Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
25 Mayıs 2009, 16:19
#8021
Ark..lar motoru alalı 8500 km oldu. Hep 95 oktan benzin kullnıyordum ve ilk defa bu gün 97 oktan benzin alayım bakalım performans nasıl değişecek diye merak ettim ve 97 oktan aldım 15 tl lik. Motorun performansı, ivmelenmesi inanılmaz derecede arttı. 97 oktanla devam etsem bi zararı olurmu motora ? Aranızda devamlı 97 oktan benzin kullanan varmı ?
Reklamlar
-
26 Mayıs 2009, 00:01
#8022
selamlar , 10-40 ,15-40 ,20-40 hangisi daha kalındır yani yaz için hangi yağ uygundur acaba tecrübeli arkadaşların cevaplarını bi alalım.
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
-
26 Mayıs 2009, 00:15
#8023
genç kaptan adlı üyeden alıntı
motoru üzerime aldıcagım zaman sigortayı yenileyecegim.
yaklaşık 30 tl..
mart ayında 3 5 gün geçmiş 18 tl ye yaptırdım
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
-
26 Mayıs 2009, 01:56
#8024
-
26 Mayıs 2009, 03:37
#8025
ilhan YAZICI adlı üyeden alıntı
selamlar , 10-40 ,15-40 ,20-40 hangisi daha kalındır yani yaz için hangi yağ uygundur acaba tecrübeli arkadaşların cevaplarını bi alalım.
slm 20 40 bildigim kadarıyla daha kalın 15 40 ta sıcaklarda biraz olsun hışırtı sesini kesilebilir bu 2000 bakımında koyucam bundan bakalım 20 40 konuldugunu hiç duymadım daha
-
26 Mayıs 2009, 07:42
#8026
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Ark..lar motoru alalı 8500 km oldu. Hep 95 oktan benzin kullnıyordum ve ilk defa bu gün 97 oktan benzin alayım bakalım performans nasıl değişecek diye merak ettim ve 97 oktan aldım 15 tl lik. Motorun performansı, ivmelenmesi inanılmaz derecede arttı. 97 oktanla devam etsem bi zararı olurmu motora ? Aranızda devamlı 97 oktan benzin kullanan varmı ?
Bence 95 oktandan şaşma. motor yüksek performans verdiği için çabuk ısınma yapıyor birde sıcak aylarda olduğumuzu düşünürsek.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
26 Mayıs 2009, 13:29
#8027
Merhaba Arkadaşlar,
uzun araştırmalar sonucunda CBF150 ile motosiklete başlamış oldum.
Şu ana kadar 800 km kullandım ve genelde memnum diyebilirim.
+ yönleri;
*Yakıt tüketimi (3lt. civarı)
*Konfor (çok rahat, 250km turlarda bile ağrı sızı yok, 96 kg olmama rağmen)
*Kullanım kolaylığı ve keyfi (Honda gebze de aynı motosikletle eğitim almanın rahatlığı da var tabii)
*Kalite hissi (Honda kalitesi belli, daha önce deneme maksatlı başka motorlar kullandım, hyosung, mondial, vs.)
- Yönleri
* Yokuşta güç eksikliği (150cc için iyidir herhalde ama anlaşılan yakın zamanda büyütmek zorunda kalacağım, artçı ili yokuşlarda sıkıntı var)
* iki gün kullanmadımmı çalışırken problem oluyor, sanırım rölantide problem var
* Depo kılıfı bulamadım
depo kılıfı konusunda yarmıcı olabilirmisiniz? Ankara da siyah CBF150 için depo kılıfı satan yerler varmıdır?
Herkese kazasız sürüşler, selamlar
-
26 Mayıs 2009, 14:16
#8028
AlperAy adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
uzun araştırmalar sonucunda CBF150 ile motosiklete başlamış oldum.
Şu ana kadar 800 km kullandım ve genelde memnum diyebilirim.
