Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Haziran 2009, 03:03
#8261
avare rulman adlı üyeden alıntı
[/COLOR]
yok arkadaş, burada haksızsın işte. bu motorlardan yapabildikleri dahilinde her türlü hor kullanımdan sağ çıkmaları beklenir. en azından ben öyle bekliyorum. bunlar ticari olarak da kullanılan agır hizmet motorlarıdır. eğer bu sorun forumda 5-6 kullanıcıdan fazlasının başına geliyorsa, ayan beyan üretim hatasına işaretdir. yok 3-4 ü geçmezse o zaman münferittir denir.
Honda CBR125... buyrun hız tutkunuzu bu motorla giderin CBF150 bu amaç için üretilmiş bir motor değildir bu tip sorunların maximum sınırlar dahilindeki kullanımdan kaynaklandığını sanıyorum genelleme yapmıyorum bu benim görüşümdür... Ayrıca Honda savunucusu değilim servisinede gidemedim çünkü bulunduğum yerde yok ama yamaha servisi var motorumu alırken bunu hiç düşünmemiştim. Sorsalar şimdiki aklınla hangisini alırsın diye yinede CBF150 derim nedenmi? bence sınıf farkı var...
***** GİDECEĞİ LİMANI BİLMEYEN KAPTANA HİÇBİR RÜZGAR YARDIM EDEMEZ *****
Reklamlar
-
15 Haziran 2009, 03:49
#8262
jazztime adlı üyeden alıntı
Honda CBR125... buyrun hız tutkunuzu bu motorla giderin CBF150 bu amaç için üretilmiş bir motor değildir bu tip sorunların maximum sınırlar dahilindeki kullanımdan kaynaklandığını sanıyorum genelleme yapmıyorum bu benim görüşümdür... Ayrıca Honda savunucusu değilim servisinede gidemedim çünkü bulunduğum yerde yok ama yamaha servisi var motorumu alırken bunu hiç düşünmemiştim. Sorsalar şimdiki aklınla hangisini alırsın diye yinede CBF150 derim nedenmi? bence sınıf farkı var...
cbf/ybr karşılaştırmasına girmeyecegim, sen de girme zira forum bunlarla dolu. yalnız arada maalesef sınıf farkı yok. honda'nın internet sitesinde de beldeyama'nınkinde de her iki motor da commuter sınıfıyla altbaşlıklanmış.
hoş tüm bunlar laf; sen motorunu nerede görüyorsan o oraların motorudur . mutluysan kime ne degil mi?
-
15 Haziran 2009, 14:43
#8263
o bu deilde bence bu commuter racing yok sınıflandırma falan pazar oyunu burda adı commuter olan makine başka bir ülkede touring adıyla çıkabiliyo isim vermek gibi olmasın ybr250 ayrıca mutlaka görmüşsünüzdür tzr50 de bi motor çıkarmış yamaha iki zamanlı mx spd 70 ha bunu racing diye çıkaran adam 120 ile giden motora commuter diosa ben bunda pazar stratejisi ararım cbf yi kötülemeyelim diyen arkadaşlara sözüm benim sitemim hondaya reklamı yapıp yapıp parçaya zammı çakıyosa benim o markaya saygım kalmaz onların amacı para kazanmak ise buna müşterinin saygısını kazanmakla başlamalılar
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
-
15 Haziran 2009, 17:37
#8264
mrb bugun sibob ayarı ve buji değişimi yaptım motorda bir ses vardı devirlenince o ses çözüldü biraz pahalıya patladı 1-2 usta 10 lira sibob ayarı dedi ama eli üstünde kaldığı için iyi bir ustaya 20 liraya yaptırdım bujileride değiştirdi bosh 15 lira dedi biraz pahalı gibime geldi ama motor istediğim gibi çalısıyor
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
-
15 Haziran 2009, 22:49
#8265
Arka 41 dişlimi 2 gün önce taktım arkadaşlar, şiddetle tavsiye ederim. daha önce 40 dişli takmış ve memnun olmamış. Orj 42 dişi tekrar takmıştım. O zaman 41 dişin tam cbf e göre biçilmiş kaftan olduğunu düşünerek fıldır fıldır aramaya başlamıştım. Uzun bir süre bulamadım. En sonunda www.rialli.com sitesine (cbf 150) linki altına sadece dişliler ve buji vs koymuş. Buradan buldum. 15 tl + 3,5 tl kargo ücretiyle iki günde geldi, kardeşimle evin önünde taktık. Sadece tekeri söktükten sonra dişliyi sökmek için, dişlinin yaylı sistemine (adını unuttum) zarar vermemek adına, bi mengeneyle sabitleyip mümkünse havalı tabancayla orjinal dişlinin sökülmesi ve 41 dişlinin takılması gerekiyor. Bunun içinde tekeri ve takacağınız 41 dişliyi yanınıza alıp herhangi bi oto tamirciye kadar gitmeniz yeter. Bedava veya en fazla 3e 5e söküp takarlar. Benden para almadılar.
