Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #61
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Ohoo, çoktan kaç yapar muhabbetlerine girişilmiş bile. Arkadaşlar yapmayın gözünüzü seveyim, bu motorun alıcısı bellidir. Benim gibi yeni başlayacaklar ve şehir içi ila şehir yakını civarları gezeceklere hitap edecek bir alet bu. Ha bu aleti alıp İstanbul'dan Ankara'ya da gidersiniz ama zor olur.(Bakınız Ümmet Peritkan minik mondialiyle ülkeyi geziyor, bir başka arkadaş Repsol 125 ile Tekirdağ - Van yapmış) Marmara Bölgesi ve civarı beni keseceği için ben bu aletle bu bölgede her yere giderim diyorum. Artı Honda'ya biniyorum derim, servisi yakın, fiyat uygun ve gördüğüm tipi de düşündüğümden çok çok iyi. Bu alet böyle düşünenlere hitap ediyor, sizin derdiniz 140 km hızla gitmekse zaten bu topiği meşgul etmeye gerek yok. Siz racing topiclerine buyrun derim. Ayrıca zaten o kadar param olsa ben de başka bir alet alırdım. Ama bu şu an için başlangıç yapabileceğim ve beni yeterince uzun süre idare edebilecek bir motor. Böyle düşünenler için de ideal. Bunun ötesi bu sınıf aletler için hayal görmektir.
    Eğer yakın zamanda alırsam ve 2007'de devir sayacı olanlar gelirse (ki geleceği belli değil) gideriz biz de değiştiriveririz gösterge panelini olur biter, herşeyin bir çözümü var, 2007'lere vereceğimiz zam yerine bir gösterge taktırıveririz olmaz mı? Ya da hiç taktırmayız, ben bir cruiser almak istiyordum ve alsaydım muhtemelen devir sayacı olmayacaktı, yani benim için bir şey değişmemiş olacak.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun son 120s/km miş biraz az geldi.Motoru birisi alsada bir test etse.Bekle bekle nereye kadar.2007 modelinde devir saati olmıcaksa beklemeye lüzüm yok ozaman Ama öyle bir yazı vardı 2007 de devir saati konacak diye
    Test yazıları bölümünde cbf150'nin test yazısı var.alın size link...
    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=20324
    144km deki bir motorun 120km ile gitmesi demek daha hızlanabileceği demektir üstelik yolun kısa olduğundan dolayı daha fazla basamamış...Bu sanırım sizler için gerekli cevabı verir...Hiç de sandığınız gibi yavaş bir alete benzemiyor.100km/h sabit hızla gidilebilir sanırım...Bence şu anda sınıfının liderliğine oturmaya hazırlanıyordur.Belkide biz bu muhabbetleri ederken çoktan oturmuştur ne dersiniz?
    AKIN FİDAN

  3. #63
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Test yazıları bölümünde cbf150'nin test yazısı var.alın size link...
    http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=20324
    144km deki bir motorun 120km ile gitmesi demek daha hızlanabileceği demektir üstelik yolun kısa olduğundan dolayı daha fazla basamamış...Bu sanırım sizler için gerekli cevabı verir...Hiç de sandığınız gibi yavaş bir alete benzemiyor.100km/h sabit hızla gidilebilir sanırım...Bence şu anda sınıfının liderliğine oturmaya hazırlanıyordur.Belkide biz bu muhabbetleri ederken çoktan oturmuştur ne dersiniz?

    Bence de bu alet 100km sabit hızla gidebilir, ki sanırım 100km sabit hızla pek çok küçük sınıf alet gider. O kadarını da gitsin artık yahu. Ha bu arada alınca rodajı yapıp ilk iş bi Adapazarı yapıcam 100km sabit hız gider mi gitmez mi o zaman anlarız.

    Alıntı piyade adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 cc motorla yarışlara katılmayı ben düşünmüyorum zaten böyle düşünen arkadaşlar bu motoru almasınlar , benim almam daki amaç güvenilir oluşu Honda markasının artık kurumsallaşması .

    Budur, ben de anlatmaya çalıştım. Katılıyorum yorumuna.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  4. #64

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hondacbf150
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun son 120s/km miş biraz az geldi.Motoru birisi alsada bir test etse.Bekle bekle nereye kadar.2007 modelinde devir saati olmıcaksa beklemeye lüzüm yok ozaman Ama öyle bir yazı vardı 2007 de devir saati konacak diye
    izmir yükseliş ten devir saatiyle ilgili gelişme olacakmı yeni sezonda gelecek cbf 150 lerde devir saati koyulması muhtemelmi diye sordum ama olumsuz yanıt aldım ,,
    tabi kararları veren honda merkezi bayiler değil ama bencede herhangi bir değişiklik olmaz

  5. #65
    gokhan1507 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Alacağım İnşalah Bir Tane
    Alıntı clint adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, arkadaşlar az önce mototal'da motoru yakından gördüm, inceledim.

    İzlenimlerim:
    1- CBF 150 kesinlikle fotoğraflardakinden çok daha büyük ve kaslı bir motor. (Selesi çok geniş ve rahat görünüyor, artçı için de fazlasıyla büyük ve rahat bir sele üstelik. Benzin deposu ve ön kısım geniş ve kaslı, arka taraftaki bagaj çok şık görünüyor. Çamurluklardaki siyah plastik ekler kötü havalarda çok işe yarayacak gibi ve fotolardaki kadar basit durmuyor.)
    2- Bu motor bir commuter değil bence, cbf 250 ayarında bir motor hatta bana görünüşü daha güzel geldi.
    3- 3200 ytl fiyat anahtar teslimidir, plaka v.s. dahil. Duyunca alma planlarımı hızlandırma kararı aldım doğrusu.
    4- 2007 modellerde devir göstergesi olacağı hakkında bayii, öyle bir şey yok bize öyle bir şey denmedi dedi. (Yani sırf devir göstergesi için 2007'yi bekleyip bir de zam yemek bana akıl karı gelmedi)
    5- Özellikle siyah renk oldukça göz dolduruyor, ama koyu kırmızıyı da yabana atmamak gerek. Sizin anlayacağınız bu alet hiç de yabana atılır gibi değil.

    Ben motoru gördükten sonra kesin olarak bu aletin ilk motorum olmasına karar verdim (çok daha iyi bir alternatif çıkmazsa, ki bu şartlar altında çıkacak gibi görünmüyor). Ve bana göre bu aletin ybr v.b. gibi motorlarla kıyaslanması en azından görüntü olarak ve ebatlar olarak kesinlikle haksızlık. Çok daha güzel görünüyor ve çok daha kaslı. Ve bir kez daha anladım ki, bir motosikleti yakından görmedikçe fotoğraflar bir karar vermek için yeterli değildir. Birebir incelemeden önyargılı davranmamak gerek.
    En kısa zamanda almayı düşünüyorum artık, umarım buradan sürüş izlenimlerimi de yazma fırsatım olur.

    3.madden nasıl her şey dahil... plaka felan o fiyata dahil olmaması gerekiyor..

    ybr görüntü olarak daha motor vari duruyor inşallah anlamışsınızdır..

    cbf 150 ise az bir şey hız yaptın mı ucacakmış gibi geliyor insanan.. gerçi cbf 150 yi yakından görmedim ybr yi gördüğüm için böyle yazıyorum..

  6. #66
    seruven17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Motosikleti
    ybr
    Bugün Çanakkale de ki Honda bayisinde test motoru olarak bulundurulan cbf150 yi yaklaşık 10 km kullanarak kendimce test ettim....izlenimlerim....
    *Motor beklediğimden büyük idi(eski bir ybr kullanıcısı olarak)...Aynı hissi koltuğa oturduğunuz da da fark edebiliyorsunuz.İki kişi rahatlıkla yolculuk yapabilir...
    *Malzeme kalitesi çok iyi diyemeyeceğim,bence ybr biraz daha üstün bu durumda...Özellikle göstergeleri bence ikinci sınıf olmuş ve hız ibresi hareket halinde iken titreme yapıyor!!!!
    *Lastikler duro,bilen bilir çok da iyi sayılmaz,ben açıkcası pirelli bekliyordum!!!
    *Kafa granaj plastiği çin malı motorların yapı maddesini andırıyor,ve grenajın iç üst tarafın dan yol ve ön çamurluk gözüküyor,orası kapatılabilirdi!!!
    *Eksozun susturucu bölümü uzun kısa tutularak biraz daha hoş bir hava verilebilirdi,bence çok da iyi durmamış...
    *Görünüş olarak yukarıdaki göze batanlar haricinde geri kalan kısmı oldukça başarılı,mesela arka stoplar la ön sinyallaerin yerini ve dizynını çok beğendim....
    *Sele çok başarılı,kasayı iyi kavrıyor
    *Motor rolantide çok sessiz çalışıyor,gürültüü ortamda çalıştığı farkedilmez,cikle yeri iyi seçilmiş....
    *Gaz tepkisi iyi çabuk devirleniyor....
    *Titreşim gerçekden çok az,yok da varsayabiliriz...
    *1.vites çok kısa,yüksek deviri sevmiyor!!!
    *Genel olraka düşük devir tepkisi canlı,ancak sportif kulllanım için sanki fazla da yatkın değil,mesela ybr çabuk devirlenir ve devir aralığı uzundur,ancak cbf deviri çabuk bitiryor,yani yüksek devir istemiyor makine...Zaten teknik verilerinden de bu sonuç çıkıyor!!!
    *Motorun yol tutuşu mükemmel,bulunduğum yerde çok rüzgar olmasına rağmen çizgisini hiç kaybetmedi,aynı yerde ybr olsa idi rüzgar kesin sağa sola yatırıdı motoru!!!
    *Frenler başarılı....
    *Motor 14 km de idi,fazla basmadım ama o kadar rüzgara karşı 100 yapmayı başardı,trafik fazla ve yol fazla iyi olmadığı için daha fazla zorlamadım ama rüzgarsız ve güzel bir yolde açılmış bir cbf 120 civarı yapar gibi geliyor
    *Viraj dengesi çok iyi,çok rahat kontrol ediliyor...
    *Yanlız iki kere vites atması ile karşılaştım,2. vites de vites iki kere boşa kaçtı!!! 15 bin km ybr kullandım bir kere bile bu sorunu yaşamamıştım!!!
    *Genel olarak iyi sayılır ama daha da iyi olabilirdi!!!

  7. #67
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı seruven17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün Çanakkale de ki Honda bayisinde test motoru olarak bulundurulan cbf150 yi yaklaşık 10 km kullanarak kendimce test ettim....izlenimlerim....
    *Motor beklediğimden büyük idi(eski bir ybr kullanıcısı olarak)...Aynı hissi koltuğa oturduğunuz da da fark edebiliyorsunuz.İki kişi rahatlıkla yolculuk yapabilir...
    *Malzeme kalitesi çok iyi diyemeyeceğim,bence ybr biraz daha üstün bu durumda...Özellikle göstergeleri bence ikinci sınıf olmuş ve hız ibresi hareket halinde iken titreme yapıyor!!!!
    *Lastikler duro,bilen bilir çok da iyi sayılmaz,ben açıkcası pirelli bekliyordum!!!
    *Kafa granaj plastiği çin malı motorların yapı maddesini andırıyor,ve grenajın iç üst tarafın dan yol ve ön çamurluk gözüküyor,orası kapatılabilirdi!!!
    *Eksozun susturucu bölümü uzun kısa tutularak biraz daha hoş bir hava verilebilirdi,bence çok da iyi durmamış...
    *Görünüş olarak yukarıdaki göze batanlar haricinde geri kalan kısmı oldukça başarılı,mesela arka stoplar la ön sinyallaerin yerini ve dizynını çok beğendim....
    *Sele çok başarılı,kasayı iyi kavrıyor
    *Motor rolantide çok sessiz çalışıyor,gürültüü ortamda çalıştığı farkedilmez,cikle yeri iyi seçilmiş....
    *Gaz tepkisi iyi çabuk devirleniyor....
    *Titreşim gerçekden çok az,yok da varsayabiliriz...
    *1.vites çok kısa,yüksek deviri sevmiyor!!!
    *Genel olraka düşük devir tepkisi canlı,ancak sportif kulllanım için sanki fazla da yatkın değil,mesela ybr çabuk devirlenir ve devir aralığı uzundur,ancak cbf deviri çabuk bitiryor,yani yüksek devir istemiyor makine...Zaten teknik verilerinden de bu sonuç çıkıyor!!!
    *Motorun yol tutuşu mükemmel,bulunduğum yerde çok rüzgar olmasına rağmen çizgisini hiç kaybetmedi,aynı yerde ybr olsa idi rüzgar kesin sağa sola yatırıdı motoru!!!
    *Frenler başarılı....
    *Motor 14 km de idi,fazla basmadım ama o kadar rüzgara karşı 100 yapmayı başardı,trafik fazla ve yol fazla iyi olmadığı için daha fazla zorlamadım ama rüzgarsız ve güzel bir yolde açılmış bir cbf 120 civarı yapar gibi geliyor
    *Viraj dengesi çok iyi,çok rahat kontrol ediliyor...
    *Yanlız iki kere vites atması ile karşılaştım,2. vites de vites iki kere boşa kaçtı!!! 15 bin km ybr kullandım bir kere bile bu sorunu yaşamamıştım!!!
    *Genel olarak iyi sayılır ama daha da iyi olabilirdi!!!

    Bana birşey yazma fırsatı kalmamış...Bugün Yeniköyde bayide motorla bir turladım...Sİyah süper duruyordu...Ya bütün motorlar sadece siyah olmalı bence...Diğer renkler yalan yani motorda...Kısa devirli ama nefesi zayıf...Ybr den ayırt edilebilecek en büyük özelliği HONDA olması...işçiliği çok kaliteli buldum...Devir saati olmamasıda motoru tanıyan bilenler için önemsiz bir detay...Fiyatı uygun...Alana hayırlı olsun derim...Honda 12 den vurdu diyim size...taleplere yetişemez bu motor...Açık ve net söyleyeyim...Kuryelerin hangisine sorsanız zaten gözü kapalı Honda alır ve önerir...Türkiyedeki bu tarz motorların satış rakamlarını kuryeler belirler...adet bazında...yarıdan fazlası kuryelere satılır çünkü...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #68
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı gokhan1507 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3.madden nasıl her şey dahil... plaka felan o fiyata dahil olmaması gerekiyor..

    Dostum bana Mototal'da söylenen anahtar teslim fiyatı 3200, plaka masrafı yok, anahtar teslim ne demek... Bunun tanıtım fiyatı olduğuna dikkat çekerim, muhtemelen yılbaşından sonra zamlanacaktır.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  9. #69
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı gokhan1507 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3.madden nasıl her şey dahil... plaka felan o fiyata dahil olmaması gerekiyor..

    ybr görüntü olarak daha motor vari duruyor inşallah anlamışsınızdır..

    cbf 150 ise az bir şey hız yaptın mı ucacakmış gibi geliyor insanan.. gerçi cbf 150 yi yakından görmedim ybr yi gördüğüm için böyle yazıyorum..
    arkadaşım bişey anlamadık. sen anlamışsınızdır demişin ama...

    cbf150 yi yakından görmeden bu kararı vermeye marka fanatizmi deniyor heralde ayrıca cbf150 130kg bir motor. 150cc için ağırlığı iyi. uçmaz merak etme ybr ise sadece 108kg. hangisi daha çabuk uçar sizce

    malzeme kalitesine gelince. cbr125in ön farı 900ytl, cbf250 nin 1000ytl üstü. fakat cbf150 nin komple farı 85ytl. yani hondanın diğer motorlarına göre 10 kattan daha ucuz parçaları. fakat kalitesi iyi.

    kafa grenajının kalitesine gelince kıyasladığınız ybr de kafa grenajı yok bile

    bence direk kalite eleştirisi yapmaktansa 3190ytl ye kalitesi nasıl diye sorun kendinize? bir de ybr sahiplerinden cbf150 yi kullanan varsa sorum şu:
    yeni motor alacak olsanız cbf150 mi alırdınız ybr125 mi?
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  10. #70
    caberli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    Şehir
    izmir/buca
    Motosikleti
    CBF150-PULSAR 200NS-NC700X-WOLF125-DOMİNAR

    super

    arkadaslar bence bu motor super 3 aydır arastırıodum ve sonunda ybr de karar kıldım ama sımdı bu motor aklımı celdı hemde ılk goruste fıyat super hız ıyı sayılır yakıt superrr hersey ıyı gorunus dısında olsun bence yenı baslayanlar ıcın ıdeal motor ama tek sorun bıraz fazla yenı almadan once yılsonunu beklemenızi onerırırm ben oyle yapıcam bakalım bıraz zaman gessın aralık sonlarına dogru alıcam bu motoru ama garantı ısı sevenler bıraz daha paraya kıyıp ybr almaya devam edebılırler ama bu motor kafamı cooook karıstırdı ama aklıma bı kıtapta okudugum bı soz geldı''BIR SEYLERI KAZANMAK ISTIYORSAN BASKA BIR SEYLERDEN VAZGECMEK ZORUNDASIN''evet ben bu motor ıcın belkı cılgınlık ama ybr den vazgecıyorumybr sözüm sana alınma ama ama senı hıc unutamayacagım sen benım ılk goz agrımsın!!!
    ''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."

  11. #71
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Aslında, biraz insaflı davranırsak görüntü olarak da o kadar kötü değil bence. YBR'den vazgeçip bu motoru alacak olanların bana göre üzülmesine gerek yok, çünkü görüntüsü ve hacmi ybr'den iyi, performansı bilemem. Ama artık aldığımızda biz de cbf150'ciler olarak toplanıp toplanıp yaparız bol bol kritiklerini.
    Bu arada bu fiyata bir Honda alıyorsunuz arkadaşlar, bence o kadar endişelenecek, atla deve bir durum değil. 6 - 7 bin ytl verseniz OK, ama bu paraya çok da polemik yapmanın anlamı yok gibi geliyor bana.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  12. #72
    piyade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2005
    Şehir
    izmir
    arkadaşlar cbf 150 cc motosikletimi aldım , alır almaz 75 km yol yaptım , izmirli arkadaşlar bilirler altınyolda esen rüzgara karşı 110 km hız yaptı bu makina hem de sarsıntı yok titreme yok bırakın ybr yi ben ce ybr ömrünü tamamlamış bir motosiklettir benim için cbf 150 den sonra .

  13. #73
    ICMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2006
    Şehir
    KÖRFEZ
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    Bayiye uğradım Cbf 150 gelmişti.
    Arkadaşlar ilk dikkatimi çeken boyutlarının
    gerçekten baya büyük olması, Kalitede
    güzel,eksik tarafları olacak tabiki sonuçta
    bu fiyat politikası. Ama gerçek bence şu ki
    yan taraftaki bayide de Ybr vardı. İkisi
    arasında gidip geldim. Bence Cbf , Ybr
    ile sanki aynı sınıfta değildi. Bukadar arasında
    boyut farkımı olur? Bende şaştım inanın.
    Kıyaslamak bile bence doğru değil. Yanlışmıyım arkadaşlar?
    --MOTOSİKLETSİZ OLMUYOR YAV--

  14. #74
    hayati - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2006
    Şehir
    Qtahya
    Motosikleti
    roadracer
    bir de ybr sahiplerinden cbf150 yi kullanan varsa sorum şu:
    yeni motor alacak olsanız cbf150 mi alırdınız ybr125 mi?[/QUOTE]

    daha önce yazdıydım.tercihim cbf ten yana olurdu.
    zaaten 250 cc. si pahalı geldiği için alamamıştım.ybr yi aldığım zaman 150 cc.nin söylentisi dahi olsa beklerdim...

  15. #75
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    ybr-cbf tartışmaları uzar gider kupayı da tartışmalı olarak cbf alır diyorum.
    1-150cc
    2-Yeni teknoloji motor
    3-Görüntü olarak büyük (iri insanlar için özellikle önemli)
    4-Sessizliği
    5-
    6-
    daha uzar gider ama yamaha da boş durmaz cevaplarını verir...
    AKIN FİDAN

  16. #76
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    ultraukala
    3-Görüntü olarak büyük (iri insanlar için özellikle önemli) demiş
    ee benim boy 1.68m kiloda 60 bende sırıtır ozaman bu motor bende!büyük gelir gibi bana?kullanan yada motoru canlı gören arkadaşlar yanıtlaya bilirmisiniz?
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  17. #77

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NS300 Forza
    Alıntı seruven17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün Çanakkale de ki Honda bayisinde test motoru olarak bulundurulan cbf150 yi yaklaşık 10 km kullanarak kendimce test ettim....izlenimlerim....
    *Motor beklediğimden büyük idi(eski bir ybr kullanıcısı olarak)...Aynı hissi koltuğa oturduğunuz da da fark edebiliyorsunuz.İki kişi rahatlıkla yolculuk yapabilir...
    *Malzeme kalitesi çok iyi diyemeyeceğim,bence ybr biraz daha üstün bu durumda...Özellikle göstergeleri bence ikinci sınıf olmuş ve hız ibresi hareket halinde iken titreme yapıyor!!!!
    *Lastikler duro,bilen bilir çok da iyi sayılmaz,ben açıkcası pirelli bekliyordum!!!
    *Kafa granaj plastiği çin malı motorların yapı maddesini andırıyor,ve grenajın iç üst tarafın dan yol ve ön çamurluk gözüküyor,orası kapatılabilirdi!!!
    *Eksozun susturucu bölümü uzun kısa tutularak biraz daha hoş bir hava verilebilirdi,bence çok da iyi durmamış...
    *Görünüş olarak yukarıdaki göze batanlar haricinde geri kalan kısmı oldukça başarılı,mesela arka stoplar la ön sinyallaerin yerini ve dizynını çok beğendim....
    *Sele çok başarılı,kasayı iyi kavrıyor
    *Motor rolantide çok sessiz çalışıyor,gürültüü ortamda çalıştığı farkedilmez,cikle yeri iyi seçilmiş....
    *Gaz tepkisi iyi çabuk devirleniyor....
    *Titreşim gerçekden çok az,yok da varsayabiliriz...
    *1.vites çok kısa,yüksek deviri sevmiyor!!!
    *Genel olraka düşük devir tepkisi canlı,ancak sportif kulllanım için sanki fazla da yatkın değil,mesela ybr çabuk devirlenir ve devir aralığı uzundur,ancak cbf deviri çabuk bitiryor,yani yüksek devir istemiyor makine...Zaten teknik verilerinden de bu sonuç çıkıyor!!!
    *Motorun yol tutuşu mükemmel,bulunduğum yerde çok rüzgar olmasına rağmen çizgisini hiç kaybetmedi,aynı yerde ybr olsa idi rüzgar kesin sağa sola yatırıdı motoru!!!
    *Frenler başarılı....
    *Motor 14 km de idi,fazla basmadım ama o kadar rüzgara karşı 100 yapmayı başardı,trafik fazla ve yol fazla iyi olmadığı için daha fazla zorlamadım ama rüzgarsız ve güzel bir yolde açılmış bir cbf 120 civarı yapar gibi geliyor
    *Viraj dengesi çok iyi,çok rahat kontrol ediliyor...
    *Yanlız iki kere vites atması ile karşılaştım,2. vites de vites iki kere boşa kaçtı!!! 15 bin km ybr kullandım bir kere bile bu sorunu yaşamamıştım!!!
    *Genel olarak iyi sayılır ama daha da iyi olabilirdi!!!
    Yanlız iki kere vites atması ile karşılaştım,2. vites de vites iki kere boşa kaçtı!!! 15 bin km ybr kullandım bir kere bile bu sorunu yaşamamıştım!!!

    Arkadaslar biri bana bu vites atma meselesine bir yorum getirebilirmi! cbf 150 de böyle bir durum varsa cok kötü bir haber. Eger bu, seruven17 nin kullanımından kaynaklandı ise problem yok. Birde merak ediyorum nasıl bir durumdayken vites bosa gecti. Ama bu motoru alanlar da aynı problemle karsılasırsa, ilerde dünya basınıza yıkılabilir çünkü bu problemin giderilmesi demek motorun komple indirilip açılması demek. Ve iddia ediyorum hiçbir usta o motoru fabrikadan cıktığı hali ile tekrar toplayamaz. Motordan orjinal verimi alamayacaksınız hiçbir zaman. Hani bir söz vardır ya "Ucuz bir mal alacak kadar zengin değilim". Bu motorun üstü, sagı, solu, grenajı neyse de daha 14 km de bir motor vitesten atarmı yahu bu ne iş bunu hondaya da yazmak lazım bence.

  18. #78
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı mücahid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlız iki kere vites atması ile karşılaştım,2. vites de vites iki kere boşa kaçtı!!! 15 bin km ybr kullandım bir kere bile bu sorunu yaşamamıştım!!!

    Arkadaslar biri bana bu vites atma meselesine bir yorum getirebilirmi! cbf 150 de böyle bir durum varsa cok kötü bir haber. Eger bu, seruven17 nin kullanımından kaynaklandı ise problem yok. Birde merak ediyorum nasıl bir durumdayken vites bosa gecti. Ama bu motoru alanlar da aynı problemle karsılasırsa, ilerde dünya basınıza yıkılabilir çünkü bu problemin giderilmesi demek motorun komple indirilip açılması demek. Ve iddia ediyorum hiçbir usta o motoru fabrikadan cıktığı hali ile tekrar toplayamaz. Motordan orjinal verimi alamayacaksınız hiçbir zaman. Hani bir söz vardır ya "Ucuz bir mal alacak kadar zengin değilim". Bu motorun üstü, sagı, solu, grenajı neyse de daha 14 km de bir motor vitesten atarmı yahu bu ne iş bunu hondaya da yazmak lazım bence.
    dur ya ne yapiyorsun.Motora kotumu dedin anlamadim aman haa bak alicaz simdiden b.. atma ama dogruda olabilirsin. Bu aciklamayi yapan (yani testi)bir aciklama yapars seviniriz
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  19. #79
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Ben bu motoru alıp gezmeme, işime gücüme bakarım, ilk motorumla tecrübemi yaparım, pideci, kuryeci diyene de güler geçerim . 150cc başka aletleri de çok okuduk, insanlar size tavsiye edip kendileri başka aletlere kaçış yapıyolardı. Ben Çin'de üretilmiş bile olsa Honda markası olduğu için tercihimi Keeway v.s. yerine bu motordan yana yapacağım. Çin malı bir cruiser alacaktım ama o kadar çok sorun yazıldı çizildi ki acemi biri olarak soğudum doğrusu. O yüzden fiyakalı görünüşle problem yaşamak yerine karizma işini ileride tecrübe yapınca yapmak adına rahat sürüşü tercih ediyorum. İsteyenlere de pide ısmarlayabilirim.

    Erdo2002 ben bugün yine yakından gördüm aleti, yanında bir cbr 125 sergileniyordu ve CBF ondan oldukça büyük ve kaslı. Hatta diğer yanında da 250lik cbf vardı ve bana ondan da iri geldi doğrusu. Zaten motokeyf'in testinde de abisi cbf250'den ebatları biraz daha büyük diyordu sunan kişi. Ama yine de neden 1,68 boyla binemeyesin, ayağın yere basıyosa sorun yoktur. Gerçi ben de boy 1,85 o yüzden büyük oluşu işime geliyo. Ama sana büyük gelecek bir motor değil bu.
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  20. #80
    Sertac_cagdas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2005
    Arkadaşlar dün Kuşadası Honda Bayisine uğradım. Bana CBF 150'yi test etmemi söylediler ben de bi deniyim dedim ve motorun yanına gittik. Fotolardakinden gerçekten daha büyük bi motor. YBR ve CG 125'ten çok daha büyük. Motor 50 km'deydi yani sıfır. Daha plakası bile yoktu...



    Neyse motora bindim marşa bastım motor çalıştı. Ama titreşim yok Benim MCT 250'den sonra hiç titreşim hissetmedim. Yola çıktım ve motorun nasıl gaz yediğini denedim. Benim motorumdan daha seri yanı bi 150cc için gerçekten iyi gazlıyo bence. Süspansiyonları da çok güzel yoldaki bozuklukları hissettirmiyor. Motor rodajda olmasına rağmen 5. viteste hafif rampa yukarı kalkış yapıp gazladığıumda rahatça 110-120m gibi süratlere çıktı üstelik montum içine rüzgar alarak paraşüt etkisi yapıyordu. Frenleri de MCT'den soran gayet başarılı geldi bana. Motor gerçekten çok sessiz. Bu yüzden devir saatinin eksikliği hissediliyo. Ayrıca motorun torku bana düşük gibi geldi. En azından benim motorumdan sonra öle hissettim. Motor rampa yukarı biraz devirden düşünce süratlenmek için vites küçültmek istiyor. Ama düz yolda benim 10.500 km'deki Mondial 250 MCT'mi kalkış da dahil olmak üzere geçer (bu benim için gerçekten kötü) Parça kalitesi çok yüksek değil ama fiyatına göre iyi. Ayrıca motorda zincir sorunu var depriyaj kavrama noktasında iken yeniden basınca ses yapıyordu. Belki de servis iyi ayarlamamıştır. Ama başka test edenler de aynı sesten yakınmışlar.

    Motor hafifliği ile şehiriçi kullanımlarda gerçekten çok rahat ve kıvrak. CBF 150'den sorna benim motorum kalas gibi geldi bana Honda keşke şu motorun tipini biraz daha iyi yapsaymış. En büyük eksi tipten kaynaklanıyor. Zaten bana doldurttukları forumda da bundan bahsettim. Ayrıca CBF 250'den daha uzun bi motor ama CBF daha kaslı bence...
    Mondial 125 MT > Mondial 250 MCT > Kawasaki EN 500 > Yamaha FZ 6 (naked) > Şu an Honda CBR 600 f


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler