Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Kasım 2009, 23:36
#10161
al bide buna bak benim aklıma yattı ama..???
CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 Daha iyi hızlanma
ÜRÜN TANIMI
Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50, eşsiz Castrol teknolojisiyle, yüksek performanslı 4 zamanlı motosikletler için özel olarak tasarlanmış tam sentetik motosiklet yağıdır. Motosikletlerde yüksek hız sağlamak üzere ivmelenmeyi ve motor gücünü artırır.
Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50, Castrol’ün yarışçı ruhu, 100 yılı aşkın yarış geçmişi ve sürüş testlerinden elde ettiği büyük deneyimi ile motorun dayanıklılığında azalma olmadan maksimum motor performansı yaşamanızı sağlar.
Böylece diğer geleneksel motosiklet yağlarına göre önemli bir fark yaratır. 4 zamanlı motosikletler için özel olarak geliştirilen Castrol Trizone Teknolojisi ile güçlendirilen Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50, yüksek hızlardaki zorlu kullanım koşulları altında bile motor, debriyaj ve dişlilerde mükemmel ve tam koruma sağlayan özel bir motor yağıdır.
PERFORMANS SEVİYELERİ
API SJ
JASO MA
KULLANILDIĞI YERLER
Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50, API SJ ve/veya JASO MA spesifikasyonlarının tavsiye edildiği Avrupa ve Japon yapımı, çağdaş teknoloji ürünü tüm yüksek performanslı motosikletlerde güvenle kullanılabilir.
KULLANIM ÖZELLİKLERİ VE FAYDALAR
Motorda maksimum ivmelenme gücü sağlar.
Hava ve su soğutmalı motorlarda yüksek sıcaklıklarda bile mükemmel motor performansı sağlar.
Yüksek sıcaklıklarda yağ tüketimini ve uçuculuğunu kontrol altında tutar.
Mükemmel viskozite kararlılığı özelliği ile viskozitenin bozulmasına karşı tam koruma sağlar.
Katalizörlü motorların performans taleplerini tam karşılar.
Dikkat: Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 ile birlikte herhangi bir katkı malzemesi kullanılmaması önemle önerilir.
Reklamlar
-
12 Kasım 2009, 23:37
#10162
-
12 Kasım 2009, 23:42
#10163
hacı biz daha farklı şeyler bakıyoruz...motul motorexvari...değişik bişey...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
12 Kasım 2009, 23:47
#10164
SaXoFoN adlı üyeden alıntı
zeytin yağı hemde yemeklik
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
-
12 Kasım 2009, 23:49
#10165
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
12 Kasım 2009, 23:52
#10166
-
12 Kasım 2009, 23:54
#10167
06bluedragger adlı üyeden alıntı
abi o zaman ne uğraşıyon..
zeytin yağı,ayçiçek yağı,dizel yağ,castrol magnatec,dingil yağı,sidik
bunları mikserde karıştır koy motora baktın yağ ince kalıyor olmadı yağ deposuna s*çarsın..
mantıklı geldimi..
yahu eksiltme olmasında içine ne koyduğumuzun önemide yok aslında...
birde BOR denemk istiyorum...BOR cular vardı 50 şer gram koyan...
2rule Tuğrul naptın hacı bi anlat hele...okuyosan bi yazıver neler değişti hayatında Bordan sonra...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
12 Kasım 2009, 23:54
#10168
Istanbuldakiler için söylüyorum, Aksaray'da sadece motor yağları satan bir dükkan var. Modifiyeciler bölgesinde. Kime sorsanız gösterir.. Rus hatunlar seyrekleşmeye başladımı yakınlaşıyorsunuz demektir..
Orada her çeşit ve her marka yağ var. 15-40 Castrol'ü oradan aldım işte 2 litre.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
12 Kasım 2009, 23:55
#10169
-
12 Kasım 2009, 23:59
#10170
benim bir Doğan S Oto vardı benzili yağını 2500-3000kmde yarıya indirirdi,baktım başa çıkamıyorum Dizel yağı koymaya başladım ondan sonra akıllandı,5000km de 1 lt eksiltiyordu.
-
13 Kasım 2009, 00:00
#10171
Bruce 65 adlı üyeden alıntı
benim bir Doğan S Oto vardı benzili yağını 2500-3000kmde yarıya indirirdi,baktım başa çıkamıyorum Dizel yağı koymaya başladım ondan sonra akıllandı,5000km de 1 lt eksiltiyordu.
