Bu mesajda aşalayıcı bir uslup yok...Esprili şekilde yaklaşmış sana...Onca yazdıklarına rağmen....
Amacımız üzüm yemek...Bağcıyı dövmek diil....Üzümümüzü yiyelim bağcıyla arkadaş olalım....Ama hem üzümü yiyip birde bağcıyı dövmeye kalkarsak bu iş yanlış yerlere gider...Olmaz....
Bu da Aykan ın sorusuna istinaden....
Aykan adlı üyeden alıntı.....
valla helal sana oynuyo dediysek git kolu sök demedik saka bi yana dostum sen gördün dimi nası kalitesiz oturtuldugunu sadece o degil jikle koluda oynuyo belki önemli gibi digil ama sinir bozucu bi ayrıntı bence bende söktüm o kolu arasına lastik koydum sakın ha yapmayın gaz sertlesti takılmaya basladı bende söktüm tekrar su an oynuyo napalım cagresi yoksa bence bu motorda elestirilmesi gereken iscilik hataları mevcut honda gercekten büyük hatalar yapmıs plastik birlesim bölgelerindede durum aynı grenajlar deponun altına oturan parcaya bakın dısarda duruyo showroomda baktım hepsi aynıydı bide zincir cok acayip sesler geliyo zincirden sanırım ben ybr yi sattıgıma pisman olacam bu gidisle,zinciri sıkıyorum ugultu yapıyo gevsetiyorum debriyajı her bıraktıgımda tak tuk vuruyo o ring degil emin olun önerisi olan????
Resimle biraz anlatmaya çalışayım....Zincir bolluğunun 2 cm olması gerekir...Yani zincirin orta yerinden yukarı doğru 2 cm esnemesi gerekir..Ne eksik ne fazla...Fazla esnerse Hem ses yapar hemde zinciri bozarsın...
Esnemezsse yani gergin yaparsan hem dişli bilyalarını hem de dişlileri aşındırırsın....
Sen 2 cm esneyecek şekilde ayarla....Vd 40 la (sprey temizleyici Würth marka) temizle...Aynı markanın zincir yağıyla veya benzer bir rulman gresiyle iyice yağla....
Sorunun kalmayacaktır.....Ayrıca cbf de o ring zincir yoktur....Orjinal zinciri sanırım tam bilmemekle beraber 40 ytl civarında dır....O ring zincir 250 ytl civarında idi...Bir arkadaşım motorunun zincirini değiştirmişti ordan biliyorum...