Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8921
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw valla ben memnunum abi böyle slow slow takılmaktan

    Aman Metocum, ne 130 u, sen benim yüreğimemi indirecen, ben motorum 130 yapsın istemem. Motorun yapısına aykırı Yaparını zati yapıyo sağolsun.
    bana bir kaç saniye de 100 yapsın yeter. amaç lambalarda arabalardan sıyrılmak.
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8922
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu az hırs yap yav...asfaltı delerim falan de...



    hadi bekliyoz...al sedatı yanına çaya gel buraya...
    ben geldim çaylar nerde
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  3. #8923
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı KaPTaNH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana bir kaç saniye de 100 yapsın yeter. amaç lambalarda arabalardan sıyrılmak.

    yuhhh bmw 1200 r bile 100 e 2.7 de çıkıyor...

    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben geldim çaylar nerde
    yağmurlu havada su yok ybrcilere...

    Alıntı genç kaptan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı topicler ne zamandır yazamıyorum gazlamaktan
    bugünlerde bujiyi degiştiricem bide sübap ayarı çekicem makinaya..
    bakalım performansta bişeyler degişicekmi?

    la servis yapsın...sentil mentil varmı sende..milim işler onlar...aman gaaa...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #8924
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    mrb daha önce karbiratöre hiç dikkat etmemiştim ama motor 2-3 dk çalıstığında karbiratör ellenemez hale geliyor karterin o kısımlarıda oyle çok ısınıyor bu normal mı yoksa bir sorunmu var
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  5. #8925
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    [QUOTE=mete_han;1738659]yuhhh bmw 1200 r bile 100 e 2.7 de çıkıyor...



    elin adamı tabanway 200 metreyi 19 saniyede koşuyor
    bak hem ekonomik benzinsiz
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  6. #8926
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı no_name adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb daha önce karbiratöre hiç dikkat etmemiştim ama motor 2-3 dk çalıstığında karbiratör ellenemez hale geliyor karterin o kısımlarıda oyle çok ısınıyor bu normal mı yoksa bir sorunmu var

    hacı sende dert küpü oldun valla...

    Alıntı KaPTaNH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [P



    elin adamı tabanway 200 metreyi 19 saniyede koşuyor
    bak hem ekonomik benzinsiz
    aynı herüf 100 metrodada rekor kırdı dimi...bana panda boşa dememişler...Aletizm izlerken bile stres oluyorum...başkalarının koşması bile göz kas ve retinalarımı yoruyor...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #8927
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    Aynen oyle oldum basima gelmeyen kalmadi isinma olayi kafami karistiriyor motor sokulup yenden toplandi isinma haric hersey cok guzel normalmi degilmi anlayamadim
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  8. #8928
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı no_name adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen oyle oldum basima gelmeyen kalmadi isinma olayi kafami karistiriyor motor sokulup yenden toplandi isinma haric hersey cok guzel normalmi degilmi anlayamadim
    Benim motorda 16000 bakımından sonra fazla ısınmaya başladı, buji kabloso ve karbratörü kontrol etmedim ama ilk etapta onlarıda kontrol edicem. 30-40 km yolculuklardan sonra motoru park ederken yanında depişirken yüzüme yüzüme, bacaklarıma doğru sıcak hava vuruyor, daha önce hiç böyle bişey yaşadığımı hatırlamıyorum ve eksozun en arka duman atan kısmı daha önce hiç bi zaman ellenemiyecek seviyede ısınmazdı. Şimdi 30-40 km yolculuk devamında da, 10-15 dk lık çarşı turunda da eksozun arkası ellenemeyecek seviyede ısınıyor. Bunun sebepleri olabileceğini DÜŞÜNDÜĞÜM ihtimalleri kendimce yazıyim. Doğrusunu merak ettiğimi söyleyerek.

    Daha önce gittiğim servisin kendi uygulaması ve önerisiyle, tüm yağ değişimlerinde 1 lt yağ kapasitesi olan kartere her zaman 1100-1150 gr gibi fazladan yağ koyulmuştu ve bende değişimlerde öyle yaptmıştım. Yağ seviyesi 1 lt seviyelerine düştüğünde hep 50-100 gr bişey atarak tamamlamıştım. En son servis bakımını Ümraniyede yaptırdım. Teknik servisçi arkadaş karterden 1100 gr yağ çıktığını fark ederek beni çağırdı ve bunun uzun vadede motora zarar verebileceğini, motorun fazla yağ yüzünden randımansız çalışabileceğini söyleyerek 1 lt yağ koydu ve devamlı böyle yapmamı tavsiye etti. 1. ihtimal bu motorda standartlarında olsada her zaman kullndığımdan ortalama 100 gr daha az yağ var.

    1. ihtimal olarak daha önce benim devamlı 100-150 gr fazla yağ koyuyor olmam ve bu fazla yağın motorun fazla sıcaklığını almakta işlevi olması. Tabi bu ihtimal. Ya sizce ?

    2. İhtimal, bakımda sibop ayarı ve karb. temizliği yapıldı. Bu bakımların devamında motorun performansı aşırı derecede yükseldi ve bu işlemler daha önce yapılmamıştı. Bu, eskisinden hissedilir derecede artan yüksek performans eşliğinde esksinden daha fazla sıcaklık üretmesi sizce normal olabilir mi =? Çünki motorda fark ettiğim eskisinden fazla ve kısa sürede ısınma haricinde bi sorun yok. Oda sadece karter ve eksozda fark ediliyor. Ama buji piposu ile karbratörü kontrol etmedim. En kısa sürede onlarıda kontrol edicem.

    3. Sibop ayarı yapılırken sibopların gereğinden fazla sıkılmış olmasının motorun sıkışık çalışmasına ve yüksek ısı oluşumuna sebep verebileceği söyleniliyor. Eskiden motor ısındığında sibop sesi bariz duyulurdu ve bunu herkez normal olarak adlederdi. Yani ısınıca artan sibop sesini. Şimdi yol yapsamda bi sibop sesi yok. Sibopların ayar yapılırken gereğinden fazla sıkılmış olabilme ihtimali varmı =? Gerçi son bakımımı yaptırdığım servis kalitesi ve işçiliği ile kendini ispatlamış bi servis. Bu konudaki ensişem oldukça az.

    Ayrıca şuda var. Belkide benim eskiden az ısınan motor değilde, ayarları ve bakımı dos doğru yapılmış, yağı kitapçığına uygun seviyede konulmuş bi motorun ulaşması gereken normal sıcaklıkta bu olabilir. Yani eskiden ki soğuk motorum mu normal olan durum du. Yoksa şimdiki sıcak motorum mu ? Motorun normal çalışma sıcaklığını bilemediğimiz için bunu nasıl teşhis ederiz bilemiyorum.

    Bu arada motorda bi sorun yok, uzun yol da yapıyor kısa yolda, oldukçada serileşti bakımdan sonra. Dediğim gibi eskisine nazaran tek fark daha kısa sürede daha fazla ısınması, Bunun yağdan kaynaklanıp kaynaklanmadığını bi ara yağ seviyesini eski seviyesine kadar açıkartıp deniyicem. Sadece bi kullanıcı olarak 1. seçenekten emin olabilirim. Bununda cevabını burada en kısa sürede yazıcam. Ayrıca bu ısınma olayının sizce neden kaynaklanıyor olabileceğini de bilen ark..lar yazarlarsa çok iyi olur.

    Gerçi bakımdan sonra gerçek gücünü kullanabilmeye başlayan motorun ve standarlarında konulan yağın oluşturduğu bi sıcaklık olabilir diye düşünüyorum. Buji kablosu, karbratör vs bi ara kontrol edicem. Bunlar ısınmıyorsa karter eksoz ve motor bloğunun eskisinden fazla ısınması sanırım normal.

  9. #8929
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    süpaplari sıkı ayarlamiş olabilirmi belki ondanda aşiri isinma olur....Tam emin degilim ama fikir yürütüyorum ...
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  10. #8930
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda 16000 bakımından sonra fazla ısınmaya başladı, buji kabloso ve karbratörü kontrol etmedim ama ilk etapta onlarıda kontrol edicem. 30-40 km yolculuklardan sonra motoru park ederken yanında depişirken yüzüme yüzüme, bacaklarıma doğru sıcak hava vuruyor, daha önce hiç böyle bişey yaşadığımı hatırlamıyorum ve eksozun en arka duman atan kısmı daha önce hiç bi zaman ellenemiyecek seviyede ısınmazdı. Şimdi 30-40 km yolculuk devamında da, 10-15 dk lık çarşı turunda da eksozun arkası ellenemeyecek seviyede ısınıyor. Bunun sebepleri olabileceğini DÜŞÜNDÜĞÜM ihtimalleri kendimce yazıyim. Doğrusunu merak ettiğimi söyleyerek.

    Daha önce gittiğim servisin kendi uygulaması ve önerisiyle, tüm yağ değişimlerinde 1 lt yağ kapasitesi olan kartere her zaman 1100-1150 gr gibi fazladan yağ koyulmuştu ve bende değişimlerde öyle yaptmıştım. Yağ seviyesi 1 lt seviyelerine düştüğünde hep 50-100 gr bişey atarak tamamlamıştım. En son servis bakımını Ümraniyede yaptırdım. Teknik servisçi arkadaş karterden 1100 gr yağ çıktığını fark ederek beni çağırdı ve bunun uzun vadede motora zarar verebileceğini, motorun fazla yağ yüzünden randımansız çalışabileceğini söyleyerek 1 lt yağ koydu ve devamlı böyle yapmamı tavsiye etti. 1. ihtimal bu motorda standartlarında olsada her zaman kullndığımdan ortalama 100 gr daha az yağ var.

    1. ihtimal olarak daha önce benim devamlı 100-150 gr fazla yağ koyuyor olmam ve bu fazla yağın motorun fazla sıcaklığını almakta işlevi olması. Tabi bu ihtimal. Ya sizce ?

    2. İhtimal, bakımda sibop ayarı ve karb. temizliği yapıldı. Bu bakımların devamında motorun performansı aşırı derecede yükseldi ve bu işlemler daha önce yapılmamıştı. Bu, eskisinden hissedilir derecede artan yüksek performans eşliğinde esksinden daha fazla sıcaklık üretmesi sizce normal olabilir mi =? Çünki motorda fark ettiğim eskisinden fazla ve kısa sürede ısınma haricinde bi sorun yok. Oda sadece karter ve eksozda fark ediliyor. Ama buji piposu ile karbratörü kontrol etmedim. En kısa sürede onlarıda kontrol edicem.

    3. Sibop ayarı yapılırken sibopların gereğinden fazla sıkılmış olmasının motorun sıkışık çalışmasına ve yüksek ısı oluşumuna sebep verebileceği söyleniliyor. Eskiden motor ısındığında sibop sesi bariz duyulurdu ve bunu herkez normal olarak adlederdi. Yani ısınıca artan sibop sesini. Şimdi yol yapsamda bi sibop sesi yok. Sibopların ayar yapılırken gereğinden fazla sıkılmış olabilme ihtimali varmı =? Gerçi son bakımımı yaptırdığım servis kalitesi ve işçiliği ile kendini ispatlamış bi servis. Bu konudaki ensişem oldukça az.

    Ayrıca şuda var. Belkide benim eskiden az ısınan motor değilde, ayarları ve bakımı dos doğru yapılmış, yağı kitapçığına uygun seviyede konulmuş bi motorun ulaşması gereken normal sıcaklıkta bu olabilir. Yani eskiden ki soğuk motorum mu normal olan durum du. Yoksa şimdiki sıcak motorum mu ? Motorun normal çalışma sıcaklığını bilemediğimiz için bunu nasıl teşhis ederiz bilemiyorum.

    Bu arada motorda bi sorun yok, uzun yol da yapıyor kısa yolda, oldukçada serileşti bakımdan sonra. Dediğim gibi eskisine nazaran tek fark daha kısa sürede daha fazla ısınması, Bunun yağdan kaynaklanıp kaynaklanmadığını bi ara yağ seviyesini eski seviyesine kadar açıkartıp deniyicem. Sadece bi kullanıcı olarak 1. seçenekten emin olabilirim. Bununda cevabını burada en kısa sürede yazıcam. Ayrıca bu ısınma olayının sizce neden kaynaklanıyor olabileceğini de bilen ark..lar yazarlarsa çok iyi olur.

    Gerçi bakımdan sonra gerçek gücünü kullanabilmeye başlayan motorun ve standarlarında konulan yağın oluşturduğu bi sıcaklık olabilir diye düşünüyorum. Buji kablosu, karbratör vs bi ara kontrol edicem. Bunlar ısınmıyorsa karter eksoz ve motor bloğunun eskisinden fazla ısınması sanırım normal.


    aynı sorun bendede var motor sökülüp yenden takıldı eskisine nazaran sibob sesi kalmadı seriliği arttı sesi filan çok güzel çalısıyor ama ısınma problemi ortaya çıktı ustaya sorduğumda bu normal dedi ama ben inanmıyorum 500 km sonra gel yağını ve karbiratöre bakalım dedi şuan tam istediğim gibi çalısyor ama ısınma sorunu var
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  11. #8931

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    çok pipiriklisiniz çok motorlarınız yeni yeni açılmış o zaman ısınma normaldir sadece yağını kontrol edin eksik olmasın arkanıza bakmayın bi daha, bi de bu cbf ler olduğu yerde fazla çalıştırmaya gelmiyomuş yani motor rüzgarı yiycek ki soğusun ustanın söylediği bu fazla üstünde durmaya değmez havalar zaten sıcak seyrediyo ondan dolayı aşırı ısınma var diyonuz heralde ?
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  12. #8932
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Ben geçen gün Uludağın etrafında 190 km yol yaptım.Dağa tırmandım.Patika yollardan gittim.25 km boyunca taşlık traktör yolunda kullandım.Hiçbir ısınma hissetmedim.CBF150 ısınmaz.Mutlaka sizin motorlarda bir problem var.Ya da bizim motorlar da belli km sonra öyle olacak.

  13. #8933

    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    şimdi mi az sonra mı?
    Motosikleti
    potansiyel r1 :(
    aynı ısınma problemi bendede var ama siboblarım gevşek
    1 ay oluyor ustaya gözterdim bi ses vardı ''şıkır şıkır'' olan cisten
    ben krank falan diyecek diye bekliyorum ''30 000''
    sibobların gevşek yaz için bu ayar iyidir kışa girerken bi ayar yaptırırsın dedi
    sizce bu doğrumudur
    uzun yolda problem çıkarırmı?? sibob başı değerse kırılırmı??
    :pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
    adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
    [COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]

  14. #8934

    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150 , Kymco agility 125
    Cbf 150 ile 2,5 sene sonra 42300 km de ilk problemimi yaşadım.Sabahları ilk çalıştırmada marş dinamosu kendini çevirmekte bayağı bir zorlanıyor.2 gündür bu böyle.Önce cıızzzt diye bir ses ve yaklaşık 6-7 saniye sonra zorla istemiye istemiye çalışıyor motor:onda sonra gün içinde sorun yaşamıyorum.Sadece uzun süre bekleyince sorun çıkıyor.Bence ya akünün gücü azaldı,ya da marş kömürü bitti.Ne dersiniz?? İşin ilginci Cbf 150 sorun çıkarsa bile daha yolda bırakmadı hala direniyor.Hatayı önceden bildiriyor düzelt beni diyor.Helal olsun

  15. #8935
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Alıntı MRYLDZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf 150 ile 2,5 sene sonra 42300 km de ilk problemimi yaşadım.Sabahları ilk çalıştırmada marş dinamosu kendini çevirmekte bayağı bir zorlanıyor.2 gündür bu böyle.Önce cıızzzt diye bir ses ve yaklaşık 6-7 saniye sonra zorla istemiye istemiye çalışıyor motor:onda sonra gün içinde sorun yaşamıyorum.Sadece uzun süre bekleyince sorun çıkıyor.Bence ya akünün gücü azaldı,ya da marş kömürü bitti.Ne dersiniz?? İşin ilginci Cbf 150 sorun çıkarsa bile daha yolda bırakmadı hala direniyor.Hatayı önceden bildiriyor düzelt beni diyor.Helal olsun
    Honda hayat onda demişler.Bu arada sende yağ eksiltme sorunu yok mu?

  16. #8936

    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    honda cbf 150
    slm ben bu ses için ustaya 900 ytl verdim içim yanıyo ses aynen devam ediyo nasıl keserim bu sesi deyişmeyen parça kalmadı

  17. #8937
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı AYHAN AKTAŞ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm ben bu ses için ustaya 900 ytl verdim içim yanıyo ses aynen devam ediyo nasıl keserim bu sesi deyişmeyen parça kalmadı
    900 tl ne için, hangi ses için ödediniz ? Motora 900 tl lik bakım kapsamında neler yapıldı =? Bana çok ucuk bi mevla geldi. Motor cbf 150 mi =?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:02 AM ----------

    Alıntı MRYLDZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf 150 ile 2,5 sene sonra 42300 km de ilk problemimi yaşadım.Sabahları ilk çalıştırmada marş dinamosu kendini çevirmekte bayağı bir zorlanıyor.2 gündür bu böyle.Önce cıızzzt diye bir ses ve yaklaşık 6-7 saniye sonra zorla istemiye istemiye çalışıyor motor:onda sonra gün içinde sorun yaşamıyorum.Sadece uzun süre bekleyince sorun çıkıyor.Bence ya akünün gücü azaldı,ya da marş kömürü bitti.Ne dersiniz?? İşin ilginci Cbf 150 sorun çıkarsa bile daha yolda bırakmadı hala direniyor.Hatayı önceden bildiriyor düzelt beni diyor.Helal olsun
    Hocam ben aynı arızayı eski scooterimde yaşamıştım. Sabah ilk çalıştırmalarda marş motoru ilk hareketi almakta zorlanıyor. Ama gün içinde aynı sorunu yaşatmadan rahatlıkla çalışıyordu. bi kaç ay bu şekilde kullandım. Daha sonra işe gittiğim bi gün, ayak marşım olmasaydı eve dönemiyecektim. Marşa basıyorum tık, tık, marş motoru dönmüyor. Tabi mondinin parçaları ucuzdu, kömür mömür uğraşmamıştım 45 tl ye marş motorunu değiştirmiştim o zaman. O arıza belirtisinin devamı mutlaka marş motor arızası olarak karşınıza çıkacaktır. Bence bir an önce onarımınızı yaptırın.

    Bu arada ben eski çin malı motorumda bu sorunu 10-12000 km civarlarında yaşamıştım ve marş motoru değiştirmiştim. 40000 km problemsiz ilk çalıştırma yapabilmiş motorunuz. Bence yeterli bi performans. Arıza giderilir, ki ben çok ucuk bi fatura çıkacağınıda sanmıyorum ve yola devam edilir. Sizin gibi yüksek km lere problemsiz ulaşmak umarım her kullanıcı kardeşimize-arkadaşımıza nasip olur. Ki ben zaten 40000 de bu arıza belirtisini bi problem olarak ta görmüyorum.

  18. #8938
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Arkadaşlar, motorun buji piposunda ve karbratöründe ısınma olmuyor, durmak yok yola devam

  19. #8939
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı MRYLDZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf 150 ile 2,5 sene sonra 42300 km de ilk problemimi yaşadım.Sabahları ilk çalıştırmada marş dinamosu kendini çevirmekte bayağı bir zorlanıyor.2 gündür bu böyle.Önce cıızzzt diye bir ses ve yaklaşık 6-7 saniye sonra zorla istemiye istemiye çalışıyor motor:onda sonra gün içinde sorun yaşamıyorum.Sadece uzun süre bekleyince sorun çıkıyor.Bence ya akünün gücü azaldı,ya da marş kömürü bitti.Ne dersiniz?? İşin ilginci Cbf 150 sorun çıkarsa bile daha yolda bırakmadı hala direniyor.Hatayı önceden bildiriyor düzelt beni diyor.Helal olsun
    Yılmaz hocam senin sorun akü sorununa benziyor. Kesin Sonucu bekliyoruz....
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  20. #8940
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    slm arkadaşlar cbf güzel motor ancak pahalı şuan 4200 civvarı o motora o kadar para vereceğime tvs apache alırım en azından ondan güçlü ve daha hızlı hemde cuz seçim sizin


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler