Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #9141
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Herkese Merhabalar Uzun süredir pek aranızda olamadım ama bu akşam kaçırdığım bütün yazıları okudum Kaldığımız yerden devam edebiliriz

    Benim yakın zamanda zincirimi değiştirmem gerekiyor ama piyasa ne durumda bir bilgim yok ve ilk size danışayım dedim O-ring li almayı düşünüyorum bu arada iyi birşey olsun 40.000 lere kadar idare etsin beni Varmıdır önerdiğiniz marka değiştiren varmı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9142
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı OzCaN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese Merhabalar Uzun süredir pek aranızda olamadım ama bu akşam kaçırdığım bütün yazıları okudum Kaldığımız yerden devam edebiliriz

    Benim yakın zamanda zincirimi değiştirmem gerekiyor ama piyasa ne durumda bir bilgim yok ve ilk size danışayım dedim O-ring li almayı düşünüyorum bu arada iyi birşey olsun 40.000 lere kadar idare etsin beni Varmıdır önerdiğiniz marka değiştiren varmı
    Oringli daha uzun ömürlü olabilir ama duyduğum kadarıyla baya pahalı imiş, birde 40 binlere kadar idare etsin demişsinde, yani 40 bin km gitsin mi yoksa, şu an mesela 20 bindesin, bi o ringli alayımda 40 bini göreyim mi demek istiyorsun ? Eğer 40 bin gitsin istiyorsan o ringli zincir bu kadar kalitelimidir bilemiyicem. Ama 20 bin gitsin dersen ortalama bi zincir de zaten çok sert kullanmıyorsan 20 bin gitmesi lazım.

    4000 km de iken zincirimi değiştirmek zorunda kalmıştım. Arka dişli değişikliği ile uğraştığım zamanlardı. 40 dişliyi söktürüp 42 yi taktırmak için buradaki bi özel servise gittiğimde benim orjinal zincirin daha önce 40 dişliyi takarken çıkarttığımız bi baklasını bulamamıştık. Bu yüzden zinciri değiştirmek zorunda kalmıştım. O zaman 50 tl ye servisin kaliteli olduğunu idea ettiği (ybr 125 lerde bu zinciri kullanıyoruz abi) falan diyerek taktığı 50 tl ye aldığım zincirden çok memnunum. O zincirle şu an 14000 km yaptım. Ve toplamda bu zincirle 30 bini rahat görebileceğimi düşünüyorum. Daha sadece bi kaç kere gerdirdim ve henüz gerdirme payı ortada bile değil. Bu zinciri alırken serviste bi zincir daha vardı 30 tl demişti onun içinde. Ama o ucuz zincirin yan yanak kısımları daha ince ve çelimsizdi. ve 50 tl lik kalın olanını almıştım. Bu fiyatlar istanbul Sirkeci vs gibi ilgili yerlerde daha da aşağı olablir. Kimbilir belki benim 50 tl ye aldığım kaliteli zincir oralarda 35-40 tl dir. İnce yanaklı daha kısa ömürlü olanıda 15-20 tl dir gibi gibi. Yani şunu demek istiyorum. Oringli zincir için bütçen varsa ekonomini sarsmazsa al, sözüm yok ama. Fakat km olarak kaliteli bi normal zincirden daha uzun ömürlü olabileceğini pek sanmıyorum. Yağlama ihtiyacı daha az, daha sessiz vs olduğundan bahsediliyor. Dişliler üzerinde daha hafif ve akıcı hareket perforansa yansırmı bilemiyorum. Bunu merak ediyorum aslında ama, yinede o kadar param olsa şu anda motor için düşündüğüm Zenon olayına dalarım. 40-50 tl lik normal zincir de paşa paşa bi kullanımla 20-30 bin zaten götürüyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:17 AM ----------

    Alıntı 2rule adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 150'nin türkiye'ye ilk defa geldiği zamanki açılan başlıkları ve atılan mesajları okudum da, bayram yapmış insanlar. bence gülü seven dikenine katlanmalı, bu motor bu haliyle bence sınıfının lideridir. tamam yağ yalma sorunu var ybr ve apache'de olmayan, ama ybr de kalıp olarak küçücük ve apache'nin de vibrasyonu var. hiçbişey mükemmel olamıyo, ha isteseler yaparlar mı, tabi yaparlar. ama o zaman da fiyat 4.140 tl yerine 5.000 tl olur bu sefer de niye bu kadar pahalı deriz.

    sonuç olarak, cbf 150 gibi iyi ve sınıfının lideri bi motorun türkiye'de olmasına sevinmeliyiz. hatalarını da kabul edip öyle kullanmalıyız.
    Cbf 150 iyi motor sözüm yok elbette. Fakat kronik bilinen problemleri, satışa sunulmadan önce giderilerek piyasaya aynı fiyatla sürülebilirmiydi bilmiyorum ama, bu yapılabilseydi, piyasada ybr nin adı bile anılmazdı. Şimdi yok lastikler farlar, yağ eksilten motor, kullanıcı olarak bizler uğraşıyoruz. Ah bu cbf i hiç bi şeyini değiştirmeden kronik problemlerini tamamen ortadan kaldırarak piyasaya sürecekler. Ortada ne apaçhisi kalır nede ybr si, ama yok abi bu günleri görürmüyüz bilmem. Ha, kronikleri ile mücadele edilebiliyor, isyan ettirmiyor elbette çin malları gibi. Yinede yinede cbf 150 dedirtiyor ama bi gün seneler sonra hayalerim gerçek olursa misalen bütün kronikleri giderilmiş 2012 model sıfır bitane almak isterim. Şöyle orjinal zenon lu michalen lastikli, yağ yakmayan motorlu, jant boyası atmayan, devir saatli panelli, şöyle kroniksiz ..off. hayalke bak

  3. #9143

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı OzCaN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese Merhabalar Uzun süredir pek aranızda olamadım ama bu akşam kaçırdığım bütün yazıları okudum Kaldığımız yerden devam edebiliriz

    Benim yakın zamanda zincirimi değiştirmem gerekiyor ama piyasa ne durumda bir bilgim yok ve ilk size danışayım dedim O-ring li almayı düşünüyorum bu arada iyi birşey olsun 40.000 lere kadar idare etsin beni Varmıdır önerdiğiniz marka değiştiren varmı
    OzCaN35 tekrar hoşgeldin
    Ben 5-6 ay önce O-Ring'li DBC marka zincir ile değiştirmiştim.
    Önceki orijinal zincir tabiri caizse don lastiği gibi uzadı uzadı uzadı ve esneme payı bitti. bende yenilemiştim.

    Bu zinciri taktığımdan beri hiç gerdirmeye ihtiyaç durmadım. Ve ses azaldı gerçekten.

    Eğer orada bulamazsan sanada kargolayabilirim.


    Benim zincir montajının resimleride burada :
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar;

    Geçen hafta zinciri temizlemek için gazyağı almıştım. Fakat baktımki zincir temizlensede zaten uzama noktasında gergiler son noktasına gelmiş, bir çok yerindede pas belirtileri var , bende o-ring bir zincir alıp takıyım diye düşündüm.

    Yine geçen hafta içinde DBC markasının 428-128 numaralı oring zinciri aldım.

    Pazar günündeki boş vaktimi gezmek içinde harcayabilirdim ama benim için motosikletimin inciğini boncuğunu, elimden gelen her bir ayarını , parça değişimini yapmakta ayrı bir hobi.


    İşte ön dişliyi kapatan kapağın içler acısı hali :








    Ön dişlinin bulunduğu kısmı açtığım zaman bi tırstım abooo bu ne pislik böyle , bu zincirle ben nasıl yol yapmışım dedim
    Buyrun temizlemeden önceki hali :









    Bu da gazyağı ile iyice temizledikten sonraki hali:











    Artık pastan dolayı turunculaşmış eski yani orijinal fabrikasyon zincirim :
    Zincirin bu hale gelmesinde en büyük pay sahibi benim, karda kışda yağmurda, her şart altında bizim nazımızı çekti garibim motor ama ben o sürede bile zincir spreyini ha aldım ha alacam derken ciddi şekilde yağsız ve pis kaldı zincirim.
    Ama yeni zincirde artık akıllandım. Bu kadar bakımsız bırakmam bir daha :D








    Eski zincirin bağlantı parçası:






    Bu da yeni zincirin bağlantı parçası:







    Arka dişlimin temizlemeden önceki hali :








    Bunlarda temizlikten sonraki durum:








    "sibief" imin arka tekeri yok ne garip oldu böyle :







    aha bu da arka balatalarımın durumu :






    Eski ve yeni zincirler yanyana:




    ve sonunda O-ringli zincirimi taktım :





    satın almış olduğum zincirden 1 bakla eksilttim. bu işlemide şu bıçak bileyen yerler varya onlardaki bıçak bileyen elektrikli dönen bişey var adını unuttum şimdi onunla çıkartacağımız baklanın perçin noktasını iyice inceltip çekiçle bi tık yapınca çıkıverdi.


    Yeni zincirle ilk izlenimlerim : zincir sesinin ciddi şekilde azaldığı ve tabi iç mekanı temizlemenin vermiş olduğu huzur :D


    Allah cümlemize kazasız belasız sürüşler nasip etsin arkadaşlar...

  4. #9144
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Slm Aydoğan, eline sağlık, güzel bi bakım sonrasında kalite bi zincir alıp takmışsın, motorunkendine gelmiştir sanırım. Bu zincirin fiyatı nedir ? Ve orj zincire nazaran bi kullanıcı olarak artıları neler, bide senden dinleyebilirmiyiz. Performans veya akıcılıkta bi fark hissettiriyor mu ? Kaç km kullandın ve ortalama kaç kere yağlaman gerekti ?

  5. #9145
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 farklı marka, 3 farklı ticari politika izleyen 3 farklı firma, yani ybr-cbf-apaçhi misal. Kimi A ülkesinden...... politikasıyla.... modeli bu ülkeye sunarak kar etmeyi planlamışken diğer firmanın planı demek ki çok daha farklı olabiliyor. Biz birer kullanıcı olarak bu sorunun kesin cevabını vermekte hayli zorlanırız gibi geliyor bana, bence hiç bişey kişisel fikirlerimizi söylemekten ileri gitmez. Keşke şu Honda cbf 150 nin şu an kullAndığımız modelini Tr ye laik gören Honda nın üst düzey yöneticisini bularak bu konu hakkında açıklama alma şansımız olsaydı. Ne yazık ki her halde bunada imkan yok.

    Bizim kronik cbf 150 ler neden Tr de. Belkide o özlem duyduğumuz cbf 150 ler, yani diğer gelişmiş ülkelere ihraç edilenlerde kronik sorunlar bizimkiler kadar üst seviyede olmayabilir.

    Evet altı üstü 150 cc lik bi motor, Tr pazarında adam gibi 3 tane firma var bu sınıfta, ya ne var, 150 cc motoru geliştirip güzel bi kasa, güzel kronik problemlerden uzak güzel bi tekneloji geliştirip şöyle sağlam bi motor neden sunulmuyor ülkemize. Abi belkide biraz yani biz millet olarak moto olayı ile bu kültürle pek kaynaşamadık henüz, trafikteki oto sayısı moto sayısından çok çok fazla, bunun tam tersi olan ülkeler var. Ve güzel problemsiz, kaliteli modelleri, daha yüksek fiyatlarla bu ülkelere yönlendiriyorlar belkide, ne oluyor, daha çok satıyorlar, daha çok satınca dha çok yedek parça ihraç edip parçadan da kazanıyorlar...o ülke onlar için zincirleme bi kazanç kapısı oluşturacak. Honda diyelim. Senede atıyorum tesislerinde 10000 tane sağlam problermsiz, kaliteli cbf 150 üretebilecek kapasiteye sahip. Bu motorları hangi ülkelerde satışa sunsak diye düşünseler, bence ülkemize sıra bile gelmeyecektir. Bize düşse düşse ıskartalar düşüyor kimbilir. Hani elmanın ufağı az kurtlusu vardır kilosunu 1 liradan alırsın. İrisi temizi 2 liradır. Bizde elmaya 2 lira kim verecek. Dayan gitsin çürük elmaya Kurtsuz tarafından yiriz

    Evet Metocum o konuda hakısın, Ben Yamaha olsam; şimdiye Hondanın işini bitirmiştim, 150 cc motor ve Cbf 150 kasası emsallerinde oturaklı iri yeni bi kasa ve bilinen ybr 125 kalitesinin devamı, İşte şimdi kullandığımız cbf 150 nin işi bitti. Ama şuda var. Yamaha bunu gerçekleştirince o yeni mesela 'ybr 150' nin fiyatı ne olurdu acaba. Buda işin diğer bi boyutu. Bu sefer cbf 150 den pahalı olurdu. Sonra Yaw 150 cc motora o para verilmez. Sen git cbf 150 al paşa paşa bin. Olay bu noktalara dahi varabilirdi Bakarsınız bu hayal bi gün gerçek olur ve bi gün bunları tartışmaya başlarız

    İyi uykularMetocum Bende 4 te iş başı yapıcam. 5 gün ara verdim ya canımda hiç istemiyor inan ama el mahkum napak
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sefer cbf 150 den pahalı olurdu. Sonra Yaw 150 cc motora o para verilmez. Sen git cbf 150 al paşa paşa bin. Olay bu noktalara dahi varabilirdi Bakarsınız bu hayal bi gün gerçek olur ve bi gün bunları tartışmaya başlarız

    bunları zaten hep tartışıyoruz Yamaha YBR 250 yaptı TR ye getirdi de ne oldu. Hemen başlamadıkmı... CBF250 Mi Hyo250 mi Ninja 250 YBR 250 mi... vs... Sitede bu na benzer bisuru başlık var... 250 cc ye bu par verilmez.... yok soyle, yok boyle,, dırdır vırrvırr bisürü sey seylenmedimi....
    Alıntı 2rule adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 150'nin türkiye'ye ilk defa geldiği zamanki açılan başlıkları ve atılan mesajları okudum da, bayram yapmış insanlar. bence gülü seven dikenine katlanmalı, bu motor bu haliyle bence sınıfının lideridir. tamam yağ yalma sorunu var ybr ve apache'de olmayan, ama ybr de kalıp olarak küçücük ve apache'nin de vibrasyonu var. hiçbişey mükemmel olamıyo, ha isteseler yaparlar mı, tabi yaparlar. ama o zaman da fiyat 4.140 tl yerine 5.000 tl olur bu sefer de niye bu kadar pahalı deriz.

    sonuç olarak, cbf 150 gibi iyi ve sınıfının lideri bi motorun türkiye'de olmasına sevinmeliyiz. hatalarını da kabul edip öyle kullanmalıyız.
    Alıntı ferhat_se adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar,
    Ben yaklaşık 4 senedir ybr kullanıyorum 3 sene eski kasasını kullandım,3 ay öncede city modelini aldım,tecrübem ybr'de ortalama 35.000 km.Ve şunu söylemek isterim ybr city eski ybr kadar sağlam değil,yapmış olduğum 3400 km'de bunu gözlemledim,Nerede yuvarlak farlı (kafalı) ybr pehhh yerinde yeller esiyo Ybr ölümsüzdü benim gözümde fakat yeni city için aynı şeyleri söleyemem..
    İsim yaptım diyerek nasıl olsa satarız düşüncesiyle (yamaha) ybr modelinin kalitesini düşürdüğünü düşünüyorum ve öylede... Aynı şey honda cbf içinde geçerli nerede o cg 125'titanlar ...

    oh yazın bakalım nasıl olsa klavyemde sorun çözüldü... abiler okudum anladım kavradım tebellüğ ettim...deli yorgunum sizlere uygun zamanda cevap yazmak isterim...yanlış anlamayınız...

    demeyinki bakıyo ama yazmıyor ne iş...

    ozcan 35 hoşgeldin...aydoğan eline sağlık...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  6. #9146
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    bu arada , metehan abi nette cbf 150 diye aratıyorum senin videolar çıkıyor. Popüler olmussun haberin varmı
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  7. #9147
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı KaPTaNH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada , metehan abi nette cbf 150 diye aratıyorum senin videolar çıkıyor. Popüler olmussun haberin varmı
    aslında 130 videomu izlesene.comdan...yutubeye bi alsak varya binlerce izleyen olacak abi biri sevabına yapıverse ben yollarım orjinali...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #9148

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm Aydoğan, eline sağlık, güzel bi bakım sonrasında kalite bi zincir alıp takmışsın, motorunkendine gelmiştir sanırım. Bu zincirin fiyatı nedir ? Ve orj zincire nazaran bi kullanıcı olarak artıları neler, bide senden dinleyebilirmiyiz. Performans veya akıcılıkta bi fark hissettiriyor mu ? Kaç km kullandın ve ortalama kaç kere yağlaman gerekti ?
    Zinciri sanırım 5.000-5.500 km civarında değiştirmiştim.
    Şu anda 11.000 kmye geldim.

    Önceki zincirle aradaki gördüğüm farklar şu şekilde.

    -Hiçbir şekilde gerdirme ihtiyacı olmadı daha.
    -Önceki zinciri çok sık gerdirmem gerekiyordu.

    -Sürüş esnasında zincirden gelen şakır şukur ses ciddi ölçüde azaldı ve daha tok ince bir zincir sesi geliyor artık.

    - Ortalama 1000 - 1500 km yağlamadığım zamanlar oldu. Ne uzama yaptı ne de ses yaptı. Ama ben yinede unutmazsam ortalama 500km.de bir yağlıyorum.

    - Önceki zincirin bu kadar paslanmasının nedeni geçen kış sezonunda motoru kullanmış olmam ve genellikle artçı ile kullanmış olmam.

    -En önemlisi insana güven veriyor. Ben eski yani orijinal zinciri çıkardıktan sonra pimlerini çıkartmaya uğraştım biraz çok fazla direnç göstermeden pat açılıverdi. Valla şükrettim ki ben yoldayken falan kopmadı. Honda 6-7 liralık zincir takmış bizim motorlara.

    Bu zincirin normal aldığım ölçüsü 428-128 yani 128 bakla.
    CBF150 ise 126 bakla kullanıyor, zinciri aldığım yerden 2 bakla sökmesini istedim. Adamda zincir sökme aparatı olmasına rağmen acayip şekilde uğraştı. Çok zorlandı sökerken pimi. Çünkü fabrikasyon olarak çok iyi perçinlenmiş. Zaten orada kendiside söyledi. Çin malı zincirler çok kolay pimlerini bırakıyorlar. Ama bu kore malı DBC öyle değil dedi. Öncekine nazaran sağlam olduğunu oradan anladım.

    Fiyatı ise 45 TL.

    Nette şunu bulabildim : Buradaki ürünle birebir aynı

    http://www.arakibulaki.com/Default.a...dvertID=384398

  9. #9149
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    ben 15 liraya aldım zincir yan sanayinin yandan yemişi...15.000 km gitsin yeter bana...


    3000 km oldu taktıralı...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  10. #9150
    worldwideweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2006
    Şehir
    Ankara
    Arkadaşlar honda efe ile görüştüm, mavi 'den vazgeçtim siyah alacağım... Az kaldı azz... Birşeyi merak ediyorum, bu zinciri neden değiştiriyorsunuz o-ring olunca ne oluyor fark nedir ?

  11. #9151
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    daha uzun ömülü oluyor galiba ben de 20.000de o-ring li düşünüoyurm aktarma da güce katkısı oluyor mu acaba yakıt-performans bakımndan üstadlardan cevap gelir elbet

  12. #9152
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    bende merak ettim biraz araştırdım bu çıktı.
    alıntı yapıyorum

    O-RİNG’li ZİNCİR NEDİR BAKIMI NASILDIR
    Son yıllarda oldukça yaygınlaşan O-RİNGli zincirlerin diğer zincirlerden farkı nedir?

    Öncelikle o-ringli zincirler eski zincirlere oranla daha geniştirler. Geniş olmasının sebebi, bu zincirlerin baklalarını birbirine bağlayan pimlerin her iki ucunda da keçe (o-ring) bulunmasıdır.Bu keçeler fabrikada üretim sırasında konulmuş olan lityum bazlı gres yağını tutmaya yararlar.Bu sayede pim ve baklaların çalıştığı yatak diyebileceğimiz bölgenin yağlanmasını sağlarlar.O-ring' li zincirler diğer zincirler kadar yağlamaya gereksinim duymazlar.
    O-ringli zincirlere nasıl bir bakım uygulanmalıdır?
    Özenli olarak bu tip zincirler temiz tutulmalı, keçelerin (o-ring) bulunduğu bölgelerin toz, kir ve oksitten olabildiğince tutularak fabrikasyon yağın ve bunun sağladığı yağlamanın zarar görmemesini sağlamalıyız.Düzenli olarak yağlamak havadaki nemden oluşabilecek korozyon ve oksidasyonu da önleyecektir. Eski tip zincirlerde o-ring bulunmadığı için pim ve bakla arasındaki yataklarda yağ yoktur ve buraya toz ve zararlı maddeler kolayca gireceklerinden daha fazla bakıma ve yağlamaya gereksinim duyarlar. Zincirin çeşidi ne olursa olsun yağlamadan önce mutlaka temizlemek gerekmektedir. Temizlemeden yağlamaya çalışmak mevcut olan kir ve tozu zincire iyice yapıştırmaktan başka bir işe yaramayacaktır

  13. #9153
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Ethemm76@

    Tabiki 40.000 gitmesini düşünmüyorum (gitse iyi olur aslında ama) şuan 20.000'e bir basamak kaldı bunun devamı olarak 40.000'lere kadar götürsün demek istemiştim
    Bende zaten sessiz olması ve daha az yağlama gerektirdiği için o-ringli düşünüyorum Şuanki orjinal zincirimde aslında AydoganX'in eski zincirinin yanında sıfır gibi durur ama artık laçkalaştığını hissediyorum o yüzdende değiştirmişken o-ring alayımda o sinir şıkırtı sesini fazla duymayayım diyorum


    AydoganX@

    Teşekkür ederim açıklaman için Buralarda bakayım bulamazsam yardım isterim senden

  14. #9154

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı OzCaN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    AydoganX@

    Teşekkür ederim açıklaman için Buralarda bakayım bulamazsam yardım isterim senden

    Rica ederim

  15. #9155

    Üyelik
    10 Eylül 2009
    bu cbf ler hindistan modeline dönüştürülebiliyormu yada hindistan modelini bulmak mümkün mü

  16. #9156

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    Alıntı acikgoz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu cbf ler hindistan modeline dönüştürülebiliyormu yada hindistan modelini bulmak mümkün mü
    bulabilirsen bizede yazda bi bakalım neyin nesiymiş
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  17. #9157
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı acikgoz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu cbf ler hindistan modeline dönüştürülebiliyormu yada hindistan modelini bulmak mümkün mü
    Özel olarak getirte bilirsin bekli ama Zor. Getirsen bile daha pahalı ya mal olacaktır...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  18. #9158
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    hindistan modeli dediğin tvs apachenn aynısı model olarak begeniyosan onu al derim ama honda kalitesiyle bir olur mu deyip apache-ybr-cbf polemiği çıkarmak istemiyorum.

  19. #9159
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    başlangıç motoru olarak ybr125 yada cbf 150 arasında kalmıştım arkadaşım ybr kullanıyor keşke cbf alsaydım diyor.ehliyet kursuna yazılmama sayılı günler kaldı artık cbf150 konusunda kesin karar verdim acemi sürücüler için çok iyi illaki düşücez ve parçalarının ucuz olması harika sonuçta öğrenci adamız

  20. #9160
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    yok yok düşmezsn tabi çevreden,tv den görüp milletin gazına gelip de artistlik hareketlere kalkışmazsan


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)

Bu Konudaki Etiketler