Barışcım o jelatin 2 yıl 9 aydır orada duruyor...bu uyarı için bence biraz geç kaldın...
Barışcım o jelatin 2 yıl 9 aydır orada duruyor...bu uyarı için bence biraz geç kaldın...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
falçatayla kazırız artık
ellettmeeeemmmm... haci bi kaç foto at bakalım şu makinande...neler yapıyosun...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
dostum makınede yanımda pc de. ama bı fırsat bulamadım.haftasonları tatıldede trakyada hep yağmur vardı :S
bu haftasonuda nöbetçiyim. cumartesi pazar çalısıyorum.
ama ılk fırsatta bol aydınlatmalı fotoları paylaşacağım
slm arkadaşlar resim eklemek istiyorum ama nasıl ekleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim
İşin birde bu kısmı var tabiki Bendede bu kısım daha ağır bastı ve söktüm. İlk aldığımda hiç ellemiyordum panele hiç çıkartasım yoktu ama 5 bin kmlere geldiğim zaman sıkılmaya başladım lan dedim hiçmi çıkmıcak o ordan çıkar gitsin Şuanda panelim sıfır gibi zaten
Abi şuan lastik için tam net birşey söyleyemiyorum daha rodajı yeni tamamlanıyor fakat ilk taktığım günkü hali bile durodan kat kat iyi Lastik yumuşak hamurdan yapılmış ısındığı zaman mükemmel performansı var fakat işte ömrü pek uzun olmaz heralde yumuşak olduğu için ama önemli değil erisin gitsin yenisini takarız Yaptığım kazadan sonra anladımki lastiğe verdiğin paraya acımıcaksın Kazada ön+arka michelin olsaydı büyük ihtimal çarpmazdım.
Bende görüyorum fazer tarzı motorlarda bu tipte lastik onlar suyu tahliye edebiliyorsa bu hayli hayli eder zaten onların yarısı kadar
ok unutma bizi hacoli...
www.imageshack.com
a gir...
Browseyi tıkla...pcndeki resmi seç evet de...
ilk kutucuğu tıkla...640*480 i seç
tamam de...
1 dakka sonra karşına linkler gelecek...URL li olan forumlink2 denen bölümdeki urlli adresi buraya yapıştır...
bencede farklı bir düş yüzeyi var...bence önemli detay...standart dişlerden farklı ...mühendislik eseri diyorum...fazerde gördüğüm lastiği cbfde görmek güzel...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
bence fazer den hafif olduğundan yere basan kısmı o lastiği su birikintilerine ani girişlerde yerden kesecektir.
Bugün gittim bizzat yakından gördüm canlı canlı. bana kalırsa ortasında şerit şeklinde kanal ile beslenmesi daha mantıklı gibi geliyor. yinede ilk yağmurda özcan ile deneriz bu işi
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
O gösterge panelindeki jelatin güneşten eriyip yapışırsa oraya o zaman sakat olur işte
Bonsun diye google de arattırınca baya bişey çıktı karşıma aslında.. Hatta sitede forum başlığı bile açılmış başlık altında Bonsun lastikten memnun olan kullanıcılar da var. Başlık taşınmış ama bi kaç güzel yorum yakaladım
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...astiginiz.html
Fotoyuda bi çekemedim. En kısa zamanda çekicem. Şimdilik gayet memnunum.
Bonsun IRC markasının tıpkısının aynısıdır. Ama niye ismi değişik bilmiyorum.
Aynı fabrikada üretiliyorlar.
www.anlas.com.tr
web sitesinde modeller bölümünde falanda görülebilir.
Yani IRC diyebiliriz
O jelatini eritip panele yapıştıracak güneşi bulabilmek için Metonun motoruyla hacca gitmesi lazım Mekke' de Medine' de bile yoktur o jelatini cama yapıştıracak güneş ısısı Çıkarınca güzel duruyor elbette. Bu tartışılmaz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 PM ----------
Zaten çok ilginçtir, ben bu lastiği IRC diye almıştım. Eve bi geldim, lastiğin üzerini inceliyim dedim. AA..Made in Turkey, BONSUN falan, haydaa.. servis bize çakmış IRC diye türk malı BONSUN u falan diye düşünüyordum. Meğersem yanlış düşünüyomuşum. Güzel lastik. Darbeleri emişi, yol tutuşu falan harika, ha Durolar kadar sert değil elbet te, tabi bu lastiğin olumlu bi özelliği, 25-30 bin gitmeyebilir durular gibi. Ama varsın 15-20 binde bitsin. Durolardan sonra gerçekten güven veriyor.
cbf 150'nin zinciri nasıl gerilir, bilmeyenler için videolu anlatım
http://video.frmtr.com/video/105726/...-Zincir-Gerimi
cbf150.net'ten alıntıdır
2011 Honda CBF 600
Güzel paylaşım teşk.. Zati zincir gerdirme, yağ değişimi, fren boşluğu debriyaj boşluğu vs vs gibi kullanıcınında servise ihtiyaç duymadan yapabileceği bazı işler içinde servise gitmemiz gerekirse yanmışız demektir. Eğer durum böyle ise bu ortamda aktif olmak ve paylaşımda bulunmak bizlere hiç bir şey katmamış demektir. Bu kadar yazıyoruz çiziyoruz okuyoroz, en azından bunları öğrenmiş ve motorlarımıza uygulayabiliyor olalım değil mi. Bende bir ara yağ değişimini ayrıntılı fotolarla tarif edip bi başlık açmıştım emme sanırım başlık tarih oldu
Arkadaşlar, yeni kızımla şehir içi ilk 100km'yi yaptım. 2-3 konu var kafama takılan.
Herşeyden önce, en önemlisi; sabahları ısınma olayı. Vites boştayken jikleyi kendime doğru sonuna kadar çekiyor ve marşa basıyorum. Makine 4-5 saniye çalışıyor ama sonra stop ediyor. Illa gaz kolundan gaz vermem gerekiyor 5-10 saniye boyunca. Bu sorun neden kaynaklanabilir? Nasıl giderilir? (Bu arada makine 8500km'de) Yağ - buji - hava filtresi yeni değişti, zincir yeni yağlandı.
Orjinal lastiklerin çok şükür bi sıkıntısını yaşamadım ama yinede değiştirmek istiyorum. Ne önerirsiniz? Fiyat / Performans oranı olarak..? Michelin baktım, buz motor çifti için 200 lira demiş internet sitesinde. IRC falan tatmin eder mi? Yada başka alternatifler varmı?
Ilgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
arkadaslar dostlar selamlar sevgıler merhabalar cbr dan sonra er5e ufak bırader olarak cbf 150 sahıbı oldum 2007 model 19000kmde tanıdık bı dostumuzdan aldım motoru su anda yaklasık 1000km den berı bırlıkteyız masallahı var uzmuyor bızı
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)