şahane motor bu. basıp parayı 3 tane daha alacaksın
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Merhaba Arkadaşlar;
Forumda yeniyim ve geçen çarşamba cbf 150 sahibi oldum...
Aklıma takılan bir soru var sizinle paylaşmak istedim... Yolda sabit hızla giderken gazı bırakıp biraz açınca motor 1 saniye yığılma yapıp hızlanıyor acaba bu normalmı yoksa bi sorun varmıdır...
Bu arada motor 8000 km de, hava filitresi buji ve yağını değiştirdim.
hayır direk aküden almıyorsun,
çünkü direk aküden aldıgın elektrik sen motorsikletin başında olmadıgın zaman herhangi birisi o düğmeye bastıgında sisler açık kalır, ve geldiginde akünün bitmiş oldugunu görürsün.
bunun için motosiklete baglayacagınız bir elektrik baglantısını akünün ordan sigortadan yapınız ki kontaga baglı olsun ve yaptıgınız her tesisata bir sigorta baglayınız, yoksa kısa devre sonucu aküye ve motosikletin orjınal tesisatına zarar verir.
98 Beygir.....
Saol Barış sen nasılsın =? Bayram tebrik mesajını aldım çok memnun oldum, umarım seninde bayramın mutlu ve huzurlu geçmiştir. Takip ediyorumda, motoru baya bi döşemeşsin, maaşllah, elinden geliyor ne güzel. Fakat şunu merak ediyorum. Elektrik tesisatıyula ilgili yaptığın modifikasyonlar, sis farı-zenon vs, aküye kapasitesinden fazla yük bindirip uzun süreli kullanımda akünün boşalmasına sebep vermesin. Böyle bi ihtimal olabilir mi ? Yapılan modifikasyonlar, sarj dinamosunun yolculuk esnasında aküyü şarj etmek için oluşturduğu enerjiden daha yüksek tüketim değerleri kullanıyorsa uzun yolda sisleri açtın zenonu açtın diyelim, problem olmasın ? Akünün zayıflaması veya boşalması gibi ? Pek anlamam ama, böyle bir ihtimal varmı =?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:20 PM ----------
Motorunuz hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullanın. Motorunuzu deneme şansım olsaydı ne olabileceği konusunda doğru bi yorum yapabilme şansım olurdu fakat elbet bu imkanımız yok. İlk sahibinin kullanım tarzı ile doğru orantılı olması söz konu olduğu halde, 8000 km de debriyaj balatasında sorun oluşabileceğine pek ihtimal vermiyorum. 8000 km de deb. balatasında sorun oluşması ve bu sorunun deb. balatası kaynaklı olması için, motorun bu 8000 km çok sert çok kötü, acımasızca kullanılmış olması gerekiyor. Gaz telinde boşluk varmı acaba ? Gazı bırakıp tekrar gaz verdiğinizde 1 sn kadar motor gaz açma hamlenize geç mi tepki veriyor ? Gaz kolundaki fazla boşluk böyle hissetmenize sebep verebilir.
adım Salih
sesiz forum takipcilerindenim cbfimin 2 fotografını koyayım dedim
her şey bir bmx'le başladı..
SGLs sessiz kalma katıl aramıza, motorunda hoş olmuş koyu rengi bayağı bi arttırmışsın
manisa manzarası güzel bi yerdir kıymetini bil, hele o spil dağı yokmu
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
bunun jantları böyle satsalar talep artardı baya. eline sağlık çok şık..ama çıkartmaları beğeniyorum ben.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
bu siyah jant olayı güzel oluyor ama stcker ile tamamlamak gerek. siyah jant olayına bende girmeyi düşünüyorum uzun zamandır üzerine kırmızı şerit. birde sarı olan cbf150 yazılarını da fosfor kırmızı yaparsa., şerit ile aynı renk konsepti tamamlayacaktır. asslında boyacı ile konustum. vernikli boya atılacak.. normal kuruma sağlanacak döküm jantlarda fırın ı önermiyorlar.
ben motorunu çok beğendim. emeğine sağlık
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
[QUOTE=htmetin;1796247]sinyalleri demek istediniz sanırım
tüm araba süsleyen aksesuarcılar yapıyor ankarada saimekadında yaptırdım
arka stop lambasına siyah film çekildi
sinyallere ise önce kırmızı sonra siyah film çekildi
grenajdaki stickerı sökmedim üstüne mat siyah film çektirdim
adama başta bunlar ne kadar olur dedim 15 dedi (nasıl olsa motosiklet diye)
1.5 saat uğraştı ankarada bir yere yaptırdım adam bayağı uğraştı güzel iş çıkardı fazla para almadı (motoru küçümsediği için
bi daha gelirsen 40 alırım diyo
bende gelirsem alırsın dedim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:42 AM ----------
gazı debriyajdan çeyrek sn sonra bırak (aragazı)
yani yolun deviriyle motorun devirini tutturmak için
bunu vites küçültürkende yap
hem debriyajın aşınmaz hem o çaaaat diye sesi duymazsın
cbf şimdiye kadar sahip olduğum en güzel motordu kıymetini bil bak ben makine mühendisi olacağım diye makinemden ayrılıyorum
ayrıca hoşgeldin
[IMG][/IMG]
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
millet zincirimi sentetk tinerle temizleyp yağladm tekerm artk daha rht dönüo yani yakt tüketimi düştü hatırlatmak amacyla paylaştm ihmal eden falan vardr vs..
amortisörü sertleştirince motorun arka yükseliyo mu? bunu söyleyen biri vardı? tahmin yürütmeyin de yapan varsa yardımcı olsun boşuna uğraşmayayım yükselmeyecekse
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
ben sertleştirdim bariz bi yükselme göremedm ama sertleştirkten sonra memnun kaldm çok sallıodu eskiden şimdi daha kararlı gbi...
teşekkürler ibrahim. kendim yapabilir miyim motorum daha yeni..yani o parça hala oynaktır sanırım
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
tabi yapabilirsin biraz gatret gerektirio alet takımında parçanın uzatma demiri de var onu kullannca rahat dönüo ama tekrar yumusatamadm aslında hiç yumusatmak da istemiorm. motosikltn üstüne birini oturtup yumusatılabilir demişti forumdan bi arkadş hiç denemdm
kaç kademe yaptın sen memnun kaldın?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:49 PM ----------
ben hep 2 kişi geziyorum. ama konforu düşecekse çok da istemem.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
kz arkadşm bu çk sarsıyo arkada dedi bi kadme sertleştirdm ortada duruo. şişmanlar için farketmio da hafif vatandaşlar için arkası daha konforlu oluo daha sertini denemdm. yani konfor arttı desem yeri var yumusack amortisör havaya fırlatıodu..
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)