Artıları; orjinal dişliye nazaran +5 km/h kazandırıyor. Daha büyük dişli oranlarında yaşandığı gibi kalkışlarda seri olmaması. 1. vitesin bile ağır olması, bayır çıkarken ve iki kişi dur kalk sıkıntılı olması gibi bi olumsuzluk yok. 42 dişli ile 80-90 la giderken bile yüksek devir kullan motor şimdi biraz daha düşük devirle aynı hızları yapıyor. Ortalama 5 km/h fark ediyor. Eskiden 5. viteste 95 km/h la giderken yaptığı devirde şimdi motor 100 km/h yapıyor. Düz yolda yine orj dişli ile çıktığı max hıza çıkabiliyor. Ama rüzgarı arkanıza alırsanız veya hafif bayır denk gelirse orj. dişliden daha hızlı yol alabiliyorsunuz. Mesela orj dişli ile 120 ise son hızınız bu dişli ile 125 oluyor. Veya 125 ise 130. Bu dişli değişikliği motorda yapılacak en ufak oranlı dişli modifi olduğundan (motoroun ve deb. balatasının ömründen yemek gibi ve sürüş konforu) vs hiç bir olumsuz yönüde yok. Uzun yola daha yatkın oldu ve en az bir depo ile 30-40 km kadar daha uzun yol kat edebileceğimi düşünüyorum. Bunuda bi ara depoyu fulleyerek sadece şehirler arası uzun yolda deniyicem. Burayada yazarım . Şiddetle tavsiye ederim. Bizim motorlarda tek pişman etmeyecek dişli değişikliği arkayı 1 diş küçülterek 41 T yapmaktır.
-
15 Haziran 2009, 23:22
#8266
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arka 41 dişlimi 2 gün önce taktım arkadaşlar, şiddetle tavsiye ederim. daha önce 40 dişli takmış ve memnun olmamış. Orj 42 dişi tekrar takmıştım. O zaman 41 dişin tam cbf e göre biçilmiş kaftan olduğunu düşünerek fıldır fıldır aramaya başlamıştım. Uzun bir süre bulamadım. En sonunda
www.rialli.com sitesine (cbf 150) linki altına sadece dişliler ve buji vs koymuş. Buradan buldum. 15 tl + 3,5 tl kargo ücretiyle iki günde geldi, kardeşimle evin önünde taktık. Sadece tekeri söktükten sonra dişliyi sökmek için, dişlinin yaylı sistemine (adını unuttum) zarar vermemek adına, bi mengeneyle sabitleyip mümkünse havalı tabancayla orjinal dişlinin sökülmesi ve 41 dişlinin takılması gerekiyor. Bunun içinde tekeri ve takacağınız 41 dişliyi yanınıza alıp herhangi bi oto tamirciye kadar gitmeniz yeter. Bedava veya en fazla 3e 5e söküp takarlar. Benden para almadılar.
Artıları; orjinal dişliye nazaran +5 km/h kazandırıyor. Daha büyük dişli oranlarında yaşandığı gibi kalkışlarda seri olmaması. 1. vitesin bile ağır olması, bayır çıkarken ve iki kişi dur kalk sıkıntılı olması gibi bi olumsuzluk yok. 42 dişli ile 80-90 la giderken bile yüksek devir kullan motor şimdi biraz daha düşük devirle aynı hızları yapıyor. Ortalama 5 km/h fark ediyor. Eskiden 5. viteste 95 km/h la giderken yaptığı devirde şimdi motor 100 km/h yapıyor. Düz yolda yine orj dişli ile çıktığı max hıza çıkabiliyor. Ama rüzgarı arkanıza alırsanız veya hafif bayır denk gelirse orj. dişliden daha hızlı yol alabiliyorsunuz. Mesela orj dişli ile 120 ise son hızınız bu dişli ile 125 oluyor. Veya 125 ise 130. Bu dişli değişikliği motorda yapılacak en ufak oranlı dişli modifi olduğundan (motoroun ve deb. balatasının ömründen yemek gibi ve sürüş konforu) vs hiç bir olumsuz yönüde yok. Uzun yola daha yatkın oldu ve en az bir depo ile 30-40 km kadar daha uzun yol kat edebileceğimi düşünüyorum. Bunuda bi ara depoyu fulleyerek sadece şehirler arası uzun yolda deniyicem. Burayada yazarım . Şiddetle tavsiye ederim. Bizim motorlarda tek pişman etmeyecek dişli değişikliği arkayı 1 diş küçülterek 41 T yapmaktır.
güzel bir deneyim olmuş teşekkürler..
kafama takılan bir durum var ben buji aldım 4.5 liraya motor canavar gibi çalışıyor olmazsa bu bujilerden alıp size kargolayayım en ii si.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
15 Haziran 2009, 23:24
#8267
KaPTaNH adlı üyeden alıntı
güzel bir deneyim olmuş teşekkürler..
kafama takılan bir durum var ben buji aldım 4.5 liraya motor canavar gibi çalışıyor olmazsa bu bujilerden alıp size kargolayayım en ii si.
içime oturdu acısı gerçi 5 liraya ngk vardı durumu biliordum ama dilim yandı bikere bende 15 e bosh aldım
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
-
15 Haziran 2009, 23:40
#8268
no_name adlı üyeden alıntı
içime oturdu acısı gerçi 5 liraya ngk vardı durumu biliordum ama dilim yandı bikere bende 15 e bosh aldım
anlaşılan bujiye biraz fazla para vermişsiniz neyse saglık olsun bi dahaki sefere ucuzunu alırsınız
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
15 Haziran 2009, 23:41
#8269
hadi hayırlısı inş. p.tesi gününden sonra artık bende bu başlık altındayım
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
15 Haziran 2009, 23:50
#8270
-
16 Haziran 2009, 00:10
#8271
genç kaptan adlı üyeden alıntı
Jantları siyah boyadım bir iki kare ile durumu özetleyeyim.
jantları söktükten sonra 0 numara zımpara ile komple zımparaladıktan son sabunlu su ile yıkayıp kuruladım.
gece olmasını bekledim(toz olmaması için)
lastiklere eski yanmış yag sürdüm boya tutmaması için
sonra 1 kat boya attım.
kuruduktan sonra 2. ve 3. katları boyadım.
bu arada motorun zincir bakımını sagını solunuda kurcaladım
uzatmayayım daha fazla
boya bittikten sonra itina ile üzerine taktım şimdi bi şerit eksigim kaldı okadar
son hali :
spreyle boyadın dimi?
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
16 Haziran 2009, 00:12
#8272
aynen öyle akçalı sprey boya..
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
16 Haziran 2009, 00:20
#8273
genç kaptan adlı üyeden alıntı
aynen öyle akçalı sprey boya..
tek kutu yettimi ?
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
16 Haziran 2009, 00:26
#8274
KaPTaNH adlı üyeden alıntı
güzel bir deneyim olmuş teşekkürler..
kafama takılan bir durum var ben buji aldım 4.5 liraya motor canavar gibi çalışıyor olmazsa bu bujilerden alıp size kargolayayım en ii si.
Motorun çalışmasında nasıl bi fark var ? Orjinal bujiden farkı ne acaba =?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 PM ----------
genç kaptan adlı üyeden alıntı
aynen öyle akçalı sprey boya..
Bu arka dişliyi nasıl çıkarttın ? Ben dişliyi çıkartırken somunlarını çıkartmak zorunda kalmıştım. Sen dişliyi dişliyi tekere taktığımız vidalar ve somunlarıyla bir bütün olarka çıkartagbilmişsin ? Bunu nasıl yaptın =? Arka dili takozu deniyor galiba, bu yaylı sistem. Bunu nasıl çıkartıcaz ark..lar ? Sen herhalde bunu çıkartmayı başarmışsın..
-
16 Haziran 2009, 00:57
#8275
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Motorun çalışmasında nasıl bi fark var ? Orjinal bujiden farkı ne acaba =?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 PM ----------
Bu arka dişliyi nasıl çıkarttın ? Ben dişliyi çıkartırken somunlarını çıkartmak zorunda kalmıştım. Sen dişliyi dişliyi tekere taktığımız vidalar ve somunlarıyla bir bütün olarka çıkartagbilmişsin ? Bunu nasıl yaptın =? Arka dili takozu deniyor galiba, bu yaylı sistem. Bunu nasıl çıkartıcaz ark..lar ? Sen herhalde bunu çıkartmayı başarmışsın..
bir fark yok aynı gidiyor bundan önceki buji ngk r dı. bu öle böyle bir marka hiç bir farkıda yok.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
16 Haziran 2009, 10:36
#8276
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
16 Haziran 2009, 18:22
#8277
bugun yan yatan motorumu grenajını değiştiremediğimden dolayı boyatmaya karar verdim 10 kadar ustayı gezdikten sonra 1 tanesi yaparım dedi kimse uğraşmak istemedi 40 liraya bu işi hallettik yenisine 175 lira istediler sadece cbf yazısı gitti sticerların üstünü bantladık
bu eski hali
URL=http://www.yukle.tc][/URL]
boya yapılıken
son hali : yaprak gölgesinden boya dalgalı gibi ama orjinalınden farkı yok
kısacası olan cbf yazısına oldu bakalım onu nasıl halltcez reklamcılarla görüşmek lazım
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
-
16 Haziran 2009, 18:35
#8278
yahu bu ustalar niye uğraşmak istemezler anlamam zormu geliyo zorlarınamı gidiyo paramı fazla geliyoooo şu boya işini nasıl yaptınız granaja boya tutturmak gerçekten usta işi
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
-
16 Haziran 2009, 18:39
#8279
ince iş hepsi sticerları sök grenajı motorcuya götür çıkar öyle getir dedi sonuncu usta sağolsun halletti direk siyah metalik rüzgar boya ile sağ grenajı komle boyadı alta macun çekti sonra beyaz astar siyah boya pasta attı fotoda renk ayrımı var gibi duruyo ama öyle bişey yok
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
-
16 Haziran 2009, 20:03
#8280
benim jantlarım nasıl olmuş hiç yorum yazan yok.
ETHEM abi dişliyi nasıl söktün diye sorarsan.
meslek sırrı
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler