bakın depoyu fullediğimizde hepimizde ibre farklı yerlerdeyse, bu kalibrasyon hatasıdır ibretorun
bende de etheminki gibi fulleyince bi düdük çalıp maytap yakmadığı kalıyor.
yolun yarısında da yarıya falan geliyor.
vay ibre vay
bakın depoyu fullediğimizde hepimizde ibre farklı yerlerdeyse, bu kalibrasyon hatasıdır ibretorun
bende de etheminki gibi fulleyince bi düdük çalıp maytap yakmadığı kalıyor.
yolun yarısında da yarıya falan geliyor.
vay ibre vay
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
aynı sorun bende de var benzın gostergesıne bakıyorum kafasına gore takılıyo ama benzın muslugu rahatlatıyo benı bıttıgı zaman yedek var nasıl olsa dıyorum
ismail bence olay şamandıra ile gösterge arasında bilgiyi ileten tel mi var sıvı mı var herneyse onun kısalığı azlığı çokluğu olabilir. gösterge oradan ne görürse onu gösteriyor. farklı furklu (ne?) olsa gerek herkeste
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Benim eski cbf150 ile bir kere yolda kalmıştım.Yedek depoya güvenip baya bi yol gitmiştim.Sonra baktım ki yedeği de içmiş.Benzinliğe kadar elle itmiştim.CBF150'lerin yaklaşık 10.000 km'den sonra yedek musluğu bozuluyo.En güvenilir yol km sayacını takip etmek.Gösterge kırmızıya geldikten sonra baya bi yol gidiyo.
Hep full depoyla gezmeye gerek yok.Zaten bir kere depoyu fulleyince en az 300 km gidiyo.Ya her benzin alışta km sayacını sıfırlamak lazım , ya da kırmızıya gelince en fazla 50 km sonra benzin koymak lazım.Zaten insanın gözü alışıyo.Benzin göstergesinin durumuna göre daha kaç km gidebileceğini tahmin edebiliyosun.Çok fazla sıkıntı yaratacak bir durum değil.
Abi calışmıycak diye korkum yaok zaten. Sonucda kışın başında akuyu yenilemiştim. Garantisi halen devam ediyor. Benim derdim. Motora binememek. Hafta sonu yagmur falan dinlemeyip cıkıyım diyorum ama aile fertlerinin ısrarına ve kızımın arkamdan aglamasına dayanamayarak vazgeciyorum..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
bencede...kronik sorun dediğim çoğu şeyleri 2008/2009 modellerde görmedim...bir sonraki partide bu küçük detaylar muhtemelen düzeltiliyor...
ne olsun kanka şimdi geldim eve...Beyoğlu 3.sulh cezada mahkemem vardı...geçenki kaza nedeniyle taksirle yaralamadan kamu davası açılmıştı...dava düştü...karşı taraf kaskodan alacağını aldığı için bir talebi olmadı...sorun çıkmadı...karşı tarafta hasar 18 bin gayme bizim mercedeste 13.000 hasra vardı kanka...kasko olmazsa durumlar nanay...
İyiki Honda almışız kanka...bak Toyota alsaymışız ayvayı yiyormuşuz bir kısmı sorunluymuş...
Aydoğancım aynen yazdığın gibi oluyor bende...
inan o işçilik o kadar kötü ki...görsen şaşarsın nasıl çalışıyor diye kadranmekanizması...
evet yedek huzur veriyor...
ben 49.000 km deyim musluğumu zırt pırt yedeğe alıp duruyorum az benzin alıyorum çünkü...bende olmadığına göre sizde olurmu bilmem...
evet yedek sigorta gibi...bak senle o gün aldığımı zbenzin daha yeni yedeğe geçti...330 kmde yedeğe geçtim bu sabah...
yanlış hareket...ben çantama ne sıvı koyarsam hep akmıştır...hele ki benzin gibi bir yanıcı madde asla çantada taşınmamalıdır...Hatta mücahit motoru ilk aldığı andan itibaren çantasında temizlik solüsyonu çantaya yayılmıştı...yeni motor süprizi...
yedek geldimi ilk iş benzliğe... motor açık ve net uyarı yapıyor zaten...
işi iyice duygusala bağlamasınlar yav... işin zor
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
selam arkadaşlar biliyorum konunun ortasına daldım ama merak ettiğim bi soru var aklıma çok takılan : cbf 150 motosiklette yazlık-kışlık krank ayarı yapılması gerekirmi otomatikmi, otomatik diyo kimi değil diyo.. yardımlarınız için tşkler
Hızını Umutlarına Göre Ayarla!!
Sanırım Subap ayarı demek istedin. Yada otomatik jigleden bahsediyorsun. Eger soylemek istediklerin bunlardan birisiyse cevap HAYIR. CBF150 de otomatik olan sadece far. Motor calışır calışmaz otomatikmen yanıyor. Bazı kullanıcılar bunu daha sonra bir anahtar yardımı ile manuel yapabiliyorlar..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Hocam maşallah baya km'niz varmış.Benim yedek musluk arızası galiba deponun dibine biriken benzin pisliğinden oldu.Gerçi sürekli opetten alıyordum.
Bu arada benzini bitipte yolda kalan olursa bi taktik vereyim.Depo kapağını açıp üfleyerek biraz daha gidebilirsiniz.Ben bunu bilmediğim için motor elimde gitmiştim benzinciye.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
geçen gün bir bayiide cbf 150 ilk defa oturdum. yalnız, ancak parmak uçlarım zar zor yere değdi acaba sele inme ya da servis falan bir şekilde aşağı indirebiliyor mu?
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)