Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #12681
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    müco,

    1200 koyacak ya eksilince 1000 olsun diye. işte olayın mantarı o.

    cub iyi fikir. ismailde de vardı bi tane emektar. çalışıyo mu bilmiyoruz. çalışırsa ben de kiralayayım ondan garanti gitmesin diye canımızın garantisi gidecek
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12682
    superkaos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul-kozyatağı
    Motosikleti
    Honda Ncx700
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    süper kaos ,
    kaos çıkarma biraz eski sayfaları karıştırıver tüm bilgiler mevcut.
    tabiiki tubeless, şamyelli lastik takmayın sakın bizim jantlara.
    635 sayfa yazılmış saatler sürer be hacıı

    ist-adana-antalya-fethiye-marmaris-bodrum kuşadası-izmir-çanakkale,gökçeada-ist yolculuk planı var.
    3000km dayancakmı bakalım sorunsuz..
    1 haftalık bir gezi

  3. #12683

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    ya arkadaşlar bizim burada castrol mobil yok ne koyacam ben

  4. #12684

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar bizim burada castrol mobil yok ne koyacam ben
    Ferhat;
    BP benzinliklerde Castrol Power1 sarı kutuda olan motosiklet yağlarından bulabilirsin.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  5. #12685

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    bp var ama oda 30 km bana neyse bakmadığım bir iki yer kaldı eğer bulamazsam mecbur alacağım 95 oktan aldım benzin sen ne koyuyorsun ismail

  6. #12686

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bp var ama oda 30 km bana neyse bakmadığım bir iki yer kaldı eğer bulamazsam mecbur alacağım 95 oktan aldım benzin sen ne koyuyorsun ismail
    Bende 95 kullanıyorum zaten 95 oktandan fazlası zarar.
    Motor hacmimiz küçük olduğu için 97 oktan vs. gibi ekstra arayışlara sakın girme.
    Kendine göre uygun yakıtı temiz bir petrol istasyonu bul ve sürekli oradan al.

    Yağı hiçbiyerde bulamazsan yine kargolarız merak etme

    Ek: Sana en yakın BP istasyonlarının internetten telefon numaralarını bul ara ve yağın modelini belirterek sor.
    (Castrol Power1 15W40 veya 15W50, sarı kutuda 1litrelik olacak) Hazırda varsa gider alırsın. Yoksa da "alacağım tamam getirtin" dersen muhtemelen 3-5 güne getirirler.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  7. #12687
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Dunlop lastik kullanan var mı?
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  8. #12688
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    benım aldığım motorun ustunde sıfır MT 65 pirelli lastik var, acayip yeri tutuyor yönüşlerde frenlemelerde acayip hissediyorum iyiliğini.

    ybr de duro vardı, 2 senelik lastikti aman allahım resmen buz pateni yapıyor gibiydim ya huzur buymuş, lastiğin önemini çok daha iyi anladım
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  9. #12689
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dunlop lastik kullanan var mı?
    var tabiki elden bişey gelmiyoki sıfırnda dunlop adam alıralmaz değiştirmeye kıyamıyoda hatta gecen bi abiye aldık diyoki ya çok sağlam duruyo baksana ne gerek var diyo dedim sen bi bin dolaş görürsünama duro lastiklerin yanlarındaki tırtıklar hiç kaybolmuyo motoru milim bile yatıramadığın için

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------

    Alıntı VaScO1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benım aldığım motorun ustunde sıfır MT 65 pirelli lastik var, acayip yeri tutuyor yönüşlerde frenlemelerde acayip hissediyorum iyiliğini.

    ybr de duro vardı, 2 senelik lastikti aman allahım resmen buz pateni yapıyor gibiydim ya huzur buymuş, lastiğin önemini çok daha iyi anladım
    vaybe pirelli sağlammış demek bende aldığımda sıfır mişlen lastik vardı onu kullanıyorum şuan tanesi 100 tlmiş lastiğin ilk başlarda yol tutuşu mükemmeldi hala mükemmel ama kuru zemınde bikaç kere frenlemede kaydı biraz şüphelendim ama kampana kitlemesinden kaydığı kanaatindeyim bilemedim vallabundan sonra ırc denicem sonrada buyuk ıhtımal pirelli

  10. #12690
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    suan bende de arka lastik kitleme var, balatada yeni, dokunuyorum tutuyor ön frenle orantılı arka frene ayagımı alıstırıyorum suan, sadece arka ile ani durma imkansız kayıp yanlaım, ön destekli gidiyorum ani frenlemelerde suan..

    zaten takip mesafemi oldukta uzak tutucam bundan sonra, gidiceğim yere 5 dk gec git. cunku bizim dingil otocular gormuyor hakket gormuyoz kesın kanaat getirdim artık bugun
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  11. #12691
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam.


    [/COLOR]çarşamba sabahı 4 bin bakımına gireceğim

    şimdi iki soru:

    1- neler yapıyorlar, kaça patlıyor?
    2- ekstradan, yapmadıkları neler yaptırmalıyım (ön dişli temizlik, hava filtresi, yağ süzgeci)

    ismail bu ekstralar (başka aklıma gelmeyen de varsa) "ismail & evren cbf özel servisi limited" tarafından da yapılabilir mi? ilave işçilikten düdüklenmeyelim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------

    (bak cevap vermiyo )

    abi söz lam ben de işin ucundan tutucam dikilmiycem öyle yanında
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Ark..lar. Yağ değişiminin önemini hepimiz biliyoruz. Cbf 150 için konuşursak 4000 de bir bakım için servise gidildiğinde servis yağını zaten değiştiriyor. Kimi servisler 4000 km aynı yağ ile kullanılabileceğini savunurken bazı servisler 2000 de bir yağ değişimi yapılması gerektiğini söylüyor ve her 2000 de bir servise mahkum olmanız demek oluyor. Ben de 2000 de bir yağ değişimi yapıyorum ve aradaki bu yağ değişimi için servise gerek duymuyorum. Lakin servis noktaları bana hayli uzakta. Sizlerde servise ihtiyaç duymadan servis bakımı haricindeki yağ değişiminizi kendiniz rahatlıkla yapabilirsiniz. İlk önce gerekli malzemeler..

    Karter tapasını açmak için 12 numara yıldız ingiliz anahtarı, ağzı açık ingiliz anahtarı denemeyin olmuyor, olsa dahi bi kaç kere dişli sıyırma eğilimi oldu, yıldız kullanmaya başladım.


    [img=http://img194.imageshack.us/img194/6160/80411033.th.jpg]

    Tabiki yağımız, yağ olarak bu mevsimde 15w/50 tam sentetik kalitesini kanıtlamış her hangi bi marka tercih edilebilir. Motorun yağ kapasitesi 1 lt, fakat motorumuzun kullanıma ve kullnılan yağa bağlı olarak artan ve azalan yağ yakma probleminden dolayı servisim bana 1200 gr. yağ koyabileceğimi, dolayısıyla diğer değişime kadar 200-300 gr yağ eksiltse bile kritiğe girmeyeceğini söyledi ve her bakımda 1200 gr yağ koydu. Bende 2 tane 1 lt ambalaj aldım. şimdi yağın 800 gr ı duruyor. Bir dahaki değişim için bir tane almajm yeticek veya yağ eksilme görürsem takviye yağım elimde hazır. Yağ çubugunun maks.. seviyesini 2-3 mm kadar geçebilirsiniz. Böylece yağ seviye kontrolünüzü de bir nebze olsun uzatabilirsiniz. Ben 1000 km de bir seviyeyi kontrol ederim ve gerekirse takviye yaparım. Servisimin söylediği aynen şu idi. (Seviyeyi maks. seviyesinden dahi aşağı düşürme).


    [img=http://img200.imageshack.us/img200/6449/59960369.th.jpg]

    Yağın tam sentetik olması her zaman iyidir. Çok daha iyi sonuç veriyor. Mineral yağlara nazaran buharlaşma katsayısı daha düşük. Mineral yağlara göre biraz pahalı ama cbf kullanıcılarına tam sentetik yağ tercih etmelerini öneririm.


    [img=http://img134.imageshack.us/img134/8333/85158288.th.jpg]

    Yağı karterden alabileceğimiz 1,5-2 lt kapasitesi olan bir kap. Motorumuzda bu kadar yağ yok ama kabı alırken taşırken vs yağ dökülmemesi için avantaj sağlaması açısından. Yağ çubugunu ve elimizi vs yağ bulaşma ihtimaline karşı silebileceğimiz tüğ bırakmıyacak şekilde bir bez veya kağıt havlu vs.


    [img=http://img134.imageshack.us/img134/6121/29141806.th.jpg]

    İlk önce motorumuz eğer soğuksa kerterden yağı alırken yağın tamamını kolayca alabilmek için, karter iç yüzeyine yapışmış ve alamadığımız yağ miktarını minimuma düşürmek için motorumuzu 3-5 dk çalıştırarak motorun ısınmasını ve yağın incelmesini, akışkanlık kazanmasını sağlıyoruz. Motorumuzu düz bir zeminde orta sehpa üzerine kaldırıyoruz.

    [img=http://img19.imageshack.us/img19/4480/37560246.th.jpg]

    Yağ çubugunu saat yönünün tersine çevirerek çıkartıyoruz ve temiz bir bez veya kağıt havlu vs temizleyerek müsait bir yere bırakıyoruz. Kağıt havlu veya bez, yağ çubugu üzerinde kıl tüğ vs bırakmıyacak mahiyatte olmalıdır. Ayrıca ilk önce yağ çubugunu çıkartmamızın nedeni fizik kanunları gereği yağın karter tapasını söktüğümüzde daha kolay boşalmasını sağlamaktır. Yağ çubugunu çıkardığımızda, çubuğu çıkarttığımız, çubuk consatının temas ettiği kısım genelde toz-yağ ikilisi ile birlereşmiş ve kirlenmiş vaziyettedir. Ağız kısmınıda, karter içine partikül düşmemesine dikkat ederek, tüğ bırakmıyan bir bez veya kağıt havlu ile temizliyoruz.


    [img=http://img5.imageshack.us/img5/4692/93521960.th.jpg]


    [img=http://img200.imageshack.us/img200/6831/95730462.th.jpg]

    Okla gösterdiğim somun karter tapasıdır. Bu tapanın altına kabımızı koyuyoruz. Motorun sol alt tarafından müdahale edebilirsiniz. Bu tapayı 12 anahtarımızla saat yönünün tersine doğru gevşeterek tapayı çıkartıyoruz. Tapayı aldığımızda hızla kirli yağ kaba boşalmaya başlayacaktır. Akma bittiğinde damlama şeklinde yağ damlamaya devam ediyor. Bu esnada motoru orta sehpa üzerinde sol yana hafif eğerek kardeki yağı almaya devam edebliyorsunuz. Tapa, karterin solunda olduğundan motoru hafif yatırmanız gerekiyor yağın tamamını alabilmeniz için. 3. Fotoğrafta karter tapası ve jontası, jonta sanırım aliminyum. Bu jonta eskidiğinde değiştirilmelidir diye doğru bi bilgi var. Ben 10000 deyim. Daha hiç eskime belirtisi yok.


    [img=http://img43.imageshack.us/img43/4729/20799814.th.jpg]


    [img=http://img43.imageshack.us/img43/7702/88624741.th.jpg]


    [img=http://img134.imageshack.us/img134/407/15766080.th.jpg]


    [img=http://img81.imageshack.us/img81/1908/67638515.th.jpg]

    Yağ süzülme ve damlama, tamamen tamamlandıktan sonra karter ağızını, somunu çıkardığımız bölgeyi temiz ve tüğ bırakmayacak bir bezle temizlemenizde fayda var. Daha sonra tapayı, jontasını takmayı unutmadan saat yönüde çevirerek tapayı takıyoruz. Sıkarken çok fazla yüklenmenize gerek yok. Lakin yeteri kadar sıkılıp sıkılmadığını zaten anlıyorsunuz.

    Eski motorumda yağ değişimi yaparken ağıza uygun bi huniye ihtiyaç duyuyordum ama cbf in yağını değiştirirken veya takviye yaparken huniye gereksinim duymuyorsunuz. İlk etapta 1 lt lik ambalajı komple boşaltıyoruz. 2. ambalajdan ise 200 gr kadar doldurup bi kaç dk bekliyoruz. Bundan sonra yağ çubuğunu artık takıp işlemi tamalayabilirsiniz. Ama isteyenler ne kadar doldurduklarını görebilmek amacıyla yağ seviyesinede bakabilirler. Eğer motorunuz düz bir zemindeyse 1 kaç dk bekledikten sonra (yağın karter içine iyice oturması açısından ve doğru seviye görebilmek amacıyla) yağ çubuğu ile kontrol edilebilir. Çubuğu karterin ağzına sokucaksınız ve çevirmeden çıkartarak seviyenin maksimum seviyesini 2-3 mm kadar geçtiğini görürsünüz. (yağ çubugunu çevirin ama ters yöne çevirin, amaç çubugun kople etrafını yağ olması ve seviyenin daha belirgin görülebilmesi) En kestirmesi 1200 gr yağı koyun (ambalaj üzerindeki seviye çizgilerinden ne kadar yağ koyduğunuzu anlayabilirsiniz.200 gr için yani) ve yağ çubuğunuzu takın. Kontrol etmenize gerek yok. bi kaç dk kadar yağın kartere iyicice oturmasını bekleyin ve marşa basın 1000 km de birde seviye kontrolü yapsanız yeterli. Ben böyle yapıyorum. Servisimin tavsiyesiyle. bi 2000 km daha durmak yok. Yola devam


    [img=http://img10.imageshack.us/img10/4678/41409691.th.jpg]


    [img=http://img198.imageshack.us/img198/851/85774883.th.jpg]
    bu yardımcı olur
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  12. #12692
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi arkadaşlar cuma sabaha hondadan randevu aldım.

    4bin bakımı için:

    hava filtresi
    buji (gerekliyse dedi)
    yağ
    fren ayarı
    genel kontrol

    şeklinde sıraladılar.

    yağ 20 lira, bakım işçilik 54 lira, toplamda 74 lira dediler.
    buji + hava filtresi girerse 100 liraya patlar dediler.

    bunların hepsi gerekli değil mi? buji muji toptan değişsin mi? bir de yağ süzgeci temizlenmesin mi?
    oh çüş püş yuh diyorum artık. Ben 4000iyim yeni yaptırdım. Buji iyi durumdaydı. Hava filtresine kompresyonla hava tutarak temizlediler değişmeye gerek görmediler. Yağımı değiştirdim 15w-50 koydurdum. İşçilik vs. herşey dahil toplam 52tl tuttu.

  13. #12693
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı Rebornx4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oh çüş püş yuh diyorum artık. Ben 4000iyim yeni yaptırdım. Buji iyi durumdaydı. Hava filtresine kompresyonla hava tutarak temizlediler değişmeye gerek görmediler. Yağımı değiştirdim 15w-50 koydurdum. İşçilik vs. herşey dahil toplam 52tl tuttu.
    işçilik dahil sadece yag değişimine 52 çok para be abi bende serviste garantisi dahilinde 4000 bakımı yaptırdım 26 lıra tuttu yag ve işcilik sagına soluna baktı zıncıre baktı fren ayarlarına vs vs çok tutmuş senin bakım....

  14. #12694
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:26 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motordan düştüm siftah ettim!...
    Kaya başından Arnavutkoyer giderken pisi pisine düştüm nereye bakarsan oraya gidersin derlerya oyleymiş dönemiyceğim bir dönüş değildi ilkkez gectiğim yerde degildi ama nasil

    olduysa daha dönüşe girerken ben burda düşerim dedim düştüm dönüş alttaki resimde yoldan cıkınca on teker yumsak topraga batında motor yana yatıp takla attı herhalde o arayı

    bilmiyorum.


    Lastiğin sapladığı yer ( Ordaki karartı ):


    Topcasein altı catladı ustu cizildi 2 hafta olmuştu allalı



    Sol Granejın camı tutan yeri kırıldı sol tarafı cildi ve camın sol tarafı hafif cizildi:


    Motor koruma demiri ciddi yamuldu vites biraz yamuldugranaj demiri cizildi ve deponun üstü cizildi



    Bende eşekten düşmüş gibi bir his dışında birşey yok full korumalıydım montun sol omuzu üzerine düştümve sol ayagım biraz ezilmiş. Montu yıkadım balkona koydum dünkü rüzgarda da mont

    düşmüş umarım kapıcı almıştır yoksa birde mont almak zorunda kalcam...


    Sorularım:

    1-Motoru yeni aldım daha sıfırdı servise goturmem gereklimi 600 km de falan garanti dışı falan kalırmı.

    2- Motor koruma demirini nerde ne şekilde düzelte bilirim?

    3- Granajları eski haline nasil getire bilirim?

    4 - Depodaki cizikleri nasil yok ederim?

    5- Topcasi nasil yamayabilirim?
    buyuk gecmıs olsun kardeş Allah beterınden saklasın

  15. #12695
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı ellvis_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aydogan kardes 1,2 lt yag hıc koymadım . yagınıda ful bosalttım 1 lt yag ile 2000 km yaptım hıc eksılme olmamıstı
    bu hiç eksiltme yapmadıgı zaman ölçüm yaptın mı birde motor kaç model?

  16. #12696
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel özetlemişsin Evren, bizim motorlarla gereksiz atraksiyona gerek yok (Nası bi cümle oldu bu ya? )

    4bin bakımında yanlış bilmiyorsam.
    Standart yağ değişimi
    Hava filtresi değişimi
    temel olarak bunlar ama ufak ıvır zıvır olarakta
    Zincir ayarı ve fren ayarı yapılır. (Buji değişimi 8bin km.de bir oluyor.)

    Servisin ön dişli temizliğiyle uğraşacağını zannetmiyorum. Uğraştırır vakit alır ve gazyağı ile yada temizleme spreyi ile yapmak gerekir.

    Yağ değişimi ve hava filtresi değişimi çok kolay. Tabii ki birlikte halledebiliriz ama senin garanti durumun var?

    Bende pazar akşama doğru 16bin bakımını yaptım.
    Malum yaz geldi sayılır bende motora tam sentetik Mobil1 15-50 yağ koydum.


    Gözlemlediğim kadarıyla vites geçişleri rahatladı ve ses olarakta daha tok çalışıyor.

    Çıkan yağ 900 gr civarındaydı sanırım 100 gr. eksiltmiş bu sefer. Kullandığım yağ kış olması sebebiyle 10w-40 Castrol power1'di. Yağın inceliği ve benim yüksek devirli kullanımım sonucunda ufak bir eksiltme yapmış.

    15-40 kullandığm zamanlarda bu eksilme yoktu.

    Mobil 15-50 ile ne sonuç alacağız 2bin km. sonra göreceğiz

    İşe git gel ve standart şehir içi gazlamalarımla ortalama 45-50 günde 2bin km. yol yapıyorum. Son 4-5 bakım tarihine bakarak bu sonucu çıkardım



    16bin bakımında yaptığım işlemler:
    Mobil1 Racing4T 15W-50 FullySynthetic Motor yağı değişti. (20,99 TL Praktiker)
    NGK CPR8EA-9 orijinal buji değişti. (10 TL Ulusan Motor)
    Hava filtresi değişti (Rialli.com 7,5TL)

    Toplam 38,49 TL
    aydogan kardeş servistede 1 lt yag kullandılar ben de ara degısımlerde kendımdegıstırdım ve 1lt yag kullandım .ierısınde yag klamasın dıyede sola hafıfı yatırıp yag kalmasın dıyede ugrastım 2000 km sonrasında yagda eksılme olmammıstı . atık yagı bosalan kutunun içine bosaltıp ölçtüm ( malum sivasta havalar hemen ısınmaz ısınsada yanmaz 10/40 shell aldım 1 lt 9 tl ye 20 tl ye iki sfer degiştiririm
    garantı dısında servıs zorunlulugu olmadan az masfrafla basit işçiliklerle daha iyi oldu sankım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:42 ----------

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu hiç eksiltme yapmadıgı zaman ölçüm yaptın mı birde motor kaç model?
    2008 model . en azından haftada 1 kez dahı olsa yag cubuguna bakarım hiç anormal oldugunu gormedım
    lt olarak olcun de yaptım

    benımde yag yakmıyorum ama yakıtım fazlaalstı . gecen yıl 1 depo ile 360 km gıderken simdi 300 km ancalk yapıyor

  17. #12697
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 95 kullanıyorum zaten 95 oktandan fazlası zarar.
    Motor hacmimiz küçük olduğu için 97 oktan vs. gibi ekstra arayışlara sakın girme.
    Kendine göre uygun yakıtı temiz bir petrol istasyonu bul ve sürekli oradan al.
    97 oktan hacim ile alakalı değildir enjeksiyon ile alakalıdır. bizim motora 97 koysan da gider ama bir espirisi yok
    Yağı hiçbiyerde bulamazsan yine kargolarız merak etme

    Ek: Sana en yakın BP istasyonlarının internetten telefon numaralarını bul ara ve yağın modelini belirterek sor.
    (Castrol Power1 15W40 veya 15W50, sarı kutuda 1litrelik olacak) Hazırda varsa gider alırsın. Yoksa da "alacağım tamam getirtin" dersen muhtemelen 3-5 güne getirirler.
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dunlop lastik kullanan var mı?
    benim arka lastik dunlop.. önde mişlen var bana kalırsa mişlen daha iyi..
    bir lastiğin ömrü 2 yıl erisin erimesin .. sıfır lastik almakla olmuyor üzerindeki üretim tarihine bakmak lazım. 3 yıl yatmış lastiklerde var piyasada..
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işçilik dahil sadece yag değişimine 52 çok para be abi bende serviste garantisi dahilinde 4000 bakımı yaptırdım 26 lıra tuttu yag ve işcilik sagına soluna baktı zıncıre baktı fren ayarlarına vs vs çok tutmuş senin bakım....
    servis bu acımaz. sahibinden de orjinal diye torbasında satılan arka fren balataları var mesela. 12 lira serviste 45 lira. kim kimi inandırırsa olablir
    ön balataya servis 38 lira dedi nette buldum 10 lira üzerinde seri numaraları felan var birebir aynı gözüküyordu. 38 servise vereceğime 50 ye lucas aldım asıldığında baya bir fark var.
    not: eski balatalarımı 2 defa durumları iyi diye servis temizleyip taktı o zamanlar ama ben nedense duramıyordum
    hele birde ön amortisör vakalarım var anlatmakla bitmez.
    işin parasından ziyade yapılan işçilik ile de düşünmek lazım.
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  18. #12698
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    vasco bilgi için sağol. garantideyim diye servise gideceğim.

    istanbulda ne kadar ucuzmuş servisler ya.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  19. #12699
    Rebornx4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    İstanbul-Altunizade
    Motosikleti
    CF Moto 150nk
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işçilik dahil sadece yag değişimine 52 çok para be abi bende serviste garantisi dahilinde 4000 bakımı yaptırdım 26 lıra tuttu yag ve işcilik sagına soluna baktı zıncıre baktı fren ayarlarına vs vs çok tutmuş senin bakım....
    Yağ değişimi değil kardeş 4000 bakımı 52tl

    D&B motordan İbrahim usta,

    hava filtresini temizledi,
    bujiyi çıkarttı biraz zımparalayıp bakımını yaptı,
    manetlere,kontağa wd-40 sıkıp itina ile yağladı,
    karbüratörü açıp güzelce temizliğini-bakımını yaptı,
    zincir gerginliğini ayarladı - zincir yağlandı,
    yağ değişimi yapıldı,
    ufakta olsa bir sübap ayarı yaptı.
    Üstüne üstlük bide bu nedir? şu nedir? nasıl yapılır gibi sorularıma itinayla cevap verip bakımı tamamladı.

    çokmu almışlar sizce acep





    Bu arada bizim motor gene banka soygunu haberinde "canlandırma" da kullanılmış. Blur efekti arkasındaki kasklı cbf150 soyguncusu banka soyuyor

  20. #12700
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Montu buldum beyler binannın girişinin üstünde teras gibi bir yer var oraya düşmüş.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:28 ----------

    Alıntı ellvis_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:26 ----------

    [/COLOR]

    buyuk gecmıs olsun kardeş Allah beterınden saklasın
    Cok teşekürler allah kimsenin başına vermesin her yerim agrıyor valla omuzum kalcam kaburgalarım haraketime engel bir durum yok esekten düşmüş gibiyim gercekten
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler