Cbf 150 yi satıp 250 alırsan eski günlerini çok ararsın, parçası pahalıdır, canın çok yanar. Cbf 250 forum başlığında, orjinal parçası pahalı olduğu için ucuz çıkma parça arayan çok arkadaşımızın mesajı var. Cbf 250 nin 150 ye göre elbette artıları var. Ama emin ol ki eksileri daha fazladır. Ben şu anda piyasada 150 - 250 cc grubunda cbf 150 satılıpta terfi edilebilecek, sağlamlığı kalitesiyle, ekonomisiyle, sınıfına göre rahatlığı ile başka bi model olduğunu sanmıyrum. Ha dersen ben 500 lük 600 lük bakarım sorun olmaz. Yakıt sarfiyatı ve parça, yedek servis hizmet fiyatları sorun değil. O zaman seçenek çok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:23 PM ----------
Kedimi medimi anlamadım gitti, içime dert oldu. Şimdi motor Akçay' da gelince iyice bi bakıcam
Takıldı kafama. Metocum senin ekzantrik zincirin değişti mi ? Bunu bende merak ediyorum. Kaç binde değiştiriliyor eks. zinciri. Bunun belli bi km si mi var ? Yoksa servis sesinden falan mı anlıyor değişmesi , gerektiğini ? Bide şöyle bişey düşünüyorum. Mesela her balata, zincir, yok dişli değişiminde tekrar tekrar teker sök tak yaptırmak istemediğim için, dış lastikler zincir dişli seti, ön arka fren balataları, arka dişli balatası, dış lastikler vs bir seferde değiştirtmek istiyorum. Bu tüm parçaların ortalama ömrünün bitmeye yüz tutacağı bakım km si sence hangisidir ? şu an morot 16 binde, ben 24 binde hepsini bi kalemde değiştirteyim diyorum. Servis 12000 bakımında fren balatalarımın halen iyi durumda olduğunu söylemişti. Ben diyorum ki 24 binde hepsini değiştirteyim. Ne dersin ? Buda tahminimce önümüzdeki yazın başına falan denk gelir. Canavar gibi sezona gireriz. Senin bu parçalarının değiştiği ortalama km değerin nedire Metocum ? Bide şunu sorucam. Galiba yakınlarda deb. balatası değişimi yaptırdın. Balatanın ömrünün bittiğini kaçırmaya başlamadan önce anlamamız mümkün mü ? Misalen seneye motor oldu 30000 km tüm bakımları yaptırdık, deb. balatası halen sağlam, kaçırmıyor. O değişmedi. Güneye indik. Orada kaçırmaya başlarsa ben uyuz olurum
Yani demek istediğim şu ki.. Deb. balatasını kaçırmaya başlamadan önce, sürüş konforunu etkilemeden önce anlayabiliyormuyuz bitmeye yüz tuttuğunu veya bitme aşamasına girmiş olduğunu =? Bunun bi yolu varmı ? Yoksa illa kapağı açtırıp görülmesimi gerekiyor. İllaki debriyajın kaçırması mı lazım anlayabilmek için ?