıp duruyorum göruselım valla olmassa bu hafta sonu valla kaskı cekmıssın ondan sonrada ver elını hem test hemde uzun yol yaw bi ara birlikte gıdelım ama sadece sehır ıcınde dolanıp gerı donmeyelım yaww o kadar yol gıdıp bısıyler yıyıp ıcıp oyle donelım ama
bu arada erdi cok guzel olmus boyle bı zamanda kesınlıkle mukemmel bır yorum olmus
Beyler benim kafam karıştı...Erdinin koruma demiri sandığım uzun olan galiba Mücahidinmiş...yanlışmıyım...bana uzun koruma demiri lazım...şu ankiler tam kare gibi...kırmızı depo pedi Erdininkiyse bu koruma demiri Müconunki...yani lafın kısası...
Üstteki fotoda görülen Mücahidin koruma demirinden hangi serviste bulabilirim...servis servismi gezcez agalar...biriniz bu koruma demiri mevzusuna bi el atsın...Mücahid 2.el aldığı için bilemez ondan size soruyorum...
işim düştü yav size...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
yıldız ticarette 70 tl
http://www.sahibinden.com/cbf_150_gr...XQQdisplayitem
bu ılanda 35 tl aynımı acaba :S
grenaj koruam demiri normalde ne kadar?
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
meto dayu galıba motor koruma demırını dıyorsun zannımca ben oyle anladım su anda bende o demırlerden kunlanıyorum aldıgımda ustunde takılıydı bı bende oncekı sahıbı arkadasıma sorayım bakalım nerden kaca almıs koruma demırını
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
metehan, ben motoru mutluhandan almıştım orada dediğin demirden takıyorlardı zamanında.
aydoğan öle testlerinde bu tarafa da bekleriz :D
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
günaydın arkadaşlar bizim bi usta var istanbuldan gelirken bi tane çift tırnaklı buji getirmiş bu daha az yakar ve motorun daha iyi gitmesini sağlar dedi bilgisi olan varmı.birde benim zincir biraz sıkı sorun olurmu
Valla gayet güzel olur metanecho.
Karabüğe günü birlik git gel yapılabilir aslında.
Ankara-Karabük kaç km ve kaç saat sürüyor ortalama? Oraya gitmişken biraz daha yukarı çıkıp amasra tarafını görmeden olmaz ama
Bakalım inşallah nasip olurda kısa zamanda yaparım böyle bir tur.
İbrahime katılıyorum. Çift tırnaklı bujinin bir yararı olup olmadığından emin değilim.
Buji motor için hayati önemli bir parça, kitapçıktaki kodda olan bujiden (CPR8EA-9) başka buji kullanmayı tavsiye etmem.
Eğer olursa yine kitapçıkta "kesintisiz uzun yolda sürüş" bujisi olan CPR9EA-9 kodlu buji olabilir. Tabii ki markalar NGK.
Zincir boşluğu 1-2 cm civarında olmalı. Ama mümkünse zincir ayarına motor orta sehpada baktıktan sonra, motoru orta ayaktan indirip birisi üzerindeyken yani ağırlık verilmiş haldeyken zincir ayarına bakmak daha doğru olacaktır.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
günübirlik pek güzel olmaz aydoğanx ;) 220 km incirliden karabük. 3 saate yakın bir süre sürüyor.
amasra 100 km buraya, tabi ki bu tarafa geldiğin zaman karadenize çıkmak lazım ;)
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
dreksiyonda ön freni kısınca tık diye bir ses geliyordu böyle boşluk gibi usta sıktı biraz ama sanki hala devam ediyor sordum balatadan olabilir dedi sizce
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba ben aranıza yeni katıldım Honda Beat var bende 16000 kmde bu haziran onu satıp cbr125 yada cbf150 almayı düşünüyorum arada 2 milyara yakın bir fiyat farkı var fakat sizlerinde görüşlerini istiyorum yakıt tüketimi max hız görünüm vs şeyler konusunda lütfen bana bu konuda yardımcı olun
hadi len ne 70 i sallama...grenaj koruma demiri o fiyata ...
soruver canım Manisadan kargoyla yollarsın...
Hacı bugün mücahidin makinanın ilk sahabısı Emreyi aradım...Mutluhandan almış...galiba aradığım demir Mutluhanda...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
muhtemelen mutluhanda ;) o zaman 50 liraya takmışlardı şimdi kaç liradır bilmiyorum.
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
hemen yardımcı olalım.
2 motor arasında görünüm olarak cbf 150 bence çok daha güzel. bu kısım, nasıl bir motor hayal ettiğine göre göreceli. ben varaderonun üzerine hayabusa verseler binmem.
aradaki 2 bin lira fark malzeme kalitesi için değer gibi görünse de, cbf'nin 10 kata kadar ucuz parçaları seni üzüp de 2 bin lira zarara sokup durumu eşitlemez. ya da cbf üzerindeyken bir parçaya gözün takılıp da "ula amma da dandik yapmışlar" demezsin. 600cü yol arkadaşlarım bile motorun görüntü harika diyorlar. onların derdi kalbindeki motoru cc'si.
maksimum hız bence düzdeki hızdır. 2 kişi düz yolda 110 civarında gaz kesiyorum. gitse gitse 5-10 daha gider.
her tarafına ne çanta takarsan tak ucuzu pahalısı sırıtmaz. dünyanın yükünü taşırsın. spor motorlarda yükünü koyacak yer bulamazsın depo üstü ya da sırt çantası denersin.
motor kullanıcıya enduro turink giriş segmenti havası verir. beklemeyeceğin kadar yere girer çıkar. asfaltta da alemin en konforlu motorudur.
hava soğutma seni asla yolda bırakmaz. motor da eksoz da bende el değmeyecek kadar bir türlü ısınmıyor.
100 kmde 2,6 lt yakıt tüketimine iki kişi binerek ulaşıyorum. eğer gitmeyi kafana koyarsan 13 litre depoyla 500 km civarı yol gidersin.
çevrenden kurye motoru eleştirileri duyabilirsin. önemli değil. parasını hakeden ender motorlardan birisidir. sürücüyü kendisine aşık eder. bir kaç ilave çantayla bu görünümden kurtarabilirsin.
ben de honda beatten gelmeyim. o motordan inip buna bir bindim. 1 senedir hala sırıtıyorum, büyütmeyi değiştirmeyi düşünmüyorum. her geçen gün daha "benim" oluyor.
cbr 125 sınıfının en iyi motorudur. 20 km daha hız yapar. ben kullanmadım bilmem.
cbf efendi kullananı tatmin eder, yakıtıyla mest etmesi de yanına kar kalır. ama cbr 125'ten spor motor tutkununun kolay sıkılacağını düşünürüm. geçiş motoruna da sıfır da o kadar para vermem. spor motorcular güç ve kas ister diye tahmin ediyorum.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
aynen benimkide 15 binde tık tık edidyor usta direksiyon diyor ama sıkması biraz zahmetli gerçi sıktı biraz azaldı ama bu seferde balatanın sesi diyoo bende cok kıllandım :=
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:28 ----------
bay J.R motoruyla aşk yaşıyan adam bütün dediklerine katılıyorum daha ucuz motor alabılırsınız ama cbf hem yakıt olarak hem parça hemde sürüş keyfi olarak ilerleyen zaman içinde o farkı fazlası ile cebinize bırakıyor.Gerekli açıklamayı yapan motoruyla aşk yaşayan bay J.R teşekkür ediyoruz....
yorumlara bakkk....
ben de özellikle bu motoru alırken görüntüsü, yakıtı, rahatlığı ve dayanıklılığı için aldım, şu ana kadar bu beklentilerimde beni hiç üzmedi... maşallahhh (gerçi km:3900 ama olsun) üzeceğini de zannetmiyorum...
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)