Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #11441
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bakın depoyu fullediğimizde hepimizde ibre farklı yerlerdeyse, bu kalibrasyon hatasıdır ibretorun

    bende de etheminki gibi fulleyince bi düdük çalıp maytap yakmadığı kalıyor.

    yolun yarısında da yarıya falan geliyor.

    vay ibre vay
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11442

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vay ibre vay


    O zaman ibrenin arkasındaki çentiklerin olduğu kağıt vs. herneyse, bu zımbırtı ayrı ayrı paneller için farklı konumlanmış sanırım.

  3. #11443
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    aynı sorun bende de var benzın gostergesıne bakıyorum kafasına gore takılıyo ama benzın muslugu rahatlatıyo benı bıttıgı zaman yedek var nasıl olsa dıyorum

  4. #11444
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Şahsen benzin göstergesine güvenerek yola çıkmam pek. Her benzin alışımda depomu fullerim ve alttaki km. sayacını sıfırlarım. Bir depo ile ortalama 300-330 arası kullanıma bağlı (şehiriçi) yedeğe geçiyorum. 300 km civarına yaklaşınca tekrar depomu tam dolduruyorum. Genelde 9-10 lt civarı yakıt alıyorum. Yani yedeğe geçtikten sonra 2,5 ile 3 litre arası yakıt kalıyor depoda.

    Km sayacına güvenin. Benzin göstergesine güvenmeyin
    kesinlikle katılıyorum

    bende aynını yapıyorum

  5. #11445
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    ismail bence olay şamandıra ile gösterge arasında bilgiyi ileten tel mi var sıvı mı var herneyse onun kısalığı azlığı çokluğu olabilir. gösterge oradan ne görürse onu gösteriyor. farklı furklu (ne?) olsa gerek herkeste
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  6. #11446
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Skoda Fabia Elegance ; CBF150
    Benim eski cbf150 ile bir kere yolda kalmıştım.Yedek depoya güvenip baya bi yol gitmiştim.Sonra baktım ki yedeği de içmiş.Benzinliğe kadar elle itmiştim.CBF150'lerin yaklaşık 10.000 km'den sonra yedek musluğu bozuluyo.En güvenilir yol km sayacını takip etmek.Gösterge kırmızıya geldikten sonra baya bi yol gidiyo.

  7. #11447
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı Lifeisgood adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim eski cbf150 ile bir kere yolda kalmıştım.Yedek depoya güvenip baya bi yol gitmiştim.Sonra baktım ki yedeği de içmiş.Benzinliğe kadar elle itmiştim.CBF150'lerin yaklaşık 10.000 km'den sonra yedek musluğu bozuluyo.En güvenilir yol km sayacını takip etmek.Gösterge kırmızıya geldikten sonra baya bi yol gidiyo.
    hocam yedek depoya guvenıp benzinliğe gitmek lazımama bu durum sakat ya nasıl duzelırkı bu hal sıkıntı ya hep full depoylamı dolasmak lazım

  8. #11448

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam yedek depoya guvenıp benzinliğe gitmek lazımama bu durum sakat ya nasıl duzelırkı bu hal sıkıntı ya hep full depoylamı dolasmak lazım
    Olay şudur; 250 ml lik bir şişe alınır, içinin boş olduğuna emin olunur ve içine benzin koyulur. Oda arka çanta içinde kötü günler için muhafaza edilir
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  9. #11449
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olay şudur; 250 ml lik bir şişe alınır, içinin boş olduğuna emin olunur ve içine benzin koyulur. Oda arka çanta içinde kötü günler için muhafaza edilir
    normalde o işi yedek depo goruyor ama gostergenın duzgun calısması daha guzel olurdu.

  10. #11450

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    normalde o işi yedek depo goruyor ama gostergenın duzgun calısması daha guzel olurdu.
    Yedeğe güvenme, burada tecrübe konuşuyor

    Yalnız benim başıma gelmedi, yedeğin de bitmesi çok şükür.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  11. #11451
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Skoda Fabia Elegance ; CBF150
    Hep full depoyla gezmeye gerek yok.Zaten bir kere depoyu fulleyince en az 300 km gidiyo.Ya her benzin alışta km sayacını sıfırlamak lazım , ya da kırmızıya gelince en fazla 50 km sonra benzin koymak lazım.Zaten insanın gözü alışıyo.Benzin göstergesinin durumuna göre daha kaç km gidebileceğini tahmin edebiliyosun.Çok fazla sıkıntı yaratacak bir durum değil.

  12. #11452
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok enteresandır ama neden ayak marşı yok dendiğinde huzurla cevap verebileceğim bir detay bu...ayak marşına hiç ihtiyac olmuyor...9 güne rağmen çalışacağına inanıyorum kapalıda ise ama...sonucta 2 ile vurdurabilirsin...şarj eder yine bir sorun kalmaz...
    cat:
    Abi calışmıycak diye korkum yaok zaten. Sonucda kışın başında akuyu yenilemiştim. Garantisi halen devam ediyor. Benim derdim. Motora binememek. Hafta sonu yagmur falan dinlemeyip cıkıyım diyorum ama aile fertlerinin ısrarına ve kızımın arkamdan aglamasına dayanamayarak vazgeciyorum..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  13. #11453
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan hocam, bende bahsettiğin gösterge sorunu yok. hatta inmemek için direndiğinden, ankara mt gezilerinde 600lük arkadaşlara cok feci hava atma fırsatım oluyordu.

    model model birşeyleri mi değiştiriyorlar ne?
    bencede...kronik sorun dediğim çoğu şeyleri 2008/2009 modellerde görmedim...bir sonraki partide bu küçük detaylar muhtemelen düzeltiliyor...

    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metocum nasıl gidiyor hayat . Honda bu işte bi standart oluşturamamış.
    ne olsun kanka şimdi geldim eve...Beyoğlu 3.sulh cezada mahkemem vardı...geçenki kaza nedeniyle taksirle yaralamadan kamu davası açılmıştı...dava düştü...karşı taraf kaskodan alacağını aldığı için bir talebi olmadı...sorun çıkmadı...karşı tarafta hasar 18 bin gayme bizim mercedeste 13.000 hasra vardı kanka...kasko olmazsa durumlar nanay...

    İyiki Honda almışız kanka...bak Toyota alsaymışız ayvayı yiyormuşuz bir kısmı sorunluymuş...

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim depo da tam dolu olduğu zaman F'nin bir kaç mm. üzerinde oluyor.

    100-150km. civarında yarım depoya kadar düşüyor ibre. Yarım depoya ibre indikten sonra çok daha hızlı olarak en alta kadar iniyor.
    Mesela 200-230 gibi nerdeyse boş gösteriyor ama 300-330km. arası yedeğe geçiyorum.

    Bunun sebebi bence bizim depoların şekli yani tasarımı ile ilgili. Farkettiyseniz benzin alırken tam dolu görünüyor ama pompa ile az az doldurdukça hala alıyor depo. En üst kısım en ve boy olarak aşağıya göre daha geniş.

    İçerideki şamandırada doğal olarak yarım depodan sonra çok daha hızlı boşa doğru iniyor.

    Eğer depomuz tam bir kare veya dikdörtgen olsaydı şamandıra tam sağlıklı çalışabilirdi. Doğal olarak depo eğimli olduğu için net bir değer değilde ortalama değer veriyor.

    Bence ciddi bir problem değil. Hatta problem dahi değil.

    Şahsen benzin göstergesine güvenerek yola çıkmam pek. Her benzin alışımda depomu fullerim ve alttaki km. sayacını sıfırlarım. Bir depo ile ortalama 300-330 arası kullanıma bağlı (şehiriçi) yedeğe geçiyorum. 300 km civarına yaklaşınca tekrar depomu tam dolduruyorum. Genelde 9-10 lt civarı yakıt alıyorum. Yani yedeğe geçtikten sonra 2,5 ile 3 litre arası yakıt kalıyor depoda.

    Km sayacına güvenin. Benzin göstergesine güvenmeyin

    Aydoğancım aynen yazdığın gibi oluyor bende...

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    O zaman ibrenin arkasındaki çentiklerin olduğu kağıt vs. herneyse, bu zımbırtı ayrı ayrı paneller için farklı konumlanmış sanırım.

    inan o işçilik o kadar kötü ki...görsen şaşarsın nasıl çalışıyor diye kadranmekanizması...

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı sorun bende de var benzın gostergesıne bakıyorum kafasına gore takılıyo ama benzın muslugu rahatlatıyo benı bıttıgı zaman yedek var nasıl olsa dıyorum
    evet yedek huzur veriyor...

    Alıntı Lifeisgood adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF150'lerin yaklaşık 10.000 km'den sonra yedek musluğu bozuluyo..
    ben 49.000 km deyim musluğumu zırt pırt yedeğe alıp duruyorum az benzin alıyorum çünkü...bende olmadığına göre sizde olurmu bilmem...

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam yedek depoya guvenıp benzinliğe gitmek lazımama bu durum sakat ya nasıl duzelırkı bu hal sıkıntı ya hep full depoylamı dolasmak lazım

    evet yedek sigorta gibi...bak senle o gün aldığımı zbenzin daha yeni yedeğe geçti...330 kmde yedeğe geçtim bu sabah...

    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olay şudur; 250 ml lik bir şişe alınır, içinin boş olduğuna emin olunur ve içine benzin koyulur. Oda arka çanta içinde kötü günler için muhafaza edilir
    yanlış hareket...ben çantama ne sıvı koyarsam hep akmıştır...hele ki benzin gibi bir yanıcı madde asla çantada taşınmamalıdır...Hatta mücahit motoru ilk aldığı andan itibaren çantasında temizlik solüsyonu çantaya yayılmıştı...yeni motor süprizi...



    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yedeğe güvenme, burada tecrübe konuşuyor

    Yalnız benim başıma gelmedi, yedeğin de bitmesi çok şükür.

    yedek geldimi ilk iş benzliğe... motor açık ve net uyarı yapıyor zaten...

    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi calışmıycak diye korkum yaok zaten. Sonucda kışın başında akuyu yenilemiştim. Garantisi halen devam ediyor. Benim derdim. Motora binememek. Hafta sonu yagmur falan dinlemeyip cıkıyım diyorum ama aile fertlerinin ısrarına ve kızımın arkamdan aglamasına dayanamayarak vazgeciyorum..
    işi iyice duygusala bağlamasınlar yav... işin zor
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  14. #11454
    koray_77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2006
    Şehir
    yalova
    selam arkadaşlar biliyorum konunun ortasına daldım ama merak ettiğim bi soru var aklıma çok takılan : cbf 150 motosiklette yazlık-kışlık krank ayarı yapılması gerekirmi otomatikmi, otomatik diyo kimi değil diyo.. yardımlarınız için tşkler
    Hızını Umutlarına Göre Ayarla!!

  15. #11455

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı koray_77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar biliyorum konunun ortasına daldım ama merak ettiğim bi soru var aklıma çok takılan : cbf 150 motosiklette yazlık-kışlık krank ayarı yapılması gerekirmi otomatikmi, otomatik diyo kimi değil diyo.. yardımlarınız için tşkler
    Krank öyle yazlık kışlık ayarlanabilecek bir şey değil.
    Kimden duymuşsan sanırım yanlış duydun. Subap ayarıdır bence o dediğin.

  16. #11456
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı koray_77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar biliyorum konunun ortasına daldım ama merak ettiğim bi soru var aklıma çok takılan : cbf 150 motosiklette yazlık-kışlık krank ayarı yapılması gerekirmi otomatikmi, otomatik diyo kimi değil diyo.. yardımlarınız için tşkler
    Sanırım Subap ayarı demek istedin. Yada otomatik jigleden bahsediyorsun. Eger soylemek istediklerin bunlardan birisiyse cevap HAYIR. CBF150 de otomatik olan sadece far. Motor calışır calışmaz otomatikmen yanıyor. Bazı kullanıcılar bunu daha sonra bir anahtar yardımı ile manuel yapabiliyorlar..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  17. #11457
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Şubat 2010
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Skoda Fabia Elegance ; CBF150
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 49.000 km deyim musluğumu zırt pırt yedeğe alıp duruyorum az benzin alıyorum çünkü...bende olmadığına göre sizde olurmu bilmem...
    Hocam maşallah baya km'niz varmış.Benim yedek musluk arızası galiba deponun dibine biriken benzin pisliğinden oldu.Gerçi sürekli opetten alıyordum.

    Bu arada benzini bitipte yolda kalan olursa bi taktik vereyim.Depo kapağını açıp üfleyerek biraz daha gidebilirsiniz.Ben bunu bilmediğim için motor elimde gitmiştim benzinciye.

  18. #11458

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    yanlış hareket...ben çantama ne sıvı koyarsam hep akmıştır...hele ki benzin gibi bir yanıcı madde asla çantada taşınmamalıdır...Hatta mücahit motoru ilk aldığı andan itibaren çantasında temizlik solüsyonu çantaya yayılmıştı...yeni motor süprizi...
    Benim daha akmadı, hatta işime yaradı. Mangal ateşi yaktık
    Yaw bacaklarımızın arasında bir motor ve 10 küsür lt. benzin var, 0.25 lt de arka çantada olsun

    Alıntı Lifeisgood adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam maşallah baya km'niz varmış.Benim yedek musluk arızası galiba deponun dibine biriken benzin pisliğinden oldu.Gerçi sürekli opetten alıyordum.

    Bu arada benzini bitipte yolda kalan olursa bi taktik vereyim.Depo kapağını açıp üfleyerek biraz daha gidebilirsiniz.Ben bunu bilmediğim için motor elimde gitmiştim benzinciye.
    Nefesin kuvvetli galiba.
    İlk defa duydum, ama yolda kalırsam deneyeceğim inş.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  19. #11459

    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda CBF150
    geçen gün bir bayiide cbf 150 ilk defa oturdum. yalnız, ancak parmak uçlarım zar zor yere değdi acaba sele inme ya da servis falan bir şekilde aşağı indirebiliyor mu?

  20. #11460
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı peyami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen gün bir bayiide cbf 150 ilk defa oturdum. yalnız, ancak parmak uçlarım zar zor yere değdi acaba sele inme ya da servis falan bir şekilde aşağı indirebiliyor mu?
    Hİç sanmam ama arkadaşlar ne der bakalım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler