güzel motor hayırlı olsun alınca fotosunu cekte görelim
güzel motor hayırlı olsun alınca fotosunu cekte görelim
Motosiklet mucidi
Hayırlı uğurlu olsun memnun kalacağına eminim
lezzet gider,mesuliyet kalır...
Hayırlı olsun
pişman olmayacağına eminim.
CANIM KIZIM HERŞEYİM
ybr de alabilirdin. devir göstergesi var. bakar bakar vites atardın.
2 gündür çinli choper a biniyorum motorumu özlediğimi hissettim .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:54 PM ----------
geçtiğimiz pazar kuşadasına doğru ufak bir tur yaptık toplamda 300 km civarında. ..
Ben en çok bu fotoğrafı sevdim. çok güzel katolog fotosu gibi
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Kaptan BABA güzel fotolar..
saolasın paylaşım için.
son kez sorimde aklımda soru işareti kalmasın..
irc ön arka lastigini alıp degiştireyimmi?
kullanan arkadaşlar memnunmusunuz ?
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Ben kullanmıyorum ama kullananlar gayet memun, bende lastiklerim bitince IRC ön arka alıcam inşallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 PM ----------
[QUOTE=KaPTaNH;1661448]
ybr de alabilirdin. devir göstergesi var. bakar bakar vites atardın.
2 gündür çinli choper a biniyorum motorumu özlediğimi hissettim .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:54 PM ----------
geçtiğimiz pazar kuşadasına doğru ufak bir tur yaptık toplamda 300 km civarında. ..
Geziniz oldukça eykenceli geşmişe benziyor. Umarımm bende senelik iznimde bişeyler yapabilirim. Bu arada arka lastiğin markası nedir ? Diş desenlerinden orj. duro olmadığını anladım.
irc ön arka takım lastik 135 tl avcılarda..
sirkecide ise en son 100 tl idi
bakalım uygun bi takım irc veya dunlop alıcaz.
dunlop takımda 110 tl takma ücreti 30 tl (ohh yani)
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Bende orijinal lastiklerden sonra IRC ön-arka takmayı düşünüyorum.
Deneyimlerini bekliyorum
Bugün 8000 bakımımı kendim yaptım. Buji konusunda biraz kararsız kalmıştım ama kitapçıktaki kodda olan bujiden aldım 10TL.
Sahte NGK'lar ile orijinalini nasıl ayırırız? Bilen varmı ?
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...i-farklar.html
hocam benim arka teker kalın ırc efeden 60 a aldım adamlar elden satıyolar zaten yan taraftan alıyosum servise gidiyosun o yan taraftakilerin selamını söylüyosun işçiliğine para almıyorlar ayrıca çok memnunum fren mesafesi çok kısa yolu bırakmıyor kayarken ötüyo benim ön tekerde kışlık olandan dönerken çok güven veriyor öneririm
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
Bu bujiyi söküp takmak kolay mı ? Bujinin üstündeki siyah kapağı çekerek mi çevirerek mi çıkartıyoruz ? Daha sonra bujiyi sökerken sadece anahtarla saat yönünün tersine doğru çevirmemiz yetiyor mu ? Ve yeni bujiyi takmak için yuvaya yerleştirerek saat yönünde iyice sıkıyormuyuz ? Bunun bi sıkma ayarı varmı ? Yani iyice sıkmalımıyız ? Motorun bi çok şeyini değiştirebiliriyorum gerektiği zaman, bi yanlız bu buji işine girmedim hiç
ilk önce motor soguk olucak kesinlikle motorun soguk olması gerek buji sökülüp takılırken sıcakken çıkartmayı veya takmayı denemeyin,buji yatagının dişlerini bozup kapağa hasar verebilirsiniz!! çıkartmak için ilk önce üzerindeki pipoyu sağa sola döndürerek yukarı çekiyoruz, çıkınca buji anahtarını bujinin tam üstüne yerleştirip oturmasını sağlıyoruz sola doğru yavaşça çeviriyoruz, biraz boşa çıkınca elle döndürüyoruz ve bujiyi çıkartıyoruz, takarkende gittiği yere kadar elle sağa dogru çeviriyoruz daha sonra anahtarla çok sıkmadan oturma kuvvetini hissedince bırakıyoruz azda sıkmıyoruz (kompresyon kaçağı) meydana gelebilir oturduğunu hissedince bırakıyoruz ..
aklıma gelmişken söyleyeyim eğer boyunuz 1,70 üzeriyse amortisörü hard konumuna getirip motoru biraz daha kaldırabiliyorsunuz ben hep böyle kullanıyordum gerçekten çok zevkli oluyordu biraz sert oluyor ama yolu daha iyi hissediyorsunuz amortisör konum anahtarıda avadanlıkta var ama çevirmek biraz güç ve sabır işi çevirirken biraz kafayı yedirebilir çok serttir....
[QUOTE=ethemm76;1662155]Ben kullanmıyorum ama kullananlar gayet memun, bende lastiklerim bitince IRC ön arka alıcam inşallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 PM ----------
arka lastik duro sadece 100 lük.
deseni farklı . ön lastik orjinal dura baya virajlarda zorluyor beni. aslında öende bir lastik yapmak lazım..
(arka lastik ben aldığımda böyleydi. eleman 1 ay oldu takalı demişti -faturasıda ruhsatın arasında duruyordu sonradan gördüm)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:56 AM ----------
ben tork marka buji aldım çift tırnaklı 4 lira 2bin km oldu daha bir sıkıntı yok.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
motorum 8000 kmde 7000 kmde iken 2.el olarak almıştım..
bujiden yana bi sııkıntım yok zaamanı gelince degiştirim..
amortisr ayarını bi türlü ögrenemedim..
metehan abi sagolsun resimli olarak anlatmıştı fakat ben yinede yapamadım
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
arkadaşlar otomobillerde motora konan ilk yağda mikron boyutlarda kurşun parçacıkları olur. bu rodaj sırasında aşındırıcı etkiyle parçaların birbirine alışmasını kolaylaştırır. bu motosiklette de böyle mi? 500de ilk yağımı değiştirip temiz koydursam iyi mi ederim kötü mü? ilk konulmuş olan yağın bu özellikte olup olmadığını bilen var mı?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)