ya hacı gerçetken YAĞ konusunda uzman biri olsada bizi aydınlatsa...hepimiz kulaktan dolm abilgilere sahibiz...kimimiz markacı...kimimizin bilgileri ustanın bilgisi...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
13 Kasım 2009, 00:01
#10172
Benim makinede borda var metehan abeeee yağ eksiltme yapsada hiç bir sorun yaşamıyorsun bor metal aksamlara yapıştığı için yağ az olsa bile yağlıymış gibi devam ediyor ne güzel anlattım be
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
13 Kasım 2009, 00:08
#10173
SaXoFoN adlı üyeden alıntı
Benim makinede borda var metehan abeeee
yağ eksiltme yapsada hiç bir sorun yaşamıyorsun bor metal aksamlara yapıştığı için yağ az olsa bile yağlıymış gibi devam ediyor
ne güzel anlattım be
peki bizi nedne uyandırmıyor Honda servisleri...yani kardeşim motorumuz yamuk adam gibi üretemedik yağ eksiltiyor bakın Bor kullanın şu kadar falan şeklinde bi çözüm sunmuyorlar...durun ANES Motordan biri var ona bi danışalım ne diyor bakalım...sizide beklerim o sayfaya....şimdi link atıcam...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
13 Kasım 2009, 00:14
#10174
mete_han adlı üyeden alıntı
ya hacı gerçetken YAĞ konusunda uzman biri olsada bizi aydınlatsa...hepimiz kulaktan dolm abilgilere sahibiz...kimimiz markacı...kimimizin bilgileri ustanın bilgisi...
yağ konusunda bence yağların birbirinden fazla frakları yok,aynı diş macunlarında olduğu gibi. hepsi aynı şekilde rafine edilir ama bazı katıklar birtakım özellikler katabilir nihayetinde 2000 km de değiştiriyoruz bence yüksek rakamlı ürünler gereksiz bizim kategoriye.
-
13 Kasım 2009, 00:14
#10175
mete_han adlı üyeden alıntı
yahu eksiltme olmasında içine ne koyduğumuzun önemide yok aslında...
birde BOR denemk istiyorum...BOR cular vardı 50 şer gram koyan...
2rule Tuğrul naptın hacı bi anlat hele...okuyosan bi yazıver neler değişti hayatında Bordan sonra...
valla, ya benim beklentilerim çok yüksek olduğu için ya da yeterince dikkat etmediğim için çok büyük bi fark göremedim. motor biraz daha rahat, zorlanmadan gidiyo sanki (psikolojik de olabilir). ama dediğim gibi, vaadedilen faydaları bariz bi şekilde göremedim.
bor koymadan önce 10 tane benzin fişi biriktirmiştim ortalama yakıt sarfiyatını hesaplamak için, 100 km'de 3,49 lt çıktı. bor koyduktan sonra da toplamaya başladım, 10 tane olmasını bekliyorum (sağlıklı sonuç alabilmek için), 10 tane olunca yakıt sarfiyatında azalma oldu mu olmadı mı hep birlikte görücez
-
13 Kasım 2009, 00:18
#10176
mete_han adlı üyeden alıntı
peki bizi nedne uyandırmıyor Honda servisleri...yani kardeşim motorumuz yamuk adam gibi üretemedik yağ eksiltiyor bakın Bor kullanın şu kadar falan şeklinde bi çözüm sunmuyorlar...durun ANES Motordan biri var ona bi danışalım ne diyor bakalım...sizide beklerim o sayfaya....şimdi link atıcam...
seni neden uyandırsın adam makine kitlerse para kazanıcak
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
13 Kasım 2009, 00:44
#10177
Bruce 65 adlı üyeden alıntı
yağ konusunda bence yağların birbirinden fazla frakları yok,aynı diş macunlarında olduğu gibi. hepsi aynı şekilde rafine edilir ama bazı katıklar birtakım özellikler katabilir nihayetinde 2000 km de değiştiriyoruz bence yüksek rakamlı ürünler gereksiz bizim kategoriye.
ben şuna inanıyorum ki yağlar içinde farklı bazı özellikler var...birbirinden üstün yağlar...ama hangisi işte onu bi bulabilsek...
2rule adlı üyeden alıntı
valla, ya benim beklentilerim çok yüksek olduğu için ya da yeterince dikkat etmediğim için çok büyük bi fark göremedim. motor biraz daha rahat, zorlanmadan gidiyo sanki (psikolojik de olabilir). ama dediğim gibi, vaadedilen faydaları bariz bi şekilde göremedim.
bor koymadan önce 10 tane benzin fişi biriktirmiştim ortalama yakıt sarfiyatını hesaplamak için, 100 km'de 3,49 lt çıktı. bor koyduktan sonra da toplamaya başladım, 10 tane olmasını bekliyorum (sağlıklı sonuç alabilmek için), 10 tane olunca yakıt sarfiyatında azalma oldu mu olmadı mı hep birlikte görücez
sağol Tuğrul bekliyoruz görüşlerini...
SaXoFoN adlı üyeden alıntı
seni neden uyandırsın adam
makine kitlerse para kazanıcak
Valla biraderim bence onlarında yapabileceği bir şey yok...motor Çinden geliyor...dandiklik makinada...
bu topacda Honda Anes Motor (eski Özen Motor) yetkilisine yazdım cevap yarın gelir...merak ediyorum işin resmi açıklaması nedir...
http://www.motosiklet.net/forum/tani...ml#post1859831
iyigeceler beyler...ben yatar...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
13 Kasım 2009, 01:41
#10178
mete_han adlı üyeden alıntı
mucit yakıyor makina maşallah...plakayı neden sakladın ki...kim ihbar eder seni...
Samsunda Trafik Polislerini bile tanırsınız bence kahvede falan okey oynarken herkes birbirini bilir tanır...
sağol abi. yok plakayı kopyalayan şerefsizler varmış filan dedilerde o bakımdan. Bi bakıyorum istanbuldan bana ceza geliyor, olur mu olur, burası tr yok öyle
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
13 Kasım 2009, 04:16
#10179
malesef çiklem hep açık olarak kullandım tam kapatmalımımıyım yoksa yarım mı kalmalı ??
-
13 Kasım 2009, 10:57
#10180
Abi ne çok yazmışınız ya böyle Yağlar ballar havada uçuşmuş Anesmotorun teknik servis elemanının cevabını bende merakla bekliyorum. Takip edicem. Gerçi bi teknik servis elemanının x dediğine bir diğeri, kolaylıkla [(hayır efendim doğrusu (y) dir] diyebilir. Her kez kendi deneyim ve bilgilerini diğerlerininkinden her zaman üstün görecektir. Banada sözde bi özel Honda servisi özellikle yarı sentetik önermişti. Ama o zaman elinde sadece Valvoline yarı sentetik yağ vardı. Yani onu önermesinin sebebi buda olabilir. Bakalım ne çıkacak, bende bizim servise daha önce hiç sormadım, yarı sentetik mi ful sentetik mi ? Bi dahaki gidişimde derin bi yağ muhabbeti açayım bakım neler öğrenicez.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 ----------
handsports adlı üyeden alıntı
malesef çiklem hep açık olarak kullandım tam kapatmalımımıyım yoksa yarım mı kalmalı ??
Jikleyi sadece motoru ısıtırken kullanmalısın. Hava çok soğuk değilse yarım çekili ikende ısıtabilirsin motörü, çok soğukken sonuna kadar çekersin ama motor ısındıktan sonra sürüşe başlamadan önce jikleyi mutlaka kapatmalısın. Ve şuna dikkat edin, park ettiğiniz yerde çoluk çocuk oynar, jikleyi çeker oynarken, fark etmessiniz ve bu şekilde sürüş yaparsınız. Motora bi zararı olabilir. Buna özellikle dikkat edin, Çarşıda pazarda, mahallede motoru bırakıp işinizi gördükten sonra motorun başına gelince marş basmadan önce jikleyi kontrol edin. Ben bazen motorun başına dönüyorum işimi gördükten sonra, kontağı açıyorum sinyal çalışıyor, 4 lüler çalışıyor, Marş basıyorum uzun farlar açılmış, yani çoluk çocuk karıştırmış, aman dikkat. Bu keretalar jikleyide çekeblirler
Metocum, motörüme 16 bin bakımı yapılırken, ilk önce motor yağı geniş tabanlı bir kaba alınmıştı. Ve sonra (Oooo. Abi sen ne yapmışsın, motordan çok yağ çıktı). Dedi servis. Bende yok dedim yaw, çok değildir, olsun olsun 50-100 gram çoktur dedim. Bunu ben bilinçli olarak yapıyorum falan dedim. Gerçekten te öyle idi. Neyse, bu yağı ilk aldığı kaptan 1 lt lik boş yağ ambalajına koyup baktığımızda yağın 1 lt civarlarında olduğunu görmüştük. Yani Metecim. O motor yağının ilk boşaltıldığı ağzı geniş kaptan, 1 lt lik boş yağ ambalajına yağ aktarıldıktan sonra ne olursa olsun o geniş kapta kaba yapışan bi 30-50 gram kadar yağ kalacaktır. Kap biraz geniş tabanlı bi kaptı çünki. Senin yağı bolaştırkende benimkini boşalttığıkları gibi yaptılarsa senin motorda mutlaka bence 800 gramdan fazla yağ vardır. Motor yağının ilk alındığı kap bence ölçekli kap olmalı ve motorun yağ yakma eğilimi bu şekilde takip edilmeli. Ve yağ motordan tam anlamıyla boşalıncaya kadar beklenmeli. Karter tapası motorun sağ tarafında olduğundan, yağ akışı tamamen kesildikten sonra motoru orta sehpadayken sağa yatırdığınızda tekrar yağ akışı devam ediyor. Servisin bunu mutlaka yapıyordur ama yağ değişimini kendisi yapan arkadaşlar bu ayrıntıyı kaçırmasınlar. Böyle belki, motor düzken akmayan bi 60-80 gram yağ daha karterden alınabiliyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)
Bu Konudaki Etiketler