Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Eylül 2009, 14:03
#9301
dur az bekle kanka...2 dakka süre ver ...hemen işini bitir...öle yat...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:50 PM ----------
mete_han adlı üyeden alıntı
dur az bekle kanka...2 dakka süre ver ...hemen işini bitir...öle yat...
ykb...
libadiye şubesi
63762331 no
kanka 70 liraymış iyimi...
aras karga karamürsel şubesine bugün yollanacak...pırelli arka lastik...
kargo ücreti senden...adrese teslim olsun istemedim evde kimseyi bulamazlar diye vs...sen alıver bi zahmet...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
-
29 Eylül 2009, 23:34
#9302
hani benim turink camlı resmim
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
30 Eylül 2009, 00:51
#9303
-
30 Eylül 2009, 01:10
#9304
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
30 Eylül 2009, 02:47
#9305
mete_han adlı üyeden alıntı
Birol artık bizden biri değil...o bir cbf 250 ci...
abi sağol geçen aradın beni bir hayli şaşırttın valla duykulandım...
hoşigeldin metehan abi . topic yokluğunda suskundu.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
30 Eylül 2009, 09:50
#9306
[QUOTE=jr.;1795678]bu, motorun yanında dikilip de 1 dakika boyunca gaz verip motoru ısıtma sıkıntısından ileriki km'lerde motor açıldıkça kurtuluyor muyuz?[COLOR="Silver"]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:06 PM ----------
Tam olarak kurtulamıyorsun ama zaman dilimi iyice kısalıyor. Benim motor 21000 e yaklaştı sabahları isitma suresi en fazla 30-40 sn falan suruyor.. Sonrasında gazı bırakınca kendi haline calışıyor.Serviste Subap ve karburator ayarları iyi bir sekilde yaptır ve rahat et...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
30 Eylül 2009, 10:12
#9307
yani 20 bin km yapacağım ama bu süre 60 sn'den 30 sn. ye düşecek..VIYVIYVIY
sağol gezgin.
1000 bakımından çıktım. çıktım çıkalı soğukken normal gaz açınca stop ediyor. kırmızıda sıkıntı oluyor. rölanti ayarı mı düşürülmüş? gazı çok yavaş açarsan sorun olmuyor
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
30 Eylül 2009, 10:32
#9308
Ayrıca şu amortisör kademesini değiştirme olayı bende de son derece kolay zorlanan arkakaşlar neden zorlanıyor anlamadım
İlk zamanlar bu ayar benim içinde gayer kolay olmuştu. Bir ayarda uzun sure kullandıktan sonra tekrar ayarı degiştirmek isterseniz zor oluyor. Ben suan orta kademede kullanıyorum. Onceki ücüncü kademeye alayım dedim ama alamadım. 1' e düşüreyim dedim ama o da mumukun olmadı...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
30 Eylül 2009, 10:32
#9309
jr. adlı üyeden alıntı
yani 20 bin km yapacağım ama bu süre 60 sn'den 30 sn. ye düşecek..VIYVIYVIY
sağol gezgin.
1000 bakımından çıktım. çıktım çıkalı soğukken normal gaz açınca stop ediyor. kırmızıda sıkıntı oluyor. rölanti ayarı mı düşürülmüş? gazı çok yavaş açarsan sorun olmuyor
Bana kalırsa ısınma olayının km ile pek bir ilgisi yok gibi geliyor. Bu arada soğuk motorun gaz yememesi ve stop etmesi doğal, bide ne yağ koydular acap 15w50 konulduysa ve eski yağın 10w/40 ise böyle bir fark hissettirmiş olabilir sana, soğuk veya yaşanılan yerin ikllimine göre yaz sıcakları kadar sıcak olmayan yerlerde kalın yağ kullanıldığında motorun biraz daha zor marş almasına ve daha geç ısınmasına sebep olabilir. Şu an 15/w50 olan ve yazın 15w50 olarak devamlı kullandığım motor yağını kasım ayı başları gibi yapacağım yağ değişiminde 10w/40 yapıcam.
Senin tur camı işini ben bugün halledecektim foto olayını ama Tuığrul kardeşim işini görmüş, işte abi bu forum başlığını bu yüzden seviyorum. Biri herhangi konuyla ilgili bişeyi merak ettiğinde, bi sorusu bi sorunu olduğunda zaman geçmeden mutlak cevap veren oluyor. Diğer marka ve modellerin forum başlıklarını inceliyorum. Birisi bişey sormuş motor hakkında bilgi almak için veya kullnıcı bi problemi hakkında yorum bekliyor. Haftalar geçmiş cevap yazan yok. cevap yazılmış 4-5 gün sonra. Forum başlığımız ne güzel ki gayet hareketli. Her merak edene bilgilenmek isteyene birileri mutlaka çok geçmeden yardımcı oluyor. Bizler forum başlığımız ile bile, bu hareket, bu bolluk ve bereket çerçevesinde düşünüldüğünde cbf 150 kullanıcıları olarak gerçekten şanslıyız.
-
30 Eylül 2009, 10:36
#9310
jr. adlı üyeden alıntı
yani 20 bin km yapacağım ama bu süre 60 sn'den 30 sn. ye düşecek..VIYVIYVIY
sağol gezgin.
1000 bakımından çıktım. çıktım çıkalı soğukken normal gaz açınca stop ediyor. kırmızıda sıkıntı oluyor. rölanti ayarı mı düşürülmüş? gazı çok yavaş açarsan sorun olmuyor
Ayarlarını tekrar kontrol ettirmeni oneririm. Bu kadar da olmamalı... Ayrıca ben yazın servisin yaptıgı rolenti ayarını biraz düşürüyorum Soguk havalarda aynı kalıyor.. 8000 bakımdan sonra rolanti de calışma ve ısıtma işlemleri daha az sorun oluyor.. KM arttıkca bu sorun da azalıyor..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
30 Eylül 2009, 10:47
#9311
ethem sen yine de koy abicim bi yandan çekilmiş. bu fotolardaki cam değil plastik çünkü. ha fikir verdi ama canlı görmek daha iyi olur.
motor jikleden kurtuluyor rolantide calısıyor gazsız. ama yola cıkıyorumgazı acıyorum "tık" berbat bir durum. rolanti sesini arkadaşımınkiyle kıyaslayınca benimkinin düşük olduğunu farkettim ama bununla ilgisi var mıdır bilmiyorum. biraz yol yapınca bu problem oortadan kalkıyor.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
30 Eylül 2009, 11:19
#9312
jr. adlı üyeden alıntı
ethem sen yine de koy abicim bi yandan çekilmiş. bu fotolardaki cam değil plastik çünkü. ha fikir verdi ama canlı görmek daha iyi olur.
motor jikleden kurtuluyor rolantide calısıyor gazsız. ama yola cıkıyorumgazı acıyorum "tık"
berbat bir durum. rolanti sesini arkadaşımınkiyle kıyaslayınca benimkinin düşük olduğunu farkettim ama bununla ilgisi var mıdır bilmiyorum. biraz yol yapınca bu problem oortadan kalkıyor.
Çekicem merak etme, hatta kalplerimiz birmiş, biraz önce.. (Tabi Meto benim pillere el koyduğundan ) duvar saatinin pilkini çıkardım, çekmeceden de bi pil buldum, taktım makineye ıı tık etmedi valla, şindi bakkaldan bi çift pi alıp halledicem merak etme, değişik açılardan bi kaç poz çekicem.
Tarif ettiğin tık diye bi ses eşliğinde aniden durma, benim motor soğuk ken yani daha henüz ısınmamışken gaz açınca yapıyor. Motoru yeteri kadar ısıtmıyor olabilirmisin yol almaya başlamadan önce =? Rölantiden şüpheleniyorsan rölanti ayar vidası olmalı ve muhtemelen motorun kolaylıkla müdahale edilebilecek bi yerinde olmalı, hiç işim düşmediği için bilmiyorum inan. Ama kitapçıkta falan yazar büyük ihtimalle veya belkide biliyorsundur. Motorun yeteri kadar ısındığına eminsen, rölantiyi biraz yükselterek deneyebilirsin.
-
30 Eylül 2009, 11:20
#9313
motor jikleden kurtuluyor rolantide calısıyor gazsız. ama yola cıkıyorumgazı acıyorum "tık" berbat bir durum. rolanti sesini arkadaşımınkiyle kıyaslayınca benimkinin düşük olduğunu farkettim ama bununla ilgisi var mıdır bilmiyorum.
Mutlaka var. Soguk motorun gaz yemesi biraz daha zor olur. Rolanti ayarını biraz yukselt. Birde subaplı motorlar iki zamanlı motorlara gore gaza tepkisi biraz daha yavaş olur... Ani gazlamalardan cekinmelisin.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
30 Eylül 2009, 11:28
#9314
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
30 Eylül 2009, 11:48
#9315
jr. adlı üyeden alıntı
sağol aydoğanx
Rica ederim jr.
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Bana kalırsa ısınma olayının km ile pek bir ilgisi yok gibi geliyor. Bu arada soğuk motorun gaz yememesi ve stop etmesi doğal, bide ne yağ koydular acap 15w50 konulduysa ve eski yağın 10w/40 ise böyle bir fark hissettirmiş olabilir sana, soğuk veya yaşanılan yerin ikllimine göre yaz sıcakları kadar sıcak olmayan yerlerde kalın yağ kullanıldığında motorun biraz daha zor marş almasına ve daha geç ısınmasına sebep olabilir. Şu an 15/w50 olan ve yazın 15w50 olarak devamlı kullandığım motor yağını kasım ayı başları gibi yapacağım yağ değişiminde 10w/40 yapıcam.
Senin tur camı işini ben bugün halledecektim foto olayını ama Tuığrul kardeşim işini görmüş,
işte abi bu forum başlığını bu yüzden seviyorum. Biri herhangi konuyla ilgili bişeyi merak ettiğinde, bi sorusu bi sorunu olduğunda zaman geçmeden mutlak cevap veren oluyor. Diğer marka ve modellerin forum başlıklarını inceliyorum. Birisi bişey sormuş motor hakkında bilgi almak için veya kullnıcı bi problemi hakkında yorum bekliyor. Haftalar geçmiş cevap yazan yok. cevap yazılmış 4-5 gün sonra. Forum başlığımız ne güzel ki gayet hareketli. Her merak edene bilgilenmek isteyene birileri mutlaka çok geçmeden yardımcı oluyor. Bizler forum başlığımız ile bile, bu hareket, bu bolluk ve bereket çerçevesinde düşünüldüğünde
cbf 150 kullanıcıları olarak gerçekten şanslıyız.
Aynen. Ama resmi Tuğrul koymamış heralde
-
30 Eylül 2009, 13:13
#9316
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Bana kalırsa ısınma olayının km ile pek bir ilgisi yok gibi geliyor. Bu arada soğuk motorun gaz yememesi ve stop etmesi doğal, bide ne yağ koydular acap 15w50 konulduysa ve eski yağın 10w/40 ise böyle bir fark hissettirmiş olabilir sana, soğuk veya yaşanılan yerin ikllimine göre yaz sıcakları kadar sıcak olmayan yerlerde kalın yağ kullanıldığında motorun biraz daha zor marş almasına ve daha geç ısınmasına sebep olabilir. Şu an 15/w50 olan ve yazın 15w50 olarak devamlı kullandığım motor yağını kasım ayı başları gibi yapacağım yağ değişiminde 10w/40 yapıcam.
Senin tur camı işini ben bugün halledecektim foto olayını ama Tuığrul kardeşim işini görmüş, işte abi bu forum başlığını bu yüzden seviyorum. Biri herhangi konuyla ilgili bişeyi merak ettiğinde, bi sorusu bi sorunu olduğunda zaman geçmeden mutlak cevap veren oluyor. Diğer marka ve modellerin forum başlıklarını inceliyorum. Birisi bişey sormuş motor hakkında bilgi almak için veya kullnıcı bi problemi hakkında yorum bekliyor. Haftalar geçmiş cevap yazan yok. cevap yazılmış 4-5 gün sonra. Forum başlığımız ne güzel ki gayet hareketli. Her merak edene bilgilenmek isteyene birileri mutlaka çok geçmeden yardımcı oluyor. Bizler forum başlığımız ile bile, bu hareket, bu bolluk ve bereket çerçevesinde düşünüldüğünde
cbf 150 kullanıcıları olarak gerçekten şanslıyız.
10/40 yağ kullanıyorsanız daha çabuk ısınır motor, ama 15/50 gibi bi yağ kullanıyorsanız daha geç ısınır bu nomal,
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
-
30 Eylül 2009, 13:34
#9317
ilhan YAZICI adlı üyeden alıntı
10/40 yağ kullanıyorsanız daha çabuk ısınır motor, ama 15/50 gibi bi yağ kullanıyorsanız daha geç ısınır bu nomal,
Yağ konusu açılmışken
"Castrol Power 1 10/40" Yağ bulabiliyormusunuz? Sarı kutuda olanlardan ?
Burada büyük marketlerde ve benzinliklerde olanlar Castrol Power1 Scooter 10/40 olarak var.
Bu yağı bizim motorda kışın kullansam sorun olurmu?
Üzerinde Scooter yazdığı için tedirgin oldum.
-
30 Eylül 2009, 13:43
#9318
ya bu motoru tam 3 saattir araştırıyorum.yorumları okuya okuya manyadım artık.ama tuttum motoru.seneye 2. el almak istiyorum en fazla 4000-5000 kmde...ama daha önce hiç vitesli motor kullanmadım..scooter'dan alışmısım fren sağda asılıyorum ama vitesli motorda sağ vites geçisi için kullanılcak arka fren ayakdan..zor olcak gibi ama daha zevkli olur..
motor sevdası tükenmez yaa..hep daha büyük hep daha iyisi dersin..bambaska bişe bu..
-
30 Eylül 2009, 13:50
#9319
AydoganX adlı üyeden alıntı
Yağ konusu açılmışken
"Castrol Power 1 10/40" Yağ bulabiliyormusunuz? Sarı kutuda olanlardan ?
Burada büyük marketlerde ve benzinliklerde olanlar Castrol Power1 Scooter 10/40 olarak var.
Bu yağı bizim motorda kışın kullansam sorun olurmu?
Üzerinde Scooter yazdığı için tedirgin oldum.
10/40 yazıyosa sorun olmaz sanırım, bazı servislerde 20/40 dahi konuluyo mesela ama oda olmassa shell var 10/40 oda gayet iyi bence.
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
-
30 Eylül 2009, 15:01
#9320
ıRamazan adlı üyeden alıntı
ya bu motoru tam 3 saattir araştırıyorum.yorumları okuya okuya manyadım artık.ama tuttum motoru.seneye 2. el almak istiyorum en fazla 4000-5000 kmde...ama daha önce hiç vitesli motor kullanmadım..scooter'dan alışmısım fren sağda asılıyorum ama vitesli motorda sağ vites geçisi için kullanılcak arka fren ayakdan..zor olcak gibi ama daha zevkli olur..
motor sevdası tükenmez yaa..hep daha büyük hep daha iyisi dersin..bambaska bişe bu..
Sağ-sol , fren-debriyaj biraz karıştırmışın galiba.Ama en iyisini yaparsın vitesli motora geçmekle.Bende senin gibi scooterden bir anda vitesliye geçtim.Yaklaşık bir yıl oldu.İlk zamanlar vites geçişlerinde , kalkışlarda , duruşlarda çok zorlanırım diye düşündüm.Ama hiçde öyle olmadı.İlk kullandığım andan itibaren 1-2 gün içinde alıştım.CBF 150 bu konuda en iyi seçim.Çünkü düşük viteslerde yüksek tork imkanı veren bi makine.Hem vitesli motorun sürüş zevki bide CBF ise anlatılmaz yaşanır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)
Bu Konudaki Etiketler