Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #12081
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı metanecho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçenlerde bende ayaşadım o marş sorununu tık etmedi, boşa aldım vitese taktım yok derken denerken çalıştı bir anda muhtemelen temas sorunu.

    metehan keşfin çok kişiye hayırrlı olacak, dua alırsın bol bol ;) gerçi hondadan da dua alabilirsin :D:D:D
    en çok sizin işinize yarayacak valla bu yan sanayi işi...

    servisten arkadaşı gece vakti aradım...bana muhtemelen Marş Köürleri bitmiş olabilir dedi...bakalım ne çıkacak...sabah illaki serviste olurum...

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bu teli yıba çarşısından aldım. Amcam 7,5 lira dedi ama 5 liraya kapattım

    Bende gaza geldim Metehanın resimlerden sonra, buyrun kilometre telimiz.
    Ellerinizden öper.
    .jpg[/IMG]
    vay 5 lira verdin malzemede süslü püslü...bu adamlar ne kazanıyor harbi çok merak ettim...

    Alıntı -ibrahim- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen 50.000 km yapmışsın Metahan abim aküyü hiç değiştirmediysen zaten 40.000 km ömrü var diyorlar.
    yok hacı aküm tam 35.000 de sıfırlandı garantinin bitmesine 1 gün kala...

    kedidir kediii..

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben tekrar cbf alma konusunda kararlı gibiyim yanlız bendeki motor biliyorsunuz bu işler birazda şans işi 11000 de yağ kaçırma, balanser mili arızası eksantrik gergisi arka sele kilidi değişimi km teli değişimi iğnenin titremesi aklıma gelen problemlerdi tekrar başıma gelirmi diye sormadan edemiyorum sizce ne yapayım...meto sen de bi.....85 kilo popoyla innova sırıtıyor öle düşünüyorum ...ne alayım diye, malum bodrumdayız ama bodrumda olmak yetmiyor bütçe ancak cbf diyor 0 almak istiyorum ikinci ele oldum olası güvenim yok....almaya kalksan ne biçim piyasadır cbf den başka motor yok gibi....bunalım geçiriyorum...

    aykan sanki önünde 40 çeşit makina var gibi bana soruyon...ya ak elma yicen ya kırmızı... terleme sorunu Bodrumda 50 derecede normaldi bence...yağ eksiltiyor...sende köklemezsin olur biter...al 0 kafa dinle...innavayı sektiret...


    Alıntı htokac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi gecenlerde bende yaşadım aynı sorunu motoru yıkama makinasıyla yıkamıştım sonra orasını burasını karıştırdıktan sonra baktımki kontakta temassızlık var korna falan çalışıyor marşta tık yok kontağı yağladım güzelce düzeldi...
    valla bu sorunu 2007 kışında da yaşadım...marş motoru söküldü temizlendi ve hep olduğu söylendi...bu 2.oluyor...bakalım ne çıkacak...ama teması hissediyorum...


    bizim çeşmeyi unutmayınn beyler...

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aydoğan para hesabına yatmış kanka...

    Müco inan parçaların çoğunda %100-%500 arası fiyat farkı var...

    mesela ön çamurluk serviste 96.13 lira (siyah)

    bu SÜrat Motor Sirkecide 35 gayme...

    aradaki fiyat farkı %300


    fotoğrafladım fotobuket yavaş çalışıyor...


    bir örnek daha...komple silindir piston sekman vs herşey dahil 90 lira...

    serviste 250 civarı işçilik haric...


    arka 42 lik dişli 20 lira serviste 50...

    yüklemem bitti...şimdi buraya ekliyorum...

    az bekleyin...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 ----------

    Arkadaşlar hemen sadede geleyim....

    Mekanımız Sirkecide Sürat Motor...

    Dediklerine göre Honda fabrikaya uzun zaman grenaj vermişler...ki parçaları inceledim...

    çakma çukma sahte farklı üretim değil birebir aynı parçalar...bundan 3-4 ay önce aynı arkadaşlardan sehpa almıştım kaynağına kadar aynıydı...


    bazı fiyatlarda yanlışlıklar yapabilirim...3 aşağı beş yukarı böyle...not aldığım kağıtda karman çorman...


    Ön Çamurluk Sürat Motor Sirkecide 35 lira...küsürat yok...

    Honda Serviste 96.13 gayme (siyah) belki mavi 1 lira daha azdır...(çüşş yavaş gell)




    .......................

    Ön sağ sol grenajlar...hani far yanında olan düştüğünüzde ilk elimize aldığımız

    SÜrat Motor Sirkecide...2 tanesi sağ sol 140 gayme...2 tanesi dikkat edin...tek sol tek sağ değil...

    Honda serviste sol 121...sağ 122...toplam 245...(oha)





    ........................

    Debriyaj Balatası...Sirkeci Sürat Motorda...15 lira( Titan balatayla aynı)

    Honda serviste 90 lira...(wahoo...geçirrr honda acıma)




    ön balata 7.5...serviste galiba 30 civarı(tam hatırlayamadım..)
    ...................................


    Sağ sol arka uyruk yan grenajları...fotoğraf çkemeyi unuttum...

    Sürat Motor Sirkecide...sağlı sollu 2 tanesi 80 lira...

    Honda Serviste...sağ 73 lira...sol 78 lira...toplam 150 gayme...(asıl bize bunlar lazım )


    .........................

    Arka dişli standart 42 lik Sürat Motor Sirkecide 20 gayme...

    Honda Serviste 50 gayme...(vışş baboo)



    küçük dişli 5 lira galiba servise sormadım...
    ......................


    Arka balata Sürat Motor Sirkecide...10 gayme...

    Honda serviste...40 lira...(vışşş aneyyy...)



    ......................


    Far Sürat Motor Sirkecide...45...

    Honda servise sormayı unuttum...



    ....................


    Marş Motoru Sürat Motorda...60...

    Honda serviste 80 küsur lira...Allah razı olsun Honda burada az düdüklemiş bizi...




    ......................


    Arka dişli göbek...SÜrat Motorda 65 gayme...servise sormayı unuttum...




    ........................


    SÜrat Motorda ön kaliper 120 gayme servise sormayı unuttum artık siz sorun...

    Horumu ve ön levle takımı 90 lira...



    ..............


    Arka teker için takoz takımı Sürat Motor Sirkecide 10 gayme...

    Honda serviste 25 civarı...(belkide 20 sormadım)



    Şimdilik aklıma gelenler çektiklerim bunlar...Hesaplarınıza parayı yolladıktan sonra Aras Kargoyla 1 liralık teli bile yolluyorlarmış...

    Sürat Motor Sirkeci...Coşkun Bey...0212 522 96 78...





    Halit Bey...



    Mete Han Bey...




    Dükkan Sirkecide Bisiklet motocular sokağı karşısında Aveanın yanından girin...orada...

    Bu motorun arkasında motorcular sokağı var...sırtını dön yolun karşısına geç orada...Anadolu Bisikletin yanında...


    Burası motorcular yan sanayi sokağı...karşı sokağında...






    ne ararsanız var ybr cbf tvs modelin önemi yok...














    .....................


    bunlarda benim aldığım setim...20 büyük dişli+5 küçük dişli +15 debriyaj balata+10takoz+ 10 arka balata ..toplam 60...45 de Aydoğandan zincir gelecek kore malı 105 liraya motor sıfırlanacak...




    haydi size kolay gelsin...

    Coşkun Beye Mete Hanın arkadaşıyım deyin size azcık indirim yapsın veya küsürat varsa yuvarlasın...

    Motosiklet.netden de deyin belki siteye reklam alırız vs...

    Murocan bi küfte ısmarla hacı bak babayın hayrına yapmıyom bunu...


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:17 ----------

    çokk parçalar vardı ama vakit yoktu beyler...kuryeler akın ediyor ...bi çay zor içtim tükkanda küçük zaten...bende iriyim...ybrciler kadar şanslıyız bence...yan sanayide bukadar bolluk ucuzluk görmedim...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:24 ----------

    arayın fiyat sorun...servisle kıyaslayın...Allah kaza bela vermesin...ben ilk gördüklerimi çektim alelacele...şimdi bana mete han şunun fiyatı neymiş demeyin vururum...

    açın sorun işte yav...ben kaynağı gösterdim...siz saldırın ...Anadoludaki arkadaşlarımda servisi olmayan arkadaşlarımda bir hayır duası etsin... burdan bilgi alan arkadaşlarda nezaketen gaynak olarak adımızı yazsın sonra kırmayım kalbinizi...


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:01 ----------

    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AydoganX verdiğin site için teşşekkürler çok faydalı
    bende teşekkür ederim ...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12082
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    metehan abim rica ederim
    hadi bari bir soru sorayım canım istedi hee
    bizim motorun orginal lastiklerinin maksimum hızı kaç kmhz bilen varmı?
    Mustafa Kemal Atatürk

  3. #12083

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ismail bunun ömrü kısa olmasın?

    efeye gidip düdüklenmek daha iyi ucuzdur bu. dandik bişeyse cortlamasın 2 ayda
    Efeye düdükleneceğime kendim yaparım daha iyi
    Abi bildiğin tel işte Ömrünü belirleyen en önemli şey telin yağlı kalması.
    Orijinal olsa ne fayda sağlayabilir ki?
    Orijinal telide yağlamazsan kopar, yan sanayi telide yağlamazsan kopar.
    Yağsız kalmadığı sürece kopacağını düşünmüyorum.
    Orijinalin fiyatını merak ettim. Bi ara sorayım bakalım fark çokmu

    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AydoganX verdiğin site için teşşekkürler çok faydalı
    Rica ederim

    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan abim rica ederim
    hadi bari bir soru sorayım canım istedi hee
    bizim motorun orginal lastiklerinin maksimum hızı kaç kmhz bilen varmı?
    Orijinal duroların üzerindeki kodları tam hatırlayamadım.
    Hatırlayan yazıversin bi zahmet. Ön ve arka lastik için farklı oluyor.
    Hatta michelin dunlop ve pirellideki kodlarıda yazalım karşılaştıralım:
    Duronunki ön 47P arka ise sanırım 51P idi.

    Şuradaki tabloda 51 rakamının ve P harfinin anlamları görülüyor.

    Şu an benim kullandığım IRC'nin arka lastik kodu ise 57P idi. Yani yüke daha fazla dayanıklı.
    Detaylı bilgi için bkz.

    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  4. #12084
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkeste aynı dert mi var ya.

    balansa rağmen mi yapıyor sende de?

    bende de 60-70 arası yapıyor altında üstünde yok.

    her tarafım çanta ama durolarda yapmıyordu.

    çok takıyorum demek ki. tutuşu harika ama bu sallantı can sıkıyor. özgürce ellerimi bırakamıyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------

    peki ircsi olmadan gidonu sallanan arkadaş var mı?
    Benim on orjnal Dura arka unullion.(Bir tam olakar aklımda tutamıyorum) Simdi sallantı meselesine gelince. Top case boş iken (Boş agırlıgı 3-4kg falan) 80-90 km hızlarda gidonu bırakınca cok az bir sallama var.
    top case 10-15kg yakın agırlık varken 60-70 km hızlarda sallanıyor.
    Aynı yukte iki kişi olursak 50-60km hızlarda sallanmaya başlıyor.
    Ozetleyecek olursak tabiki balansında etkisi var ama bu daha fazla olarak motorun agırlık merkezinin arkaya fazla kayması ile alakalı. Benim arka jantın 2-3 yerinde belirgin sekilde egilmeler vardı. Balansa hak getire. Tabiki suruc konforumu etkiliyerdu ama top case yok iken gidonu rahatlıkla birakabiliyordum. Şimdi yeni lastik ile birlikte arka jantı da duzeltirdim. Balans yaptırmadım. 50-60 km hızlarda bile motorun dengesi farkedilir derecede degiştir ama Top case olunca sallanma olayı degişmedi. Bence degişmez de...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 ----------

