Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Aralık 2009, 13:54
#10641
erdo2002 adlı üyeden alıntı
Dunlop,pirelli,IRC hangi hocalar hangi lastik iyidir? Pirelliye bir oy var
Dunlop kullanan yokmu?
Baya eski sayfalarda dunlop lastik alan bir arkadaşın 6000 li km lerde lastikte çatlaklar oluştuğunu yazdığı bir mesajı vardı. O gün bu gündür Dunlop tan soğudum. Cbf kullanıpta dunlop kullanan pek yok sanıyorum. Genelde prelli IRC Michalen falan kullanılıyor ve bu 3 markadan da şikayet yazan duymadım. Bu arada ön teker de IRC onunda hamuru güzel, IRC den de memnunum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:50 ----------
mete_han adlı üyeden alıntı
ok kanka biliyosun lastik 70 gayme kargo 35 gayme...
Teslim aldığım anı hatırladım da şimdi. Evde kısmi şok geçirmiştim 20 tl kargo ya. Motorla ben gidip gelseydim Ümraniye' ye Körfezden dolansam bile 20 tl yakmazdım bee Bedavadan da gezmiş olurduk O gün bugün Arasla çalışmıyorum. Geçenlerde proıhel in 3 lü setini almıştım. Eşşek gibi bi paket ti. Anes motordan. Anlaşması falan da olmadığı halde Yurt içi kargo ile 12 tl ye gelmişti. O zaman harbiden güzel bi aras kazığı yemiştik Tabi bu son oldu.
Reklamlar
-
12 Aralık 2009, 14:03
#10642
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Teslim aldığım anı hatırladım da şimdi. Evde kısmi şok geçirmiştim
20 tl kargo ya. Motorla ben gidip gelseydim Ümraniye' ye Körfezden dolansam bile 20 tl yakmazdım bee
Bedavadan da gezmiş olurduk
O gün bugün Arasla çalışmıyorum. Geçenlerde proıhel in 3 lü setini almıştım. Eşşek gibi bi paket ti. Anes motordan. Anlaşması falan da olmadığı halde Yurt içi kargo ile 12 tl ye gelmişti. O zaman harbiden güzel bi aras kazığı yemiştik
Tabi bu son oldu.
Kazık yedik zalım Aras Kargodan...
Hiç şaşmam kamyonetim Fargodan...
Ozan Mete Han der ki...
Bunların anladığı dil argodan...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
12 Aralık 2009, 20:49
#10643
mete_han adlı üyeden alıntı
Kazık yedik zalım Aras Kargodan...
Hiç şaşmam kamyonetim Fargodan...
Ozan Mete Han der ki...
Bunların anladığı dil argodan...
Yaw yine nettin.. Uzaklaştırtılmışsın.
-
13 Aralık 2009, 05:27
#10644
-
13 Aralık 2009, 05:44
#10645
mete_han has gone:S what was the reason?
-
13 Aralık 2009, 11:01
#10646
xenon far cbf e gidiyor yaa.. 4 arkadas topl siparişverecez hepimiz xenon cu olucazz..
-
13 Aralık 2009, 13:02
#10647
Samet Sarıha adlı üyeden alıntı
xenon far cbf e gidiyor yaa.. 4 arkadas topl siparişverecez hepimiz xenon cu olucazz..
Fethiyeden vericeksiniz sanırım siparişleri.İstanbulda olanlar varmı beraber taktırabileceğimiz? Lastik tavsiyeside yapan olmamış fazla.Dunlopçu arkadaşlar nerdesiniz?
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
13 Aralık 2009, 13:08
#10648
-
13 Aralık 2009, 13:34
#10649
fren mesafesi gerçeğini gösteriyor yararlı olacağını düşndm
http://www.liikenneturva.fi/www/fi/a...Motorcycle.swf
-
13 Aralık 2009, 20:05
#10650
-
13 Aralık 2009, 20:17
#10651
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Niye ısrarla Dunlop istiyosun ki anlamadım yaw
IRC, daha da kaliteli olsun diyosan Prelli iş görürüyor. Önde IRC arkada Prelli var. Ben çok çok memnunum. İmkan varsa ön+arka prelli tak. Rahat et. Dunlop kullanan Cbf kullanıcısı çok fazla yok bana kalırsa.
bende var.. dunlop iyi bir lastik
arkada 100 lük lastik vardı öne de 90 a 90 lık aldım 3 ay önce baktım kalın lastik hoş duruyor ama kullanımı kötü değiştirdim. ön lastiği yeni aldım. orjinal ebatında michelen .. dunlop arka lastik oldu şimdi bende. çift yönlü oluşu da avantaj. az önce acil bir frenleme yaptım mesela eve gelirken ikiside iyi frenliyor.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
14 Aralık 2009, 00:55
#10652
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
bende var.. dunlop iyi bir lastik
arkada 100 lük lastik vardı öne de 90 a 90 lık aldım 3 ay önce baktım kalın lastik hoş duruyor ama kullanımı kötü değiştirdim. ön lastiği yeni aldım. orjinal ebatında michelen .. dunlop arka lastik oldu şimdi bende. çift yönlü oluşu da avantaj. az önce acil bir frenleme yaptım mesela eve gelirken ikiside iyi frenliyor.
Dunlopun lastiği dişli bir lastikmi? Benim bildiğim dişli oluyor.Kalın dişli lastik yolu dahamı iyi tutar ?Bana tutmaz gibi geliyor ama birde size sorıyım dedim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------
blue white adlı üyeden alıntı
arkadasım git aksaraya tek balast tek ampul al. ıllakı çift far için satmıyorlar. tek tek te satıyorlar. 50tl yaw
bu arada meto naptı yine yaw.
50TL demek Peki güven oluyormu?Garantisi yoktur sanırım dimi?
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
14 Aralık 2009, 11:32
#10653
Arkadaşlar benim de naçizane tavsiyem ön lastiğin ebatıyla oynamayın. Arka ile azıcık oynanabilir AMA muayenede sıkıntı yaşarsınız, yaşayabilirsiniz değil yaşarsınız.
Benim ruhsat kendini kaybettiydi de yenisini çıkartırken muayeneye gittimdi. Benim motosiklete araç muamelesi yapmışlardı. Fardanda hafif kusurlu geçebilmiştim.(Motor devrine göre yanıyorya, ayar tutturamamıştık.)
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
14 Aralık 2009, 14:04
#10654
erdo2002 adlı üyeden alıntı
Dunlopun lastiği dişli bir lastikmi? Benim bildiğim dişli oluyor.Kalın dişli lastik yolu dahamı iyi tutar ?Bana tutmaz gibi geliyor ama birde size sorıyım dedim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:54 ----------
50TL demek
Peki güven oluyormu?Garantisi yoktur sanırım dimi?
ön lastik ile oynamıştım ben 100 den 90 a düşürmüştüm. amortisörler eski işlevini yapmadı. Dişli lastik ama bence iyi tutuyor. hamuru iyise....
bak sana söyle bir örnek vereyim askerliğimi erzurumda askeri şöför olarak yaptım. orda çivili lastikler de vardı ama vakumlu denen lastikler vardı. hemde ne dişliydiler...
sonuç olarak ben memnunum.. pirelli konusunda gelince onu kullanmadım bilemem. ha öyle sorarsan arabam da kullanıp beğenmedim .. hatta para verip de almam. motosiklet için olanı bilemem...
michalen kumho dunlop....bu zenon olayına gelincede arabadan söküp bir nedeme yaptım h7 ile yuvası oturmadı ardına bir aparat kesmek lazım. ama sanki arabada daha bir değerini buluyor daha bir iyi yanıyor.. amperden sanırım...
ama yinede çok tatmin edici bir aydınlatması var. Ben şu şekilde montaj düşünüyorum. komple tesisatı kenara alıp aküden direkt bağlamayı düşünüyorum. sökmek istediğimde de orjinalini yerine takarım. hatta koltuğun altına stop boşluğuna ampulu de kutu ile zulalarsam olası bri arıza da yer değişimi kolay olur.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
14 Aralık 2009, 18:15
#10655
Kucuk CC li motorlarda Lastik edatlarının degiştirilmesi cok fazla farkettiriyor....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
14 Aralık 2009, 20:34
#10656
olayın birde o boyutu var tabi. düzde 105 yapardı arka 100 lük iken ön lastiği de 90-90 a çektim 100km den yukarı çıkmamaya başladı. şimdi orjinala döndüm 120 düz yolda canlısı var.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
14 Aralık 2009, 23:18
#10657
gezgin_33 adlı üyeden alıntı
Kucuk CC li motorlarda Lastik edatlarının degiştirilmesi cok fazla farkettiriyor....
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
olayın birde o boyutu var tabi. düzde 105 yapardı arka 100 lük iken ön lastiği de 90-90 a çektim 100km den yukarı çıkmamaya başladı. şimdi orjinala döndüm 120 düz yolda canlısı var.
Hızda bukadar fark edermi yahu bir kademe büyütmek arkayı 100 lük yapmak yada önü 90 yapmak hızı düşürüyormu artıyor mu?
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
15 Aralık 2009, 00:34
#10658
Arkadaşlar uzun süredir birşey yazmıyorum ama sürekli yazılanları takip ediyorum
Yine aklıma takılan birşey var Yağ çubuğundan yağı kontol etiğimizde iki çizginin arasında olması gerekiyor ama alt çizgiyi geçtiğinde de arasında olmuş oluyor, üst çizgiye yakın olduğunda da aynı şekilde .Bu sürekli kafama takılıyor.Ben yağı kontrol ettiğimde hep alt çizgiyi bir kademe geçmiş oluyor.Bu normalmi sizce ? Yağı kontrol ederken motor stop ettikten yaklaşık 3-5 dk sonra düz bir yerde yağı kontrol ediyorum ve sonuç bahsettiğim şekilde.Sizde bu seviye ne durumda ?
-
15 Aralık 2009, 01:45
#10659
-
15 Aralık 2009, 02:16
#10660
Team 106 GTI adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar uzun süredir birşey yazmıyorum ama sürekli yazılanları takip ediyorum
Yine aklıma takılan birşey var
Yağ çubuğundan yağı kontol etiğimizde iki çizginin arasında olması gerekiyor ama alt çizgiyi geçtiğinde de arasında olmuş oluyor, üst çizgiye yakın olduğunda da aynı şekilde .Bu sürekli kafama takılıyor.Ben yağı kontrol ettiğimde hep alt çizgiyi bir kademe geçmiş oluyor.Bu normalmi sizce ? Yağı kontrol ederken motor stop ettikten yaklaşık 3-5 dk sonra düz bir yerde yağı kontrol ediyorum ve sonuç bahsettiğim şekilde.Sizde bu seviye ne durumda ?
Yağ seviyeni 3-5 dk değilde en az motoru stop ettikten sonra 15-20 dk sonra kontrol et veya en sağlıklısı motoru düz bir zemine park et ve ertesi gün motorun başına geçtiğinde kontrol et. 3-5 dk gibi kısa br süre karterdeki yağın tamamiyle süzülmesi için yeterli olmayabilir ve ölçüğmlerinde seni yanıltır ve çubukta olması gerçeğinden az yağ görmene sebep olur.
Yağ seviyesi alt çizgilerdeyse, yani yağı sadece çubuğun 1 kaç milimetre ucunda görüyorsan, motorunun 150-200 gram yağa ihtiyacı olabilir. Aynı yağdan temin edip takviye yapmalısın. Genelde motorunda her zaman maksimum seviyesine yakın oranda yağ bulunmasına özen göstermelisin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:10 ----------
blue white adlı üyeden alıntı
metehanın xenon seti hazır. uygun bir zamanda montajını yaparız artık
Maşallah, darısı başımıza Yaw Barışçım, şunun uzun kısalısı olmuyomu ? Aksaray piyasasında böyle bişey arasak bulabilirmiyiz sence ? Böyle yapmak istersek maliyet ne olur ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler