Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Haziran 2009, 10:35
#8201
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ben yavaş yavaş gezilere katılabilcek kadar sürüş tekniğimi ilerlettim.Hatta geçen hafta sonu Ulusan motorun düzenlediği Kızılcahamam gezisinede çıkmaya gayret ettim.Gölbaşından gişelere kadar 100-110 maksimum hızla gittim ama en düşük cc'li motor benimki idi bu sebeplede çok zorlandım.Gişelerde arkadaşlara devam edemeyeceğimi söyleyip geri döndüm.Motoru yakmak var işin içinde.Söylemek istediğim şu ki Motor 100 Km hızla giderken bile sert bir rüzgar sendeletiyor hatta beni alıp götürecek gibi oluyor.85 Kg 1,83 boy var ama bi türlü rüzgara karşı duramıyorum.
Bu motor bir arkadaşında dediği gibi evden işe işten eve cinsi bir motor.80Km sabit hızda mükemmel.Onun dışında tehlikeli.
Kendi kanaatimdir.
Reklamlar
-
12 Haziran 2009, 10:39
#8202
eraysarac adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ben yavaş yavaş gezilere katılabilcek kadar sürüş tekniğimi ilerlettim.Hatta geçen hafta sonu Ulusan motorun düzenlediği Kızılcahamam gezisinede çıkmaya gayret ettim.Gölbaşından gişelere kadar 100-110 maksimum hızla gittim ama en düşük cc'li motor benimki idi bu sebeplede çok zorlandım.Gişelerde arkadaşlara devam edemeyeceğimi söyleyip geri döndüm.Motoru yakmak var işin içinde.Söylemek istediğim şu ki Motor 100 Km hızla giderken bile sert bir rüzgar sendeletiyor hatta beni alıp götürecek gibi oluyor.85 Kg 1,83 boy var ama bi türlü rüzgara karşı duramıyorum.
Bu motor bir arkadaşında dediği gibi evden işe işten eve cinsi bir motor.80Km sabit hızda mükemmel.Onun dışında tehlikeli.
Kendi kanaatimdir.
acemilikten dolayı üst paragrafta yazdıklarınız..
acemiliginize atınca ve rüzgara karşı direnince degil 80 km 120 km bile sizi kesmez haberiniz olsun
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
12 Haziran 2009, 11:02
#8203
Birde arkadaşlar bende yan çanta taşıma demirleri takılı.Ama yan çanta yok.Ne alırsam güzel olur.
-
12 Haziran 2009, 11:07
#8204
eraysarac adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ben yavaş yavaş gezilere katılabilcek kadar sürüş tekniğimi ilerlettim.Hatta geçen hafta sonu Ulusan motorun düzenlediği Kızılcahamam gezisinede çıkmaya gayret ettim.Gölbaşından gişelere kadar 100-110 maksimum hızla gittim ama en düşük cc'li motor benimki idi bu sebeplede çok zorlandım.Gişelerde arkadaşlara devam edemeyeceğimi söyleyip geri döndüm.Motoru yakmak var işin içinde.Söylemek istediğim şu ki Motor 100 Km hızla giderken bile sert bir rüzgar sendeletiyor hatta beni alıp götürecek gibi oluyor.85 Kg 1,83 boy var ama bi türlü rüzgara karşı duramıyorum.
Bu motor bir arkadaşında dediği gibi evden işe işten eve cinsi bir motor.80Km sabit hızda mükemmel.Onun dışında tehlikeli.
Kendi kanaatimdir.
Değil rüzgar, çatıları bacaları ucuracak seviyede fırtınaların olduğu günlerde dahi sürüş yaptım. Gezi değildi elbette, gitmem bir gereklilikti. O gün Kocaeli' den İst. a kardeşimi almaya gitmiştim. Fırtına nedeniyle vapur seferleri vs iptal edilmişti otobüslerde de yer yoktu. Tabi ben düştüm yola. Daha önce de hiç böyle bi fırtına deneyimim yoktu. Kocaerli' den girdim otobana, Hereke' ye kadar pek sıkıntı olmadı. Hereke' den sonra iş bozuldu. Rüzgar şiddetlendi. Açık arazilerden özellikle viyadüklerden geçerken rüzgarın tersi yönüne yata yata, yavaş giden kamyonların arkasına sığınarak vs. O denli kuvvetli bir fırtınaydı ki neredeyse şerit değiştirtecek bana. veya alttan bi vurucak tekerleri yerden kesicek gibi. Eğer mecbur kalırsanız böyle bir havada sürüşe yolculu kullanın. Gelirken daha rahattım. Hafif motorun dengesi dış etkenlerden daha kolay etkileniyor. Bu arada fırtına seviyesinde rüzgar, otomobil sürüşünü dahi tehlikeye sokar. 2 teker elbette tehlikelidir. Gerekmedikçe tavsiye etmem. Zamanla mutlaka alışırsın. Türkiyede konfor..kullanım maliyetleri/fayda oranı en yüksek motor cbf 150 dir. Bunu unutma. Kendi sınıfı içersinde en az bütçeyle en iyi ve kaliteli hizmeti cbf 150 den başka sunabilen motor şu an Tr de yok. Bu konuda da oldukça idealıyım. Ayrıca içinde bulunduğumuz trafikte ortalama sürüş hızın ne kadar yüksekte güvenlik seviyen o kadar düşüktür. Bizim motorlarla en uygun uzun yol sürüş hızı 80-100 km/h arasıdır. Buda bana kalırsa gayet yeterli. Bı hızlarla yolculuk yaparken daha önce hiç görmediğiniz yerlerden geçtiğiniz anlarda kafanızı çevirip bakma imkanınız oluyor. Hı şuda var. 150 cc tamam tehlikelerden kaçmaya, aralardan sıyrılmaya yetmiyor olabilir. Ama eminim ki motoru almadan önce tüm kullanıcılar bu motorun 150 cc bir motor olduğunu ve kendilerine trafikte nasıl bir sürüş sunabileceğini biliyorlardır. Dolayısıyla.. (ee cbf 150 aldık ama gazı açınca fırlamıyor, aralardan tehlikeli pozisyonlardan kolay kacamıyorum) düşüncesiyle cbf 150 yi sevmemek motor kültürünü bilmemek, uzak olmak demektir. Zaten böyle bi beklentiyle cbf 150 alınmaz.
Bu arada rialliden sipariş ettiğim 41 t arka diş geldi. İşletme Hatay' da. Oradan İst, Kocaeli vs 2 günde geliyor. Gayet ilgili bir hizmetleri var. Bi kaç kere telefon açtım merak ettiğim bi kaç şey için. Her soruma tatmin edici cevaplar aldım. Yani karşımda bi muhattap bulabildim.
Bir sorum var. Biraz sonra kardeşim gelicek ve arka dişliyi değiştiricez. Daha önceki dişli deneyimlerim için servise gitmiştim ve bi kaç kere servis değiştirirken görmüştüm. Acap şimdi bu dişli değişimini kendimiz yapabilirmiyiz. Fikri tavsiyesi bilgisi olan varmı =? 42 dişi söküp 41 takıcam. Herhalde zincirden bakla çıkartmam gerekmiyor. Zincir pay aralığı oldukça önde. Arkaya doğru baya pay var. Belki 41 dişliyi takında tekerlek mili ortalara gelir en fazla. Ama 42 dişten sonra 40 diş taktığımda bi bakla çıkartmıştı servis. Her halde 1 diş için bir bakla gerekmiyicek. Ne dersiniz ?
-
12 Haziran 2009, 11:17
#8205
Ne rahatlığına ne şıklığına ne cüssesine hiç bir sözüm yok.Zaten isteyerek ve severek aldım ben bu motoru.Sadece yaptığım hata geziy büyük motorlarla çıkan bir grupta en küçük motorla bulunmam.
Yan çanta....?
-
12 Haziran 2009, 11:20
#8206
eraysarac adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle merhaba.Ben yavaş yavaş gezilere katılabilcek kadar sürüş tekniğimi ilerlettim.Hatta geçen hafta sonu Ulusan motorun düzenlediği Kızılcahamam gezisinede çıkmaya gayret ettim.Gölbaşından gişelere kadar 100-110 maksimum hızla gittim ama en düşük cc'li motor benimki idi bu sebeplede çok zorlandım.Gişelerde arkadaşlara devam edemeyeceğimi söyleyip geri döndüm.Motoru yakmak var işin içinde.Söylemek istediğim şu ki Motor 100 Km hızla giderken bile sert bir rüzgar sendeletiyor hatta beni alıp götürecek gibi oluyor.85 Kg 1,83 boy var ama bi türlü rüzgara karşı duramıyorum.
Bu motor bir arkadaşında dediği gibi evden işe işten eve cinsi bir motor.80Km sabit hızda mükemmel.Onun dışında tehlikeli.
Kendi kanaatimdir.
slm arkadaşım. ben 2 hafta önce edirne den çanakkale ye gittim. hava sıcaktı ve edirne de 5. vitese attım dip gaz gelibolu ya kadar hiç kesmedim. tam 180 km. 135 km yi bile gördüm. eğer motor yansaydı eminim ki orada yanardı. japon malı kolay kolay sıkışmaz, yanmaz. dediğin gibi 80 den sonra zorlamaya başlıyor. bu motorun tatlı hızı 80 km. yakıt sarfiyatı da 80 e kadar ekonomik. son olarak sağlam bir rüzgar seni bir anda yoldan atabilir, bu konuya da dikkat etmek gerekiyor.
-
12 Haziran 2009, 11:25
#8207
AydoganX adlı üyeden alıntı
@umut2738
Çanta yan çanta demirlerini Efe'den mi aldın? Fiyat neydi?
efeden aldım 60 yançanta demiri birde bizim arka demir kaldıramıyomuş 60 ta arka demir total=120 katlanıyo falan güzel bişey ya hoşuma gitti
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------
jr. adlı üyeden alıntı
yan canta arka cantayla aynı olunca diyl de ustten kapaklı olunca daha guzel oluyo ya..arka canta yanlarda fazla şişiyor
elimde bi tane 30 luk orion var bi tane daha aynısından gelecek aynı tip ek yerinden daraltmayı düşünüyorum ziyan etmessem çok orjinal olacak üstten kapaklılarda 20 lt diye duydum iki 20 taktıracama bi 40 lık topcase taktırırım daha iyi
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
-
12 Haziran 2009, 11:30
#8208
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Değil rüzgar, çatıları bacaları ucuracak seviyede fırtınaların olduğu günlerde dahi sürüş yaptım. Gezi değildi elbette, gitmem bir gereklilikti. O gün Kocaeli' den İst. a kardeşimi almaya gitmiştim. Fırtına nedeniyle vapur seferleri vs iptal edilmişti otobüslerde de yer yoktu. Tabi ben düştüm yola. Daha önce de hiç böyle bi fırtına deneyimim yoktu. Kocaerli' den girdim otobana, herekeye kadar pek sıkıntı olmadı. Hereke' den sonra iş bozuldu. Rüzgar şiddetlendi. Açık arazilerden özellikle viyadüklerden geçerken rüzgarın tersi yönüne yata yata, yavaş giden kamyonların arkasına sığınarak vs. O denli kuvvetli bir fırtınaydı ki neredeyse şerit değiştirtecek bana. veya alttan bi vurucak tekerleri yerden kesicek. Eğer mecbur kalırsanız böyle bir havada sürüşe yolculu kullanın. Gelirken daha rahattım. Hafif motorun dengesi dış etkenlerden daha kolay etkileniyor. Bu arada fırtına seviyesinde rüzgar, otomobil sürüşünü dahi tehlikeye sokar. 2 teker elbette tehlikelidir. Gerekmedikçe tavsiye etmem. Zamanla mutlaka alışırsın. Türkiyede konfor..kullanım maliyetleri/fayda oranı en yüksek motor cbf 150 dir. Bunu unutma. Kendi sınıfı içersinde en az bütçeyle en iyi ve kaliteli hizmeti cbf 150 den başka sunabilen motor şu an Tr de yok. Bu konuda da oldukça idealıyım. Ayrıca içinden bulunduğumuz trafikte ortalama sürüş hızın ne kadar yüksekte güvenlik seviyen o kadar düşüktür. Bizim motorlarla en uygun uzun yol sürüş hızı 80-100 km/h arasıdır. Buda bana kalırsa gayet yeterli. Bı hızlarla yolculuk yaparken daha önce hiç görmediğiniz yerlerden geçtiğiniz anlarda kafanızı çevirip bakma imkanınız oluyor. Hı şuda var. 150 cc tamam tehlikelerde kaçmaya .Aralardan sıyrılmaya yetmiyor olabilir. Ama eminim ki tüm kullanıcılar bu motorun 150 cc bir motor olduğunu ve kendilerine trafikte nasıl bir sürüş sunabileceğini biliyorlardır. Dolayısıyla.. (ee cbf 150 aldık ama gazı açınca fırlamıyor, aralardan tehlikeli pozisyonlardan kolay kacamıyorum) düşüncesiyle cbf 150 yi sevmemek motor kültürünü bilmemek, uzak olmak demektir. Zaten böyle bi beklentiyle cbf 150 alınmaz.
Bu arada rialliden sipariş ettiğim 41 t arka diş geldi. İşletme Hatay' da. Oradan İst, Kocaeli vs 2 günde geliyor. Gayet ilgili bir hizmetleri var. Bi kaç kere telefon açtım merak ettiğim bi kaç şey için. Her soruma tatmin edici cevaplar aldım. Yani karşımda bi muhattap bulabildim.
Bir sorum var. Biraz sonra kardeşim gelicek ve arka dişliyi değiştiricez. Dqaha önceki dişli deneyimlerim için servise gitmiştim ve bi kaç kere servis değiştirirken görmüştüm. Acap şimdi bu dişli değişimini kendimiz yapabilirmiyiz. Fikri tavsiyesi bilgisi olan varmı =? 42 dişi söküp 41 takıcam. Herhalde zincirden bakla çıkartmam gerekmiyor. Zincir pay aralığı oldukça önce. O belki ortalara gelir. ama 42 dişten sonra 40 diş taktığımda bi bakla çıkartmıştı servis. Her halde 1 diş için bir bakla gerekmiyicek. Ne dersiniz ?
bana kalırsa arkadan 1 dişli için bakla sökmeye gerek yok. zaten zinciri germek için bir pay var, oradan ayarlanır. takınca belli olacak. size kolay gelsin
-
12 Haziran 2009, 11:38
#8209
genç kaptan adlı üyeden alıntı
jantları boyamadan şimdi geldim
inşallah boya dökülmez dökülecegini sanmıyorum ama neyse.
bide yeşil jant şeriti çektimmi tamamdır.
yan çanta demirleri ucuz ise bende takmayı düşünüyorum.
fakat çanta baglamicam.
koli paket vs. baglamak için kullanıcam
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 PM ----------
şişsin ya bişeolmas uzun yol motoru gibi duruyo ne güzel uzun yol motoru gibi.
çanta fiyatları pahalı olmasa çanta almak lazım
kesinlikle katılıyorum bu arada resimlerini sabırsızlıkla bekliyoruz
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
-
12 Haziran 2009, 12:01
#8210
genç kaptan adlı üyeden alıntı
jantları boyamadan şimdi geldim
inşallah boya dökülmez dökülecegini sanmıyorum ama neyse.
bide yeşil jant şeriti çektimmi tamamdır.
yan çanta demirleri ucuz ise bende takmayı düşünüyorum.
fakat çanta baglamicam.
koli paket vs. baglamak için kullanıcam
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 PM ----------
Ya cantlar siyahken gerçekten güzel duruyor. Ama benim dayımın oğlunda da cbf 150 var 2 hafta arayla aldık, zincir temizliği yaparken bilinçsizce kullandığı yağ çözücü diye bi solüsyon, yanında gaz, benzin, zincir temizleme spreyleri vs vs gibi maddelerin yardımıyla canta sıcrayan yapışmış ve donmuş zincir yağını bezle temizlemeye çalışırken arka jantın orj.. boyasını bile çıkarttı. Yani sonradan atılan boya zincir ve jant temizliği esnasında zarar görmemesi için bence oldukça kaliteli olmalı. Orjinal cant boyası kalkarsa fazla kötü durmuyor. Alttan metalik kısım görünüyor ve çok aykırı renkler değil ama siyah boya kalkarsa çok daha kötü görünür. Bence bundan sonra cant temizliğine biraz daha itanalı yapmalısın. Boyan kaliteli bi ürünse fazla sorun çıkacağını sanmıyorum. ama orjinal boyası kadar da kaliteli olduğunu sanmıyorum. Sen her ihtimale karşı cant temizliği esnasında boya çözücü özelliği yüksek solüsyonlar kullanma derim.
-
12 Haziran 2009, 15:37
#8211
Ethem abi önerilerin için saolasın.
1.kat akçalı spreyle boyadım.
kurumasını bekliyorum.
2.katı atıcam daha sonra.
boyadan önce 0 numara zımpara attım yıkadım duruladım sonrada bastım boyayı.
dişlileri takozları filan komple sktüm.
şimdi hazır lastikler üzerinde yokken çamurlukların içini- arka mahsalı güzelde bi yıkayayım.
üzerine taktıgım zaman motor pırıl pırıl dursun
görüşürüz...
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
12 Haziran 2009, 16:36
#8212
CBF 150 için canta bende düşünüyorum ama cok pahalı geliyor. Şuan buna verecek durumum yok.. Ayrıca bu katlanır canta demiri nasıl bişi. Foto atabilrseniz sevinirim...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
12 Haziran 2009, 17:10
#8213
Arka çanta/ yopcase alacaklara söyleyeyim, dandik marka almayın. 50 tllik çantalardan 2 tane kırdım. ve bu işi hiç düşmeden yaptım. biri ufak bir çukurda eşimin çantanın üstüne hafifçe çarpmasından kırıldı, diğeri ise biraz sert girdiğim bir kasiste kırılıp yanımdan fırlayıp geçti, içinde bilgisayarım falan da vardı. allahtan sağlam bir çantayla birlikte koymuştum. Çantaların montajlarında en ufak bir hata yoktu. içindeki ağırlıklar da oldukça azdı. (bilgisayar varken 4 kilo kadar.) 2.si kırıldığından beri çanta almıyorum. eminim alsaydım onlar da aynı şekilde kırılırdı. dandik çantalar iyisinden daha pahalıya gelebiliyor, unutmayalım. İçinde değerli bişi varken kırılabilir ve de bi kaç kez kırınca zaten iyisiyle aynı fiyata gelir.
"in the land of the blind, one eyed is the king..."
-
12 Haziran 2009, 19:01
#8214
Almışken Kappa markanın kullanım ihtiyacınıza göre lt sini siz belirleyin..
uzun süreli kullanın.
motoru satacagınız zaman moorla birlikte veya ayrı bi ilan vererek satabilirsiniz
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
12 Haziran 2009, 20:25
#8215
eraysarac adlı üyeden alıntı
Ne rahatlığına ne şıklığına ne cüssesine hiç bir sözüm yok.Zaten isteyerek ve severek aldım ben bu motoru.Sadece yaptığım hata geziy büyük motorlarla çıkan bir grupta en küçük motorla bulunmam.
Yan çanta....?
dostum geziye çıkmanda bi hata yok anlaşmanızda bi problem varmış demek, bizde 600 lük, 750cclik motorlarla geziye çıkıyoruz ama bi uyum içerisinde mesela ortalam 80 -90km sabit hızlara önemli olan anlaşamak gezinin anlamı budur zaten herkes motorunun güçü kadar giderse o gezi olmaz yarış olur bence
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
-
12 Haziran 2009, 20:53
#8216
genç kaptan adlı üyeden alıntı
abi inanki şimdi bende o bujiyi inceliyordum.
fiyatını görünce şok oldum.
bizim burda sıradan bi bisiklet motosiklet parçası satan bi dükkanda buji 10 tl.
eger bu ürün saglamsa 5 tane alırım kafadan..
hatta alır satarım kuryelere
ben yeni değiştirdim 4,5 lira hemde 9 a9 buji sitelerde okumustum 8 e 9 standart 9 a 9 uzun kullanım gibi bişi diyordu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 PM ----------
genç kaptan adlı üyeden alıntı
acemilikten dolayı üst paragrafta yazdıklarınız..
acemiliginize atınca ve rüzgara karşı direnince degil 80 km 120 km bile sizi kesmez haberiniz olsun
ne alakası var deponun üstüne oturman lazım cbf 120 km hızda rüzgarda sabit tutabilmek için ön lastiği. ... 90 kg yim göbeğimi de deponun üstünde tutuyorum ...
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
12 Haziran 2009, 21:14
#8217
Kappa 35 lik dışında çanta düşünmeyin kesinlikle...46 lık sırıtır çok büyük durur küçüğüde işlevsel değil...35 lik sanki bu motor için üretilmiş...kesinlijkle 35 lik ve Kappa tavsiye edilir...SAHD falan almayın çok sarsılır ve ses yapar benden söylemesi...ve iddia ediyorum kilit mekanizması kalitesiz kullanışsız...
zamanında bu seçim için anket açmıştım...inat için...53/12 KAPPA çıktı sonuc...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-kappa-mi.html
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
12 Haziran 2009, 21:43
#8218
arkadaşlar aranızda çift tırnak buji kullanan varmı yada bilgisi olan varmı verimi artırır diye duydum kışa öle bi şey düşünüyorum
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
-
13 Haziran 2009, 22:50
#8219
-
13 Haziran 2009, 23:03
#8220
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)
Bu Konudaki Etiketler