[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
dostum ben yağ değişimi konusunda ısırarcıyım...1000 den 2200 e kadar belli olmaz o...yağ bu sonucta işlevini neden yitirsin diyeceğim ama kişisel kanaatimdir...2500 de git en azından zaten mecbursun gibi..fabrika bu detaylara uymazsan sorun çıktığında garantiye sokmayadabiliyor...herşey servsin elinde...buji ve ahava filtresi 4000 de zaten değişecek ana bakımda...
ulen 6800 2007 olmaz kardeşim...olur ama çok nadir olur...şasi noyu uçur...neden acele ediyosun...bakalım neler çıkacak Pandora kutusundan...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Eyvallah çok sağol kardeşim uyarılarına dikkat edeceğim. Çok sağol
genç kaptan@
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle Bu akşam uyku yok sana
csem66@
Bende hemen hemen yazılanların aynısını söyleyeceğim sana ama yinede katkısı olur umarım Yağını mutlaka değiştir sonuçta 15-20 lira bir bedeli var hiç değmez bundan kaçınmaya Bujiyi değiştirmenede gerek yok seni 4000 bakımına kadar götürür o
mete_han@
Abi bu bakım çizelgesi şehirlere göre değişim mi gösteriyor Bizim burda 1.000-4.000-8.000 diye gidiyor yani aralarda senin yağ değişimi dediğin bakımlar yok Ben kendim değiştiriyorum yağını aralarda ama servis 4000 de bir bakım yapıyor
OzCaN35
aynen aynen hayırlısı
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Yok ispat istemiyorumda ilginç bir olay Gerçi bende artık yağ değişimini serviste yaptırmayı düşünüyordum. 17-18 lira alıyorlar zaten çok pahalı değil kendim değişim yaptığım zaman onun zahmeti var osu var busu var hem sürekli motora aynı yağı koymuş olurum serviste hallettirirsem
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Bu motor seni üzmediyse beni hiç üzmez o zaman abi alp_tunay varya İzmirde tanırsın öyle şeyler söylediki halada söylüyo insan tırsıyo söylediklerinden Sen böyle davrandıysan motora ve 35.000 i devirdiysen benim hiç kasmama gerek yok
Allah seni inandırsın daha tekerim yok...kız gibi kullanıyorum köklüyorum ama devrinde...
motorum harika açıldı...
0-20....1
20-40...2
40-60...3
60-80...4
80 den sonra 5...olay budur...
aşırısı motora zarar verir ...debriyajımda sorun yok...frenler desen daş gibin diskim 50 gaymeydi değiştirdim...balatalarımız ucuzher parçası çok ucuz...sadece biraz ağırım beni çekerken bile zorlanmıyor...2 kişi bile 120 çok rahat yapıyorum...
bir kötü huyum şu...motoru fazla ısıtmadanyola çıkıyorum...o zararlı muhtemelen..yaz geldi yeni geziler bizi bekler...
alp ne diyorsa doğrudur arkadaş...bu topacın ilk sayfalarına git mesajları şimdi konuşulan kronik sorunlardır...ustasıyla Ankarada açtığı cbf 150 leri anlatırken ben sallamıyordum onu...Allahın mezcisi derdim...ama haklı çıktı adam...sonuna kadar değil dibine kadar haklı çıktı...
ama gaz alıp an 125 falan alayım deme...makinan en kralı bunu unutma...alp laf atar kıskanır ama gözüde kalmıştır cbf 150 de...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Olm vallahi billahi tillahi gözüm yok lam.... Aga ısınamadım... Sebeplerini sen biliyorsun...
Commuter diyince farı gidonla dönecek..Daha kafadan kaybediyo gözümde...
Yoksa bi garezim yok makinaya....
Zaten bir kaç hayati parçaları kaliteli parçalardan yapsalardı inan eskimezdi.... Sen bile eskitemezdin......
Ybr de de var kronik birsürü sorun..En başta kontak.... Mutlaka bozulur.... İkincisi arka çark ve zincir.... 15 binde değişmesi gerekir... Üçüncüsü jikle....
Her güzelde kusur olur... Ama bu kusurları gözardı edip harika ötesi bişeymiş gibi yapamıyom ben....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Ben senin kadar bile köklemiyorum abi
0-10....1
10-30...2
30-40...3
40-60...4
60 üstü 5
Yok be abi scooter tarzım değil Kız gibi Cbf im varken napim An yi
Biz Cbf imle mutluyuz girme aramıza Şaka bir yana senin söylediklerin her zaman değerli,önemlidir benim için abi biliyorum onca konuşmana rağmen gidip Cbf aldım ama gönül meselesi Aldım bitti biniyoruz işte artık senin yapman gereken benim motora zarar verebilecek bir davranışımı gördüğünde uyarman
bi rulamanları değiştirsek kafi derim bende...
çin işi dandik olan krank rulmanlarını...bence olay bu...diğer arkadaşlara duyurulur...krank rulmanlarımız çok dandik sevgili arkadaşlar bunu hafızanıza yazınız...servisten garanti süresince iyi ilişkiler kurup değiştirtmenizi öneriririm...ama japon rulman için ek para vermelisiniz...
bu vites aralığı bana mantıklı gelmedi usta...bence köklemelisin bazen...motor açılmaz sağır kalır...yavaş kullanmak iyi birşey değil...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Arkadaşlar size 2,3 tavsiye benim gibi motor yiyen adamı buralar hiç görmemiştir yağınızı mümkün oldugunca erken değiştirin mümkünmse 1500 de bir, motoru sıcak havalarda tam gaz uzun süreli(benim gibi kullanmayın)özellikle şehir içinde, asla madeni yağ kullanmayın20/50 gibi 10/40 veya 10/50 den şaşmayın vites değiştirirken dişlinin oturduğundan emin olun ayak ucuyla vitese atıp geçmeyin yoksa vites dişliye tam oturmayıp boşa atıveriyor kendini yavaşlarken ön freni çok zorlamayın çatal bilyelerinde boşluk oluyor bilyeler çok dandik amortisörlerde erken bozuluyor mümkünse arka freni biraz daha fazla kullanın öne abandırmayın motoru asla son olarak krank bilyeleri ve eksantrik zinciri dandik ötesi kalitede mümkünse japon bir markayla değiştirin biçok arkadaşın dediği o zırıltılı çalışma eksantrik zincirinden kaynaklanıyor gergiyi değiştirmekle boşuna ugraşmayın kesilmiyor motor ısındıktan sonra bunu malesef hep duyacaksınız ama önemli bişiy diğil alışılıyor zamanla şimdilik bukadar aklıma daha gelen olursa yazarım...
aykan ne derse altına imza atarım bu işi bilir...kendisi biraz tek tekercıdir dağda kullansada cbf sini olsun...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
eyvallah meto motoru zorluyolar zorluyolar sonrada orasından burasından ses geliyo diyolarben bikaçay sonra bitane alıp onuda ham yapmayı düşünüyorum cbf üzerinde cani planlarım var tek tekere iyi kalkan ender makinalardan motor gücü 5 beygir daha fazla oluverseymiş cbf süper olurmuş....
kanka sen al apaçiyi keyfine bak...ön teker motor istopta yere iner...madem öyle işte böyle...ben senin gibi bir psikopat kullanıcı hayatımda görmedim...ne desen inanırım abi...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 27 kullanıcı var. (0 üye ve 27 misafir)