metehan abi yeni motorunu güle güle kullan.
demekki bu eşşeklerin ömrü 40 bin.
kuryeciler 90 binde hiç anahtar degdirmemiş o nasıl oluyo*
metehan abi yeni motorunu güle güle kullan.
demekki bu eşşeklerin ömrü 40 bin.
kuryeciler 90 binde hiç anahtar degdirmemiş o nasıl oluyo*
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Slm, kaç bin km desiniz ? Kullanımınız bu şekilde ok. Yağ değişimini vs gibi konulardaki hassasiyetiniz nedir ? Şu var. Uzun süre sıkıştırılmadan ve yağ bakımı ile diğer bakımları aksatılmadan kullanılan motor, aksi şekilde kullanılan motora göre her zaman daha uzun süre kullnıcısına hizmet edecektir. Redline sürüş bi alışkanlıksa motoru öldürür. Bizim motorlarda bence 90 km/h ın üzeri redline dır. Temiz kullanımla 100 bin gitmeye niyeti olan motoru eziyet edercesine kullanarak 50-60 binde öldürdükten sonra (Hıı.. demek bunların ömrü bu kadarmış) diye düşünerek motor yaptırmak ve olayı sakin karşılamak bence biliçsizliktir. Metehan örneği mesela, neden adam isyan etmesin, Honda aldım 40 binde motor istedi diye. Aslında motorlarımızın ömrü çok daha uzundur. İş kullanıcıda bitiyor. Şimdi siz bu kullanım alışkanlığınızla motoru kaç binde bitirirseniz bitirin. Daha sakin ve hassas, ilgili kullanımla bu km yi belki 20, belki 30 bin uzatmak kullanıcı olarak sizin elinizdedir. motoru 20 bindede bitiren var 70-80 bin gidende. şimdi burada ben sıkıştırdığım halde 70 bin gitti deseniz dahi ben derim ki sıkıştırmasaydınız 100 bin giderdi. Hiç bir motor aynı şartlarda aynı kişi tarafından ve aynı sürüş alışkanlıkları ile kullnılmadığından, bizim motorların ömrü 50 bindir. Ben sıkıştırmadan bindim şu kadar gitti, yok ben sıkıştırıyorum hala gidiyor gibi yorumlar bana kalırsa yapıcı olmayacaktır. Bu konuda kesin bilgi vermeye yetmez. Bi çoğumuz motorlarımızı kendi birikimlerimiz ile almışızdır. Belkide alın teridir. Neden mümkün olduğunca uzun seneler bizlere hizmet etmesin. Bi sinema biletine 20 tl veripte filmin yarısında filmi anlamadan, filmin tadına varmadan çıkmak sizce ne kadar mantıklı ? Diğer yarısını görmek için bi 20 tl daha mı verelim. Bide benim yaş 33, yavaş yavaş ağarlaşmayamı başladık ne. 80-90 falan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:13 PM ----------
İşte anlatmak istediğim bu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:14 PM ----------
Arkadaşlar, İstanbul' da Anadolu yakasında bizim motorlara 4 lü, sinyal bağlatan varmı ? Varsa nerede yaptırdı ? Tavsiye edermisiniz ? Yaptırmayı düşünüyorumda, en azından daha önce bu işi yapmış bilen bi usta varsa önerilerinizi bekliyorum. Kocaeli' den gelicem yeterki sağlam olsun.
[QUOTE=ethemm76;1636888]Slm, kaç bin km desiniz ? Kullanımınız bu şekilde ok. Yağ değişimini vs gibi konulardaki hassasiyetiniz nedir ? Şu var. Uzun süre sıkıştırılmadan ve yağ bakımı ile diğer bakımları aksatılmadan kullanılan motor, aksi şekilde kullanılan motora göre her zaman daha uzun süre kullnıcısına hizmet edecektir. Redline sürüş bi alışkanlıksa motoru öldürür. Bizim motorlarda bence 90 km/h ın üzeri redline dır. Temiz kullanımla 100 bin gitmeye niyeti olan motoru eziyet edercesine kullanarak 50-60 binde öldürdükten sonra (Hıı.. demek bunların ömrü bu kadarmış) diye düşünerek motor yaptırmak ve olayı sakin karşılamak bence biliçsizliktir. Metehan örneği mesela, neden adam isyan etmesin, Honda aldım 40 binde motor istedi diye. Aslında motorlarımızın ömrü çok daha uzundur. İş kullanıcıda bitiyor. Şimdi siz bu kullanım alışkanlığınızla motoru kaç binde bitirirseniz bitirin. Daha sakin ve hassas, ilgili kullanımla bu km yi belki 20, belki 30 bin uzatmak kullanıcı olarak sizin elinizdedir. motoru 20 bindede bitiren var 70-80 bin gidende. şimdi burada ben sıkıştırdığım halde 70 bin gitti deseniz dahi ben derim ki sıkıştırmasaydınız 100 bin giderdi. Hiç bir motor aynı şartlarda aynı kişi tarafından ve aynı sürüş alışkanlıkları ile kullnılmadığından, bizim motorların ömrü 50 bindir. Ben sıkıştırmadan bindim şu kadar gitti, yok ben sıkıştırıyorum hala gidiyor gibi yorumlar bana kalırsa yapıcı olmayacaktır. Bu konuda kesin bilgi vermeye yetmez. Bi çoğumuz motorlarımızı kendi birikimlerimiz ile almışızdır. Belkide alın teridir. Neden mümkün olduğunca uzun seneler bizlere hizmet etmesin. Bi sinema biletine 20 tl veripte filmin yarısında filmi anlamadan, filmin tadına varmadan çıkmak sizce ne kadar mantıklı ? Diğer yarısını görmek için bi 20 tl daha mı verelim. Bide benim yaş 33, yavaş yavaş ağarlaşmayamı başladık ne. 80-90 falan [COLOR="Silver"]
slm bende34 yaşındayım yok ben daha yavaşlamadım hız ister canım daha uzun seneler motosikletim 10 bin yaklaştı her 1500 2000 km arası yagını mutlaka degiştiririm evet şehir dışına çıktıktan sonra hep ciger yaparım şunuda söyleyim bizim makinalarda devir kesici diye meşhur bir parcamız var ben ne kadar ciger yapsamda makina bildigini okuyo devir i zaten kendi ayarladıgından yukarıya cıkarmıyo bu ne demek red lıne dedigimiz şey olmuyor devir i eger bizim elimizde ayarladıgımız makinalar olsa mesala hyosong dedigin dogru olurdu krank kırılır motosiklet kitlenir falan ama japon muhendisler bu makinayı yaparlarken devir kesiciyide hesaplayıp makina yıpranmadan işte bu devirde gider deyipte ayarlamışlardır ben ne kadar ciger yapsamda benim makinanın ömrüne bişey olacagını aklıma bile getirmemiştim sizin yazınızı okuyana kadar ve halada getirmiyorum hor kullanmanında ayrı birşey oldugunu düşünüyorum.daga taşa vurmk gibi yok ben ciger yapmaya devam edecem birşey olursada buraya yazmaktan hiç cekinmem bu arada ben 110 kiloyum
kazasız belasız keyifli yolculuklar.
derdimi dinledim, derdimden iğrendim onun derdini gördüm, derdime imrendim Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
Ok hakveriyorum, devir kesici bu anlamda motorun ömrünü uzatacak olan çok hoş bi tekneloji, ama bence kesinlikle devir kesici var tamam, bu olayın % 50 sini mutlaka kurtarıyordur. Bence % 50 de kullnıcıda bitiyor. Devir kesici olmayan hyosunglar daha ilk uzun süre sıkıştırıldıklarında krank kırarken, bizim motorlarda böyle bir problem yok. Devir kesici bizim motorların bu şekilde anlık kritik arızalar vermesini önlüyor ve devir kesici sayesinde en sert kullanımla bile demek ki 30-40 bin gidiyor. Ama daha sonraki km lerin kullanıcı hassasiyetiyle ilgili olduğunu düşünüyorum. Devir kesici motor 600 cc grubunda da var. Buna rağmen ortalama motor ömürleri 30-40 bin gibi. Cünki motor çok yüksek sıcaklıklarda ve çok yüksek devirlerde yol yapıyor ve motorun yapısı bu olsa dahi, devir kesici vs bu motorların ömrünü uzatmaya yetmiyor. Bizim motorlara devir kesici koyan mühendisler 100 km/h tan sonrasınada kırmızı yapmışlar ve (uzun süreli sürüşte motor için risklidir) demek istemişler. Herhalde km saatimizdeki kırmızının ne anlama geldiğini çoğumuz biliyoruzdur. Bunuda gözden kaçırmamak gerekiyor.
Şuda var, herkezin kendi malı, belki kendi emeği, kendi birikimi, isteyen istediği gibi kullansın elbette, nasıl kullanmaktan zevk duyuyorsa öyle kullansın. Ben doğru bildiğimi, yaptığımı, savunduğumu ve inandığımı yazıyorum. Çabam her kullanıcının motorundan en az maliyetle en büyük faydayı elde edebilmesi adına.
km saatindeki kırmızı hat konusunda aynı fikirdeyim. beat'te de vardı. devir saati olmayan motorun uyarısı o şekilde konuluyor.
tr.davutak, düz yol için dediğin doğru. motorumuzda da arabalardaki gibi devir kesici mevcut. ama rampa aşağı 125-130u göstermeye çalışınca devir kesicinin hiçbir anlamı kalmıyor. devir kesici yokuş aşağı ağırlığıyla hızlanmakta olan motoru yavaşlatamaz. giden yakıtı keser. bu şunun gibidir:
motor 2. viteste cok dik rampa iniyorsun hiç gaz vermesen de devir arttıkca acıyıp frenle yardımcı olursun değil mi. o an gaz vermiyorsun ama bu limitleri aşmana engel değil.
ethemm76, tamam motoru zorlamamak güzel bişey ama ybrler zorlandığı halde tıkır tıkır denmek isteniyor bence.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Bana kalırsa bizim motorlar Ybr lerden biraz daha hassas, bu benim gözlemim. ybr ile karşılaştırmamak lazım. Bizim motolara biraz daha yumuşak davranılmalı diye düşünüyorum. cbf kendi içiersinde başka bi cbf ile karşılaşitırılabilir, motor ömrü vs konularıyla ilgili belirli standartlar yakalanmaya çalışılabilir. Bu doğrudur. Ama motor ömrü, kullanım tarzı konusunda başka bi marka ve model ile karşılaştırma yapmak bizim için yol gösterici olmaz. Ayrıca hangi motorlu araç olursa olsun aracın limitleri zorlandığında, bu devamlı ise, size hizmet etme süresi kısalır. Bu düz mantıktır. Bunun aksini savunmak mantıksızlık olur.
Biz cbf in limitleri üzerine konuşarak bunu tayin etmeye çalışmalıyız. Herhangi başka bi marka elbette cbf ten üstün veya daha kötü olabilir. Bu bizi bağlamamalı. Bizleri cbf ler bağlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:57 PM ----------
Bu tartışma sürer gider, ben bu konu ile ilgili bi daha bişey demicem isteyen arzu ettiği gibi kullansın. Her kezin kendi malı sonuçta.
beni de kapsamıyo konu..ben arabayla bile 70le giderim nasılsa
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
sağol...evet yeni slogan...cbf ile 90 ı geçme...
sağol ...kuryeciler makinanın ırzına geçiyorlar ama motor açılmamışı var bende anlamadım...ben belki fazla paranoyağım...olabilir...gamsız olunca bişeyi görmüyosun...
canım kardeşim redlıne diye bir şey yok...5000 den 39000 e kadar yeri geldiğinde normal sürüş yeri geldiğinde ise maksimum gidildi...buna redlıne sürüş denmez...bence redlıne sürekli yapacak bir kullanıcıda yok...
ama kuryeler o tarz kullanmaya alışmışlardır ve normal gelir artık o sürüş...ama 40.000 de motorun yağ eksiltme mantığını çözemedim...aslında başka mevzularda varda anlatmak istemiyorum bu yenilemeyle alakalı...foruma yazmak istemediğim detaylar...yani yağ eksiltiyor diye motöru sıfırladım dersem yalan yazmış olurum...bende kalsın...ben para gitsin huzur gelsin peşindeyim...elimde mahkum mmotora ihtiyac var işe gidip geliyorum geziyorum vs elim ayağım kilo nedeniyle bağımlı kaldım vs...
50 bin ömrü var bence hatalı bir söylem...zaten 99.999 devirmiş makinada gördüm gam yememde bir 130 videosu seni yanıltmasın...ben istisna değilim...standart kullancııyım...sert kullanım doğrudur ama sıkıştırmadan sadece düşük devirlerde İstanbul içinde...zaten 120 yi nerde göreceksinki şehiriçi trafiğinde...dur kalklar belli sabit düz hızlar vs...
sana krak bilyalarımızın ne kadar dandik olduğunu söylemiştim değilmi...hatırla...yani o krank bilyaları 5000/2000/30.000 de bile dağılarak krank isteyebilirdi makinamız..sıkıştırmayı kenara bırak yağ sorununuda boşver...KRANK BİLYALARIMIZ inanılmaz dandik ve her an başımıza gelebilecek bir durum hepimizi bulabilir...
yani temiz kullanımda tabiki ömrü artar yüzbinlerce kmyi görür ama insan psikoljisi değişkendir...ben ilk 5000 kız gibi kullandım sonra sert kullanıma geçtim...motora tanıdıüğım rahat rodaj devresi 5000 di...sonra başladım istediğim şeyleri yaptırmaya...peki Cihan ve Birolu tanırsın...onlar dişli değişimiyle ve servise bile girmeden 135 lere çıktılar...motorları banamsın demediler...ben keriz ise hep 2000 de bir servise damladım onlara güvendim motör onlara emanetti...noldu kdv ödedim başka bişey olmadı...yani sıkıştırmayla motor bitseydi Cihan ve Birolunkiler çoktaaan bitmişti en dip gaz en seri kullanım onlarda çünkü...benim motor zaten beni bile zor çekiyor...o hızlara her zaman ulaşmam mümkün değil...
bende bundan sonra artık aşırı köklemicem...sonucta parçaların 1 yıl garantisi var...artık 100.000 e gider düldül büyük konuşmayayım...
peki şu soruya cevağ ver lütfen...ybr 125 ve özellikle apaçiler dip gaz sert kullanılmalarına rağmen neden yağ eskiltmezler...aynı blok yaklaşık aynı hacim onlardada var...bence sorun krank piston ve silindir alaşım kalitesinde...daha sağlam olabilirdi ama değil...benim pistonu görsen şaşardın...2 tarafda karşılıklı ezilme vardı yağın nedne buharlaştığı belliydi yani...yani foto mak yoktu yanımda ama pistonumun hali şu şekildeydi...
kırmızı kısımları yok sayın...yağ işte bu noktada buharlaşıyor...şimdi bunun sorumlusu sence ne olabilir...sıkıştırmaylamı alakası var...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
valla ben sert kullanıyorum plajda kuma da gömüyom kros gibi dag yoluna da vuruyom otobanda 133 ü de gördüm dip gaz olayı yaklaşık 50 dakika sürüyoizmir çeşme yolunda haftadada 2 sefer izmir yapıyom 10bin km oldu allaha şükür daha arıza vermedi bir sorunda olursa burayada yazmazsam adiyim allah hepimizi korusun
derdimi dinledim, derdimden iğrendim onun derdini gördüm, derdime imrendim Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
heralde hassas. ybr ye bindin mi hiç? bindiysen bisiklet gibi gelmiştir... parçaları ucuz ybr nin ucuz da tuttugum bastığım yerde ne bir estetik var nede bir kalite.. küçükken belde yama bisikletim vardı. şasesi su borusundan ..
ybr ve cbf iki motor bir yere gittik(ybr si olan arkadaşın dükkanına) her gelen abi senin motor bundan pahalı demi. abi sıfır mı bu. 200 basıordur dimi bu. hep bu tarz sorular. evet biliyorum adamlar motordan anlamıyorlar ki cbf 150 ye 200 ü yapıştırıyorlar. anlamayan adam bile gözü ile baktığında farkı görüyor. ikimiz yol almak için marşa basıyoruz ben marş butonuna tıklıyorum 14.10.2006model motorumla adam 2008 ile gıy gıy gıy.. hadi çalıştı çalışmasına bana dior ki hadi hocam çalıştırda gidelim altında ki motordan adam bizimmotorun çalıştığını duymuyor ki bende duymuyorum.
bu arada metehan yeni motorun hayırlı olsun.
parça pahalılığı konusuna gelince bizim kafa 4 parça .. sol parçanın üzerinde sinyal de var taaaa depoya kadar 110 lira olması normal değilmi yani.
düşün arka sağ çamurluk ybr de sinyal dahil kaç parça.. bu nedenle burada bunları yazışmamızın anlamı yok. gidin bir ybr bulun yan yana durun sakin kafayla inceleyin. dediklerime bakın olsun bitsin..
not: cg ler hala 2000 lira
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
bi motoru yüceltirken niye digrini itin g.tüne sokarsiniz anlamam hangi ybr o marşa bastiginda gıy gıy gıy almayan niye 2006 model ybr var arkadasimnda kendisi bu siteden 33 binde motoru tek marşta saat gibi çalişiyor burda ybr yi övmüyorum övmemde yanliş zaten ama kendi motorunuzu överken digerine aşalarcasina yorum yazmayın
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Metehan Abi başına gelenleri hepimiz biliyoruz ve inan ki üzülüyoruz. Benim söyemek istedigim bişi var. 16-06-2009 tarihinde Mersinden Eşim ile birlikte Konyaya dogru yola cıkıtık. Ortalam yukumuz. 82kg ben, 80kg eşim 8-10kg Depoüstü cantamız. 15-20kg arası da yeni taktırdıgım 40 lt lik Shad marka cantamız. Her ihtimale karşı yanıma biraz yedek yag aldım. İki gunde 723 km yol yaptım Allah nazardan saklasın yedek aldıgım yagı kullanmama gerek kalmadı. Gezi topigi ve fotolar en kısa zamanda sitede olacak....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
abi komik bişey söylüyosam kusura bakma ama yağ bu kırmızı ile gösterdiin yere kadar geliyosa o zaman bizim segmanlarda iş yok aşıalmayacak bi problem gibi gelmiyo başka bi segman falan bilmiyorum işe yararmı bi arkadaş yürümeyen srada toyota gömleği takmış makine yürüyo diye duydum şu anda deil ama bizimkilerin parçası ne zaman çıkmaz motor yaşlanır bu srad gibi başka çözümler uygulayacam
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
Ammada kızışmış ortalık hı her kezin kendi malı kardeşlerim, herkez arzu ettiği gibi kullanabilir. Ybr cilerde kızmasın canım, iki motorda kaliteli elbette, + ları - leri
tartışılır ki zaten hep tartışılmıştır. Metehancım. İnşallah nasip olurda şöle 3-5 sene sonra60-70 bin kullanıp motor yenilenmemiş motorumun fotolarını yayınlarım. Ne demek istediğimi o zaman her kez anlar. Cihan ve Birol onlarında motorlarını sattıkları zamalardan hatırlıyorum. Onların motorlarıda 15-20 bin civarlarındaydı. Yani motor bitmesi sert kullanım falan da olsa bu km lerde zaten bitmiyor. Ama belkide o motorların ömrünün yarısını veya daha çoğunu yemişlerdir. Bunu bilemeyiz. Belki alan kişi 10-15 bin km sonra yağ eksiltmede artış la karşılaşıcak. Kimbilir.
Ybr, apaçhi benim eski motorum mondi scooter gram yağ eksitmiyordu dediğin gibi. Bunun sebebinin yani yağın uçup gitmesinin ana nedeni piston krank silindirin imal edildiği metal kalitesi veya buna benzer. Yani benim servisten duyduğum bu şekilde idi. Daha farklı bir alaşım ve karışımdan imal edilmiş bi motor grubu yağ eksiltmeyecektir ve belkide ilerki modellerde bu kronik sorun oırtadan kaldırılacaktır şeklinde servis yorumlamıştu bu olayı.
Yaw bizim motorların red line ı 100 km/h üzeri (red=Kırmızı) line=Sınır berlirten çizgi+hat. Bizim motörlerde 100 km/h tan sonrası red line yaw. Senin göstrergede yok mu Mühendisler abiler bu kırmızı alanı boş yere mi çizittirmişler Ammada uzadı bu muhabbet ha. Bende dayanamıyroum yazıyorum napiyim. Bu konu hakkında bi daha yorum yazmıyıcam, tıp
Yağ değişimini kendin yap bu arada bence, bu çok kolay bi işlem. aradaki ikibinde servise fazladan para vermen gerekmesin. 4000 de bir ana bakımı için götürürsün buji, hava filtresi vs bakarlar. Değişcek varsa değişir. Ben böyle yapıyorum. Zaten en yakın servis noktası bana 70 km. Ondan sonra Pendik te oda 110 km.
Metocum, bu Ümraniye DB motor 4 lü bağlar mı ? Bu konuya baya taktım da. Halletmem lazım bir an önce. Veya oradan taktıran ark..larınız varmı ? Sağlam bildiğiniz Anadolu yakasında bu işi yapabilecek bi adres ?
Bu arada pistonun o hale gelmesinde sorumlu olan elbette sen olamazsın. Sorumlu Honda parça kalitesinde olabilir. Dolayısıyla bu kalitesi düşük olabilme ihtimali olan piston segman silindir grubu ile motorumuzu sürerken, motorlara biraz daha sakin davranarak ömürlerini uzatma yoluna gidebiliriz. Demekki bi ybr nin motor piston vs bizimkilerden daha iyi mi acaba ?
Konya gezisinden dönerken Karaman Mut arasında bi ara motoru boşa aldım. sonra motor stop etti. 2-3 marş denedim calışmadı. Motora bi degdim, neredeyse elim yanıyordu. 5dak kadar bekledikten sonra tekrar marşa bastım yine calışmadı. Motoru vurdurarak calıştırdım. Mut'a 25 km kadar kalmışdı. Mut da mola verilim dedim ama sonrasında sorun olmayınca mola vermeden devam ettim. Mut Sertavul arasında uzun bir iniş yolda 135 km hıza cıktım. Sertavul silifke arası rakım1650 olan sertavuldan Rakım 5 olan silifkeye inerken motor baya soğudu. Karaman dan dur durak bilmeden 3saat 15 dakikada Erdemliye geldim. yaklaşık 300 km lik yol ve tam yuklu... En kısa zamanda gezi topigi acacam
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
canlar cananlar...mini mini birler cbfciler ben müsadenizle fişeklemem lazım iş ambiansına doğru...sizi motörlerinize emanet eder uygun zamanda cevapları takdim ederim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
ya bu ybr , cbf muhabeti sıktı ama yazmadan edemicem gecenlerde bi abimizin ( metehan abi tanır kendisini sülo) ybr sini aldım o da benim cbf imi aldı yaklaşık 10km kadar değiştik indikten sonraki lafı ise ya ne kadar seri motormuş bu alet değişelimmi motorları dedi ciddi ciddi yok abi dedim . benim görüşüme göre ybr bayağı bi ufak kaldı altımda kızmayın ama bisiklet gibi geldi walla bi de cbf kadar seri bi alet değil bence benim izlenimim bunlar, keyfi size kalmış ybr ci arkadaşlarda kızmayın kötülemek gibi bi niyetim yok motorunuzu .
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)