Benim makinede rodajda jigleyi cekip gara basmazsam ve bir sure gazla bilikte motoru ısıtmazsam sorun oluyor. gün içinde sorun olmuyor ama rodajdan mı kaynaklanıyormuş o bende standar tek silindirlerde böyle diye düşündüm.
Benim makinede rodajda jigleyi cekip gara basmazsam ve bir sure gazla bilikte motoru ısıtmazsam sorun oluyor. gün içinde sorun olmuyor ama rodajdan mı kaynaklanıyormuş o bende standar tek silindirlerde böyle diye düşündüm.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
rodajdan degil arkadaslar
bunlar normal seyler
bu havalar serin gece sıcaklıgı 15 derecenın altında oldugu ve sabahı cigle karsıladıgı her gun jıklryı 2 dakıka kadar calıstırmadan ve 1 dk kadarda rolantıde calıstırmadan ıstedıgınız verımlılıgı alamazsınız
buna alısın otomatık jıkle degıl onun içinde normal karsılamalısınız
kullandıgınız hergun yen bı sey ler farkederek yolunuza devamedersınız yoldada klmassınız
gerısı yalan
benzin muslugunun sebebinin 95 oktan olması gerekırken benzını 97 oktan almıs olabileceginden bahsettiler =))
yarıldım yaa dedim ne alakası var benzınle benzin muslugunun bozulmasının =)
ılk 1000 km bakımı nereye yapılmıs bılgısayarda cıkmıyor dıger bakımlar cıkıyor bilgisayarda.
hondayı arayıp garantıden yapalımmı dıye sordular muslugu, onlarda yapın dedi garantiden değiişti.
ama ilerde 1000 km bakımı gorunmedıgı ıcın mekanıkte sorun olursa garantiye gıremiyecegını soyledıler..
kullanma klavuzunda balıkesırden sirketin kases, var orayla temasa gecip ordamı yapılmıs bı belge varmı bakmam gerek amannnnnn ne sorun olacak kullan gitsin işte =)
bu arada aklınızda olsun 15 TL benzın muslugu. tabı ben para vermedım, işçilikte 25 tl saati =) garantiden haloldu
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
benim hava ayarından beri jikleyi açmam yetiyor. gaz vermiyorum. şahane oldu.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Bakın beyler her daim söylüyorum...bu detay çok önemli...sırf 2000 de bir servise gidip ben yaparım ağbiii elimiz bir yağ tapasınımı açamayacak şeklinde düşündüğünüz veya ilk sahibinin salladığı için makinalarınızın çoğu 2 yaşından küçük olmasına rağmen garanti dışı farkında değilsiniz...servisinize sorun...ilerde mekanik anlamda sıkıntı çıkarsa farkedeceğinize şimdi öğrenin...Vaskonun suçlu günahı yok dabi...satın aldığı kişinin kekoroluğu sadece...
Yani herşey servisin insiyatifinde...servis garantiden değiştirme işini fabrikaya sorar haberiniz olsun...kafasına göre yapmaz...zaten sistemde çoğu bakım kaydı bile olmayan yüzlerce makina var...adam 10.000 e gelmiş bi sorun yaşıyor garantiden değiştir diye kendini avutuyor...mahalle tamircisi sandı herhalde bu markanın servislerini...siz bilinclisiniz bu konularda sizi tenzih ederim...
herşeyi yine kendiniz yapın ama en azından yağ değişimini servise yaptırın ilk 20-25.000 km...kaydı olsun...tağ 15-20 gayme servisteki yağ değişim ücreti 25 lira değmezmi değer...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Arkadaşlar bugün benim "Yaver"in ön camına Atatürk resmi yaptırdım, harika oldu, yarın fotoğrafları yükleyeceğim, henüz çekmedim. Mükemmel görünüyorlar... =)
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
Erhan,Bende yarıldımdemek 97 oktan benzin kullanmaktan musluk bozuluyormuş o musluğun füze yakıtı konulsa dahi bozulmaması gerek ne alaka? işte bu honda servislerindeki elemanların ne kadar yetersiz kaldığının bir göstergesi sadece usta başını eğitime göndermekle olmuyor bu işler...
Valla benimde ilk anda bu aklıma geldi. Tekrar "100km/2,6lt" hayal olmasın Jr.
Usta müdahale ederken dikkat ettinmi? Rölantiyi yükseltmiş olmasın ?
Mesela kışın biraz rölantiyi yükseltmek ilk çalışmada bekleme sorununu çözüyor fakat motor uzun süre çalışıp ideal sıcaklığa gelince daha yüksek devirde çalışıyor doğal olarakda daha yüksek yakıt harcıyor.
Senin hava karışım ayarın (harcadığın yakıta bakarak söylüyorum) en ideal durumdaydı bence, daha düşük yakamazdı çünkü bizim motorlar.
