bende senin gibi bekleyişteyim benim az kaldı 13 gün sonra kısmetse cbf me kavusucam
bende senin gibi bekleyişteyim benim az kaldı 13 gün sonra kısmetse cbf me kavusucam
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
Güzel gezi olur bencede ama motorunu alıp rodajını yapmadan o dimdik dediğin yokuşlara çıkmak gibi bir hata yapma ömründen yersin motorun söyliyim
cbf te rödaj kaç km ?
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
1.000 km daha ayrıntılı olarak ararsan forumda mevcut
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
teşekkür ;)
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
beyler slm uzun bi aradan sonra yazayım dedim konu baya ilerlemiş..
cbf in satış fiyatı burda 4200 ytl bana anormal geldi istanbulda nekadar...
Son 10 gün içinde 100 tl zamlandı ama, yinede 3860 tl oldu. Buna rağmen plaka ruhsat masrafları ile beraber anahtar teslim fiyatı 4000-4050 tl yi geçmemeli. peşin parayı gösterirsen 3900-3950 tl ye dahi alma şansın olabilir. Honda web sitesinden www.honda.com.tr yetkili satıcıların telefonlarına ulaşarak sorabilirsin. 4200 tl diyorlarsa çok uçmuşlar.
ooo slm dostum nasılsın iyisindir inşallah ,
valla fiyat uçmuş bayide sordum geçen günü acayip tekrar aranıza gelicek gibiyim elimdeki innovayı satmam tabi biraz uzun mesafe kullandıgım için tekrar cbf almayı düşünüyorum bu motorla baya uzun yol yapmıştım rahat makina nekadr olumsuzluk yaşasamda ilk partilerde oluyor böle şeyler...bakalım yakında diyelim
allahtan kaporayı bırakmısım gerci ben ikinci el aldım ama olsun. motor sezonu yavaş yavas hareketlenir mart geldi sayılır kısmetse 9 sonra bende cbfcu olcam
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
Bekleyin...15.000 km CBF 150 kullandım...0 km ile aranıza tekrar döneceğim Inşallah..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Cbf ciler nerdesiniz topik diplerde sürünüyor
birileri resim eklesede yorumlasak
yakında 1 inci sayfadan inmez merak etmeyin
Selam arkadaşlar, dün teferruatlı bi temizlik yaptım, topiği biraz canlandırmak adına biraz dünden bahsetmek ve bi kaç foto eklemek istiyorum. Evimin önünded 2 saat güzel vakit geçirdim Ama anladım ki bu temizliğe ihtiyacı varmış. ilk önce 1 lt tiner aldım. Zinciri, dişlileri yıkadım, jantları tinerle sildim. Uzun zamandır tinerle zinciri temizlemiyodum. Temizlemeden önce zincire elimi sürttüğümde ufak ufak zincire yapışmış toz partikülleri hissediyordum, bide zincirden düşük hızlarda düşük devirde giderken şıkır şıkır ses geliyordu. Bu sesin çıkmasının büyük nedeni, zincirdeki yağ üzerine yapışmış, zincir ve dişlilerle beraber dönen toz parçacıkları imiş. Bu toz zerrecikleri zincir ve dişlilerin düşmanıdır. Fazla bu şekilde kullanmamak lazım.
Daha önce Castrol zincir yağı kullandım. 1 tane bitirdim. Ama şimdi kullandığım yağdan çok daha fazla memnunum. Ayrıca bu yağ 10
tl. castrol yağ 20 tl. Aslında bu özel bi zincir yağı değil, oto aksesuarcılardan bulunabilen bi sprey gres dişli yağı. Ama aynı işi görüyor. Hatta bence Castrolden daha bile iyi. Castol yağ kullansaydım şimdiye kadar çoktan zincirin üzeri bi parmak yağ bağlamıştı ve o yağda dünyanın tozunu tutmuştu. Şimdiye kadar bir çok kez zincir temizliği yapmam gerekecekti. Bu yağ, yani castrol, o kadar lanet ki 1 tl tinerle şarıl şarıl yıka, yinede zincirin temizlenmesine yetmiyor. Casrol zincir yağı kullanıyorsan illa zincir temizleme spreyinide alıcan. veya emsalini. öyle güzel formüle etmişler yani. Çünki yağda zincirin üzerini koruyucu amaçlı kaplayan bi özellik var. Zincirin üzerinde koyu, kalın, yapışkan bi tabaka oluşturuyor. Bunun böyle olmasıda tozu hemen kapmasına sebep veriyor. Özellikle tozlu ortamara çok sıkıntılı aslında. benim sistem hem ekonomik hem daha uzun ömürlü, yağ 10 tl.. 2 aydır bitmedi, dahada 3-4 kere yağlar. tiner 2,5 tl , 2 ayda bi temizlesen yetiyor. Neyse, Temizledikten sonra bide yağladım tabi. Yağladıktan sonrada fazla yağı atması için taktım 4. vitese biraz tekeri hızlıca döndürttüm. Şimdi tekeri elimle döndürüyorum, neredeyse hiç zincir sesi gelmiyor. Sonra janta ve motorun alt kısımlarına sıçrayan yağları sildim. Böyle yapmazsam, zinciri yağladıktan sonraki ilk hızlı sürüşte jant ta batıyor, orta sehpada. Altından da orta sehpaya şıftırtıyor fazla yağı, motor yağınıda kontol ettim, hiç eksiltmemiş. Lastiklere Partex lastik koruyucu uyguladım, lastikler simsiyah oldu ve lastikleri koruyucu bi özelliği varmış. siyah plastik aksamlarını oto parçacılarda bulunan torpido parlatıcı ve koruyucu temizlik sütüyle sildim. (depo kılıfı-çamurlukların siyah kısımları-ayaklıklar-sele)Üzerini bi güzel kapadım. Uzun zamandır böyle temizlik yapmamıştım. Önümüzdeki 3-4 gün yağışlı gözüküyor. bu yağışlarda rahat rahat uyusun branda altında kedilerle beraber kedilerden yana dertliyim. Bu yüzden gidondan arka bağaj aparatına kadar bi branda daha seriyorum. Kediler içeri girerse brandanın üzerine otusunlar diye, yoksa koltuğu ve grenajları çizebiliyolar, naftalin koyuyuorum vs vs yok fayda etmiyor. Kedilerden dolayı fotoğraflarda fark ediliyormu bilmiyorum ama, koltuğun orj.. kılıfı üzerine kahverengi deri kılıf kaplattım. buda çok orjinal oldu. İşte böyle ark..lar.. Size bi kaç foto..
Ark..lar.. Son iki foto motoru aldığım ilk günki fotolar;
Ethem Kardeş eline saglık biraz ugraşmıssın ama degmiş dogusu. Şimdi havalar acılsa bile motora binesin gelmez, yada cok daha yavaş binersin kirlenecek diye....
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Yağış varken binmiyorum zaten, zemin ıslakken dahi binmiyorum, hatta birazda abartıyomuyum yoksa ama, istikametimdeki yolun ıslak olduğunu görünce yolumu şehir içinde biraz uzatsamda (1-2 km kadar) yolumu değiştirip kuru yoldan gidiyorum. O yoldan mutlaka geçmem gerekiyorsa 5-10 km hızla tıngır mıngır gidiyorum
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)