    Alıntı muratgün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duy mete patron duy bak goruyon mu benım kafa sol yan grenajın halını
    [IMG][/IMG]

    ufak bir kaldırım teması ıle sagolsun bu hale geldi

    Sanki depoda da temas var gibi...

    aydogan usta hafta sonuna dogru bır bulussakta zıncır ısını bı halletsek benım olma mı acep
    Bana sorarsan zincirini guzelce temizleyip yağlasan bu zincir iş goruru raporu alabilir.. Bakımsız kalmış..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  5. #12085
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    sağolasın gezgin.

    ismail bir ara sor servise de kaç paralık şeydir ki? (eheh içine kurt düştü) bazı çin malı motorların km teli 5 bini görmeden kopuyor ya ondan dedim ben.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  6. #12086

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    km telini sökmeden yağlayabiliyor muyuz? Ya olmazsa ben kitapçığa bakayım.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  7. #12087

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    km telini sökmeden yağlayabiliyor muyuz? Ya olmazsa ben kitapçığa bakayım.
    Ön lastiğin sol tarafında kalan km. rediktörü var.
    Bu parçanın yanında km telinin girdiği kısımda bir tane yıldız vida var o vidayı sökünce tele ulaşabilirsin.

    Daha sonra teli biraz yukarıya kaldırarak içine yağ sıkılabilir.
    Böylelikle iç taraflarına kadar yağlanır.
    Aman ihmal etmeyin arkadaşlar.
    Benim gibi teli yenilemek zorunda kalırsınız
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  8. #12088
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan abim rica ederim
    hadi bari bir soru sorayım canım istedi hee
    bizim motorun orginal lastiklerinin maksimum hızı kaç kmhz bilen varmı?
    İlk defa mesajında cbf 125 geçmedi...şaşırdım... senin cevabı Aydoğan Usta vermiş...

    Şimdi MT CBF 150 ci arkadaşlara kazık bir soru sormak istiyorum...şu altta işaretlediğim siyah plastik tıpanın altında ne var...hiç merak edeniniz oldu mu...veya müsaitseniz bir bakın bakalım ne var....tavşan mı çıkacak ordan kuş mu... bu bu nedir bu...






    Bu arada Anes Hakan Beye sorduğum soruya verdiği cevapta şu markayı tavsiye etti...Gezginim senın arkada Unılı var galiba...ne diyosun hacı...IRC den dahamı kaliteli..yani sıralamaya sokarsak hangi lastik en güvenilir sizce...fiyata bakmadan kalitesiyle

    1.
    2
    3.
    4.şeklinde tercihlerinizi sıralarmısınız...

    Alıntı anesmotor adlı üyeden alıntı
    CBF 150 benim tavsiyem Tubeless sistemi (şamyersiz) bozmamak. Bir çok kurye şirketi bizden gelip toptan unilli lastik alıyor. Gayet memnunlar.

    Unilli 2.75-18 ve 90/90-18 ön arka takım;
    Liste : 120 TL
    MT özel :105 TL

    Unilli 2.75-18 ve 100/90 - 18 ön arka takım
    Liste: 125 TL
    MT özel : 110 TL
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  9. #12089
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön lastiğin sol tarafında kalan km. rediktörü var.
    Bu parçanın yanında km telinin girdiği kısımda bir tane yıldız vida var o vidayı sökünce tele ulaşabilirsin.

    Daha sonra teli biraz yukarıya kaldırarak içine yağ sıkılabilir.
    Böylelikle iç taraflarına kadar yağlanır.
    Aman ihmal etmeyin arkadaşlar.
    Benim gibi teli yenilemek zorunda kalırsınız
    24.500 km oldu gaz teli ve debriyaj teli dısında baska tel yaglamadım. En kısa zamanda bakacam. Bilgi için tesekkürler...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  10. #12090

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi MT CBF 150 ci arkadaşlara kazık bir soru sormak istiyorum...şu altta işaretlediğim siyah plastik tıpanın altında ne var...hiç merak edeniniz oldu mu...veya müsaitseniz bir bakın bakalım ne var....tavşan mı çıkacak ordan kuş mu...
    Hacı abi yanlış hatırlamıyorsam eğer;
    oranın altında arka peg bağlantı demirini sökmek için gerekli olan civata var.
    Sanırım 12 yada 13 yıldız anahtar tutuyor.

    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    24.500 km oldu gaz teli ve debriyaj teli dısında baska tel yaglamadım. En kısa zamanda bakacam. Bilgi için tesekkürler...

    Rica ederim
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  11. #12091
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı abi yanlış hatırlamıyorsam eğer;
    oranın altında arka peg bağlantı demirini sökmek için gerekli olan civata var.
    Sanırım 12 yada 13 yıldız anahtar tutuyor.




    Rica ederim
    yanlış cevap....
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  12. #12092

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış cevap....
    Alla alla ne varmış ki , bende merak ettim bak şimdi.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  13. #12093
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    meto o kapağın altında uzunca bir çubuk var önde ve arkada 2 somun yani arabadaki salıncak sistemi gibi aslında o mil ve gövdesininde yağlanması gerek 15000 den sonra..

  14. #12094
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış cevap....
    Fotoyu goremedigim için bilmiyorum. Fotusunu koydugun yer tam olarak neresi. O bahsini ettigin siyah plastik tıpa nerede...?
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  15. #12095
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoyu goremedigim için bilmiyorum. Fotusunu koydugun yer tam olarak neresi. O bahsini ettigin siyah plastik tıpa nerede...?



    sağ ayaklığın bir kaç santim yukarısındaki siyah tıpa...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:06 ----------

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    meto o kapağın altında uzunca bir çubuk var önde ve arkada 2 somun yani arabadaki salıncak sistemi gibi aslında o mil ve gövdesininde yağlanması gerek 15000 den sonra..
    aferin lan totoş ...

    O dalga şasi çatal milinin somun yuvası...Motoru sıfır aldığınızda ve 30.000 lerde sıkılması tavsiye edilir...biz tabi pek anlamayız ve hissetmeyiz ama oradaki boşluk gaz verdiğinizde arkayı sallarMIŞ...bende yeni öğrendim...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #12096

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O dalga şasi çatal milinin somun yuvası...Motoru sıfır aldığınızda ve 30.000 lerde sıkılması tavsiye edilir...biz tabi pek anlamayız ve hissetmeyiz ama oradaki boşluk gaz verdiğinizde arkayı sallarMIŞ...bende yeni öğrendim...
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    meto o kapağın altında uzunca bir çubuk var önde ve arkada 2 somun yani arabadaki salıncak sistemi gibi aslında o mil ve gövdesininde yağlanması gerek 15000 den sonra..
    Benim cevap kısmen doğru o zaman,
    Sonuçta arka peg demirinide o somunu sökmeden çıkaramayız.
    Nerden biliyim oradaki somunu sökünce şasi çatal milininde olduğunu?

    Öğrenmiş olduk teşekkürler
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  17. #12097
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Bizde sizlerden sürekli birşeyler öğreniyoruz Aydoğancım...sağolun varolun...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #12098
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Bu sistem comunter tarzı ve cup tarzı motorlarda var yani üçüncü amortisör diyebiliriz, çukurlara girildiğinde amortisör kendi başına yeterli olmaz bi salıncağa ihtiyaç duyar, ani gaz tepkimelerinde arkadaki salınımı minumuma indirir yük değişimlerinde şasenin esnemesini sağlar..

  19. #12099

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sistem comunter tarzı ve cup tarzı motorlarda var yani üçüncü amortisör diyebiliriz, çukurlara girildiğinde amortisör kendi başına yeterli olmaz bi salıncağa ihtiyaç duyar, ani gaz tepkimelerinde arkadaki salınımı minumuma indirir yük değişimlerinde şasenin esnemesini sağlar..
    Bilgi için teşekkürler aykan.
    Peki burayı neyle yağlamalıyız?
    WD40 iş görürmü, yoksa daha kalın olan gres vs. tarzı bir yağmı gerekir?
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  20. #12100
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Aykan biliyosun bu işleri...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)

Bu Konudaki Etiketler