orjinal- yan sanayi fark etmez
cbf 150 göstergesi gerekli..
fiyat konusunda bilgisi olan varmı??
orjinal- yan sanayi fark etmez
cbf 150 göstergesi gerekli..
fiyat konusunda bilgisi olan varmı??
[B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]
“Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
arkadaşlar ben 24 mart tarihinde ANES Motordan aldım motorumu kappa 36 lt çanta + ön koruma demiri + alt koruma demiri + yan ayak nakit 3770 tlye maloldu.. ANES Motorda Hakan Bey yardımcı oldu bana.. eğer almayı düşünen arkadaşlar varsa belki yardımcı olur..
Not: Anes Motor ile hiçbir ilgim yok yanlış anlaşılmasın..
bir de gezgın_33 arkadaşımızın yaptırdığı sis farı uygulamasını istanbulda nerede yaptırabilirim? xenon taktırmak istiyorum aslında ama garanti kapsamı dışı kalıyormuş motor ondan vazgeçtim.. sis farı garantiyi etkiler mi?
son soru olarak CBF150cilerin buluştuğu gezi yaptığı bir organizasyon var mı? Malum motorumuz 150 cc ve gezilerde 600-1000 cclere kafa tutamayacak kadar küçük
bugüne kadar cbf 150 ile arıza yapıp yolda kalanınız oldu mu hiç bi yazın da arızanızı bi öğrenelim bizde kalmayalım yollarda .
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
Sürekli yağını kontrol et. Yola çıkarken alabiliyorsan yanına yağ al. Lastikleri frenleri kontrol etmeden yola çıkma. Motoru komple bir gözden geçir tuhaf gelen birşey varsa görmezden gelme.
CBF 150 ye özel bir sorunla karşılaşıp yolda kalmadım. Bakımlarını aksatmazsanız bir problem çıkartacağını sanmıyorum.
Bu arada bir süredir giremiyorum siteye.
Bakıma soktum motorumu. İlk bakım çok fark etti. Daha bir istekli gidiyor motorum. Rölantiyide arttırdık. Daha kısa sürede ısınıyor artık(ilk çalıştırmalarda)
Bir süre yüksek hız görmeyin dediler ama 115 gördüm ilk defa. (zorlanmadan)
Herşey yolunda Vitesler geçişleri eski yumuşaklığına ve sessizliğine kavuştu.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Bu motorda niye devir saati yok..?
' [B][U]2011[/U][/B]
..Loading.. ::157::
27 bin küsür km yaptım, daha bir kere arıza vermedi,
alan varsa cbf 250 almak için satıyorum.
98 Beygir.....
merhaba
benim cbf de yağ eksiltiyor tam ölçmedim herhalde 1000km de yağ ilave etmem gerekiyor bu problem herkezde varmı?
Bİ ÇÖZÜMÜ VARMI YOKSA BUDA BÖYLE DEYİP yola devam edip muratcan7 arkadaşın dediği gibi ''Sürekli yağını kontrol et. Yola çıkarken alabiliyorsan yanına yağ al. '' önerisini untmayacakmıyız?
Öyle yapcağına motoru üzmeden kullan sürekli yüksek devirde kullanma
Nasıl kullandığını bilmiyorum ama eğer yüksek devirde kullanıyorsan eksiltir bunda yapabilceğimiz birşey yok gibi Fakat 1000 km de koymam gerekiyor diyosun o zaman senin motor anormal şekilde yağ yakıyor Ben yüksek devirde kullanırsam motoru 1000 km de 1 mm yağ eksiltiryor ve bu tehlike yaratıcı bir durum değil gerçi ben 2000 km de bir değiştirdiğim için yağını benim için tehlikeli olmuyor yani anca 2mm eksilmiş oluyor yağı değiştirene kadar
Gerçi 8000 de değiştirdim yağını şuan 10000 de ve hiç yağ eksiltmesi yok daha sabah baktım ama dediğim gibi motoru sıkmadım bu aralar hiç, sende öyle yap
Yağ eksiltme benim cbf te yapıyor .Aynen dediğin gibi 1000 km de bir 100-150 ml yağ ilavesi yapmam gerekiyor. Genellikle yağ eksiltme olayı uzun süreli tam gaz veya 100 km/h ın üzerinde uzun süreli kullanım yapılıyorsa artıyor. Genelde 80-90 ı geçmeden motoru sıkıştırmadan kullandığım dönemlerde yağ daha az yakıyor veya hiç yakmıyor. Sıkıştırılarak uzun süreli kullanımda motor çok fazla ısındığından yağda buharlaşma ve eksilme artıyor. Bu eksilme en çok mineral bazlı veya yarı sentetik yağlarda oluyor. Tam sentetik yağ eksilmeye karşı, buharlaşma sıcaklığı daha yüksek (daha kaliteli) olduğundan yağ eksiltme mineral veya yarı sentetik yağlara oranlı daha azmış. Bizim motorun yağ yakmasını minimuma indirmenin sırrı şu, motoru sıkıştırmadan kullanmak ve tam sentetik kaliteli bi motor yağı kullanmak. Bu bilgilere hem araştırarak hem servislerden bilgi alarak hemde deneyimlerim neticesinde ulaştım. Genellikle 100 km/h ın üzerinde uzun yol yaptığım dönemlerde yağ kontrolünü daha sık yapmanızı öneririm.
autoshow dergisindeki köşesinde Onno Usta (kendisi motorsporlarına hazırladıgı arabalarla ünlü ağırtop bir ustadır) yeni teknoloji arabaların belli bir miktar yağ eksiltmeleri normaldir ve bunun motor işleyişi açısından işlevi vardır benzeri birşeyler söylemişti zamanında.
buradan hareketle belki yaglamayı daha etkin kılmak için boyle bir ödün vermiş olabilirler diye düşünüyorum.
arkadaşlar teşekkürler
demekki bu yağ yakma benzer durumlarda oluyor, ben de motoru devirli kullanıyorum 100 -110 'a da her fırsatta çıkarım
fakat şöye bi durum var.
motor alalı 8 ay oldu hatta bu motorum üzerine dahi bindiğim tek motor,yani motorda acemiyim. Daha önce çok araba kullandım ve arabalar için motoru uygun şekilde devirli kullanmanın hiçbir sakıncası yok diye bilirim ve ben bunu kendim yaşadım arabamıda devirli kullanırdım ve motoru çok iyi durumdaydı, 98 şahinim 1 gr dahi yağ eksiltmezdi.
bununla beraber duble up gibi yağ katkısı kullananvarmıdır? ve tecrübeleri nedir acaba?
ben 3. viteste 80'e çıktığım çok oluyor bu fazla mı?
önerilerinizi baklerim.
walla arkadaşlar yağ yakıyo dediğiniz motorlar kaç km deki motorlar acaba .
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
benim motorum 10000km de
arkadaşlar benim izmirdeki arkadaşlarım la bu konuda konuştuguma göre tabi hepsi cbf kullanıyor yagımız yüksek devirde uzun süre kullandıgımızda yag ı buhar yapıyor ama kimseyide bakımları gelene kadar yolda bırakacak motorunu sıkıştıracak kadar degil bence rahat olun tabi tebbiride elden bırakmayınarada kontrol edin vede tam sentetik yag kullanın
ocaktaki tencere fazla kaynıyo yani altını kısın biraz
derdimi dinledim, derdimden iğrendim onun derdini gördüm, derdime imrendim Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti, Yarın Meçhuldür,
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)