Bu soruların çözümü için seni yeniden yakıt ölçümüne davet ediyoruz. (Düelloya davet ediyorum der gibi oldu be )
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Ben ocakta aldım su anda 750 km de falan ilk motorum ilk surusum ve ben aldıktan sonra kar yamur eksik olmadı. İşe takım elbise ile gidiyorum oda beni sinir ediyor takımın altına motoru nasil giyerim arkadaşlar ? bu haftaartık motorla gider gelirim derken bu gün yalan oldu cumaya kadarda yamur varmış
Abiler yakıt musluğu kullanıcıya yansıtmaya çalışmışlar, muslukla kullanıcnın ne alakası var demişti bir arkadaş adam 97 oktan koymuş bak
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
415 kmde yedeğe ondan sonra düştüm aga zengin karışımda performans azalır vuruntu çoğalır olur mu öyle şey.
ben rolantiyi yukselttim dedim. öyle çözemezsin dedi bir ayar çekti. motoruma daha bir aşığım şu an...bakın gittikçe artıyor ha.
ekipten gelen "değiştir şu motoru" salvolarını tekme tokat savuşturuyorum. takmışlar bi "yüksek cc"..."açtın mı kaçacak"..."o motor daha tehlikeli"
hule almıyorum len yüksek cc falan. 10 sene binecem inat..parasında değilim..millete ispatlayacağım bu hızlarda giden adama ne kadar gereksiz birşey olduğunu.
ismail o rölanti devri abi..motor yolda giderken bi etkisi yok onun..gaz kapalıyken motora gidecek yakıtı ayarlar o..gerisine karışmaz..no pırablım..
yakıt vurduysa tepeye, inat etme sen de gel efeye
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 ----------
takımla işe gideni maksi sukutır paklar
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
jr. selam kardeş ben yeni motorcu olduğum için ve hatta motorum bile henüz elime ulaşmadığından cahillimi mazur gör ama..bu hava ayarını nerede ve neden yaptırdığını bi özet geçebilirsen çok makbule geçer..
4 bin bakımında ustaya dedim ki "gazı ani açarsam stop ediyor. zor durumda bırakıyor"
adam bu arada araya girdi "hava ayarı" falan diyordu
ben devam ettim "rolanti devrini artırdım düzeldi gibi geldi ama düzelmemiş" dedim
o da dedi ki "rolantiyle hallolmaz cunku ilgisi yok" dedi. hikaye bu. nereden ne yaptı bilmiyorum. ilgisiz ben, o ara galeride transalpin tekinin üzerinde oturmuş, yere yetişmeyen ayaklarımı sallıyordum
ama hava ayarı dediğine göre karbüratöre birşey yaptı sanırım. jikle + marş + gaz açıyorum çalışıyor. vın vın yapıp bırakıyorum sonra kendi kendine çalışıyor ben dikilip gaz vermiyorum.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Arkadaşlar, çalıştığım firmada hergün takım elbise ile çalışıyorum.
Yapılacaklar:
1-İşyerinde depo vs. gibi müsait bir alan bulunacak.
2- Evden Full koruma giyilecek. Motor montunun içinden gömlek giyilecek. TAkımın ceketi ve pantolonu topcase yada ne tür çanta kullanıyorsanız düzgünce katlanıp koyulacak.
3-İşyerine varında depoda yada müsait nereyi ayarlarsanız artık, üst baş değiştirilecek. Mesaiye başlanacak
4-Akşam eve dönüşte ceket ve pantolonu işyerinde bırakacağımız için ertesi gün taşıma derdinden kurtulacağız.
Anlattığım şekilde bu kış dahil sadece 2 gün motorumla işe gel git yapmadım ondada yerde kar vardı o yüzden. Onun haricinde millet otobüslerde üst üste giderken ben özgürlüğün keyfine varıyorum. Akşam olunca eve dönüş yolunda işyerimde yaşadığım stres ve sıkıntı gibi durumları rüzgarla birlikte kafamdan uçuruyorum
Tavsiye ederim. Tabi sabah ve akşam trafiğine çok dikkat etmek şartıyla
Bahsettiğin hava ayarı, karbüratör üzerindeki rölanti vidasının yanındaki içeri doğru basık olan ikinci vida ile ayarlanıyor. Oradan ayarlama yapmış demekki.
Yakıtım yüksek evet ama bu tamamen benim kullanım stilimle alakalı
Agresif olmayan kullanım stili ile 2,8-2,9 lt. civarı yakmıştım bir kaç kez.
Efe'ye gitsem dahi yakıtın düşeceğini zannetmiyorum. Düşük yakıt için gaz koluna narin davranmak gerekiyor
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Benim fikrim yaz geldi artık ceket gerekmez biri birşey diyene kadar ceketsiz giderim sonrada uyduruk bir ceketi şirkete bırakırım birsey olursa. ayakkabılarda şirkette kalsa, pantolon olayı dert biraz şimdi dizliği kumaş pantolon üzeri takarsam hem kırışcak hemde komik olcak pantolon altına takarsam pantolon bayrak gibi sallancak ama idare eder herhalde işte pantolon giy cıkar istemiyorum. Yağmur olursa da vay pantolonun haline. Alternatif ne bilim aklima gelmiyor var mı başka önerisi olan?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 ----------
Elaya motorlami gibiyrosun benim yaşam alanım o kadar geniş degil ya
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Arkadaşlar cbf ybr gibi motorlarda ani gaz verince stop etme sabahları geç çalışma olayı son derece normaldir, anlık zengin karışımı motor yakamaz ve stop eder karbüratörlü makinaların hastalığıdır genelde, sakın orjinal fabrika ayarlarıyla oynatmayın o karbüratörlerin, ellendiği anda karbüratörü değiştirmek bile gerekebilir o hava ayarını tutturabilcek kapasitede usta yok o servislerde, dediğimi kulak arkası etmeyin, oynatmayın sakın yakıtınız değişir çekiş mahfolur bırakın onu 10000 den önce supap ayarı bile yaptırmayın bu motorlar ne kadar az ellenirse okadar fazla hizmet verir.
arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım ikinci el bir cbf 150 alarak aranızdayım, metehan arkadaşıma motor konusundaki yardımlarından dolayı teşekkür ederim ona bir yemek borcum oldu.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)