+ yönleri;
*Yakıt tüketimi (3lt. civarı)
*Konfor (çok rahat, 250km turlarda bile ağrı sızı yok, 96 kg olmama rağmen)
*Kullanım kolaylığı ve keyfi (Honda gebze de aynı motosikletle eğitim almanın rahatlığı da var tabii)
*Kalite hissi (Honda kalitesi belli, daha önce deneme maksatlı başka motorlar kullandım, hyosung, mondial, vs.)
- Yönleri
* Yokuşta güç eksikliği (150cc için iyidir herhalde ama anlaşılan yakın zamanda büyütmek zorunda kalacağım, artçı ili yokuşlarda sıkıntı var)
* iki gün kullanmadımmı çalışırken problem oluyor, sanırım rölantide problem var
* Depo kılıfı bulamadım
depo kılıfı konusunda yarmıcı olabilirmisiniz? Ankara da siyah CBF150 için depo kılıfı satan yerler varmıdır?
Herkese kazasız sürüşler, selamlar
Hayırlı uğurlu olsun öncelikle motorun
Hocam senin bu saydığın - yönler sayılmaz Yokuşta 2 kişi sıkıntı var demişsin ee yani bırakta olsun 150cc motor Çalıştırmaya gelince rölantin ayarsız olabilir ewet birde jikle açıkken elini birsüre gazda tutman gerekiyor Cbf in jiklesi böyle çalışıyor Hee işte bak bu jiklenin böyle olması - yön
-
26 Mayıs 2009, 15:10
#8029
AlperAy adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
uzun araştırmalar sonucunda CBF150 ile motosiklete başlamış oldum.
Şu ana kadar 800 km kullandım ve genelde memnum diyebilirim.
+ yönleri;
*Yakıt tüketimi (3lt. civarı)
*Konfor (çok rahat, 250km turlarda bile ağrı sızı yok, 96 kg olmama rağmen)
*Kullanım kolaylığı ve keyfi (Honda gebze de aynı motosikletle eğitim almanın rahatlığı da var tabii)
*Kalite hissi (Honda kalitesi belli, daha önce deneme maksatlı başka motorlar kullandım, hyosung, mondial, vs.)
- Yönleri
* Yokuşta güç eksikliği (150cc için iyidir herhalde ama anlaşılan yakın zamanda büyütmek zorunda kalacağım, artçı ili yokuşlarda sıkıntı var)
* iki gün kullanmadımmı çalışırken problem oluyor, sanırım rölantide problem var
* Depo kılıfı bulamadım
depo kılıfı konusunda yarmıcı olabilirmisiniz? Ankara da siyah CBF150 için depo kılıfı satan yerler varmıdır?
Herkese kazasız sürüşler, selamlar
depo kılıfını Ankara'da honda efeye bir sor istersen orada var diye hatırlıyorum.
honda.com.tr de telefonu vardır.
-
26 Mayıs 2009, 16:50
#8030
AydoganX adlı üyeden alıntı
depo kılıfını Ankara'da honda efeye bir sor istersen orada var diye hatırlıyorum.
honda.com.tr de telefonu vardır.
Tekrar Merhaba,
Honda Efe ye sordum, çıkan hanım "beyefendi sanırım yanlış anlamışsınız, bizde böyle bir aksesuar yok" dedi
Sanırım ne dediğimi bile anlamadı...
Neyse, başka bildiğiniz yer varmı? hani aksesuarcılarda filan olurmu? Ankara yı hiç bilmediğim için Motosiklet aksesuarcıları nerde olur onu da bilmiyorum malesef..
Yardımlar için teşekkürler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:46 PM ----------
OzCaN35 adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun öncelikle motorun
Hocam senin bu saydığın - yönler sayılmaz
Yokuşta 2 kişi sıkıntı var demişsin ee yani bırakta olsun 150cc motor
Çalıştırmaya gelince rölantin ayarsız olabilir ewet birde jikle açıkken elini birsüre gazda tutman gerekiyor Cbf in jiklesi böyle çalışıyor
Hee işte bak bu jiklenin böyle olması - yön
Evet haklısın 150cc den fazlasını beklememek lazım ama deme ki artçı ile kullanım için çok da uygun değil.
Demek ki ne yapcaz ? Büyüteceğiz en yakın zamanda....
Ama önce bir acemiliğimizi atalım da, sonra uçmayalım
selamlar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:48 PM ----------
AydoganX adlı üyeden alıntı
depo kılıfını Ankara'da honda efeye bir sor istersen orada var diye hatırlıyorum.
honda.com.tr de telefonu vardır.
bi dakika ya...
sen Ankaralısın !!!!
Sen kesin bilirsin nerede bulacağımı, şimdi gördüm resminde zaten var, ve de çok yakışmış CBF150 ye !!!
slm
-
26 Mayıs 2009, 17:07
#8031
-
26 Mayıs 2009, 18:05
#8032
abidin54
slm arkadasım motorun hayırlı olsun güzelmiş allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ben bişey sorucam bu ön ve arka jant stıkırları nereden temin edebilirim yapıştırmıssın güzel olmuş yıkamadsa falan cıkıyormu acaaba kalitelımıdır nerden bulabılecegımı söylersen sevinirim bşide bu rengin turncu olanı varmıdır saygılarr[/QUOTE]
ismi jant şeridi olarak geçiyor aksesuarcılarda ve bazı servislerde bulabilirsin..
genelde kırmızı beyaz ve yeşil renkleri bulunuyor...
araştırırsanız diger renkleride bulabilirsiniz.
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
-
26 Mayıs 2009, 22:33
#8033
slm arkadaşlar nası gidiyor cbf ler nasıl, sıcaklar başladı bakımlara ağırlık verin biraz ihmal etmeyin...
-
27 Mayıs 2009, 03:03
#8034
AlperAy adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
uzun araştırmalar sonucunda CBF150 ile motosiklete başlamış oldum.
Şu ana kadar 800 km kullandım ve genelde memnum diyebilirim.
+ yönleri;
*Yakıt tüketimi (3lt. civarı)
*Konfor (çok rahat, 250km turlarda bile ağrı sızı yok, 96 kg olmama rağmen)
*Kullanım kolaylığı ve keyfi (Honda gebze de aynı motosikletle eğitim almanın rahatlığı da var tabii)
*Kalite hissi (Honda kalitesi belli, daha önce deneme maksatlı başka motorlar kullandım, hyosung, mondial, vs.)
- Yönleri
* Yokuşta güç eksikliği (150cc için iyidir herhalde ama anlaşılan yakın zamanda büyütmek zorunda kalacağım, artçı ili yokuşlarda sıkıntı var)
* iki gün kullanmadımmı çalışırken problem oluyor, sanırım rölantide problem var
* Depo kılıfı bulamadım
depo kılıfı konusunda yarmıcı olabilirmisiniz? Ankara da siyah CBF150 için depo kılıfı satan yerler varmıdır?
Herkese kazasız sürüşler, selamlar
slm usta bu kılıf ankarayı bılmeme ama istanbulda mototal var gir netten görürüsün hepsi var modellerin sanırım kargo ile gönderirler ben aldım oradan siyahını
-
27 Mayıs 2009, 10:11
#8035
Depo kılıfını Pendik Güngör Motordan almıştım motoru aldığım zaman. Orayada sorabilirsiniz. Burası Honda Yetkili servisi. Ayrıca kargo ilede alış veril yapılabiliyor ve oldukça güvenli bir site. Alışverişim var. Ürünü sitede göremesseniz dahi telefonla ulaşarak sorun. Ellerinde yüksek ihtimalle vardır.
www.gungormotor.com
-
27 Mayıs 2009, 11:56
#8036
erdo2002 adlı üyeden alıntı
Trafik sigortasını geciktiren varmı aramızda benden başka?
Evet Ben varım. Malesef unutmamdan dolayı 3 ay kadar gecikmeli ödedim.?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:12 AM ----------
AlperAy adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
uzun araştırmalar sonucunda CBF150 ile motosiklete başlamış oldum.
Şu ana kadar 800 km kullandım ve genelde memnum diyebilirim.
+ yönleri;
*Yakıt tüketimi (3lt. civarı)
*Konfor (çok rahat, 250km turlarda bile ağrı sızı yok, 96 kg olmama rağmen)
*Kullanım kolaylığı ve keyfi (Honda gebze de aynı motosikletle eğitim almanın rahatlığı da var tabii)
*Kalite hissi (Honda kalitesi belli, daha önce deneme maksatlı başka motorlar kullandım, hyosung, mondial, vs.)
- Yönleri
* Yokuşta güç eksikliği (150cc için iyidir herhalde ama anlaşılan yakın zamanda büyütmek zorunda kalacağım, artçı ili yokuşlarda sıkıntı var)
* iki gün kullanmadımmı çalışırken problem oluyor, sanırım rölantide problem var
* Depo kılıfı bulamadım
depo kılıfı konusunda yarmıcı olabilirmisiniz? Ankara da siyah CBF150 için depo kılıfı satan yerler varmıdır?
Herkese kazasız sürüşler, selamlar
Depo kılıfının bir oto dösemecide diktirmişdim. Suan foto atamıyorum ama sana gezi başlıklarımın linkini atayım. Oradaki fotoların birinde mutlaka kılıf görünüyordur. Benim şirket bilgisayarımda fotolar görünmüyor. yoksa buraya dogrudan kılıfın göründügü fotoyu aktarırdım...
http://www.motosiklet.net/forum/sear...archid=1480461 bu linkde benim astıgım konu başlıklarını bulabilirsin...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
27 Mayıs 2009, 12:49
#8037
-
27 Mayıs 2009, 12:56
#8038
EFSANE98_1 adlı üyeden alıntı
slm aradaşlar klavye ve hayal motorculuğunu bırakmanın zamanı geldi galiba ve hedefe ulaşmama az kaldı.
ybr cbf arasında uzun gel git sonucu cbfye karar kıldım çünkü ybrye tabiri caizse sığmadım
ss kullanır gibi katlandım
. nese sadete gelelim:D kafama takılan bişey var devir saatinin olmaması çok rahatsız ediyor beni arabada bile devir saati olmadan rahat kullanamıyorum o biçim tik var. hani arabalara devir saati takıyorlar yha acaba cbf yede böyle bi küçük uygun devir saati taktırabilirmiyiz uygun olurmu veya mümkünmü böyle birşey.
eğer mümkünse araştırmalara "." koyacam ve cbf ye kilitlencem
şmdiden tşkrler
doğru tercih, cbf 150 sınıfında bir numara
devir saati konusuna gelince, hiç merak etme, gerek kalmıyo devir saatine. motorun ideal vites aralıkları
0 - 20 km/s 1. vites
20 - 40 km/s 2. vites
40 - 60 km/s 3. vites
60 - 80 km/s 4. vites
80+ km/s 5. vites
ki zaten motor sana belli ediyo ne zaman vites değiştirmen gerekip gerekmediğini.
ha illa ki ben devir saati istiyorum arkadaşım dersen de benim bildiğim, heveslenip taktırmak isteyen ama sonradan o kadar kolay olmadığını anlayıp vazgeçen bikaç kişi var. ama gerçekten pek de gerek yok, hele bi motoru al, binmeye başla, anlıycaksın zaten ne demek istediğimi
motorun hayırlı olsun, güzel günlerde kazasız belasız kullanmanı dilerim
-
28 Mayıs 2009, 01:07
#8039
bence de devir saatine hiç gerek yok zaten motor vites aralıklarının sonuna geldiğinde "vitesi artır" diye bağırıyor
-
28 Mayıs 2009, 01:08
#8040
just_oh adlı üyeden alıntı
bence de devir saatine hiç gerek yok zaten motor vites aralıklarının sonuna geldiğinde "vitesi artır" diye bağırıyor
devir saati seyretmenin zevkini hiç tatmamış garibanlar konuşuyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler