valla ben koydum ama ama rengi kırmızıydı sanırım castrol forkoil gayet iyi bi yağdır deneyin yada amotisörlerin içindeki yağı tamamen boşaltın hesaplayarak bardağa doldurarak nekadar yağ çıktığına bakın aynı orandan bir yarım çay bardagı kadar fazla yağ ekleyin amortisör tepelerini iyi sıkın sonra esneme düzelecektir..
yağın özellikleri için tıklayın:http://www.castrol.com/castrol/produ...tentId=6008949
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
metehan abi haftasonu kısmet olursa bi motora bakmaya gidicem o olucak inşallah
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
İnternetten Online CBF150 yedekparçası satın alabileceğimiz bi adres biliyomusunuz paylaşırsanız çok makbule geçecek teşekkürler...
***** GİDECEĞİ LİMANI BİLMEYEN KAPTANA HİÇBİR RÜZGAR YARDIM EDEMEZ *****
sen iki avı kaçırdın kanka artık görücez...
http://www.sahibinden.com/honda_cbf_...XQQdisplayitem
bu arkadaşta cbf 150 parçalarının çoğunu bulabilirsin...İstanbul Ümraniye...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
herşeyin hayırlısı abi kaderde ne yazarsa o...
belkide o motoru alır almaz patlicaktım..
hayat bu bellimi olur?
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
cbf 150 nin zinciri ile bi şikayeti olan varmı acaba cok fazla esneme yapıyo galiba adi bi zincir kullanmışlar.
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
izmirde yine yağmur yine yağmur . sıkıldık artık yaw hafta sonu tatil bineriz motora uzun yol gideriz diyorum yok arkadaş
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
Çok fazla esniyor derken kaç km de gerginliğini yitiriyor mesela
Şöyle ifade edebiliriz aslında bakımda geriyorlar diğer bir bakıma kadar arada birkezde ben geriyorum yani 2.000 km de bir ortalama bir ayar çekmek gerekiyor Bu normalmidir anormalmidir bilmiyorum ama
16.000 i rahatlıkla geçersin merak etme Ben şuan 11.000 deyim ve zincirimde dişlimde gayet sağlam aşınma yok fazla Tabi zincirin temizliğine,yağına,gerginliğine çok dikkat ediyorum sende böyle yapıyorsan 20.000 i bile geçersin
İzmir yarın 23 derece güneşli görünüyor.
http://www.dmi.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=IZMIR
Bu linki sık kullanılanlarına ekle. DMİGM resmi web sitesi. Hatta ilçenide buradan seçerek ekle. Buna göre hareket et bence. 5. günlük tahmin veriyorlar. 5. güne kadar olmasa bile ilk 2-3 gün tahinlerinde oldukça başarılılar. Yarın buradada hava açık görünüyor ama yarın çalışıcam, pazar mesaisi, benim içinde bol bol gezin ok
Acaba zincirimiz maksimum ne kadar gerdirilebiliyor, en sonunda gerdirilebilme özelliğini yitirecektir ama. Bende zincir temizliğini ve yağını ihmal etmediğim halde, genel kullanımımın, kalkışlarımın sakin, 80-90 km/h ortalama uzun yol şeklinde olduğu halde ortalama benimde 4000 de bir iki kez gerdirmem gerekiyor. Zincirin ömrünün bitmek üzre olduğunu, artık bu gerdirmelerin son gerdirme olduğunu, yakın bi gelecekte artık zincirin sürüş esnasında kopma şeklinde bizi riske atabilelceğini bilmemiz lazım aslında. ben 16000 de değiştiririm diye düşünmüştüm ama, tırsıtıyor bu zincir beni, 16000 de ortalama 8 kere gerdirmiş olucaz. 20000 de 10 kere oluyor. Bide düşündüm ki, şu duro lastiklerden 16000 de kurtulayım artık. Bu yazı da geçirsinde, arka fren balatası 16000 de biter mi =? Ve arka dişli takozu, yani arka teker sökülmüşken hepsi bi kalemde değişsin, yoksa farklı zamanlarda balata için söktür, lastik için söktür, dişli için, takoz için, bunların kullanım ömrünün bitmek üzere olduğu hepsinin değişimi için ortak bi km tayin etmeye çalışıyorum. sizce 16000 iyimi ? 20000 yapayımı, veya bizim motorlar yaparmı bu parçalar değişmeden 20000 km. Saydığım parçaların hiçbirinin kullanım ömrünü riske sokmak istemiyor ve aynı zamanda her bi parçanın ömrü bittiğinde her sefer teker sök tak ta olmasını istemiyorum. Sizce en uygun km hangisi =?
Bu zincirin fiyatı ne kadar ki?
Birde öğrenmek istediğim cbf 150'nin servis bakımları hangi kilometrelerde?
fiyatı bilmiyorum bakımlar 1000 4000 8000 12000..... böyle gidiyo
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
Cbf in zinciri dişlisi vs aslında çok pahalı değil, el yakmaz, kastırmaya gerek yok, tabi ekonomik kullanım söz konusu ise, elbette tüm parçaların bitme ömrüne en yakın ana kadar kullanılşabilmesi, bunu yaparkende sürüşü kritiğe sokmamak gerekiyor. cbf bakımları 1000-4000-8000-12000 gibi gidiyor. 4000 de bir. Aradaki 2000 km lerde de yağ değişimi öneriliyor.
Aslında iyi düşünüyorsun tekrar tekrar sök tak olması iyi değil Eğer ki durumun müsaitse 16.000 de değiştir komple saydıklarını kafanda rahat etsin güvenliğinde artsın Fakat 20.000 km hayli hayli gider bu parçalar ben buna inanıyorum çok ustaca bir bilgim yok aslında bu konularda benim ama motorumun her noktasını adım gibi biliyorum artık sürekli kontrol ederim sağını solunu o yüzden böyle rahat konuşabiliyorum
Honda ilk yalanını ve kazığını bu hususta yapmıştır...servise ilk sorduğum şey bu olmuştu hiç unutmam...
http://www.honda.com.tr/motosiklet/c...ter/cbf150.htm
2006 da Hondanın linkinde zincirin ORING olduğu yazılıyordu...hani bilmesek eyvallah diyecektik ama CBF 150 de asla ORING zincir olmadı...gözümüze baka baka yalan söylediler...sonra bu konu yine kapandı gitti...sitede düzeltme yapıldı
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)