Yaw, o paraya cbf 150 den iyi ne var, söyle, motorumu satıp akabinde almaya gidicem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:12 ----------
Metocum evet, sende çok ince bi ayrıntıyı yakalamışsın saliselik bi başını çevirmeden önce göz hareketi ve sonra başını çevirmiş herhalde. Senin pozlarına hastayım zaten, benimde 20 yaş yaşlanmış bi hale sokupta bi ara deklanşörüne basmıştın
Hiç unutmuyorum o pozu, dondurma mı yalıyodum ne
, böürtlenli
Hatırladın mı ? İlk görüşmemizdi
Metocum, Umut devamlı okuyucu, bir gün cbf alırsa aramızda olacağına eminim. Elbette yazmasında bi sakınca yok tabiki, ama belkide motörsüz içinden gelmiyordur kimbilir
Sözüm var kendisine, uzak biyere öğretmenliği çıkarsa falan mecburi görev durumlarından, nereye çıkarsa çıksın ziyaretine gidicem. Mayınsız teröristsiz falan bölgeler olduğu sürece yanim
Bakarsın bi cbf gideriz. o zaman o da almış olur, 2 cbf döneriz. Kısmet.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:19 ----------
Yaw Sedatçım, sen yedek parça fiyatlarını inceledin mi ybr 250 nin =? Çok pahalı ya parçaları.
http://www.motoliz.com/index.php?p=l...349&kn=Ybr+250
Max hızım +20 km/h artacak ve biraz da torkum olacak diye 4000 tl ye 50 binde Ybr 250 alarak bu kadar pahalı yedek parça ve teknik servis külfeti altına ben şahsen girmem. Bana pek mantıklı gelmiyor. Girebilecek ekonomik gücüm olsa maddi gelirim de iyi demektir. V-Strom neyn alırım. Napacam ybr 250 yi
Senide cbf çi yapalım Sedatım, sen kanma bunlara. Silindir 746 tl, krank kompe 969 tl. 4000 tl ye 50 binde motor aldıktan sonra 20-25 bin km kullanıpta 1500 tl sadece motoruna masraf ettikten sonra ben o işin ...... Ha dersin ki ybr nin motoru 100 bin gider 200 bin gider. Okey gidebilir. ama o 50 bin boyunca çok temiz redline sız, ve sakin kullnıldıysa gider. Bunuda bilemessin. Nasıl emin olacaksın. Maxi scooter sevdam var içimde üstü kapalı depreşir bazen, hatta cbf i satarsam Sym gts 250 düşünüyorum. Hem sürücü hem yolcu konforu ve fiyatlarının bu işi yapabilecek vitesli modellerden daha ekonomik ve parça vs işinin de daha uygun olması açısından. Neyse, geçenlerde Burgman 400 forumunu okudum. Burgmanlar yağ yakıyor hemde öyle böyle değil, yani bin km de 300-400-500 grama kadar normal deniyor. Neyse forum ortamından biri bir arkadaşına 35 bindemi neydi öyle bişeyler motorunu sattı ve ilk çıktığı uzun yolda motordan genel garip seslerin devamında servise gittiğinde 1800 tl ödedi. Pardon ondan öncede bi 700 mü ödemişti neydi. Yani bu aslında normal değilmiş, yani şimdi anlayamassınızda, kronik yağ yakıyor kardeşim diyorlar, ikinci elleri sorunsuz satıyorlar, meğerse o yağ yakma diğerlerinden biraz fazla ve kronik değilmiş mesela, bvunuda bilemiyorsunuz, istediği kadar bakım kağıtları olsun, servis bakımlı olsun hikaye. Motorun daha önceki veya ilk sahibi tarafından nasıl kullanıldığı çok önemli. Hacı gücüm olursa 8000 tl yi bastırıcam ve alacam bu motoru. Yakın gelecekte değil ama 3. motorumda inşallah bu olacak, uzun yola gider kısa yola gider, yolcu konforu sürücü konforu hayli iyi, az yakıyor, seramik piston mu silindir mi ne uzun ömürlü motor. 8000 tl ye sıfır+250 lik performansı. Ne kadar da olsa cbf ten 15-20 km/h daha hızlı. Yeter.