Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Haziran 2009, 18:01
#8101
umut2738 adlı üyeden alıntı
cbf iyi güzelde şu elektriği düzgün bi şey yapsalar dı keşke arkadaşlardan duydum sistemi ybr ye benzetenler falan varmış rolantide far yanmaz 2 hafta çalıştırmasan akü boşalır arkadaşlar buna bi çözüm bulabilirmiyiz lutfen yardım
Daha uzun süre çalıştırmayan arkadaşlar var. 2 haftada akü boşalmaz.
Oto elektrikçilerde ufak bi anahtar taktırabilirsin farları açıp kapatmak için.
Çok bişey tutmaz. Bu arada Ankara'nın neresindesin ? Ankara'lı CBF150'ciler sitede az
Reklamlar
-
03 Haziran 2009, 21:29
#8102
AydoganX adlı üyeden alıntı
Daha uzun süre çalıştırmayan arkadaşlar var. 2 haftada akü boşalmaz.
Oto elektrikçilerde ufak bi anahtar taktırabilirsin farları açıp kapatmak için.
Çok bişey tutmaz. Bu arada Ankara'nın neresindesin ? Ankara'lı CBF150'ciler sitede az
mamak sitede azda yönlendiriyom arkadaşları artar sayımız ilerleyen günlerde
-
03 Haziran 2009, 21:34
#8103
umut2738 adlı üyeden alıntı
mamak
sitede azda yönlendiriyom arkadaşları artar sayımız ilerleyen günlerde
İnşallah
-
03 Haziran 2009, 23:30
#8104
AydoganX adlı üyeden alıntı
İnşallah
hocam sen nerden
-
03 Haziran 2009, 23:34
#8105
Team 106 GTI adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün depoyu doldurdum 30 tl aldı 252 km yol yapmıştım.Yani km de 0,12 tl yakmış
Bana fazla geldi ama motor daha 400 km de.Sizce normalmi arkadaşlar bu kadar yakması.Sizin cbf'ler ne kadar yakıyor?
Ayrıca daha önce bahsettiğim ön disk'teki ses ve titreşim sorunu devam ediyor.Ön freni biraz fazla sıktığımda bir tıkırtı sesi ve biraz sarsıntı hissediliyor.Sizce neden olabilir?
Cevapları bekliyorum
daha 400 km de demişsin işte cevabı bu
20lira aldım doldu depo 200 km yaptım eski haline daha gelmedi bile ki uzun yol tapa gaz ve 90 kg ben ve 55 kg artçı..
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
04 Haziran 2009, 18:00
#8106
ARKADAŞLAR ÇOK SEVEREK KULLANDIĞIM HASARSIZ MASRAFSIZ CBF İMİ ARAÇ ALMAK İÇİN SATIYORUM...
ÇOK TEMİZ BAKTIM KESİNLİKLE DÜŞMESİ ÇİZİĞİ YOKTUR...
İLGİLENEN ARKADAŞLAR AŞAĞADAKİ LİNKE TIKLIYABİLİRLER...
http://www.sahibinden.com/hasarsiz_m...XQQdisplayitem
-
04 Haziran 2009, 18:11
#8107
Team 106 GTI adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün depoyu doldurdum 30 tl aldı 252 km yol yapmıştım.Yani km de 0,12 tl yakmış
Bana fazla geldi ama motor daha 400 km de.Sizce normalmi arkadaşlar bu kadar yakması.Sizin cbf'ler ne kadar yakıyor?
Ayrıca daha önce bahsettiğim ön disk'teki ses ve titreşim sorunu devam ediyor.Ön freni biraz fazla sıktığımda bir tıkırtı sesi ve biraz sarsıntı hissediliyor.Sizce neden olabilir?
Cevapları bekliyorum
O kadar benzinle 350 km'nin altına inmemesi lazım.Ancak motorun daha yeni.İlerde azalır tüketim.
-
04 Haziran 2009, 21:20
#8108
umut2738 adlı üyeden alıntı
hocam sen nerden
Etlikteyim, MSN adresim : aydoganx@gmail.com, oradan konuşalım, konuyu dağıtmayalım :
-
04 Haziran 2009, 21:25
#8109
2.el çıkma filankafa grenaj koruma demiri rasgelirse aklınızda olsun alırım..
sıfır fiyatı neki zaten diye demeyin
2.el olsada işime yarar servis kazanacagına bi motorcu dostumuz kazansın daha iyi..
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
04 Haziran 2009, 23:01
#8110
Rodajda iki kişi binebiliyor muyuz dostlar? Yorumdan çok kitapçıkta bu konuda bir bilgi varsa aktarmanızı rica ediyorum. 50 kiloluk bir artçı ile binsem yanlış mı olur?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
05 Haziran 2009, 03:12
#8111
jr. adlı üyeden alıntı
Rodajda iki kişi binebiliyor muyuz dostlar? Yorumdan çok kitapçıkta bu konuda bir bilgi varsa aktarmanızı rica ediyorum. 50 kiloluk bir artçı ile binsem yanlış mı olur?
Hiçbirşey olmaz ama sakin kullancaksın ve kesinlikle 2 kişi yokuşa vurma motoru rodaj süresinde
Aslında almasan arkana kimseyi daha sağlıklı olur ama illada almam gerek diyorsan sorun olmaz
Zaten 50 kilo demişsin ben 50 kilo birisini arkama aldığımda varmı yokmu anlamıyorum bile
-
05 Haziran 2009, 18:46
#8112
arkadaşlar virajda gaza frene basınca altımdan kaçacakmış gibi oluyodu e 24 000 orjinal lastikler ben miyadımı tamamladım demeye başlamıştı geçen hafta IRC die bişey taktırdım efe hondadan iyi lastik falan diyerek şimdi memnunum düşünen varsa tam cbf ayarında lastik orjinalden biraz kalın güzel oldu öneririm
ha bu arada geçen sene arka dişliyi orjinalden daha az dişe sahip yeni bi dişli ile değiştirmiştim yok çekişi düşürür dediler yok debriyajı yer dediler orjinaliyle oynama dediler alakası yok
bir sene oldu arkamda 80 kilo artçı motor tırmanıyo mübarek 2 vites üstelik deviri artırmama gerek olmadığı için az yakıyo ibre düz yolda 130 u yalar gibi oluyo motorumu seviyorum ne deyim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 PM ----------
Team 106 GTI adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün depoyu doldurdum 30 tl aldı 252 km yol yapmıştım.Yani km de 0,12 tl yakmış
Bana fazla geldi ama motor daha 400 km de.Sizce normalmi arkadaşlar bu kadar yakması.Sizin cbf'ler ne kadar yakıyor?
Ayrıca daha önce bahsettiğim ön disk'teki ses ve titreşim sorunu devam ediyor.Ön freni biraz fazla sıktığımda bir tıkırtı sesi ve biraz sarsıntı hissediliyor.Sizce neden olabilir?
Cevapları bekliyorum
şu ön fren olayı bendede vardı tepemizin üstüne gideces bi gün diyodum benim peder komple sökmüş o balataları bulunduran sistemi geri taktı şimdi yok aynen dediğin gibi bi vibrasyon ve buna paralel bi ses vardı sanırım onu maşaya bağlayan alyan vidalarında bi gevşeme oluyor.
-
05 Haziran 2009, 21:38
#8113
umut2738 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar virajda gaza frene basınca altımdan kaçacakmış gibi oluyodu e 24 000 orjinal lastikler ben miyadımı tamamladım demeye başlamıştı geçen hafta IRC die bişey taktırdım efe hondadan iyi lastik falan diyerek şimdi memnunum düşünen varsa tam cbf ayarında lastik orjinalden biraz kalın güzel oldu öneririm
ha bu arada geçen sene arka dişliyi orjinalden daha az dişe sahip yeni bi dişli ile değiştirmiştim yok çekişi düşürür dediler yok debriyajı yer dediler orjinaliyle oynama dediler alakası yok
bir sene oldu arkamda 80 kilo artçı motor tırmanıyo mübarek 2 vites üstelik deviri artırmama gerek olmadığı için az yakıyo ibre düz yolda 130 u yalar gibi oluyo motorumu seviyorum ne deyim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:19 PM ----------
şu ön fren olayı bendede vardı tepemizin üstüne gideces bi gün diyodum
benim peder komple sökmüş o balataları bulunduran sistemi geri taktı şimdi yok aynen dediğin gibi bi vibrasyon ve buna paralel bi ses vardı sanırım onu maşaya bağlayan alyan vidalarında bi gevşeme oluyor.
Eyvallah hocam sağol. Görünürde birşey yok gibi ama, 1000 bakımında servise göstericez artık napalım.
Benzin sarfiyatı konusunda herkes hemfikir sanırım.Bende kilometre yaptıkça tüketim düşer diye düşünüyorum.(İnşallah öyle olur =.Bakalım kullanıp görücez
-
05 Haziran 2009, 21:46
#8114
Arkadaşlar motorumu bugün teslim aldım.İlk viteslimi rampalarda kaldırırken stop etme dışında bir problem yaşamadım.
Size bir soru:
Durduğum yerde vites geçmiyor. Işıklara debriyaj sıkılı gelip durdum. Bir türlü 5 ten 4e alamadım, kalkamayıp sağa çektim. Baya bir uğraşıp 1e aldım. Ondan sonra her seferinde ışıklara gelmeden 1e düşürdüm. Bu bir sorun mudur zamanla düzelir mi? Servise gideyim mi ilk günden?
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
05 Haziran 2009, 23:01
#8115
cbf dağda bayırda zorlann bi mtormu mrak ettm bilgilendirin bni :D
-
05 Haziran 2009, 23:52
#8116
jr. adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorumu bugün teslim aldım.İlk viteslimi rampalarda kaldırırken stop etme dışında bir problem yaşamadım.
Size bir soru:
Durduğum yerde vites geçmiyor. Işıklara debriyaj sıkılı gelip durdum. Bir türlü 5 ten 4e alamadım, kalkamayıp sağa çektim. Baya bir uğraşıp 1e aldım. Ondan sonra her seferinde ışıklara gelmeden 1e düşürdüm. Bu bir sorun mudur zamanla düzelir mi? Servise gideyim mi ilk günden?
Merhaba,
Motoru stop etmeden debriyajı hafif kavrama yaptırıp harekete geçmeden vitesi düşürebilirsiniz, normal bir durum. Zamanla sıralı vites düşmeye alışmanız gerek.
-
06 Haziran 2009, 00:24
#8117
-
06 Haziran 2009, 02:34
#8118
umut2738 adlı üyeden alıntı
ha bu arada geçen sene arka dişliyi orjinalden daha az dişe sahip yeni bi dişli ile değiştirmiştim
ibre düz yolda 130 u yalar gibi oluyo motorumu seviyorum ne deyim
[COLOR="Silver"]
.
ben standart dişliyle 130 u çok rahat görüyorum...
http://www.izlesene.com/video/amator...p-speed/956830
JR zamanla alışacak o dişliler süre ver motora ve kendine...1000 bakım ve yağ değişiminden sonra herşey yoluna girer...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
06 Haziran 2009, 03:11
#8119
mete_han adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun...
şimdi ben bir sıkıntımı sizle paylaşmak isterim...
son 2 aydır...3.Viteste attıktan hemen sonra saniyeler içinde 1 kez silkeleme yapıyor...bunu %70 yapıyor %30 yapmıyor servise götürdüğümde yapmıyor mesela deneme turlarında... ama bende 5 kere 3.vitese atmışsam 3 ünde yapıyor mutlaka...olay şu...hani benzininiz bitmeye başlar motor öne atar ya kendini silkeler ...onu 1 kez yapıyor...sanki vites kendi kendine 2 ye düşmüş gibi gaz kesip sonra tekrar devam ediyor bozmadan...bu nasıl iştir...
şöyle düşünün...3 vitese atar atmaz hani motor stop düğmesi var ya...ona bir kez basıp tekrar ON konumuna getirdiğinizi düşünün...motor durup tekrar eski haline geliyor...yaşayan varmı...detaylı anlattım ...
aynı durum bu kadar sıklıkla ortaya çıkmasa da bende de var. buji bir piston zamanının ateşlemesini es geçmiştir, ateşleyememiştir diye düşündüm o an. sonra da "olur böyle lan buji arada, takma kafaya" dedim.
-
06 Haziran 2009, 03:45
#8120
Motör adlı üyeden alıntı
cbf dağda bayırda zorlann bi mtormu mrak ettm
bilgilendirin bni :D
o yollar için kros lar var onlardan alacan dostum.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler