Merhaba,
evet haklısın, dün de konuşmuştuk, 150 den 650 ye geçmek kolay değil ancak burada bazı özel durumları gözönüne almak da lazım;
1- Trafik bilgisi
17 yıllık ehliyetim var ve çok şükür daha vukuatım olmadı. Yıllarca değişik pistlerde araç kullandım, biliyorsun Bridgestone da lastik testleri yapardım,
Ayrıca Mercedes Ar-GE de çalıştığımdan zamanında az Kamyon-Çekici de kullanmadım. (A2-B-C-D-E ehliyet)
2- Honda Sürüş Eğitimi
İşte asıl nokta bu, herkese tavsiye ederim, oraya gittikten sonra yıllardır motor kullanan kişilerin arasından bile yanlış oturan, yanlış viraja girenlerini gördüm. Gerkeçten de temel eğitimde doğru öğrenildiğinde hep doğru gidiyor.
Mesela en basitinden, bacaklar hep kapalı, motoru hafifçe sıkmalı, kafa aynaya da baksan mutlaka çevrilmeli vs. vs.
3- Yaş durumu
malum yaş geldi dayandı neredeyse 40'a. Bu yaşta da artık abuk subuk hareketler yapılmıyor çünkü bedelinin neler olabileceği daha net biliniyor. Hatırlıyorum da... 18 yaşımda ilk arabamı almıştım (babam aldı tabii) o 1992 model Broadway ile çizdiğim hareketleri çok sonraları bile (yol tutuşu karşılaştırılamaz) BMW M3'ümle bile yapmaya çekinmiştim. O yaşta insan hakkaten deli dolu oluyor.
4- Motorsikletten beklenti
eeee. DL aldığıma göre hız merakım yok (200 yapıyot ama alet)
Hız merakım olsa gider SS alırdım ama belim tutulurdu herhalde.
bende amaç eşimle birlikte zaman zaman kısa (100-300km), yılda bir defa da uzun (500-....km) bir tura çıkmak, yurtiçi ve dışı.
5-YİNE DEEEE........................................
Çok iyi biliyorum ki motor olayı tamamen başka, mantığı, dengesi herşeyi ile. O nedenle de çok ama çok dikkatli olmaya devam edeceğim. Şu ana kadar ağırlığı, şehiriçi kullanımı ile ilgili sorunum olmadı, inşallah bundan sonra da olmaz.
Evet Bu arada motoru da sattım, Cumartesi göndereceğim
Ama en azından tanıdık birine gitti, Metehan teşekkürler.
Emin ellerde olacağından içim rahat.
Herkese selamlar ve iyi haftasonları şimdiden bol gezmeler, tabi kazasız belasız.
Alper